***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Icke: heeft Ruben eigenlijk al tandjes? Ik voelde even met mijn vinger in Max' mondje en die tanden zijn scherp! Hoe moet dat dan met bv? Of bijten ze dan niet?

Hihi, Max' "stituatie"... Hij is weer zijn vrolijke ikje en ik controleer zijn temperatuur goed. Geen idee wat het nu was.

Layla: wat balen zeg van die bv... Heeft het cb misschien een truukje?

Buitenmeisje: wat heerlijk om even uit te waaien op Texel. Hebben jullie het droog gehouden?
Goedemorgen!

Geen nieuws.....Wilde alleen even kijken hoe het met de snotterige en koortsige mannetjes gaat....Muis?

Tot laterr
Nog even snel voordat ik terras mag gaan lopen...de foto's van demuismannetjes zijn lieieieieief!!!
layla Tommy begon 1,5mnd terug ook ineens de borst te weigeren. De hele tijd loslaten en huilen. Ik heb dit nog een paar week aangezien, maar het was het begin van het eind.
Spitsmuisje, wat een lieve foto's van Steijn en Hugo, en wat zijn ze groot ineens! Vooral Hugo heeft een echte inhaalrace gedaan tov zijn broertje.
Hoe ging het bij jou met afbouwen Framboos? Heb je met 1 voeding per week afgebouwd?
mooie foto"s spitsmuisje !!
layla er was niet eens sprake van afbouwen hij wilde gewoon echt niet. Het enige moment dat hij wel pakte was smorgens meteen na het wakker worden

(erge honger) en savonds voor het naar bed gaan (moe)

Overdag gaf ik hem uit nood maar flesjes. Dit heb ik iets van 2wk zo volgehouden totdat hij smorgens ineens niet meer wilde. Toen heb ik nog een week of 2 alleen savonds gegeven, en op een gegeven moment had ik het idee dat de productie te minimaal was om hem nog voldoende te geven. Toen ben ik maar gestopt. Tommy was toen 4,5mnd.
En heb je toen nog last gehad van stuwing of iets dergelijks, moest je nog tussendoor kolven?
nee gek genoeg ging het heel geleidelijk bij mij...Nou moet ik zeggen dat ik ook al bij mnd 2 gestopt ben met kolven en dat zorgt natuurlijk ook voor een grotere productie.

Af en toe had ik wel een pijnlijke schijf in 1 borst, maar dan liet ik hem weer een beetje drinken savonds en dan ging het weer. Ik heb hem wel steeds een beetje korter laten drinken.
Ik heb dat wel gedaan Laya, een voeding per week. Ging prima. De laatste 2/3 voedingen gingen in één keer, toen ging de productie ineens hard achteruit. Maar borst weigeren is misschien anders afbouwen, omdat ze het al niet meer wil..
Ik meld me even! Alles is goed hoor, alleen even weinig tijd om te lezen en te reageren. Dikke knuffel voor mijn lieve digidinnen!
Ik weet het ff niet meer, ze drinkt nog wel aan de borst, maar ik denk dat er toch te weinig melk inzit, dus ik ga proberen met kolven mijn productie op te krikken en als dat niet werkt wordt het alsnog afbouwen denk ik.
o.k ik ga zo de test doen. Ben een beetje nerveus....beide uitslagen zijn zorgwekkend. Niet zwanger is raar...want waarom ben ik dan niet ongesteld?

En wel zwanger is ook schrikken....
Hier gaat de bv gelukkig nog erg goed, lijkt me niet leuk als Ole de borst opeens zou weigeren. Ben echt van plan om het nog een tijdje vol te houden. Ik vind het zo leuk. Ook het kolven op mijn werk gaat nog erg goed. Dat mag tot 10 maanden, misschien (als het dan nog goed gaat) wil ik dan wl gaan afbouwen. Xaloy, Framboos geven jullie helemaal geen bv meer, of af en toen nog? Dat lijkt me n; zo fijn als je én kv én bv kan geven.

Lara, Ole heeft nu een paar keer gebeten en ik kan je vertellen dat dat echt gruwelijk veel pijn doet! Had ergens gelezen dat je hem dan als "straf" van de borst moet halen en dat hij er dan wel mee ophoud. Maar hij bijt eigenlijk alleen als hij klaar is met drinken, dan speelt hij nog even met de tepel, neemt af en toe en slokje, maar nu bijt hij dus, terwijl hij aan de tepel trekt! je kan je wel voorstellen dat dat niet prettig is. Als ik nu merk dat hij voldaan is,laat ik hem ook niet meer spelen. Vind het gewoon een beetje 'eng'!

Fijn dat het weer beter gaat met Max!

Buitenmeisje, wat goed nu al drinken uit een tuitbeker! Krijgt hij dan melk?

Xaloy, gelukkig laat Ole de tepel altijd even los als hij wordt afgeleid en zijn hoofdje omdraait!

We zijn met zijn viertjes lekker naar het zwembad geweesten Ole vond het toch fijn! Hij was helemaal aan genieten! Gelukkig maar, want de vorige keer vond hij het niets!
Framboos....

Spannend...

Sterkte....
Ben zwanger.....kom hier later op terug....ben wel blij hoor, maar ook wat in de war.
Framboosje! Het komt allemaal goed hoor, je bent zo'n lieve mama jij hebt ook liefde voor 2 kindjes. Ik snap dat je nu bent geschrokken ne dat het allemaal wat sneller gaat dan gepland, maar 2 kindjes zijn heeeuuul leuk!!!!
Oh, sorry GEFELICITEERD!!
Framboos, spannend....!

Fachat, wat gezellig met z'n 4-tjes naar het zwembad.

Spitsmuis, wat een enorm schattige foto's. Wat een mooie kereltjes!

Lara, Kaj herkent mijn ouders en schoonouders en 2 vriendinnen van mij. Hij heeft gister de grootste lol gehad om mijn schoonzusje; ze heeft een witte huid en een beetje rossig haar. Dat ziet íe niet zo vaak...

Heb trouwens wel een opmerking gemaakt dat ik het jammer vond dat ik ze zo weinig zag. Ik weet best dat ze druk zijn, maar toch... Toen ze weg gingen zeiden ze dat er niet meer zo lang tussen zal zitten. Ben benieuwd.

Vanmiddag even bij mijn schoonouders langsgeweest. Kostte me heel wat moeite om me er toe te zetten. Komen we aan en het eerste wat ze zegt is: konden jullie het nog wel vinden? AAAAHHHH. Ga er nu echt voorlopig niet meer heen. Heb gezegd dat we gelukkig navigatie hebben

We zijn een klein uurtje geweest en toen begon Kaj te huilen. Saved bij het gehuil!
Frambozewoos.......gefeliciteerd...wat zal het een schok voor je zijn. Kan me voorstellen dat je in de war bent. Neem je tijd...
Framboos: Gefeliciteerd.

Maar kan me heel goed voorstellen dat je aan het idee moet wennen. Sterkte ermee.

En weet je .. volgens mij ben ik stiekem zelfs al een heel klein beetje jaloers...
Nou meiden juich maar niet te vroeg voor mij want ik verloor net een theelepel helder bloed wordt van het ene gevoel in het andere geslingerd...De vorige zwangerschap heb ik geen bloed verlies gehad, dit kan toch niet goed zijn? Heb overgens geen buikpijn.

Ik ga maar even op de bank liggen...pfffff wat een tegenstrijdige gevoelens!
Mijn god lieve framboos, ik voel met je mee, eerst het op de spanning zitten, dan een positieve test, en NU dit. Ik duim zo erg met je mee , dat alles goed zit.

Bel morgen maar de dokter, en ga ten rade bij de vk, veel sterkte hoor !!
Jeetje Framboos, wat heftig allemaal. Eerst die tegenstijdige gevoelens omdat je zwanger bent, en dan dat bloed, wat misschien wel en misschien niet iets te betekenen heeft... Sterkte lieverd, bel desnoods je verloskundige even... Dikke knuffel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven