***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
voor Framboosje voor gefeliciteerd en voor sterkte......
Aaah Framboos, dus toch! Gefeliciteerd! Kan me indenken dat je geschrokken bent van het bloedverlies. Ik had aan het begin van mijn zwangerschap ook bloedverlies, dus het hoeft misschien weinig te betekenen. Misschien is het een innestelingsbloeding? Ik hoop voor je dat alles goed gaat!!! Heel veel sterkte, lief Framboosje van me!

Lilien, wat een zoutopmerking! Ik kan ook zo blij worden van huilende jongetjes als ik ergens ben waar ik liever niet wil zijn!

Lara, fijn dat Max weer helemaal zichzelf is!

Buitenmeisje, een tuitbeker? Wanneer mag je daar mee beginnen? Het is misschien een idee voor Hugo en Steijn.

Hugo is inmiddels weer beter, maar nu ben ik snotterig!
Oh Framboos, wat heftig allemaal, tegenstrijdige gevoelens en nu ook nog bloedverlies. Sterkte meid!
O lieve Framboos, ik hoop zo dat het goed is!
Framboos, Muisman wenst je ook alle succes en sterkte! (Steijn en Huug vast ook, maar zij kunnen nog niet praten)
Jeetje Framboos....wat heftig allemaal! Neem je tijd en bel anders de vk even... !
Gefeliciteerd Framboos,kan me je dubbele gevoel erg goed voorstellen. Hopelijk betekent het bloedverlies niets! Heftig hoor. Ik voel met je mee!

Sterkte...
Jeetje Framboos...ben er even een beetje stil van. Ik wil je heel graag feliciteren, maar ik weet niet of dat op zn plaats is nu?

Kan me voorstellen dat je even niet weet wat je met je gevoelens aan moet.

Die bloeding kan inderdaad best van de innesteling komen, had ik ook toen ik zwanger was.

Veel sterkte allebei, ik hoop dat jullie samen toch een beetje kunnen genieten van deze eerste momenten!
Nog even snel hoor: mocht het toch goed zijn: je bent een geweldige moeder en Tommy vast een leuke broer. Het is een kwestie van omschakelen, maar stiekem toch ook wel heel leuk. Tsja...en mocht het toch misgaan... heel naar en wrang. Neem je tijd lieverd, het komt goed,...hoe dan ook!
Nogmaals heel veel sterkte met de tegenstrijdigheden

En zoals Lara zei... je bent echt een supermoeder!

Spitsmuis: tuitbekers zijn volgens mij vanaf zes maanden (stond op mijn verpakking). Dus jouw mannetjes zouden er mee kunnen beginnen. Ik ben maar begonnen omdat onze eigenwijze koen nog steeds niet van harte uit de fles drinkt. Al ging er vandaag ineens een hele fles in.

We blijven oefenen. Dus ook voor Icke er is misschien hoop voor moeilijke flesdrinkers.
OOh Framboosje, dikke van mij.

Lieve digidinnetjes, ik kom even gedag zeggen. Morgen gaan we voor een weekje op vakantie. Momenteel is het hier zowieso een erg drukke boel en gaat het echt 'ruk'met mijn werk.

Hoop deze week een beetje tot rust te komen en een goed sollicitatiegesprek te hebben.

Vrijdag flinke huilbui gehad op werk en ook verteld dat ik het niet trek daar en dat ik iets anders ga zoeken. heftig dagje dus....

Fleurtje is en blijft een superbaby daar heb ik dan maar mooi mazzel mee!!!

Tot volgende week!!!
Dropneus, zet 'm op! Fijn dat je een weekje weg bent, hoop dat je een beetje kan uitrusten en ontspannen. Vergeet je werk even, en denk aan jezelf en je gezinnetje, fijne vakantie!
Dropneusje...kom maar even lekker tot rust tijdens je vakantie. Tot volgende week!

Framboos.. jij bent een supermoeder en tommy's broertje of zusje kan het niet beter treffen!
Hee Framboos! Dus toch! Oh jee, ik ben jaloers! Hoop dat alles goed gaat... Dikke knuffel!!!
lieverds(en zelfs muisman!;-) ) bedankt voor jullie lieve woorden! Vriend en ik hebben ze net samen even gelezen.

Ik heb op dit moment helemaal geen bloedverlies..ook geen buikpijn...We wachten de nacht af.

Ik voel mij goed,eigenlijk heel normaal? en ben stiekum ook best blij! Ook vriend is bere gelukkig! En als ik dan Mich (zelfde geval)

en Spitsmuis met hun 2 kanjers zie is dat zo'n geruststelling!

Ben blij dat ik jullie allemaal heb!

Nu snel slapen, morgen aan het werk.. van Framboos

oja, en morgen even de VK bellen voor advies!
Ik hoop dat je lekker slaapt Framboos en niet teveel piekert!

(ben stiekem ook wel jaloers op je!), fijn dat je vriend er ook beregelukkig mee is!

Dropneusje, fijne vakantie en rust lekker uit! En succes met je sollicitatie! (wanneer eigenlijk en voor wat?)
Fijne vakantie Dropneus!

Framboos, natúúrlijk ben je er blij mee! Twee lieve kleintjes, dat is toch geweldig! Ik ben erg jaloers hoor, maar goed, die tweede komt er bij ons ook nog wel. Eerst even wat andere zaken regelen :-) Ben benieuwd wat de VK zegt!

Tuitbekers lijken mij ook handig voor pap! Ik heb bedacht dat ik de pap met een lepeltje zou gaan voeren, echter, dat kost 's ochtends wel handen vol tijd. En de reden waarom ze zeggen dat het beter is om zo snel mogelijk met lepeltjes te beginnen is omdat hij het dan sneller zou leren. Mooi. Maar zo snel hoeft allemaal niet van mama Xaloy. Zeker niet als Robbie een enorme zuigbehoefte heeft en die, nog steeds niet, door speentjes wil verhelpen!
Dropneus, fijne vakantie! Ik hoop dat je je werk een beetje los kan laten en dat je snel een andere baan vindt!

Buitenmeisje, ik was gister zo van de leg door het nieuws van Framboos, dat ik helemaal vergeten ben te zeggen dat het gezellig is dat je weer terug bent! Bij deze!

Framboos, hoe heb je geslapen? Ik sta zelf nog helemaal te stuiteren van je nieuwtje en, heeeel eerlijk, ben ik eigenlijk best een beetje jaloers. Nou, jaloers is niet het goede woord, maar het begint wel weer te kriebelen. Joh, je gaat het hardstikke goed doen als mams van twee kleintjes en Tommy wordt een superbroer!!!

Ik heb Muisman gister heeeel lief, zo lief als ik maar kon, aangekeken en gevraagd wanneer puk nummer drie mag komen. Hij werd een beetje wit om zijn neus en zei dat hij daar nog even mee wilde wachten, maar het wordt niet uitgesloten! Hij vindt het een goed moment om weer te beginnen als je jongens twee zijn, dus nog even anderhalf jaar wachten. Dat kan ik best! (ondertussen heb ik al een paar namen in mijn hoofd en merk ik dat zwanger zijn me toch weer heel leuk lijkt!)

Hebben jullie dat ook? Ik had bij mijn zwangerschap alleen maar meisjesnamen in gedachten, tot bleek dat we twee jongens zouden krijgen. Ik ben dus weer aan het denken geslagen over een nieuwe naam, maar ik kan alleen maar jongensnamen verzinnen! Moet eerlijk zeggen dat een jongetje erbij wel heel leuk zou zijn, maar een meisje is natuurlijk ook welkom! (of twee jongens, twee meisjes, of een jongen en een meisje!) Framboos, ben helemaal broeds door jou nieuwtje! Heb je al de verloskundige gebeld?

Steijntje is huilerig en ik weet niet wat er is! Zodra ik hem neerleg begint hij te piepen en het is pas weer goed als hij bij mij is. Heel lief, maar ook onhandig, aangezien hij ook nog een lief broertje heeft! Wat o wat zou het kunnen zijn???
Robbie zit nu bij mij op schoot en moet hard lachen om het getyp! Dus ik type nog maar even door. Hij moet er echt van giegelen :-)

Eeeh Ik weet even niets meer te vertellen! Maar hij vindt het zo leuk!

Blablablablablabla! Eeeeh.... Haha! We liggen in een deuk hier! En dat op de vroege ochtend!
Framboos, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat met je. 2 kindjes zijn heel leuk en aan 2 vlak na elkaar zitten ook een hoop voordelen. Maar volgens mij hoef jij niet meer overtuigd te worden......
Ole ligt hier ook op schoot, maar hij is in slaap gevallen! Ik zal hem even in zijn bedje leggen!
Punkiepop, moet ik je nog in de tabel zetten?

ole ligt inmiddels in zijn bedje, hopelijk slaapt hij niet te lang, want ik moet voor 10 uur nog even wat fruit naar Kaj's school brengen (hadden we laten liggen)

As zaterdag houden we hier een housewarmingparty en ben wat eten en hapjes aan het bedenken, iemand nog goede tips?
Fachat, pastasalades doen het bij ons altijd goed! Gehaktballetjes, groenten met een dip, sushi en gevulde tomaatjes zijn ook erg lekker!

Ben aan het wachten op een belletje van de wijkverpleegkundige (voeding), maar het schiet niet op.
Framboos, heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

Wat is er met Steijntje? Was hij ook niet ziek laatst, of was dat Hugo? Sorry, ben niet goed bijgelezen. Heb wel over je nieuwe outfit voor die bruiloft gelezen Spitsmuis, wow! Straks krijgt de bruidegom nog spijt, hihi.

Buitenmeisje, wat goed dat je meteen met een tuitbeker begint, hoef je die fles ook niet af te leren straks.

Ik wilde het ook gaan doen, maar sinds 3 dagen accepteert Morris de fles! Ik zat er helemaal doorheen vorige week, en heb een pak nutrilon gekocht voor een avondflesje. Vrijdag kreeg hij voor het eerst om 7 uur, na de borst, een flesje nutrilon met wat rijstebloem. Hij werd om 4 uur pas wakker, en toen om half 8 (dat is hier uitslapen!). Nacht 2 was het half 6 en half 8 wakker. En vanmorgen 5 uur en 8 uur. Ik ben zo blij! Eindelijk weer slaap! Hij krijgt nu dus de gebruikelijke hoeveelheid borstvoedingen (behalve die van 's nachts), plus een flesje naast z'n laatste voeding.
Mich,

Wat heerlijk voor je meid!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven