***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ja klopt, we hebben een café.

Ik zag net op MSN dat ik me nog nooit 'netjes' had voorgesteld, dus heb dat meteen maar even gedaan!
Punkie: oef...dat klinkt zwaar zeg. Hoe hou je je werk erbij vol dan? Maakt ze grote pop niet wakker?

Fachat: hoeft hij dan ook niet meer naar de logopodist? Of is er iets met zijn spraak?
Haha, toen ik 18 was sliep ik ook niet echt, maar daar viel ik mijn ouders toen niet mee lastig..... :-)
Gelukkig slaapt grote pop overal dwars doorheen, zij slipe als baby al met 3 wk zo goed als door.....

Ik probeer verder op de dagen dat ik niet werk s' middags altijd even te gaan liggen. Maar serieus, werk is ook wel weer een afleiding en verder sta ik er gewoon positief in. Blijkbaar heeft ze ons gewooon nog nodig s' nachts en soms dat slokje extra en het zal echt wel over gaan. Vermoeiend is het zeker wel, maar ik schrap nu gewoon bewust dingen. Dus ff niet verder met mijn opleiding, maar pas volgend jaar weer en het huishouden met de franse slag en sociale "verplichtingen" doen we nu vaak om en om met 1 kind. Het is ff doorbijten maar wat ik al zei, overdag is het gelukkig wel errug leuk!
Punk, ik word helemaal vrolijk van je berichtje! Wat klink je positief! Ik ben zelf af en toe helemaal duf en die van mij slapen heel de nacht als een os!

Fachat, leuk een concert! De laatste keer dat ik naar een concert ben geweest was toen ik nog zwanger was, maar heb in zeven maanden zwangerschap drie concerten meegepikt. Ik zou nu wel weer eens willen, maar we hebben de poen niet meer!

Icke, hoe is het?

Xaloy, Steijn en Hugo hebben ook wel eens van die mopperdagjes. Sterker nog, Hugo heeft er vandaag een. Hij wil niet liggen, alleen maar zitten en bij mij op schoot. Prima, maar Muisman is ziek, zwak en misselijk. Eigenlijk heb ik nu drie baby's in huis!

Avondje uit was leuk, maar ik kan echt niet tegen alcohol! Ik heb maar een paar wijntjes en een baco op en ik had me toch een kater gister! Gistermiddag was ik weer de oude, maar het viel me toch tegen.

Even wat advil voor mijn manneke halen...
heb net met moeite foto's op de msn gezet van de minimeet van gisteren en moet nu weer op pad voor de kennismaking op de creche (woensdag heeft Ruub zijn premiere)

dag dag!
Lievelust, staat jullie café nog steeds te koop? Komen er veel mensen kijken, hoe schat je jullie kansen in mbt de verkoop? Wat wil je / jullie na de verkoop gaan doen?

Lara, volgens de logopodist is zijn controle van de mondspieren nogal matig en heeft hij moeite met het uitspreken van de s. Ik heb een boekje met tongoefeningen gekregen om te oefenen. Over enkele maanden komt de logopodiste weer op school en moet hij terugkomen.

Punkiepop, wat doe je voor opleiding?
Wat een leuke foto's :-))

Die zijn trouwens genomen tijdens het enige rustige kwartiertje tijdens de wakkere fase van onze Robbie. Hij vond Rubens voetjes erg lekker :-)
Ik kan ook niet meer tegen alcohol! Heb er nooit goed tegen gekund, maar de laatste tijd zijn 3 glazen wijn al reden voor een kater! En dat is erg frusterend aangezien ik graag een hele fles wegtik als het even kan ... :-)
Ha, ik ken dat ja...ik kan niet tegen halfvolle flessen wijn in de koelkast

Fachat.. het staat nu dus al al een tijdje te koop, maar de makelaar heeft gezegd dat we wel uit moeten gaan van een nog veel langere periode omdat er momenteel zo ontzettend veel te koop staat op horecagebied in onze prijsklasse. Zo hebben vrienden van ons pas na 5(!!) jaar hun café kunnen verkopen... nu ga ik daar niet van uit natuurlijk, maar het zal waarschijnlijk een aardige tijd gaan duren. Ook omdat dit nu eenmaal een uithoek is helaas. We zitten ook niet echt op een schopstoel, maar het is alleen wel heel jammer dat mijn man Daan zo weinig kan zien

Leuke foto's!
Punkie: wat een blij berichtje! Ik ben blij dat het zo goed gaat, ondanks het slaapgebrek. Ik functioneer namelijk zelf echt als een krant als ik weinig slaap.

Spitsmuisje: fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad. Irritant is dat he, dat je zo snel een kater hebt nu...? Hoe voel je je verder? Nog steeds zo moe?

Frachat: goed dat je meteen aan het oefenen slaat! heb je zelf ook gemerkt dat de -s niet zo goed gaat?

Ik ben moe en ik heb hoofdpijn. We hadden vanavond eigenlijk een eetafspraak, maar mijn vriend moet werken dus het gaat niet door. Jammer dat hij er niet is, maar stiekem ben ik blij dat het niet doorgaat en ik lekker oncharmant met mijn trainingsbroek op de bank kan hangen...
Lara, ik ben soms ook heel blij als een afspraak niet door gaat! Normaal, als ik mensen zie, doe ik mijn best om er enigzins leuk uit te zien. Hoe anders word ik als ik thuis ben! Ik pluk mijn vieste, ranzigste joggingbroek uit de wasmand, make up gaat er af, haar moet in een staart, mijn o zo charmante sloffen staan al klaar en dan moet ik nog even zoeken naar een smerige trui. Zodra ik die gevonden heb ben ik er helemaal klaar voor! Ik vind het heerlijk, maar ik weet eigenlijk dat ik er als een slons bij loop.

O, muisman heeft me weer nodig...(volgens mij is het aanstelleritis petites)
hihi...daar heben mannen al gauw last van! (en jij hebt er 3....!!!)
Haha, Lara toch!

Fachat, goed hoor dat jullie nu al oefeningen doen. Ik had vroeger ook problemen met de s, en zowel mijn voornaam als mijn achternaam (meisjesnaam) beginnen met een s. Niet echt handig dus, probeer dan de telefoon maar eens op te nemen.

Hier wonder boven wonder geen problemen met drank. Dat heb ik vorig weekend in Sicilie gemerkt. Daar voor het eerst in een jaar weer eens lekker gedronken (bv moest ik toch weggooien) en helemaal geen kater. Dat was maar goed ook, want de vrijdag gingen we zeilen en als er iets erg is met een kater! Ik kan me nog een keer tijdens mijn studententijd herinneren dat ik met een vriendin na een avond uit ging zeilen. Dat ging net goed.

Lievelust, volgens mij werken de makelaars in Nederland echt niet meer (hoop niet dat ik nu iemand beledig). Ik ken zoveel mensen die huizen echt zolang te koop hebben staan.

Ons huis staat ook al een paar maanden te koop. We krijgen helemaal nooit informatie, ze laten lampen aanstaan als ze weggaan, ze maken luxaflexen kapot enz.

Het enige wat de makelaars schreeuwen is dat de markt zo moeilijk is en dat de concurrentie zo groot is. Als ik zelf op internet kijk is het vaak helemaal niet zo. Ze hebben gewoon vaak geen zin. EN ze maken af en toe hele domme foto's, heb je een geweldig uitzicht, maken ze een foto van een boom ofzo.

Sorry, ben een beetje gefrustreerd wat betreft makelaars.

Ik ga mijn spulletjes maar weer opruimen. Ik zit alweer vanaf 7.45 op kantoor, tijd om naar huis te gaan.
Joehoe! Max heeft zich omgedraait van zijn rug naar buik en weer terug (en weer terug..., en weer terug..., en weer terug -de kracht van herhaling-).
Max!
Jeetje Swissie... lastig hoor. Ging het vanzelf beter, of moest je ook naar een logopodist?

* ik heb zin in zaterdag! *
Nou!! Max is jonger dan Robje en Robje weigert nog steeds zich om te rollen! Heeft er nog steeds geen zin in denk ik dan maar. Ach, hij kan al wel soms zelfstandig zitten :-)

Vroeg naar bed vanavond, morgen een lange dag!

Nu eerst even met R knuffelen.
Xaloy,

Toi toi toi voor morgen!!!! Zet em op!

Robbie gaat vanzelf rollen, no worries. Wat mij betreft is ie gewoon echt type bourgondier en momenteel eventjes liever lui dan moe:)

Lara,

drieweg hoera voor Max!!!

Punkie,

Getsie, jij ook al in het slapeloze/mega onderbroken nachten schuitje......

Fijn dat je het zo positief oppakt. Heb er bewondering voor hoor, dat je nog met plezier naar je werk gaat. Zeker in combinatie met de zorg voor 2 popjes!

Framboosje,

alles goed zwanger skatsje?

Mich,

weet je al of je erbij bent zaterdag? Ik zou het ehul jammer vinden als je er niet bent!!!!!!:( :( :(

Swissie,

hihi ergens shoppen waar minimaal een HEMA is. Dat heb ik met verhuizen; alleen als er een HEMA is, anders ga ik er niet wonen.

Lievelustje,

ik heb ook heel erg zin in zaterdag, gezellig!!!!

Buitenmeisje,

zullen we weer allemaal iets lekkers meenemen, zodat jij er geen drukte van hebt wat dat betreft?

enne, leg je even een rolparcours aan voor de beebs?kunnen we wedstrijdjes gaan doen:)

Fachat,

zou je er nou wel of niet bij zijn zaterdag?Ben het even kwijt.....

even hapje eten. Hutspot today.
Jaha! Lekkers meenemen! Ik wil wel een hartige taart meenemen!

En géén rolparcours aub. Je zou zo'n kind zo vroeg al complexen aanpraten! :-)

Morgen nog geen gesprekken hoor, morgenavond eerst 7 uur rijden. Ik ga pas 17.30-18 uur weg, om files in Ruhrgebied te vermijden. Dus kom ik pas laat aan, dus lange dag!
Xaloy: Robbie draait zich echt heus in een keer om (en loopt dan direct weg ). Max deed het ook ineens, dus dat komt wel. Succes morgen! Heb even gemist hoor, maar wat ga je allemaal doen?

Icke: hoe is het meisje? Zie je erg op tegen de crechedag, of een beetje gemengde gevoelens?

Eht irritant: de verwarmingsknop op Max' kamer is afgebroken. Als de verwarming in huis aanslaat gaat hij in zijn kamer ook aan en dan wordt het dus heel warm. Als de verwarming uit staat is het in huis te koud. Nu is het raam wat open, maar ik krijg het maar niet koel (of heb ik hier al over gezeurd? Sorry!!).
Xaloy, sterkte morgen met je lange dag!

Lara, zooo die Max! Goed zeg! Vervelend trouwens van die verwarming! Ik zou niet weten wat je kan doen.

Ik heb ook zin in zaterdag! Enne, hier ook geen behoefte aan een rolparcours. Steijntje vertikt het om zich om te rollen, vandaar. Hij kan het wel (heb het wel eens gezien), maar volgens mij is hij liever lui dan moe. (heeft ie van mij! Ik schijn ook een luie baby te zijn geweest en ik ben het nog steeds!)

Eline belde net dat een van de oppaskindjes bewezen kinkhoest heeft. Ik ben totaaaaal niet bezorgd, dus ik heb Hugo in de cosi gehesen en ben maar weer eens naar de huisartsenpost getuft. Steijn had/heeft nergens last van, dus met hem vertrouwde ik het wel, vandaar dat ik alleen met Huug ben gegaan. Hugo was volgens de dokter snipper de snotter verkouden, maar verder was er nog weinig met hem aan de hand. Longetjes klonken schoon en ze vond hem actief en vrolijk. Toch ben ik best benauwd en heb preventieve medicijnen meegekregen.

Muisman is zieieiek! Hij heeft het gevoel dat hij bijna dood gaat, maar dat is dikke onzin. Wat kunnen mannen zich aanstellen, niet normaal! Doet me denken aan een oude scharrel die eens hoofdpijn had en maar even naar de dokter ging omdat hij dacht dat hij een tumor had. Tja, een aspirientje werkte ook.
Nou, midden in de nacht ben ik minder positief hoor en het scheelt ook dat ik af en toe hier lekker kan klagen :-) !

Lara, ik hang ook lekker in mijn joggingbroek op de bank, heeerlijk...

Spitsmuis, mannen kunnen zooo piepen als er iets aan de hand is. Zijn meteen heul zielig, zorg maar goed voor hem.

Fachat, ik studeer personeelsmanagement, ben bijna klaar (als ik dus weer verder ga volgend jaar) Idd goed dat ze er bij Kaj zo snel bij zijn met de logopedist.

Xaloy, reis ze morgen en suc6 met je sollicitatie's!

Heeft iemand van jullie een mirena-spiraal? Ik heb er zo'n 3 maanden geleden een laten zetten. Nu word ik dus niet meer ongesteld, of misschien zit er erg lang tussen. Nou kan dat, staat ook in de bijsluiter en het is natuurlijk errug relaxed, maarrr.... hoe weet je nou zeker dat je echt niet zwanger bent? Hij schijnt net zo veilig te zijn als een sterilisatie, dus moet ik daar maar vanuit gaan, maar gevoelsmatig vind ik het wel raar.....
Oh, inderdaad dus; lange dag Xaloy. Succes!!!

Spitsmuis: mijn vriend kan ook doen alsof hij ongeveer dood gaat. Gisteren ook, hij had een stijve nek maar kon werkelijk niks meer...(hoewel hij wel kon hockeyen...)! Vandaag was hij wonderwel helemaal hersteld. Tsja, het kan verkeren. Ik ga eens proberen of ik Max heel anders kan krijgen. Dat zou toch een mannelijke aansteller minder zijn op de wereld. En spitsmuis, jij kan er meteen 2 minder van maken!

Met kinkhoest kun je niet voorzichtig genoeg zijn hoor Spitsmuis! Ik vind het goed dat je naar de ha bent gegaan. Het is echt een enge erge ziekte. Wat heeft hij voor medicijnen gekregen?

Zo, ik ga mijn boerenkool eens maken (jeetje, is het al 8 uur??!)
Moet even iets recht zetten, vind ik....

Rolparcours was uiteraard!!! een grapje. Fantasie nam even een loopje met me....

En ik bedoelde het liever lui dan moe van Robbie ook helemaal niet verkeerd. Hij heeft gewoon andere prioriteiten nu. Zal me niets verbazen dat die in no time een volzin gaat produceren. Last van plankenkoorts heeft ie niet, heb ik gisteren gehoord:)

Dus sorry sorry sorry als ik mensen heb gekwetst met mijn opmerkingen!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven