***APRIL 2007***
woensdag 12 september 2007 om 21:11
naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
zondag 13 april 2008 om 20:02
Lara, dat vroeg ik me ook af! Heb je je schoonmoeder nog de oren gewassen of het gelaten?
Mich, slim om de verjaardag over twee dagen uit te smeren! Ga ik onthouden voor volgend jaar! (de mannetjes zijn dan op maandag jarig, wat een butdag!)
Punk, Popjes verjaardag klinkt goed!
Framboos, hoe is het nu met Tommy? Ik hoop dat het niets ernstigs is!
Hier gaat het allemaal wel. Ik heb geen bloedverlies meer, maar echt gerust ben ik er niet op. Wel ben ik er aardig nuchter onder voor mijn doen: als het mis gaat, dan kan ik er bijzonder weinig meer aan doen. Ik ben wel al heel de dag van de leg en heb eigenlijk alleen maar geslapen! De mannetjes heb ik misschien maar een uurtje totaal gezien en daar voel ik me nu schuldig over. Waar ik me nog schuldiger over voel is het volgende:
Hugo wil niet eten. Ja, zijn brood en fruit wil hij wel (wordt ie helemaal enthousiast van!), maar met avondeten gaan zijn lipjes op elkaar en krijg ik er met geen mogelijkheid wat eten in. Ik trok het niet meer vandaag en heb dus zijn macaroni-spinazie-roomkaas-hap op de grond gesmeten en ben aardig te keer gegaan. Vervolgens ben ik huilend naar boven gestampt (jezus!) en in bed gaan liggen. Vreselijk vind ik het van mezelf! Ik hoorde echt mijn vader te keer gaan en dat is hetgene wat ik me had voorgenomen om NOOIT te doen! (heb er zelf echt trauma's van) Okee, dit komt nooit meer voor, maar hoe krijg ik Huug aan zijn warme prak?
Het gekke is dat Kruimeltje wel heel goed eet als we iets eten wat hij heeeel lekker vindt, zoals pasta bolo. Misschien ligt het aan het feit dat hij zijn fruit en brood helemaal zelf eet, maar ik voer hem zijn avondeten. (anders ligt het echt overal). Zijn yoghurt voer ik hem ook, maar dat geeft dus helemaal geen probleem.
Mich, slim om de verjaardag over twee dagen uit te smeren! Ga ik onthouden voor volgend jaar! (de mannetjes zijn dan op maandag jarig, wat een butdag!)
Punk, Popjes verjaardag klinkt goed!
Framboos, hoe is het nu met Tommy? Ik hoop dat het niets ernstigs is!
Hier gaat het allemaal wel. Ik heb geen bloedverlies meer, maar echt gerust ben ik er niet op. Wel ben ik er aardig nuchter onder voor mijn doen: als het mis gaat, dan kan ik er bijzonder weinig meer aan doen. Ik ben wel al heel de dag van de leg en heb eigenlijk alleen maar geslapen! De mannetjes heb ik misschien maar een uurtje totaal gezien en daar voel ik me nu schuldig over. Waar ik me nog schuldiger over voel is het volgende:
Hugo wil niet eten. Ja, zijn brood en fruit wil hij wel (wordt ie helemaal enthousiast van!), maar met avondeten gaan zijn lipjes op elkaar en krijg ik er met geen mogelijkheid wat eten in. Ik trok het niet meer vandaag en heb dus zijn macaroni-spinazie-roomkaas-hap op de grond gesmeten en ben aardig te keer gegaan. Vervolgens ben ik huilend naar boven gestampt (jezus!) en in bed gaan liggen. Vreselijk vind ik het van mezelf! Ik hoorde echt mijn vader te keer gaan en dat is hetgene wat ik me had voorgenomen om NOOIT te doen! (heb er zelf echt trauma's van) Okee, dit komt nooit meer voor, maar hoe krijg ik Huug aan zijn warme prak?
Het gekke is dat Kruimeltje wel heel goed eet als we iets eten wat hij heeeel lekker vindt, zoals pasta bolo. Misschien ligt het aan het feit dat hij zijn fruit en brood helemaal zelf eet, maar ik voer hem zijn avondeten. (anders ligt het echt overal). Zijn yoghurt voer ik hem ook, maar dat geeft dus helemaal geen probleem.
zondag 13 april 2008 om 20:06
Tommy heeft keelontsteking! het kwijlen, en niet goed kunnen slikken had dus niets met doorkomende tandjes te maken.
We hebben een antibiotica kuur gekregen en dat heb ik hem net gegeven.+een paracetamol, en 150cc melk. Nu slaap hij...
Oja, bij de HP had ie zelfs 40graden koorts.
Wel zielig hoor, want ik merk dat het arme mannetje wel honger heeft, maar dat het gewoon niet gaat....
Lees later bij hoor! eerst even eten regelen, kom om van de honger!
We hebben een antibiotica kuur gekregen en dat heb ik hem net gegeven.+een paracetamol, en 150cc melk. Nu slaap hij...
Oja, bij de HP had ie zelfs 40graden koorts.
Wel zielig hoor, want ik merk dat het arme mannetje wel honger heeft, maar dat het gewoon niet gaat....
Lees later bij hoor! eerst even eten regelen, kom om van de honger!
zondag 13 april 2008 om 20:14
Spitsmuis, waarschijnlijk vindt Huugje het dan ook gewoon echt niet lekker. Eet hij meestal wel goed, of is het eerder uitzondering dan regel. Anders zou ik me er niet al te druk om mee maken. Verder eet hij wel goed dus echt veel kwaad kan het niet. Wat hier trouwens wel helpt als Ole niet wil (avond)eten, is dat ik hem wel een eigen bakje geef en daar steeds een lepeltje met eten in leg. Dan pakt hij het zelf met zijn vingertjes op en peuzelt het lekker op. Kan je ook nog proberen (wordt idd wel een smeerboel).
Esan, wat ontzettend leuk dat jullie voor een 3e gaan, hopelijk is het nu idd een stuk sneller raak!
Punkie, ik herken mezelf heel erg in jouw verhaal. Aan de ene kant wil ik heel graag een 3e, aan de andere kant is dat stukje "vrijheid" die je nu stukje bij beetje weer terug krijgt ook wel ideaal. En ook de 4 jaar verschil is voor mij echt wel een maximum. En idd ook Fachatman vindt 2 kids wel genoeg. Heel herkenbaar dus....
Framboos, ben je al terug, hoe gaat het met Tommy?
Spitsmuis, in ieder geval fijn dat het bloedverlies is gestopt!
Esan, wat ontzettend leuk dat jullie voor een 3e gaan, hopelijk is het nu idd een stuk sneller raak!
Punkie, ik herken mezelf heel erg in jouw verhaal. Aan de ene kant wil ik heel graag een 3e, aan de andere kant is dat stukje "vrijheid" die je nu stukje bij beetje weer terug krijgt ook wel ideaal. En ook de 4 jaar verschil is voor mij echt wel een maximum. En idd ook Fachatman vindt 2 kids wel genoeg. Heel herkenbaar dus....
Framboos, ben je al terug, hoe gaat het met Tommy?
Spitsmuis, in ieder geval fijn dat het bloedverlies is gestopt!
zondag 13 april 2008 om 20:17
Oh ja, hoe gaat het gewone melk drinken bij jullie? Ole lust het dus helemaal niet! Ik probeer het elke dag, maar hij weigert het gewoon. Ik heb eerst halfvolle en nu ook volle melk geprobeerd, maar hij blieft het gewoon niet. Ik zit er nu echt over te denken om toch maar weer opvolgmelk (of groeimelk of id) te gaan kopen. Hoe gaat dat bij jullie?
zondag 13 april 2008 om 20:22
fachat ja, amoxicilline. Een drankje...bekend mee dus?
Tommy lust ook (nog) geen gewone melk...Paar keer geprobeerd maar geen succes.
Zal als ik jou was inderdaad een beetje opvolgmelk 3 in huis halen...en dan een beetje afwisselen? en rustig laten wennen?
Zowiezo prima spul, beetje extra ijzer kan geen kwaad toch?
ow de chinees is er!! eten!! hmmm
Tommy lust ook (nog) geen gewone melk...Paar keer geprobeerd maar geen succes.
Zal als ik jou was inderdaad een beetje opvolgmelk 3 in huis halen...en dan een beetje afwisselen? en rustig laten wennen?
Zowiezo prima spul, beetje extra ijzer kan geen kwaad toch?
ow de chinees is er!! eten!! hmmm
zondag 13 april 2008 om 20:22
zondag 13 april 2008 om 20:28
zondag 13 april 2008 om 21:23
Framboos, wat vervelend voor Tommy! Kleine pop kreeg vorige week zaterdag s'ochtends koorts en heeft dat tm dinsdag gehad. En idd huilen, huilen, huilen, heel zielig! Vanaf woensdag was de koorts over maar was ze nog wel erg verkouden en donderdag ging het echt veel beter. Kleine pop had ook rode bultjes erbij, niet veel maar een stuk of 10 in totaal, waardoor ik dus eerst dacht dat ze waterpokken had. Maar die bultjes waren donderdag ook weer weg. De nachten waren ook een drama trouwens, echt de hele tijd slapen 45 min, zielig kreunen/huilen en dan weer een tijdje slapen... Hoop dat die AB aanslaat, dan zal het wel sneller over zijn. Kleine pop had een virale keelontsteking, dus dan heeft AB geen zin. (Zit nu te denken dat zo'n arts volgens mij helemaal niet kan zien of het een virus of bacterie is maar dat dat alleen met bloedonderzoek kan....best raar dat we dan niets gehad hebben eigenlijk)
zondag 13 april 2008 om 21:40
jeetje punkie wat zielig voor kleine pop! En dan te bedenken dat zij er dus helemaal niets voor kreeg! oeff wat sneu...
Deze dokter zei dat het een beginnende keelontsteking was, en dat ze daarom meteen met AB wilde beginnen. Dit om erger te voorkomen...(pff fijn dat we naar de HP gegaan zijn!)
Ze zei dat bij volwassenen AB vaak pas na 3dagen wordt voorgeschreven, maar dat ze het bij baby's sneller doen, omdat die er zoveel meer last van hebben. Met AB zou T binnen 48uur zowiezo koorts vrij zijn, en snel opknappen zei ze.
Als ik dit verhaal naast die van jou leg vind ik het wel een contrast. Het lijkt erop alsof jouw dokter niet zo happig was op AB...
Tommy slaapt inmiddels alweer 1,5uur...gaat de goede kant op.
Deze dokter zei dat het een beginnende keelontsteking was, en dat ze daarom meteen met AB wilde beginnen. Dit om erger te voorkomen...(pff fijn dat we naar de HP gegaan zijn!)
Ze zei dat bij volwassenen AB vaak pas na 3dagen wordt voorgeschreven, maar dat ze het bij baby's sneller doen, omdat die er zoveel meer last van hebben. Met AB zou T binnen 48uur zowiezo koorts vrij zijn, en snel opknappen zei ze.
Als ik dit verhaal naast die van jou leg vind ik het wel een contrast. Het lijkt erop alsof jouw dokter niet zo happig was op AB...
Tommy slaapt inmiddels alweer 1,5uur...gaat de goede kant op.
zondag 13 april 2008 om 21:46
zondag 13 april 2008 om 22:25
ik ga naar bed, hopenlijk kom ik zo snel over die jetleg heen.
Even reactie voor Muis, muis lieverd ben niet zo hard voor jezelf. Je bent moeder van een tweeling terwijl je man giga druk is met zijn werk, verder ben je nog eens zwanger wat ook heerlijk is voor de hormonen. Je bent vandaag wat onzeker vanwege dat bloed (ook al wil je het niet toegeven), dus je wordt een keertje boos. Lieve muis dat kan iedereen gebeuren, het is geen ramp, Hugo weet echt wel dat je helemaal gek op hem bent.
Ga morgen lekker met ze naar buiten, lekker een beetje spelen, extra knuffelen en jullie voelen je allemaal weer beter.
Echt een beetje rustig voor jezelf meissie, je hoeft niet altijd een perfecte moeder te zijn.
Welterusten allemaal!
Oh ja, Framboos heel veel beterschap voor Tommy, ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt.
Even reactie voor Muis, muis lieverd ben niet zo hard voor jezelf. Je bent moeder van een tweeling terwijl je man giga druk is met zijn werk, verder ben je nog eens zwanger wat ook heerlijk is voor de hormonen. Je bent vandaag wat onzeker vanwege dat bloed (ook al wil je het niet toegeven), dus je wordt een keertje boos. Lieve muis dat kan iedereen gebeuren, het is geen ramp, Hugo weet echt wel dat je helemaal gek op hem bent.
Ga morgen lekker met ze naar buiten, lekker een beetje spelen, extra knuffelen en jullie voelen je allemaal weer beter.
Echt een beetje rustig voor jezelf meissie, je hoeft niet altijd een perfecte moeder te zijn.
Welterusten allemaal!
Oh ja, Framboos heel veel beterschap voor Tommy, ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt.
maandag 14 april 2008 om 08:20
Spitsmuis, Morris wil ook alleen nog maar zelf eten, dus ik geef hem tegenwoordig een bordje met stukjes (gisteren waren het plakjes komkommer en stukjes groenteballetjes) terwijl ik hem zelf een prak voerde. Als hij zelf wat in z'n mond kan stoppen gaat het veel beter hier. En voel je er niet te rot over dat je een keer uit je slof schoot, dat kan gebeuren hoor. Hoe voel je je vandaag?
Lara, waar ben je nou?
Framboos, is het een beetje goed gegaan met Tommy vannacht? Zielig hoor, zo'n ziek jochie.
Punkiepop, leuke foto's had je laatst geplaats zeg, vergeet ik steeds te zeggen. Wat een lieve meisjes zijn het toch!
Ik moet gaan!
Lara, waar ben je nou?
Framboos, is het een beetje goed gegaan met Tommy vannacht? Zielig hoor, zo'n ziek jochie.
Punkiepop, leuke foto's had je laatst geplaats zeg, vergeet ik steeds te zeggen. Wat een lieve meisjes zijn het toch!
Ik moet gaan!
maandag 14 april 2008 om 08:39
Ik hoop dat Tommy weer aan de beterende hand is.
Gisteren was Robbie's feestje erg geslaagd. Van tevoren waren we nog een beetje bang dat hij slecht te pas zou zijn zoals de 2 dagen ervoor, maar meneer was in een uitstekend humeur en genoot van alle aandacht. Het was ook werkelijk schitterend weer, dus we hebben zo'n beetje de hele dag lekker buiten in het zonnetje gezeten.
Morgen is hij echt jarig, maar dan doen we -- afgezien van alle ballonnen en slingers die hier overal hangen -- geen speciale dingen meer. Volgend jaar zal hij denk ik wel wat meer meekrijgen van het concept 'jarig zijn'.
Gisteren was Robbie's feestje erg geslaagd. Van tevoren waren we nog een beetje bang dat hij slecht te pas zou zijn zoals de 2 dagen ervoor, maar meneer was in een uitstekend humeur en genoot van alle aandacht. Het was ook werkelijk schitterend weer, dus we hebben zo'n beetje de hele dag lekker buiten in het zonnetje gezeten.
Morgen is hij echt jarig, maar dan doen we -- afgezien van alle ballonnen en slingers die hier overal hangen -- geen speciale dingen meer. Volgend jaar zal hij denk ik wel wat meer meekrijgen van het concept 'jarig zijn'.
maandag 14 april 2008 om 08:45
pffff ff ego..
Mijn vriendin belde net (uitgerekend 2juni) Ze is vannacht bevallen van haar dochter! Alles is goed met het kleintje, en het ligt in de couveuse...(Fijn!!!!)
pffff vind het zo raar, kan er nog niet bij...
Ze klonk trouwens erg opgewekt en nuchter, maar het doet mij wel een beetje pijn dat ze nu veel moois moet missen...Om te beginnen had ze nog niet eens verlof!
Muis, jij zal als geen ander weten hoe zij zich nu ongeveer moet voelen, of gaat voelen straks...
Mijn vriendin belde net (uitgerekend 2juni) Ze is vannacht bevallen van haar dochter! Alles is goed met het kleintje, en het ligt in de couveuse...(Fijn!!!!)
pffff vind het zo raar, kan er nog niet bij...
Ze klonk trouwens erg opgewekt en nuchter, maar het doet mij wel een beetje pijn dat ze nu veel moois moet missen...Om te beginnen had ze nog niet eens verlof!
Muis, jij zal als geen ander weten hoe zij zich nu ongeveer moet voelen, of gaat voelen straks...
maandag 14 april 2008 om 08:49
Comli of xaloy?? Fijn dat Robbies feestje geslaagd was! Wie zijn er eigenlijk allemaal geweest?
pfff trouwens vorig jaar om deze tijd was het van dat heerlijke weer...Nu is het grauw en koud buiten....Wat is het bij jullie voor weer?
Tommy kwam de nacht goed door! Hij werd maar 1x eventjes wakker. Ik greep meteen de gelegenheid hem zijn 2e shot antibiotica te geven dus dat was prettig.
Vanmorgen was hij nog wat hangerig, maar nu speelt hij alweer lekker in de box. Eten lukt nog niet echt, want het slikken doet hem nog steeds pijn...Arm jochie...
Laaar!!!!!!meldplicht!!!!
pfff trouwens vorig jaar om deze tijd was het van dat heerlijke weer...Nu is het grauw en koud buiten....Wat is het bij jullie voor weer?
Tommy kwam de nacht goed door! Hij werd maar 1x eventjes wakker. Ik greep meteen de gelegenheid hem zijn 2e shot antibiotica te geven dus dat was prettig.
Vanmorgen was hij nog wat hangerig, maar nu speelt hij alweer lekker in de box. Eten lukt nog niet echt, want het slikken doet hem nog steeds pijn...Arm jochie...
Laaar!!!!!!meldplicht!!!!
maandag 14 april 2008 om 09:12
Hoi lieve meisjes! Lief dat jullie me misten! Ik had zaterdag twee verjaardagen en de laatste was nogal laat geworden en daarna werd Puk ineens wakker. Heel fijn, want ik moest om 9:30 hockeyen, dus ik had 3 uur geslapen.
Daarna snel naar huis gegaan, bijgeslapen en het huis van een vriend bekeken. Druk, druk dus!
Arme Tommy! Hoe is het nu vandaag?
Fijn dat Robbies feestje gezellig was! Wat heeft hij gekregen? (of heb ik eroverheen gelezen?). Ik kan me voorstellen dat deze verjaardag voor jullie nog meer bijzonder is.
Ik heb mijn schoonmoeder niet gesproken. Bij nader inzien vond ik het handiger als mijn vriend het gesprek ook hoorde. Hij vond achteraf ook dat ze teveel waardeoordelen uitspreken over -tsja, eigenlijk alles. Het gaat vaak zo tussen de regels door, zoals over het roken: "Goh, Puk heeft een spleet tussen zijn tanden. Handig, kan hij later ook roken" (wie deze opmerking begrijpt mag het zeggen...) en natuurlijk over dat verwennen. Zit mijn vriend ook erg dwars, dus dat gaan we samen bespreken.
Ik moet aan het werk...
Daarna snel naar huis gegaan, bijgeslapen en het huis van een vriend bekeken. Druk, druk dus!
Arme Tommy! Hoe is het nu vandaag?
Fijn dat Robbies feestje gezellig was! Wat heeft hij gekregen? (of heb ik eroverheen gelezen?). Ik kan me voorstellen dat deze verjaardag voor jullie nog meer bijzonder is.
Ik heb mijn schoonmoeder niet gesproken. Bij nader inzien vond ik het handiger als mijn vriend het gesprek ook hoorde. Hij vond achteraf ook dat ze teveel waardeoordelen uitspreken over -tsja, eigenlijk alles. Het gaat vaak zo tussen de regels door, zoals over het roken: "Goh, Puk heeft een spleet tussen zijn tanden. Handig, kan hij later ook roken" (wie deze opmerking begrijpt mag het zeggen...) en natuurlijk over dat verwennen. Zit mijn vriend ook erg dwars, dus dat gaan we samen bespreken.
Ik moet aan het werk...
maandag 14 april 2008 om 09:21
Framboos, jeetje, dat kindje is vroeg geboren! Als ik snel reken is het zeven weken te vroeg? Getsie! Wat is trouwens de reden van de vroeggeboorte? Zat het er al aan te komen of was het een verrassing? Ik was trouwens in eerste instantie ook opgelucht, maar dat maakte na een dag plaats voor een waanzinnige angst en heel veel schuldgevoel. Het is gewoon heel erg niet leuk (understatement) om je kind in de couveuse te zien liggen! Wat ik helemaal vreselijk vond, was dat ik naar huis moest en dat de jongens nog twee weken moesten blijven. Waardeloos! Ik hoop niet dat je vriendin al deze gevoelens ook zal krijgen, maar als ik eerlijk ben denk ik dat ze nog een redelijke klap gaat krijgen. Bij mij kwam de grootste klap pas na vijf maanden trouwens! Ik kan je vriendin aanraden om lid te worden van de VOC, de Vereniging voor Ouders van Couveusekinderen. Nou ja, je kan haar in ieder geval vertellen dat je ook twee kindjes kent die veel te vroeg geboren zijn en dat het nu hartstikke goed met ze gaat!
Arme Tommy! Niet kunnen slikken is niet leuk! Beterschap mannetje!
Robbies verjaardag klinkt goed! Heerlijk als het lekker weer op zijn eerste verjaartje is!
Mich, bedankt voor de tip. Ik ga het vanavond proberen!
Arme Tommy! Niet kunnen slikken is niet leuk! Beterschap mannetje!
Robbies verjaardag klinkt goed! Heerlijk als het lekker weer op zijn eerste verjaartje is!
Mich, bedankt voor de tip. Ik ga het vanavond proberen!