***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
quote:framboos81 schreef op 07 november 2007 @ 22:08:

layla, zal het morgen eens proberen met een stukkie bruin brood. Maar mag er dan ook gewoon smeerkaas op?Ja hoor, tuurlijk mag dat. Het staat ook allemaal in het groeiboekje van Tommy, pagina 48.;-)
Pfff Luna was vandaag helemaal niet haar zelf! Huilde veel, sliep weinig en wilde alleen maar bij mij zijn! Ook eet ze sinds een paar dagen bijna geen warme hap...erg vervelend aangezien ze nu een fles minder krijgt. Haar groenteprutje is nu dus ee volwaardige maaltijd. Heb gisteren uiteindelijk maar een fles warmgemaakt maar op die manier gaat het hele schema mis! Hoe doen jullie het ? Hoeveel flesjes? en hoeveel tijd zit daar tussen?

heb ook bambix koekjes; luna vind ze erg lekker. Geen last van kruimels.
#breekt even in#

Zo ontzettend vervelend dat Robbie toch weer koorts heeft gekregen, na zulke goede berichten van vanmiddag. Wij blijven ook nog steeds duimen, tot het gewoon helemaal over is. Zo'n klein ventje moet gewoon lekker in zijn eigen bedje liggen en lekker geknuffeld worden en lekker slapen. Ik wil Xaloy en Compli nog heel veel sterkte wensen tijdens deze zware vermoeiende periode.

#breekt weer uit#
Lieve Xaloy en Compli.

Heel veel sterkte morgen; ik hoop dat jullie wijzer worden van de botscan en de oorzaak van deze ellende duidelijk wordt! Verschrikkelijk dat jullie mannetje zo'n pijn heeft met het toendienen van allerhande medicatie. M'n hart breekt al, laat staan hoe dit voor jullie en Robbie is.

Gelukkig is tante Yas ook in de buurt; zo'n sugarauntie moet wel een heilzame uitwerking op Robbie hebben en een grote steun voor jullie zijn!

Jullie zitten met kerst gewoon met z'n drietjes onder die kitscherige boom met flikkerende lampjes met fout engelenhaar. Dat moet gewoon lukken gvd.

Take care! voor Robbie en jullie.
Tila. We spreken elkaar te weinig lately.
Alice, u 2. Zie ineens allemaal oude vriendinnen. En Myrthe.
Och, bah, is de koorts nu weer gestegen? Zodra het weer goed lijkt te gaan gaat er weer iets mis, waarom nou? Hopelijk levert de botscan wat meer duidelijkheid voor jullie op. Ik hoop ook op een goede nacht voor jullie alledrie!

Spitsmuis, Ole zit ook altijd ongelofelijk hard aan zijn mobile te trekken, hij trekt hem altijd omver, vindt hij fantastisch als hij hem te pakken heeft! Wij hebben er een met bach, beethoven en mozart, maar fachatman heeft hem een beetje aangepast zodat hij nu ook kan draaien zónder muziek en geloof me, dat is een verademing!!

Jij schreef (typte) ook een keer dat de muisjes allebei al een hele (!) boterham opaten, wat véél! Ole krijgt met moeite een paar stukjes naar binnen. Als ik hem een rijstwafeltje of soepstengel geef denk ik altijd dat hij hem opeet, maar meestal vind ik minstens de helft weer terug in zijn stoeltje, op de grond, of in zijn kleren.

Lievelust, Ole krijgt lichtbruin brood, tot nu toe met smeerkaas of appelstroop.

Tjee, opeens allemaal nachtbrakertjes, dit terwijl Ole steeds beter lijkt te gaan slapen, overdag, maar afgelopen nacht was hij ook maar 1 keer wakker!!

Swissie, wat belachelijk zeg van die 400 euro en een maand niet rijden!! Als je nou met 100 km bij iemand achterop was gereden, kon ik me er nog iets bij voorstellen, maar zoals jij de situatie beschreef, belachelijk!!!! (De rechtshulp kan dus niets doen?)

Spitsmuis,misschien had je het al verteld, maar had muisman nu het nummerbord genoteerd, of misschien andere getuigen? Ik vind het nogal wat!

Framboos, wow Tommy achteruit kruipen, wat stoer!!!!

Hé, wanneer ben je ook alweer precies uitgerekend?
leen fachat Ik ben 1juni uitgerekend, en krijg denk ik binnen nu en 2wk een echo. Daarna kan ik het ook niet meer voor mij houden want mijn buik valt tegen die tijd helemaal op vrees ik! (vind het geheimpje stiekum nog wel heel prettig...hou het nog wel even vol denk ik!)

Layla ik vergeet altijd in dat groeiboekje te kijken. Goede tip! Ga meteen even kijken.
Nog even snel checken voor het slapen gaan, maar he..., dit is echt beroerd! Arme Robbemans met die nare koorts en arme Xaloy en Compli...! Wat moeten jullie je heen en weer geslingerd voelen...

Ik duik snel mijn bedje in en duim dromend van een betere dag morgen met de gouden oplossing voor Robbie!

Trusten meisjes!
He bah, wat lees ik! Robbie weer hoge koorts! Ik hoop zo dat de botscan wat oplevert. Vreselijk frustrerend is het dat de artsen het ook niet weten!

Lievelust, ik zou eerlijk gezegd niet naar je schoonmoeder luisteren. (ik luister ook niet naar die van mij). Witbrood zorgt, dacht ik, voor verstopping en ik denk niet dat er iemand zit te wachten op een baby met opstipatie.

Framboos, WOW! Snelle Tommy kruipt achteruit! Dit is als ik het goed heb het begin van het kruipen. Een tijd geleden hoorde ik dat alle baby's beginnen met achteruit kruipen, maar op een gegeven moment hebben ze door hoe het moet en gaan ze vol gas vooruit! Wat heerlijk trouwens dat je geen last hebt van zwangerschapskwaaltjes!

Ehhhh, ik weet echt niet meer wat ik wilde zeggen! Stom!
sms xaloy

Robbie onrustige nacht,deels door klunzige bloedafname om 22 uur en onstopbare huilnuien daarna.Vanmorgen weer koorts, ik heb geweigerd. èven rust! Zometeen scan. Duurt tot middag!
arme robbie....
He getverderrie wéér koorts...het klopt wel wat Yas zegt, dat de koorts vrijwel altijd snachts en in de avond oploopt. En koude handjes en voetjes is vaak ook een voorbode. Ik hoop dat de scan dan maar wat oplevert. Want dit is ook niks. Duurt al veel te lang. Hoe lang weten jullie of er iets van hlh ofzo achterzit? Of zijn ze dat nog niet aan het uitsluiten. Vind die optie trouwens ook nogal wereldschokkend, ik hoop het niet zeg. Het is dan wel geen kanker, maar in veel gevallen wel overlappend met wat mijn Iris heeft...Godsamme nog aan toe!

Hopenlijk zien ze iets simpels over het hoofd. Dat móet gewoon!

Yas jammer dat het er niet meer van komt. Je zal een super lieve baby mama zijn. Is nanny of gouvernante worden niet iets voor jou dan??

En anders nog heul eventjes wachten tot je zoon of pleegdochter gaat werpen. Lijkt mij trouwens ook zalig. Oma-en. Ik ben nog hasske jong, maar toch...wel de lusten niet de lasten ( wel de zorgen natuurlijk, dat zie ik ook hier bij mijn eigen moeder naar Iris toe, maar het is toch anders, je hebt ietsje meer afstand, hoeft niet meer op te voeden, alleen maar te genieten, lijkt me wel wat....)

Sterkte allemaal maar weer.

Ik zal nu en dan weer eens komen spieken hier.

En Yas, wij ontmoeten elkaar echt nog wel een keertje.

Komt goed!

XXX
quote:framboos81 schreef op 07 november 2007 @ 21:46:

[...]

vind het zo gek dat geen enkele arts dit kan achterhalen????

Heel erg frustrerend voor alle partijen denk ik...Van zo'n onzekerheid, zo langdurig, wordt je toch knettergek?

Hopelijk geeft de botscan vandaag eindelijk uitsluitsel. (Inderdaad iets onschuldigs en makkelijk te behandelen graag!)

De kaarsjes gaan hier vandaag gewoon weer aan voor Robbie en zijn papa en mama... (f)
Wat een verschrikkelijke nachtmerrie is dit

Kaarsen zijn aan!!!
bah, bah, bah.......
Verdorie, verdorie, verdorie. Ik had zo gehoopt op een goede nachtrust voor Robbie en Xaloy en Compli. Nou ja, in ieder geval nu de scan, hopenlijk vinden ze iets.

Over die bekeuring, mijn rechtsbijstand advocaat wou helemaal niks doen, we hebben het door laten geven aan een ander. We zijn het niet eens met "te hard rijden in de situatie". Maar het schijnt dat ze in CH dan gewoon de klacht kunnen veranderen in te weinig afstand ofzo.

Er is hier jurispridentie van iemand die in het midden van de nacht op een stoel is ingereden en daardoor een ongeluk veroorzaakte (iemand tijdens verhuizing stoel verloren). Die persoon zag het natuurlijk te laat en reed erop (vrij logisch). Kreeg ook bekeuring. Je moet altijd direct stil kunnen staan.

Ik zei nog dat ik gewoon had moeten doorrijden. De auto voor ons heeft geen schade van ons, dus we hebben alleen eigen schade. Schade, én bekeuring én rijbewijs weg.

Haha en ¤ 400 is nog niks voor een echte bekeuring hier. Als je 30 km te hard rijdt op de snelweg zit je volgens mij op ¤ 2000.

Jammer, maar daar komen we ook wel weer overheen. En er zijn natuurlijk belangrijkere dingen, zoals dat Robbie beter moet worden!
Ik vraag mij dan af of dit soort gevallen ook vaker voorkomt bij baby's/kinderen? onverklaarbare koorts zeg maar...
Lieve Xaloy en Compli en Robbie,

Kaarsjes gaan hier ook weer aan...
Weer kluzige bloedafname? Wat een prutsers zijn het toch! Arme Robbie...!

Framboosje: achteruit kruipen is inderdaad het begin, go Tommy!
Ah nee toch, arme Robbie. Wat is dat nou toch weer, een klunzige bloedafname. Laten ze daar een beetje uitkijken met Robbie zeg. Hoop dat de botscan vandaag uitsluitsel geeft, dat iets kleins over het hoofd gezien is. Ik duim en hoop voor jullie!

Swissie, wat een raar verhaal zeg van die bekeuring en hoe het daar gaat! Nou ja, voor de rest is het leven daar volgens mij zo perfect, dat één minpunt daar wel bij kan. Maar toch irritant!

Yasmijn, wat praat je toch liefdevol over Robbie zeg! Jammer dat je niet in de buurt woont, ik zoek nog een lieve oppas!

Fachat, heerlijk voor je dat Ole beter begint te slapen. Het was niet niks bij jullie zeg, al die gebroken nachten (al had je er weinig moeite mee). Morris slaapt ook zo goed de laatste tijd, dat was de eerste vijf maanden ook echt wel anders. Hij heeft van 7 tot 7 geslapen vannacht!

Ach gut, ik moet Lars gaan vermaken.
Robbie: Kom op grote kleine vent!

X en C: als ik met iets kan helpen, moeten jullie het zeggen. Ben nu vier dagen vrij (geen school, geen werk), dus ik kan van alles doen. De hond uitlaten, of boodschapjes doen, of arts-assistenten uitschelden (altijd leuk )

En Yas, ik was nog niet van plan om binnenkort te gaan werpen. Dat je 't maar weet. \\:-)//
Xaloy, en Compli, eigenlijk moet je erop staan dat ze een volgende keer bloed laten afnemen door een anesthesist. Die krijgen het zonder problemen altijd voor elkaar.

Ik heb ook moeilijke aders en tijdens mijn zwangerschap moest is regelmatig even getest worden (hoge bloeddruk dus risico). Meestal probeerde de assistent van de gyn dan te prikken, maar naar 2/3 keer vroeg ze de gyn even. Die heeft heel lang in het ziekenhuis als anesthesist gewerkt en had het elke keer binnen no time voor elkaar.

En met een baby die al drie weken ziek is ben je lief genoeg geweest tegen de artsen. Nu mogen ze toch echt wel eens helpen!

Ik krijg kippevel als ik lees dat die arme lekgestoken Robbie een klunzige bloedafname had. Die arme sterke jongen.
Swissie: dat is een goed idee van die anesthesist, wellicht biedt dat uitkomst. Dat lekprikken gaat natuurlijk niet zo.

Micha: bedankt voor het toespreken van Max! Hij was om half 2 wakker omdat zijn speen kwijt was, maar heeft daarna tot 7 uur als een roosje geslapen.
bij het teruglezen breekt mijn hart als ik lees dat Robbie zo vrolijk is ondanks dat hij toch zo ziek is...Dappere knul..

Het wordt steeds moeilijker hier uit te drukken hoe ik (wij) ons hier voelen naar jullie toe..Dat we meeleven is hopelijk nu wel duidelijk.

Ik baal er echt vreselijk van dat we zo ver bij jullie vandaan wonen, want het liefst was ik vorige week al in de auto gesprongen om even in levende lijve die knuffel en steun te geven.

Affijn, woorden schieten hier dus ondertussen te kort...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven