***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
haha een hiphopper!!!! Hier hangt het ook van de maat van de shirtjes af. Sommige shirtjes maat 80 zijn echt reusachtig en andere vallen juist wel mee.

Wij hebben twee taarten met dezelfde foto besteld. Eentje waar Fleur wel mee mag kliederen en daar eten we zelf ook van met de ooms en tantes. De andere taart proberen we uiteraard netjes te houden.

Fleur heeft wel een hele bolle toet. Iedereen denkt ook dat het echt een dikkerdje is. Ze heeft ook genoeg spekjes, maar minder dan de meeste mensen op het eerste gezicht denken. Ik vind spekbaby's leuk, dus ben wel blij met haar bolle blozende gezichtje!!!

Ben een beetje zenuwachtig voor morgen en ben de hele week al emotioneel instabiel. Pfoe..... alweer bijna 1
Ik kom niet de komende meeting. Het is wat te ver ...
mooie foto van fleur, dropneusje !

Drop ; ik voelde me op de verjaardag van Xander ook emotioneel, was zelfs bijna aan het huilen op de dag zelf toen ik hem van de creche ging halen. Het is inderdaad een mijlpaal !

Ik weet niet of ik morgen online ga komen, want heb een paasfeestje van de creche waar ik naartoe ga gaan. Dus alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Fleur !
Drop, ik was voor en op de verjaardag van de jongens ook een emotioneel wrak. Ik kon niet geloven dat het al een jaar geleden was dat ze geboren waren! Nu moet ik nog steeds zeggen dat het afgelopen jaar is omgevlogen en dat ik het allemaal wel heel snel vind gaan.

Witch, veel plezier op de paasfuif alvast!

Steijntje is helemaal uit zichzelf gaan zitten! Okee, het is niet echt snel, maar omgerekend zou het nu ruim tien maanden zijn, dus moeders is tevree! Mijn kleine, grote jongen! Steijn is sowieso motorisch gezien een heel stuk minder snel dan Hugo, maar hij kan niet twee dingen tegelijk leren. Hugo praat weer minder en heeft ook een minder begrip van dingen, dus het heft elkaar op.

Steijn heeft trouwens nog een woordje gezegd vandaag: Bah. (zijn luiertje stonk heel erg en ik zei dus "Bah, vieze luier!" waarop Steijn "bah" terug zei!
Vrolijk pasen!!!

Leuke foto van Fleur zeg! Ik ga zo even een foto-taart bestellen. Kaj is woensdag jarig maar we vieren het zaterdag. Ik denk dat ik 1 foto taart en een andere bestel. Alhoewel het worden denk ik toch 2 foto taarten...Kaj krijgt dan gewoon een stuk taart waar hij lekker mee mag kliederen.

Dat emo-gevoel ken ik dropneus. Ik heb dat ook een beetje. Hij wordt al 1 jaar, mijn kleine mannetje 1 jaar...pfff....

Ik kan helaas niet op de meeting komen. Sorry, ook ik dacht dat ik dat al had doorgegeven.

Ga nu eerst even op ik en mijn kind kijken of jullie nog wat hebben overgelaten voor mij om te bestellen... Stelletje shopaholics!
Wow Spitsmuis knappe Steijn!!!! Fleur kan nog niet zelf gaan zitten hoor!

Fijn om te horen dat iedereen wel een beetje emo wordt van de mijlpaal van 1 jaar. En idd het jaar is veel te snel voorbij gevlogen1
Bravo voor Steijn !!

Meiden als jullie ooit eens naar Belgie op reis gaan weet het dan te zeggen, kunnen we eens een meeting bij mij thuis plannen !
Zet je nog eens op de msn waar je dan woont witchke? Wie weet kom ik eens in de buurt
Witch, wij rijden altijd door Belgie als we met de auto op vakantie gaan! Als je enigzins op de route ligt (dat we geen twee uur om moeten rijden), dan kom ik zeker een keer langs!

Jij ging toch wel eens shoppen in Rotterdam? (er staat me vaag zoiets bij....) Zo ja, ik woon heel dicht bij het Rotterdamse! Misschien kunnen we elkaar daar eens ontmoeten!
Vrolijk Pasen allemaal!!

Het weer viel hier erg mee gelukkig, we hebben zelfs vanmiddag even met de achterdeur open kunnen zitten.

Wat zijn jullie allemaal goed aan het shoppen geweest, die site heeft hun paasomzet dubbel en dwars binnen!

Ik ga zo aan het paasdiner beginnen..tot later!
Zo dat was weer een leuke drukke dag! Wat een topweertje zeg! Ik was in Brabant en we hebben gewoon buiten in het zonnetje gezeten, dat terwijl ik op vrieskou en sneeuw gerekend had! Wat een grote familie heb ik toch, score staat nu inmiddels op 37 kleinkinderen en er zijn er nog een aantal zwanger! Was wel leuk, ze hadden een frietkar gehuurd die rond 17.00 uur iedereen van patat, frikandellen en kroketten kwam voorzien. Ole heeft nog steeds koorts, maar hij is er aardig vrolijk onder!

Hmmm, mijn vriendin komt volgende week haar box ophalen. Ik gebruik hem niet heel veel, maar toch zijn er elke dag wel momenten dat ik Ole even in de box zet. Ik ga toch denk ik via MP een goedkope box kopen.
Ja in brabant was het heerlijk weer vandaag. geen vlokje sneeuiw gezien terwijl dat wel voorspeld was...

Hier is de kamer versierd. Morgen nog even snel een dweil door de woonkamer en dan zijn we klaar voor het feest! Zit nu lekker met een la trappe en de laptop op schoot op de bank.
Allemaal een fijne eerste paasdag gehad? Hier wel, vanochtend kwamen mijn schoonouders op bezoek, ben 's middags naar het voetbal geweest en daarna met vriend en luna gefietst door het park. Bij de kinderboerderij geweest en de eendjes brood gegeven. Vind luna erg leuk!

Ik kwam bij de fanshop na de wedstrdijd in gesprek met een moeder, zij had haar kindje van 5 maand meegenomen naar de wedstrijd! Belachelijk toch? Kindje had ze mee in de buikdrager?!!! Dat doe je toch niet? Ze moesten tegen Ajax en dat is in het verleden nogal eens mis gegaan onder de supporters....

Dropneusje veel plezier morgen!

Oh ik weet nog niet of ik op de meet kom.....het lijkt me erg leuk maar vind het wel ver. Is het nu 5 of 6 april?
Fleurtje,gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Dropneus& man gefeliciteerd met Fleurtje, een heel fijne dag!

Jeetje Leen, een kindje van 5 maanden meenemen naar een voetbalwedstrijd? Dat zou ik ook echt nooit doen. Maar ja, ik ben sowieso erg van rust & regelmaat, en ik hou ook niet van voetbal.

Meiden, ik heb ook een nieuwtje, ik heb vanmorgen een zw.test gedaan en die is positief! Ik kan het eigenlijk niet geloven, nog voordat de urine helemaal was opgenomen door het staafje zag ik al 2 strepen. Dus waarschijnlijk ben ik al wat langer zwanger? Ik voel me verder niet zwanger, maar dat was bij Zahra ook niet. Ik ga denk ik morgen maar even de vk bellen, misschien krijg ik wel een echo om te bepalen hoe ver ik ben.
Fleur, gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Heel veel plezier op je feestje vandaag!

Wouw, Layla, wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd. Wat spannend zeg!!!!!!!!!!
Dropneus gefeliciteerd met fleur !! Maak er een mooie dag van !!

Layla wat een fantastisch nieuws, wat een vruchtbaar topic hier zeg !! Ben ook benieuwd hoever je al bent !!
gefeliciteerd met Fleurtje! Maak er maar een onvergetelijke dag van!

Layla, wat een fantastisch nieuws zeg!!!! Dat is nr 5 van de viva'ers! Ongelovelijk! Echt ontzettend fijn voor jou / jullie!
Ole is nog steeds niet helemaal lekker trouwens. Hij (en wij dus ook) heeft heel slecht geslapen vannacht, heel vaak wakker en dan ook heel lang huilen. Hij eet ook erg slecht. Drinken doet hij dan gelukkig wel weer heel goed, Hij gaat ook heel duidelijk op zoek naar mijn borst voor wat melk!

Zo dadelijk met Kaj naar het buurthuis voor (weer!) eieren zoeken en een paasbrunch. Pfff, ik heb dat pasen nu wel een beetje gehad. Het was op het nieuws dat supermarkten een omzet hebben gedraaid vergelijkbaar met kerstmis. Het is toch ongelovelijk wat een aandacht dat pasen opeens allemaal krijgt!
wow Layla!!!!! Wat ontzettend fijn voor jullie! Gefeliciteerd, ben oprecht blij voor jullie. Je was toch bang dat het niet zo snel zou lukken? ben benieuwd hoe lang je zwanger bent!

Enne ik ben ook erg van de rust en regelmaat, hou wel van voetbal. Maar Luna meenemen op deze leeftijd (later ook nog niet) zou niet in mij opkomen. Sterker nog, vind het belachelijk dat die vrouw met zo,n kleintje is binnen gekomen!

Fachat; nog 1 dag en dan ben je weer voor een heel jaar van het paasgebeuren af! Beterschap voor ole!

Fleur gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van!

Dropneus en man ook voor jullie een fijne dag gewenst!
Dropneus, van harte gefeliciteerd met je meisje! En Fleur, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag, ons eerste jarige meisje! Heel fijne dag voor jullie allemaal!

Layla, ik weet niet wat ik lees! Gefeliciteerd, wat een ongelooflijk fantastisch nieuws! Ik ben echt heel blij voor jullie, wat fijn dat je nu ineens zomaar zwanger bent, wat een geluk, super!!!
Hieperdepiep hoera! Fleur is 1 jaar! Gefeliciteerd, meisje!

Layla, wat een ontzettend goed nieuws! Ik ben echt heel blij voor jullie!
layla, mag ik het al in de tabel zetten?
Ik heb flink getwijfeld of ik deze ranzige vraag zou gaan stellen, maar vooruit, ik doe het! (sorry karma!)

Voor de niet zwangeren onder ons die borstvoeding hebben gegeven:

Als je in je tiet knijpt, komt er dan nog steeds een beetje melk uit? Bij mij dus wel, ben ik sinds gister achter. Ik snap er niets van! De meisjes zijn weer eens overgevoelig, dus ik denk dat er twee scenario's zijn:

1. Ik moet ongesteld worden. (zou best wel eens kunnen. Ik weet nooit hoe lang er tussen zit)

2. Ik ben zwanger, maar de andere voortekenen heb ik dus niet. Mijn buik kan ik niet meer inhouden en mijn broeken gaan niet meer dicht, maar dat kan komen omdat ik de laatste tijd ietwat veel chocola heb gegeten. Daarbij komt nog dat A. superzaad zou moeten hebben als ik nu zwanger zou zijn!

In het ziekenhuis kreeg ik compimentjes van de artsen dat ik mijn lichaam zo goed kende, nou! Ik denk eerder dat die kennis te wijten was aan een flinke dot hormonen! Ik snap er werkelijk geen pepernoot van.
Even snel want het eerste bezoek komt er zo aan!

Layla: ik doe een vreugdedansje voor jullie!! Wat een supernieuws, zeker gezien het hele verhaal voor de zwangerschap van Zahra!!! Hoop dat je snel een echo mag laten maken. Spannend hoor!!!

Ik loop stiekum te hopen dat die ene keer 'onveilig'bij ons ook nog gevolgen gaat hebben. Maar zal nog even geduld moeten hebben.

Fleur heeft vanochtend ons cadeautje gehad en ze is er ook al mee omgevallen. Ze zit echt heel goed op haar loopfiets en we dachten dat we wel even een filmpje konden maken. Tsjaa, en yoen ging ze in haar enthousiasme scheef hangen en kiepte ze om..... Gelukkig maar zachtjes hoor.

Ik zal kijken of ik vanavond een foto op de msn kan zetten en anders later deze week. Wederom redelijk drukke werkweek. Ik loop me echt ontzettend te verheugen op de week van hemelvaart en koninginnedag. Lekker vrij.
OOh muis.... ik zou het even navragen bij de huisarts. Een buurvrouw van mij had ooit hetzelfde (jaren na de geboorte van haar dochter nog) en zij bleek daardoor ook niet zwanger te kunnen raken. Ze hebben nu twee kindjes met een leeftijdsverschil van 5 jaar. Het hoeft natuurlijk niks te betekenen. Maar beter even checken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven