***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
quote:framboos81 schreef op 14 april 2008 @ 15:46:

Fachat:

" Ik ga een Pluim voor mijn go bestellen" Wat is dat?

Dat is een soort bon waarmee je een belevenis kado geeft. Je kan kiezen voor welk bedrag. Ik geef bv een groene Pluim, die is 35 euro waard. De go kan dan via internet een kado uitkiezen die ze dan naar haar opsturen.Ze kan kiezen uit ongeveer 70 "belevenissen". Dit varieert van een uitstapje naar Artis, een bezoek aan de kapper, een kip adopteren, een surfclinic tot een tijdschriftabonnement. Zie www.pluimen.nl . Ik heb het ooit als kerstgeschenk gekregen van mijn werk.
quote:Icke schreef op 14 april 2008 @ 20:09:

Als ik gelijk heb dan heb ik mijn roeping gevonden:)

Ik open een praktijk in geslachtsvoorspelling:)

Zou daar markt voor zijn?

Als je het ook nog kan beïnvloeden zeker!!

Beterschap voor de Ickemannen!
Mich, Ickeman heeft zijn eerste ab shot al genomen vandaag dus die champagne moet ik alleen soldaat maken........ Ik kan er dus makkelijk eentje voor jou drinken hoor!

Stomme Ickeman.......
Beterschap voor alle zieke kindjes en papa's. Ik stuur even wat digimientjes jullie kant op.
vorig jaar rond deze tijd begon het circus in huize Icke pas echt met het breken van de vliezen...........

geloof dat ik die fles champagne nu maar gewoon opentrek:)
gelijk heb je icke, geniet er maat lekker van
getverdegetverdegetver ik had me verheugd op een gezellig avondje dejavu'en met Ickeman maar ben nu al de hele tijd hier een beetje aan het rondlezen omdat er een James Bond film op tv is die meneer blijkbaar interessanter vindt dan zijn vrouw.

Had ik net zo goed wel naar yoga kunnen gaan.

Mannen........
Goedemorgen !!

Morris, Ruben, Robbie gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag !!
Wat een gezellig dagje wordt het hier vandaag. Drie jongens jarig. Van harte gefeliciteerd Ruben, Robbie en Morris en natuurlijk ook van harte gefeliciteerd voor jullie papa's en mama's. Ik weet nog dat ik het heel bijzonder vond vorig jaar om te horen dat er drie babys op één dag geboren werden en dat terwijl mijn uitgerekende datum ook al gepasseerd was.

Icke: Nog genoten van de champagne.

En mannen en James Bond ... don't talk about that ... pfffff

Zo naar de vk. Kijken of we voor het eerst het hartje kunnen horen. Vond ik wel heel bijzonder.

Onze kleine Koen is trouwens ook niet helemaal fit. Beetje hangerig, snotneus, veel kwijlen. Ik denk dat er tandjes aankomen.
Gefeliciteerd voor Ruben en Robbie! Ook namens de jarige job hier.

Icke, is het nog leuk geworden bij jullie? Ik vind het echt flauw van hem dat hij een film ging kijken, hij weet toch zelf ook wel hoeveel jij er nog mee bezig bent? Heb je de hele fles nu in je eentje op?

Buitenmeisje, leuk om het hartje voor het eerst te gaan horen, dat is altijd zo'n bijzonder moment!

Fachat, je zei laatst dat Ole geen gewone melk lust. Morris wilde het in het begin ook niet, maar dat kwam omdat ik iets heel onnozels had gedaan. Ik had hem de eerste keren dus melk die zo uit de koelkast kwam gegeven, hartstikke koud. Ik had niet bedacht dat dat te koud voor hem zou zijn. Toen ik het iets opwarmde in de magnetron vond hij het wel lekker. Nu schenk ik het vantevoren in zodat het op kamertemperatuur komt. Ok, ik ben vast de enige die hier niet aan denkt, maar ik zeg het toch maar even...
Gefeliciteerd Ruben, Robbie en Morris!!

Icke: wat balen dat zo'n leuk avondje nu in het water is gevallen. Mannen...!!!

Oh, even wat doen hier. Later meer.
Gefeliciteerd Ruben, Robbie en Morris, dat jullie alledrie maar grote jongens mogen worden!

Jammer van je avondje Icke! Heeft Ickeman nog wel na de film met je meegedaan (dan niet met champagne, maar met iets anders?)

Micha, je bent niet de enige, ik gaf het hem eerst ook koud, maar had later zelf ook al bedacht om het iets op te warmen en hij lust het nog steeds niet. Heb nu toch maar een pak groeimelk gekocht voor als ik er niet ben. Hopelijk lust hij dat wel.
Hieperdepiep hoera! Gefeliciteerd Morris, Robbie en Ruben!

Ick, mannen en James Bond...Vreselijk! Wat jammer dat je bijzondere avondje in het water is gevallen. Ik sluit me aan bij Mich: heeft hij eigenlijk wel door hoe veel jij er nog mee bezig bent?

Hugo heeft gisteravond gegeten. Heel fijn, maar hij heeft 45 minuten over zijn bordje aardappel/bloemkool/sperziebonengehakt gedaan. Ik had hem los een aardappel, wat boontjes en een stronkje bloemkool gegeven, maar dat bliefde hij niet. Nadat hij aanvankelijk weigerde om te gaan eten (je kent het wel: onderlipje naar binnen zuigen, onder de tafel kijken, jammeren) heeft hij na 30 minuten toch maar een hapje genomen. Steijntje was dus allang klaar (ik had Huug genegeerd toen hij het vertikte om een hap te nemen), Hugo zijn eten was steenkoud en ik zat alsnog een kwartier aan tafel om Hugo's koude hap aan hem te voeren. Maar goed, eten is eten!
Micha: goed dat je het zegt. Dat zou ook iets zijn waar ik niet aan zou denken hoor! Geef je dan volle melk?

Buitenmeisje: veel plezier bij de vk! Heb je dezelfde als vorig jaar? En ook dezelfde kraamverzorgster?

Icke: echt niet leuk dat het zo ging gisterenavond. Hij weet toch wat de bevalling voor je betekent? Ik merk ook wel dat ik er meer bij stilsta dan mijn vriend doet -hij snapt ook niet zo goed dat ik een beetje in memorylane zit-, maarja.... hij heeft maar netjes mee te doen.

Maar goed dat ik net even in mijn agenda keek, want anders was ik zo de afspraak bij het cb vergeten van vanmiddag! Puk krijgt zijn prikken en de auto is ook nog eens een keer weg. Balen dus. Als het nu nou eens enorm gaat opklaren kunnen we met de fiets.
Spitsmuisje: fijn! Ik hoop dat dit doorzet. Lijkt me ontzettend frustrerend als hij niet wil eten. Doet hij het eigenlijk ook met brood, of alleen met warm eten?

Hoe is het nu met Tommy?
Buitenmeisje, veel plezier bij de vk!

Framboosje, hoe is het met Tommy?

Lara, succes met de prikjes straks! Hier is het trouwens ook pietenweer. Eigenlijk wilde ik even naar de speeltuin vandaag, maar ik denk niet dat ik dat doe als het zo blijft. Hugo vindt de speeltuin al zo leuk (NOT!) en ik denk dat ik hem helemaal niet blij krijg als ik hem ook nog eens in de regen in de zandbak zet.

Het gekke is dat Hugo eigenlijk een heel goede eter is. Hij is dol op zijn fruitje en hij doet een moord voor zijn boterhammetjes. Ik snap echt niet waarom hij dan zo moeilijk moet doen met het avondeten!
spitsmuis : hoe gaat het vandaag met je? Is het bloeden gestopt?
Robbie, Ruben en Morris van harte gefeliciteerd!!! En een hele fijne dag voor de Mama's (en papa's!)!
Witch, het bloeden is gestopt. Ik denk dat het allemaal wel goed zit eigenlijk. Ik weet niet, maar ik kan me er eigenlijk niet zo druk over maken! Lief dat je er naar vraagt!
Morris, Robbie en Ruben, gefeliciteerd met jullie allereerste verjaardag!!! Ook de mama's en papa's natuurlijk van harte!

Fijne dag allemaal.
Fachat: ik had nog wat vragen over dat ontslag van je man. Ik heb die naar dat adres gestuurd waarvan je me gemaild hebt.
Wat is het leukste kraamcadeau dat jullie hebben gekregen? Ik wil een echt leuk cadeautje voor het dochtertje van een vriendinnetje kopen.
Het leukste wat wij hebben gekregen...even denken:

- Een luiertaart. Heel praktisch en erg geinig

- Zilveren lepels met de namen, geboortedatum en gewicht. We hebben dit gekregen van een vriend van mijn vader die juwelier is, dus het zal best prijzig zijn geweest.

Kan je niet een klein armbandje met de naam laten maken? Mijn ouders hebben dit gekregen van de buurvrouw toen ik geboren werd en ze waren er heel blij mee. Ik heb het nog steeds! (het past overigens niet meer hihi)

Anders een t-shirtje van Simply Colors? Een voorleesboek? Een Delfts Blauw tegeltje met naam en dergelijke?
Hoera voor de 3 bengels van de april groep!!!!

Morris,Ruben,Robbie van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag!!

muis : fijn dat je gestopt met bent bloeden !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven