***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Altijd weer die dompers. Wij zijn allemaal al moedeloos en van streek, laat staan hoe de ouders zich voelen.

Mirlo, doe Compli maar even bellen, wellicht kun je idd de hond uitlaten en al dat soort dingen.

Zaterdag gaan we naar Munster om Y's spullen te verhuizen (help, we zitten al vol hier!) dus je kunt mee als je dat wilt. Ex Yasman en Yaszoon gaan ook mee.
Als alles goed gaat ben ik dan thuis aan het klussen met Remsi. Maar ik bel 'm nog wel ff op vanavond.
Je zou die artsen toch door elkaar willen schudden! Ik zit me hier helemaal op te winden!

Lieve X en C, heel veel sterkte en houd vol. Ik geloof nog steeds dat alles goed gaat komen! Ik steek gewoon álle theelichtjes die ik heb aan, is nog gezellig ook.

Kom op Robbie!
Blijf de moed erin houden X & C, er móet gewoon een reden gevonden worden!

Robbie, wat ben je toch een sterk en dapper ding!
Haha Fachat, leuk die smilie bij Framboos, zie het nu pas

ff ego ****

Grrrrr ik kan me zo ergeren aan collega's. Ik heb tot Januari bij mijn huidige bedrijf gewerkt als controller voor een portfolio waar ik nu portfolio manager voor ben. Vanwege mijn achtergrong laat mijn baas het financiele gedeelte van die ondernemingen waar die portfolio in hoort nog steeds volledig aan mij over. So far so good.

Degene die mijn baan heeft overgenomen is eind september weggegaan (minder goed) en degene doe het heeft overgenomen is een lamlul. Sorry voor mijn taal.

Hij begrijpt het niet EN het interesseerd hem niet. slechte combinatie. Daarnaast ziet hij mij niet als zijn baas (ben ik ook niet, ik ben eigenlijk zijn klant) en neemt hij niks van mij aan. Maar ik heb echt tijden gebruikt om alles mooi op orde te brengen en zie het nu heel snel weer een chaos worden. Heel irri dus. Gelukkig staat mijn baas 100% achter hem en die ziet die gast dus wel als volwaardig aan. Dus op die manier komen we er wel. Ben nu dus heel kinderachtig alle mailtjes naar hem aan het cc-en naar mijn en zijn baas. Vervelende situatie. Denk niet dat die lang blijft, of iig niet in deze functie.

*** ergenis weggeschreven ***

Finn ligt weer heerlijk in dromenland. Heeft net lekker een fles gehad en een badje, lekker warm en rozig in zijn bedje gelegd. Zodirect gaan we lekker weer aan een groentehapje. Ik ga eindelijk ook eens beginnen zelf hapjes te maken (man wil liever op potjes blijven vanwege alle rotzooi die in vers eten zit). Ik heb hier ook een heel leuk kookboek (handboek baby voeding van Amanda Grant). En vanavond gaat hij yoghurt krijgen. Lekker met wat fruit erdoor.
X en C en Robbie natuurlijk, heel veel strekte en toch ook wel succes straks met de scan! Hoop dat dit een afronding kan zijn van een zwarte periode.
Is eigenlijk al bekend wanneer de scan is? En is daar dan meteen een uitslag op duidelijk? Ik hoop het echt, want dit duurt echt veel en veel te lang!

Swissie: wat een gedoe met die stomme collega zeg. Ik zou er ook gek van worden! Werk je vandaag thuis?

Jaimie en Poez: hoe is het met jullie? En Rijstekorrel?

Moet zo naar een cursus en daar heb ik geen zin in...
Amai, het is niet best hoor. Het moet nu gewoon eens over zijn met de polonaise aan Robbie zijn lijfje!!!!

Ik krijg er telkens weer kippenvel van, zooooo oneerlijk is dit!
Lara volgens mij ligt Robbie nu in de scan en zou het de hele middag duren.

X en C ook hier zijn de kaarsen weer aangestoken....ik denk aan jullie!

Swissie; wat een vervelende situatie zeg! Zou mij ook echt frustreren als je ergens zoveel tijd en energie in hebt gestoken............en vervolgens zie je dat een ander dat weer verknalt!

Icke; hoe is het bij jullie?
Fachat; wat fijn dat Ole beter slaapt!

Ga nu ff bezig met mijn onderzoek, kom later kijken of er weer meer nieuws is over Robbie!
in de sms stond duurt tot de middag....ze zullen zo wel meer weten...nog maar even afwachten..
Robbie is zojuist weer naar de 'nucleaire kelder' gebracht voor een volgende scan. Vanmorgen -- na het toedienen van speciaal vocht voor de scan -- was al een gedeelte gedaan. Hij wordt dan d.m.v. vacuum-technieken gefixeerd en vervolgens wordt de scan gemaakt. Vanmorgen kwam hij daar goed doorheen, hopelijk heeft hij er nu ook niet veel last van.

We hopen natuurlijk zo snel mogelijk een uitslag te horen, maar zijn al gewaarschuwd dat dat best eens pas morgen zou kunnen gebeuren. Verder hebben we de dosering paracetamol over 24 uur anders verdeeld: i.p.v. 3x240 mg per 8 uur krijgt hij nu 6x120 mg dus per 4 uur. Dit in een poging grote koortspieken aan het einde van de werkingstijd te voorkomen, want vanochtend schoot zijn temperatuur al weer door de 40 graden.
Leen,

k*t met p*ren (excussez les mots)

We zijn gisteravond vertrokken naar mijn ouders om even bij te tanken. Hij heeft vannacht bij hen geslapen en ik op mijn eigen oude kamertje. Heb eindelijk meer dan 3 uurtjes achterelkaar geslapen!....Hij was wel een paar keer wakker geweest maar heeft niet zo hard gehuild als bij ons thuis de laatste dagen. We hebben het opgegeven om daarvoor redenen te bedenken. One day at a time.

Lara, het gaat bij jullie weer de goede kant op begrijp ik? Gelukkig maar!

Ze zouden iets moeten ontwikkelen om speentjes in babymondjes op zijn plaats te houden he?!

Swissie,

ga jij ook met de auto naar je werk? Lijkt me behoorlijk balen om je rijbewijs zolang niet te mogen gebruiken. Stom systeem daar!
icke; wat vervelend zeg ( geen excuses voor je woorden; tis tenminste duidelijk zo ) fijn dat je bij je ouders even kan bijtanken!

Gaan jullie nu naar een kinderarts? ( meende dat je dat wilde als l"aatste redmiddel", sorry als ik dat verkeerd begrepen heb!)

Sorry lara helemaal vergeten op jou te reageren; wat super dat het vannacht beter is gegaan! Wanneer Max weer kuren krijgt dus direct door mischasa laten toespreken!
Verdorie, ik hoop echt dat jullie wel eerder uitslag krijgen hoor.

Als ik zulke dingen lees vraag ik me af wat die artsen eigenlijk doen. Hoe moeilijk is het? Je doet een scan, en ziet toch direct of er iets niet klopt? Ik kan me niet voorstellen dat ze morgen andere dingen in een scan kunnen lezen dan vandaag! Ze zullen wel weer eens geen tijd hebben, of de juiste mensen zijn weg, of ze durfen nog niks te zeggen.

Ja ik werk van huis vandaag. Dat maakt het ook niet makkelijker, want anders loop ik altijd gewoon even langs, da's in ieder geval sneller dan 600 mails.

Gelukkig heb ik mijn auto niet echt nodig om naar kantoor te gaan, maar ik gebruik hem wel vaak om Finn af te halen van de creche als mijn man moet overwerken of in het buitenland zit. Gelukkig kunnen we ook makkelijk met het ov, alleen gaan er maar twee treinen per uur met een lage instap (makkelijk met kinderwagen). Anders is het altijd een beetje slepen.

Maar goed, we redden het wel. Het is te overzien gelukkig.

Maar in het algemeen vind ik het gewoon vreemd. Niemand heeft last gehad van mijn deel van de aanrijding en wel rijbewijs kwijt. Is schrik en kosten aan de auto niet genoeg? Als ik idd nou loeihard in mijn voorganger was gereden. Stelletje grapjassen hier.
shit, hele lap tekst weg. Geen zin om helemaal opnieuw te tikken.

Gaan idd naar kinderarts. Maar kreeg niet zomaar verwijsbrief. Het bevestigd maar weer het volgende: "heeft u een huilbaby? Wat vervelend. Gaat vanzelf weer over. Probeert u zelf maar voldoende rust te krijgen".

Maw we hoeven volgens de ha niet te veel te verwachten van de kinderarts.

Hoop dat ze hem willen testen op een slaapstoornis.

Framboos, Ruben kruipt ook al een poosje achteruit, geweldig om te zien he?! Ik pluk hem regelmatig onder bank of kast vandaan of uit een hoek. Wat met smart op het moment dat hij de vooruit ontdekt!
quote:Icke schreef op 08 november 2007 @ 13:17:

"heeft u een huilbaby? Wat vervelend. Gaat vanzelf weer over. Probeert u zelf maar voldoende rust te krijgen".

grrrrrr
Mich, zou je Zahra ook even streng willen toespreken? Die is ook al 3 nachten aan het spoken. Ze wordt minstens 3 x per nacht wakker en is dan haar speentje kwijt. Ik heb het vermoeden dat ze last heeft van verstopping/krampjes, want ze heeft heel weinig ontlasting, ik vond vanmorgen een kleine harde knikker in haar luier.

Wat klinkt die scan vervelend voor Robbie, ik hoop dat hij het allemaal zonder al te veel pijn doorstaat.

icke, wat balen dat het niet beter gaat met Ruben. Wel fijn idd dat je even kunt bijtanken bij je ouders.

Swissie, wat zijn ze streng in CH wat betreft verkeersovertredingen en zeker gezien het feit dat de tegenpartij geen schade heeft. Tjongejonge wat belachelijk zeg. Je bent idd al genoeg gestraft, net of je zoiets expres doet!
Nee he, weer koorts! lieve Robbie ik hoop dat de artsen snel weten wat er aan de hand is en ze gericht kunnen handelen. Dit alles heeft nu lang genoeg geduurd. Zet hem op kanjer!!!!

Xaloy en Compli heel veel sterkte het duurt nu al zo lang en al dat gefrut aan Robbie. Goed dat jullie een schema hebben gemaakt, voor de broodnodige rust.

Yasmijn wat lief dat je voor Robbie hebt gezorgd. Fijn dat er een vertrouwd iemand voor hem is.

Icke, wat fijn dat je in ieder geval even een paar uurtjes hebt kunnen slapen. Blijf je vannacht ook nog bij je ouders? Kun je snel bij de kinderarts terecht?

Turbo Tommy en Ruben! kruipstand in de achteruit. Kan niet wachten tot Vincent ook de kamer gaat verkennen. Van de week hebben dochter en ik het voor gedaan. Hij vond het wel interessant maar daar bleef het bij.

Swissie wat een mega boete. Meteen stil staan willen ze dat iedereen stapvoets gaat rijden.

Lievelust al wat gehoord van de kijkers van vorige week?

Layla gefeliciteerd. Wat leuk dat je een driewieler hebt gewonnen.

muis dat is schrikken dat muisman zo is aangereden. Knap waardeloos (zwak uitgedrukt) dat die vent is doorgereden. Kun je nog iets met het waarborgfonds?

Lara, hoe was je cursus?

Hier wil het slapen ook niet echt lukken. We zitten ook nog te klooien met zijn voeding. Omdat hij nog maar alleen groente mag (i.o.m. dietist i.v.m. eczeem) lijkt het wel of hij honger heeft (kan volgens haar niet??????) Hij tankt nu 5 flessen nutrilon weg.

Ga nu even de kaarsjes voor Robbie aansteken.
Jeetje, net even bijgelezen, maar het gaat dus nog steeds niet goed met Robbie .....

Lijkt eeuwen geleden dat Xaloy zich afvroeg of ze Robbie's ritme kon verleggen qua wintertijd, maar dat was vlak voor hij ziek werd. Bah, hoop echt dat dit nu toch wel echt snel voorbij is!

En Icke, helaas ook nog geen goed nieuws van jou.....

Hopelijk heeft een paar uur slapen je goed gedaan, wat een ellende zeg.... laat je niet door zo'n HA op je kop zitten, he?! goed dat je toch hebt aangedrongen op een verwijzing!

* even trots mama-moment *

Isis heeft net een halve peer weg zitten werken!
jammer, nog geen bericht over Robbie.

Wow Marieke een halve peer.

En wow achteruit kruipende babies, leuk zeg.

Finn is een buikschuiver, het duurt even, maar hij komt vooruit. Erg grappig om te zien, hij lijkt wel een militair die aan het tijgeren is (heet dat zo?).

Hihi momenteel ligt Finn in zijn wipstoeltje te slapen terwijl hij de fles drinkt. Hij weet even niet wat het belangrijkst is, dus doet hij maar vast aan multitasken. Lekker leventje zo.

Ik vind het zo lief als hij zelf zijn flesje vasthoudt. Hij wil het duidelijk zelf doen.
Mijn vader is nu bij Robbie, ik ga z even slapen. Heb vannacht 2/3 uur geslapen. Allemaal korte beetjes. Robbie erg ritmeloos en veel huilen, en vanaf 5 uur weer hoge koorts, 40,2.

Botscan leek op het eerste gezicht niets te zeggen. Helaas.

Ik kan vandaag eigenlijk alleen nog maar huilen. Ben moe, op, kapot en vreselijk bang. De koorts wordt steeds hoger. Ik kan wel gillen!

Wat een ellende.

Jij moet echt bijtanken, volgende week is mijn moeder ook bereid om bij Robbie te zijn, als ik niet zou kunnen. Dus in de middagen ga jij verplicht slapen. Moet je echt doen, voordat je helemaal inklapt.

Ik ben er morgen weer.

Hou vol meid!
Oh Xaloy ik vind het zo erg voor jullie. Kon je alles maar eventjes op pauze zetten hè, even bijkomen.

Ik hoop dat je een beetje kunt slapen, vermoeidheid maakt alles nóg erger dan het al is.
Idd wat een ellende.......1 grote nachtmerrie waar maar geen einde aan lijkt te komen! Xaloy; neem je rust en hou vol!!!!

Yasmijn; wat ben jij lief voor Xaloy en Cpmpli, super!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven