***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Muisje: vriend is thuis, we hebben gezellig geborreld maar toen had Max honger en moesten we naar huis (spelbreker! ). Daarna heb ik enorm gekokkereld, biefstuk met paddestoelensause en nu is hij aan weer het werk. Ongezellig!!
Muisje, arm kind heb je nog niets gegeten? Hoe hou je het vol? Staat A. te borrelen. of is hij nog steeds aan het werk?
Hee Lievelust, gefeliciteerd!!! wat een nieuws zeg!!! Het komt echt helemaal goed, deze keer kun je er in ieder geval rustig aan wennen ;-)!!!

Begin nu wel een beetje jaloers te worden op alle zwangeren. Hier zit het er voorlopig echt nog niet in. naja...... nog even geduld hebben. Ondertussen genieten we lekker verder van ons meisje. Vandaag heeft Fleur weer twee inentingen gehad (ik moest werken dus mijn man was met haar naar het CB) Ze heeft aleen heel eventjes gehuild tijdens de prikjes, maar verder niet. Dappere meid hoor!

Ze is nu 9 kg en 70 cm. (een beetje afgerond)

Nu ben ik moe want ik moest vanochtend om half 6 mijn bed uit. Ga ook lekker op tijd onder de wol. manlief gaat op stap dus daar hoef ik gee rekening mee te houden en Fleur lag al voor 19.00 in bed. Lekker rustig hier dus.
Lievelust, joepie! Gefeliciteerd. Het komt zeker allemaal goed, geen problemen maken voordat ze er zijn hoor. Lekker genieten.

Wow een onderwaterrat en een Hugo die staat! De ontwikkelingen gaan weer snel vooruit!

En dat allemaal terwijl ik slaap. Oeps, was zooooo moe, ben om 16.30 even naar bed gegaan en wordt nu net pas weer wakker. Laten we het erop houden dat ik het nodig had.

Even fles voor Finn maken
Ooooh, biefstuk met paddestoelensaus, daar heb ik dus al wekenlang zo'n trek in! Zo lekker rood van binnen, en als je er dan een stukje afsnijdt vermengt de jus zich met de paddestoelensaus, heerlijk!!

Wat goed dat Hugo ging staan! Leuk is dat, om een kleintje ineens in zo'n volwassen houding te zien!

En Max onder water zwemmen, wat schattig en knap!

Lara, ik begrijp je helemaal hoor! Ik vind het juist leuk dat jij zo zeker het gevoel hebt dat je niet voor nog een kleintje (en dus een zwangerschap) wil gaan. Wat je laatst schreef over dat kraambezoek vond ik ook zo treffend. Weet je dat ik dat eigenlijk ook heb? Ik vind het heus wel schattig om op kraambezoek te zijn bij een kleine baby, maar ik vind baby's pas echt leuk vanaf een maandje of vijf of nog later, als ze echt wat beginnen te doen. Ik word ook niet heel romantisch van een kleine zuigeling zeg maar (eerder moe). Maar ik vind het inmiddels wel leuk om weer zwanger te zijn hoor, begrijp me niet verkeerd, en zeker om straks weer een kindje te krijgen.

Layla, hardnekkig virusje (toch?) heeft Zahra! Hopelijk is ze snel weer helemaal het dametje.
Reageerde Fleur goed op de prikken? Hoe laat wordt 's ochtends eigenlijk wakker?

Swissie: dat krijg je als je zo hard werkt! Wanneer ben je weer eens in NL? Zin in een meet?
Hee, wat is Fleur vroeg met haar prikjes Dropneus, is dit de 11 maandenserie?

Swissie, hoop dat je vannacht goed kan slapen! Ik kan vaak niet meer slapen als ik overdag al geslapen heb. Hmm, beetje veel slapen in de vorige zin, volgens mij heb ik er zelf ook zin in. Ik ga nog even gezellig thuis doen voor het licht weer uitgaat hier.
Micha: ik ben blij dat je me begrijpt! Ik was al aan het twijfelen of ik het moest opschrijven, maar we zitten duidelijk op een lijn. Ik vind het vanaf een maand of 5 (maar bij jouw kinderen is dat dan 8 want die lopen absurt voor) een stuk leuker.
Volgens mij moet Max volgende week ook voor zijn prikken Micha. Ik hoorde van een ander meisje dat het de 10-maandenprikken zijn? Zij zei dat ze in de arm waren. Zielig!! Nouja, het is voor het goede doel...

Jeetje Mich, je bent al een half uur langer op dan normaal
Jeetje, Fleur is echt een kleintje als ik het vergelijk met Zahra, die was vorige keer 9860 gram en 73,5 cm bij 9 maanden en Fleurtje is een maand ouder! Ze is er idd wel vroeg bij met haar inentingen, fijn dat ze er niet zoveel erg in heeft gehad.
Neuh, Morris hoeft pas 20 maart, dan is hij ruim elf maanden. Het zal wel niet zoveel uitmaken.

Ja goed toch, dat ik nog wakker ben! Ik heb vanmorgen voor het eerst sinds tijden een koffie verkeerd gedronken, misschien heeft het daar mee te maken.
ja ik wil graag meeting. Weet alleen nog niet wanneer ik weer eens in Nl ben. Moet eigenlijk wel snel, want ik ben door heel veel dingen heen.

Manlief vliegt wel af en aan naar Nl (is er komende week ook weer), maar ik kan niet zo vaak.

Heb ook honger. Manlief neemt lekker sushi mee. Nog maar even van genieten als het kan. Hier namelijk ook wel weer rammelende eierstokken hoor. Ben jaloers lievelust.

Ik ben er niet echt heel serieus mee bezig (we hebben eigenlijk ook veel te weinig tijd), maar we gebruiken ook geen voorbehoedsmiddelen meer. We zien wel.

Lara ik begrijp het ook wel hoor. Alleen had ik het tegengestelde. Ik vond het heerlijk toen Finn nog echt een baby was en vind dat dat veel te snel voorbij ging, ik wil graag nog een keertje genieten. Finn wil al maanden alleen maar knuffelen als hij ziek is. Verder wil hij alleen de wereld ontdekken als hij wakker is. Oeps, hij gaat weer zitten en krijgt zijn fles niet leeg, even redden
Jaja, Fleur groeit niet zo hard... Ze was ook maar 500 gram aangekomen tov vorige keer. Wij zijn ook niet lang. Ik denk 1,67 en 1,76. Dus vreemd is het niet. De prikjes waren wel in haar benen (twee benen dus) Volgens mij heeft ze er weinig last van hoewel ze en beetje suffig leek. Ja en Fleur is nu ook al 10,5 maand. Gaat hier dus ook al hard op de eerste verjaardag aan. Dat krijg je ervan als je vroeger ter wereld komt dan gepland Maar wel graag weer zo bij een tweede, dit was echt ideaal....

Fleur slaapt meestal tussen 19.30 en 7.00 u. In het weekend laten we haar ook wel eens wat langer liggen. Dan speelt ze gewoon nog wat in bed. Ze begint niet snel echt te huilen 's ochtends hoogstens wat gejengel.
Dag meisjes!

Heb een hele drukke week achter de rug, ben vandaag in Geneve geweest, begin van de week was nog carnaval én had een vriendin op bezoek. Gelukkig een rustig, zonnig weekend voor de deur!

Lievelust! Wat maak je me nou! Zwanger?! Jee, van jou had ik het niet verwacht vanwege alle veranderingen de laatste tijd! Maar ja, inderdaad, wat maakt het eigenlijk ook uit :-) Gefeliciteerd!!!

Lara, ik snap je heel goed hoor. Ben blij dat alles hier z'n normale gangetje gaat, wil best nog wel een twede ooit maar zit er niet om te springen. Voornamelijk vanwege de zwangerschap en inderdaad de eerste 3 maanden. Ik vind Robbie nu ook veel gezelliger! Ik zie er tegen op om weer een heel jaar 'in te leveren'. Daarnaast de nieuwe, veeleisende baan.. ik laat het even zo. Echter, ik word dit jaar 35, dus echt lang wachten is ook weer niet de bedoeling. Dus we wikken, we wegen, en ondertussen gebeurt er niets :-)

Ik ga even gezellig doen met manlief!
Sjee, Compli logt steeds in op mijn laptop! Potver! Ik ben dus Xaloy :-)
Hee Xaloy, ook zonder jouw plaatje ernaast herkennen we je wel hoor
Dropje: ik heb ineens een enorme flashback: ik was was spullen voor de babykamer naar binnen aan het sjouwen en kreeg een sms dat Fleur was geboren. Ik was zo verbijsterd! Ik was er nog helemaal niet mee bezig dat er nu al kindjes geboren zouden worden, of dat ik uberhaput zou bevallen -wat ook nog 1,5e maand zou duren-. Jeetje, wat is het afgelopen jaar omgevlogen!

Swissie: we gaan deze zomer -als alles goed gaat- naar Cannes en het Comomeer. We hebben een prachtig huis aan de voet van het meer op het oog en willen dan ook naar Cannes. Heel misschien plakken we daar nog een weekje Altdorf aan vast (dat is toch niet heel erg ver van jou?). Misschien kunnen we dan meeten?

Ik vind het grappig wat je zegt over het baby-zijn van Finn. Ik heb dat vaker hier gelezen, maar ik denk dat ik gewoon minder een baby-mama ben. Ik vind het juist zo leuk dat Max steeds meer kan en echt een "kindje" wordt. Ik heb het gevoel dat we elkaar nu begrijpen en ik vind het zo leuk te zien wat hij leuk vind (en wat niet-maar dat meer voor de vorm ).

Ik weet ook dat de peutertijd soms best even aanpoten is, maar het lijkt mij zo leuk! Voorlezen, communicatie enzo. Ik vind het bijvoorbeeld echt grappig om te zien hoe Lars doet als ik bij Micha ben. Een echt (heel schattig!) mannetje dat weet wat hij wil en ook snapt wat ik zeg.

En ja, ik hou zielsveel van max en ik geniet echt van hem, maar ik vind het gewoon steeds leuker en leuker worden. Het eerste jaar is denk ik soms echt aanpoten. Je moet wennen aan een baby, wennen aan dit kindje op zich, wennen aan je rol van moeder en de combinatie met werken, de combinatie met je relatie, de gebroken nachten.

Anyways, weer een erg lang verhaal. Ik ben wel blij dat ik dat hier toch kan neerzetten, zonder enorm in de ruimte te praten...
Sjiesis Lievelust, gefeliciteerd meid!!!!!!!!!

Even laten bezinken, komt goed, komt goed. Je hebt dit keer echt 8 maanden de tijd om eraan te wennen:)

Beterschap voor alle zieke kindjes....

Ik ben voor een meeting. Leeuwarden mag best hoor. Hupsakee de afsluitdijk over of de polder door en je bent er:)

Ciao bella's!
Lievelust gefeliciteerd met je zwangerschap ! Je hebt me echt laten verschieten hoor !! Had ik niet verwacht nu er zoveel veranderingen in je leven zijn gebeurd.

Wat een broeds hok hier zeg, nu zijn jullie al met drie !!

Voorlopig hier ook geen kids, wil nog ff wachten tot die nieuwe wagen op punt staat. Dus hopen maar dat ik snel een baan heb he. Dan kan ik wie weet mijn plan voor de volgende over 2 jaar gaan. Moest het wat langer duren heb ik er ook geen probleem mee. Maar liefst voor mijn 35e.
Lara, je neemt me de woorden uit de mond.......

Hier wachten we dus voorlopig ook nog even, al kriebelt het op een of andere gekke manier toch wel eventjes als "er weer een mede april mama zwanger is".

Muisje, ik las net van je waarschijnlijke miskraam. Vrouwke toch...... Kan me voorstellen dat je het er zwaar mee hebt hoor! Sterkte! Lekker op zoek naar een nieuw huis, op jullie gemak. Beetje genieten van je mannetjes en de tijd die je met hen hebt. Nummer drie (en/of) vier komen vanzelf. No need to hurry. Je lijkt me supervruchtbaar:) Komt vast goed.

Fachat, hoe is het met de boot?

Ah, Icke man is in aantocht, eindelijk. Even borreltje doen en dan naar bed. Moeten we eerst bed opmaken, yek, heb ik altijd een hekel aan!
Hier ook een bedden opmaak hater.... gelukkig is het vandaag al gebeurd door mijn lieve mannetje , alleen zijn de kussenslopen nog even zoek. Die ga ik nu opzoeken en dan duik ik ook in bed met de afstandsbediening van de tv en Harry Potter (deze week gekregen van man) (het boek dan he )

Slaap lekker mama's en babys! Op naar de volgende meet.

Ben benieuwd wie er morgen weer iets gedroomd heeft?
Eeeh :-) Altdorf is dicht bij míj! Niet bij Swissie :-) En Como is ook niet heel ver weg. Wil je ook met ons meeten? :-)

Spitsmuis, wannneer gaan jullie nou weg? Wordt waarschijnlijk lastig, dat meeten, behalve als je er ook een weekend bent?
Wat wil je eigenlijk in Altdorf doen? Ken je daar iemand? Je hebt het vast wel es verteld maar ik ben het vergeten.
Lievelust!! Ook al zwanger!!! Tjee zeg! Gefeliciteerd!! Was dus onverwacht hé! Hoe komt dat nu? Onvoorzichtig geweest?

Misschien wordt het wel een Australisch kindje???

Icke, we hebben alweer iets meer hoop voor het schip, we hebben 2 kijkers vanmiddag!

Artis was leuk gisteren, Kaj had een vriendje meegenomen. Was wel errug druk! Kaj en zijn vriendje zitten in de poep, piemel, diarree, billen-fase en ik wordt er echt helemaal gek van!!!

Gisteren halverweg het personeelsfeestje terug naar huis gegaan met barstende koppijn!
Oh Fachat, gaat het nu weer wat beter met je hoofd? Heb je een beetje kunnen slapen?

Lara, Xaloy, een mini-meeting klinkt goed. Voor mij inderdaad iets verder weg, maar we regelen wel wat.

Trouwens Xaloy, als jullie weer iets minder druk zijn kunnen wij misschien ook wel weer eens iets afspreken. Vinden de kids vast ook gezellig.

Heeft iedereen goed geslapen?

Wij wel, Finn heeft tot 7.30 doorgeslapen, is toen weer in slaap gesukkeld (we waren nog bezig met opstaan) en werd om 8.15 weer wakker. Heerlijk!

Vraagje, voelen jullie de fontanellen van jullie kids nog? Wij hebben het idee dat ze bij Finn bijna dicht zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven