***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
witchke: dat vruchtje heeft nog veel ruimte in de baarmoeder hoor. Er past dus ook nog wel een spiraal bij. Als het spiraaltje goed zit is de kans dat je zwanger wordt heel klein. Zou me daar niet druk om maken, althans ik doe dat niet.
lastig hoor 2 koortsige mannetjes hier!

Wel fijn dat manloze lara en spitsmuis elkaar nu kunnen steunen!!
De vrucht heeft dus gezelschap van de spiraal!
Foto's op de msn!

Ga nu nog even de vette vaat in de afwasser zetten. Heb geen zin!
Lara, ik zit met 39 graden koorts al bij de huisarts! Ik ging bijna van mijn stokje toen de assistente zei dat je je pas zorgen moet gaan maken als de temperatuur boven de 41.7 uitkomt! Ik blijf gewoon mijn moederneus achterna gaan...

Hoe is het nu met Max? Slaapt hij? Hugo ligt voor pampus, maar ademt wel zwaar.
wat heerlijk zoveel foto's muis!!!!!Ik dacht toevallig vandaag nog, spitsmuis moet eens even wat foto's plaatsen! ik ga verder kijken....kom ik de rok nog tegen??vast niet hè!
De rok volgt hopelijk morgen! Dit keer zijn het gewoon wat kiekjes van de kindjes!
leuke foto's spismuis! Grappig, Hugo lijkt op alle foto's zo alert en een beetje ondeugend en Steijn zo lief en rond.

tsja, de koorts loopt maar op en zit nu op 38.5C. Denk dat ik er zo toch maar een pilletje in gooi. Kan hij in elk geval slapen. zou het ook van die tandjes kunnen komen?

Fijn dat Hugo slaapt!
Spitsmuis mooie foto's, en wat een knappe mannetjes! Maar ja wat wil je ook met zo'n knappe mama!!Die foto van jullie 3en ook

errug zoet!

Ook zo grappig die donkere wenkbrouwtjes! Tommy heeft dat ook bijna kaal, en toch zulke schattig gekleurde brauwtjes

Ga ff vriend helpen bed verschonen...
* zo, ik heb even een hele domme opmerking gewijzigd... *
Boven de 39 graden is bij mij ook alarmerend hoor! 41,7 hoe komt ze erop?

Wat een boel zieke kindjes zeg!

Witchke, hier ook geen maanstonden (wat een prachtig woord is dat toch) gehad sinds de plaatsing van het spiraal!

Spitsmuis, die foto op het kleed is leuk! Ze kijken echt precies hetzelfde!

blauwe rompert is denk ik steijn en de witte rompert hugo!? Zijn ze 1 of 2 -eiig (2?)

Lara, ze kunnen idd koorts krijgen van doorkomende tandjes!

ben trouwens wel erg benieuwd naar je domme opmerking!
Maar is dat dan niet als ze erdoor breken? Ik zie nu al een paar dagen witte puntjes namelijk.
vind juist dat huug en steijn heel verschillend eruit zien!

ik ga naar bed!

Sterkte met de mannetjes lara en muis!

(f)
Ik vind ze ook niet hetzelfde lijken, maar hetzelfde kijken
Ja, volgens mij is de druk eraf als ze eenmaal door gebroken zijn, dus dat zal het dan wel niet zijn!
Misschien een virusje... Ik heb hem paracetamol gegeven en nu slaapt hij. Gelukkig maar, want hij was zo zielig aan het kreunen (goede tip dus, muisje!). Ik duik ook mijn bed in. Wetrusten meisjes!
Ben nog wakker...Kan echt niet slapen, Muisman is er niet en Hugo ademt echt behoorlijk zwaar. Volgens mij zit zijn neusje heel erg verstopt en is dat de reden dat het ademen een "tikje" zwaar gaat.

Lara, fijn dat Max slaapt! Hopelijk maakt hij een lange nacht, zodat hij zich morgen weer wat beter voelt. Het zou me niets verbazen als Huug morgen eens een slaapdagje inlast.

Lollig dat je zo treffend beschrijft aan de hand van een paar foto's! Steijn is inderdaad een heel lief, wollig en rustig kindje. Hugo is ook heel lief, maar veel nieuwsgieriger en stouter. Tenminste, ik kan nog niet veel zeggen over het stout zijn, maar het zou me niets verbazen als Hugo een klein boefje wordt! Zo rustig als Steijn is, zo pittig en alert is Huug.

Fachat, wat knap van je! Steijn heeft op die foto inderdaad een blauwe romper aan en Hugo een witte! Ze zijn trouwens een twee-eiige tweeling, mijn ventjes!

Pim de Pispoes heeft net het bed weer eens ondergepist, voor de verandering. Ik ben te duf en te boos op haar om nu nog het bed te gaan verschonen, dus ik denk dat ik maar eens een avondje op de bank ga liggen. Nu hebben we een heerlijke bank, dus dat zit wel snor, maar toch...Stom beest!

Oh Laar, ik ben trouwens wel heel benieuwd naar die opmerking van je!
Beterschap voor zieke kindjes!

Zo, net terug van een bbq van de carnavalsvereniging die we sponsoren, was wel even gezellig..heleboel hoempamuziek, das dan weer minder, maar heb zoveel staan ouwehoeren dat ik niet eens gehoord heb.

Nu lekker mn bedje opzoeken..trusten!
Ojaaaaa..wij gaan maandag naar CenterParcs, weet niet meer wie dat nou zo truttig vonden, maar wij gaan daar eens lekker 4 dagen heerlijk truttig doen...lekker beetje zwemmen, beetje lezen, beetje wijntjes drinken, beetje voor de openhaard hangen, beetje film kijken...best te doen!
NIet truttig, (tenminste...) maar het huisje viel zo tegen! Prachtige reclames op de TV en dan kom je in een dump waar de spinnenwebben je tegemoet komen en de meubels nog uit de zestiger jaren komen, en de plees een uur in de wind stonken...

Ik hoop dat het met onze zieke baby's goed is afgelopen? Spitsmuis lekker op de bank geslapen? Wat een K-kat zeg.. Die van ons kotste heel veel, maar daar hebben we een middeltje voor gekregen wat erg goed werkt. Gelukkig maar, want ik heb weinig geduld met dat soort dingen!

Framboos.......... ik snap je wel hoor maar ik snap echt niet hoe jij nog rustig kan slapen! dus................... :-)

Gezellig hier trouwens gisteravond. Ik lag weer eens voor pampus op de bank. Kent iemand dat, dat je pas ná je ongesteldheid je zo beroerd gaat voelen? Ik heb dat altijd, en heb daar een truukje voor: de pil doorslikken , dus geen stopweek meer inlassen. Ben alleen sinds een week weer aan het slikken, dus heb nu met de gevolgen van één ongesteldheid te maken. Eens maar nooit weer, wat een ellende zeg! En dan te bedenken dat ik dat vroegah elke maand doorstond.. tot ik ontdekte dat je de pil best mag doorslikken :-)

Even foto's kijken!
Schattige foto's!

Zeg, hebben jullie dat ook: Robbie krijgt een flesje. De eerste 10 seconden drinkt hij zoet en lief. Daarna begint het gedonder. Achter hem, boven hem, links en rechts van hem, onder hem... álles is interessanter. Ondertussen probeer jij als een volleerde acrobaat je in alle bochten te wringen zodat het speentje in de mond blijft. Net een achtbaan. Met een beetje geluk treed de maag-darm reflex in werking en moet onze kleine ook nog poepen tijdens het eten. Wat dan weer reden is om nóg meer bochten te verzinnen om zich in te wringen.

Nog interessanter: Hoe doen de BV mama's dat?! OK, we hebben allemaal ietsje flexibelere borsten gekregen, maar hey, dit is niet te doen!
Spitsmuisje: hoe is het nu met Hugo? Hebben jullie nog wat kunnen slapen? Heb je zijn neusje ook al wat vrij gemaakt met een zoutoplossing?

Getver zeg, die kat... Dat middeltje werkt dus niet? Wat irritant!! En waar heeft Muisman dan geslapen?

Echt leuk dat de jongens zo verschillend zijn zeg! Ook wel makkelijk voor hen later, hoeven ze niet steeds uit te leggen wie we is.

Xaloy: ja...herken ik. Er moet echt niemand in de buurt lopen want dan dan blijft hij alle kanten op kijken. Als ik alleen met hem ben gaat het gelukkig wel prima.

Volgens mij kun je beter naar Landall greenparks toe als je naar zo'n huisje gaat. of niet?

Max heeft tot 8 uur geslapen en heeft gelukkig alleen nog maar verhoging. Hij kreunt ook niet meer zo zielig.
Lara,

Heb helemaal Max zijn "situatie" gemist gisteren, de schat. Hij heeft gelukkig wel lang geslapen, dat helpt bij zieke mensen(kindjes). Houd je het wel in de gaten?

Spitsmuisje,

Hoest nu met de kleine Huug? Enn heb jij nog een beetje kunnen slapen (op de bank?) Knoop erin bij Pim, zou ik zeggen, of kurk erin, wat maar van toepassing is.

Xaloy,

Hier is ook alles interessanter dan de borst en zeker dan de fles. Je zou een zwenksysteempje verwachten in dat nekje maar helaas en tja, met de fles kun je het je nog veroorloven om met een ruk je hoofd om te draaien, maar als je dat doet met de tepel van mama in je mond...grrrrrr.........
Terug van Texel: Heerlijk uitgewaaid (met heeel veeel wind)

Eindelijk bijgelezen... pfff ... wat hebben jullie veel gekletst. Sinds komkommertijd weg is uit de titel weten we allemaal wel weer van kletsen Wel zo gezellig.

Alles goed met de zieke kindjes? Koen is ook heel verkouden geweest op vakantie. Hij werd snachts om de 2-3 uur gillend wakker omdat hij dan geen adem meer kon halen door zijn neus. Echt heel zielig. Het enige wat hielp was gewoon aanleggen want dan kon hij door al het snot heen drinken. Maar gelukkig ging het woensdag beter. Nu af en toe nog een klein beetje snotterig.

En respect voor jou icke want van zon nachtprogramma wordt je wel heel moe.

En wat betreft de flexibele tepels. grrrrrrrr. praat me er niet van. Tijdens het drinken één vreemd geluid en meneer beweegt zijn hoofd met tepel en al 180 graden. Ik weet nu waarom vrouwen die bv geven zulke grote tepels hebben :-) onee niet grappig.

Ben trouwens op vakantie begonnen met Koen leren drinken uit een tuitbeker. Hij vindt het wel heel interessant. Kna hem ook lekker vasthouden. Maar er gaat nog steeds niet heel veel melk in. Ik denk dat hij straks op dieet moet als hij naar het kdv gaat. Nog zes weken te gaan.

Zo dat was mijn egobericht. Nu nog ff wat reacties uit mijn hoofd.

Framboos: Wat spannend allemaal. Maar als ik er aan denk begint het bij mij ook wel een heel klein beetje te kriebelen. Ik ben er nog steeds niet uit wat ik wil. Snel kindjes achter elkaar of juist een iets groter gat ertussen. En weet wat nu het stomste is. Als ik denk dat ik ze dicht op elkaar wil dan durf ik bijna niet omdat ik niet op mijn werk durf te komen met het bericht dat ik weer zwanger ben. Herkennen mensen dit? Maar het is gewoon eigenlijk een kulsmoes.

Layla: Alweer wat fitter?

Spitsmuis en Lara: Lekker dat shoppen. Ik wil ook.....

Witschke: Hopelijk vind je snel een leuke job. Laat je niet gek maken hoor.

Xaloy. Echt jammer van de leuke jobs. Hopelijk komt er snel weer wat leuks op je pad. En wat een lief verhaal van robbie en bo. Koen vindt honden ook heeel interessant om naar te kijken.

Dat was het ff zo snel. Later meer.

Nog twee weekjes en dan gaan we weer meeten. Gezellig!!!!!!!!!!

xx buitenmeisje
zoo ff een egoberichtje, ik heb nu volgens mij een borstweigeraarster. Vanmorgen dronk ze nog redelijk, maar veel korter dan normaal. Ik ging nog even kolven en haalde er nog met gemak 50cc uit na de voeding. Om 10 uur kwam ze weer (had ws toch te weinig gedronken bij de 1e voeding) en na 5 min. bliefde ze de borst niet meer, de andere wilde ze ook niet meer. Begon weer te krijsen en zodra papa met een flesje aankwam klaarde haar gezichtje op, dus ik ben bang dat ik de bv nu kan gaan afbouwen. Ze vindt de fles gewoon veel interessanter, vooral omdat ze hem zelf kan vasthouden en om nou iedere voeding te kolven zie ik ook niet zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven