***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Leuk! Ik kan vanaf 13:00 weg. Morris is ook pas om 13:00 wakker geloof ik. Even op msn een plaats bepalen?
Wat leuk fachat, een kijkraampje op de wc, lekker rustgevend. Maar goed dat wij dat niet hebben, zou M helemaal niet van de wc te branden zijn.

Idd erg fijn dat M thuiswerkt, maar een eigen bedrijf kost ook wel heel veel tijd en ook weekenden zijn niet heilig.

Ik heb zo'n buggy van de anwb, waren toen in de reclame. Heb er nog niks mee gedaan. Vind m ook erg lastig in en uit te klappen. Wij hebben zo'n smart trike, zo'n fietsje, waar draakje erg graag inzit. vervangt soort van de buggy op dit moment.

Klinkt gezellig samen lunchen. Veel plezier!

Ik ga slapen, weltrusten
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Swiss, jij hebt die buggy toch ook?

Tsja, ondernemers zijn druk en hebben soms vreemde werktijden. Weet er alles van! (en Framboosje ook)

Ik duik ook het mandje in. Slaap lekker allemaal!
Bedoel je die reisbuggy Draakjenoah? Die heb ik ook gekocht (was tip van Dropneus) maar ik heb hem ook nog nooit gebruikt. Ik vind hem niet erg handig in-en uitklappen (moet echt de gebruiksaanwijzing erbij houden) en hij is te laag, ben bang dat ik rugpijn krijg.
Goedemorgen!

Ik heb even gegoogeld op die smart trike. Dat is toch een soort bakfiets?
Lara, ik heb een koelstra buggy. Koelstra flex volgens mij? Handig, klein in te klappen en licht.

Woensdagmiddag lunchen is leuk! Morris slaapt tot een uur of 1, dus daarna is prima.

Ik moet gaan!
Wij hebben ook die anwb buggy, ik heb hem een paar keer gebruikt, maar hoewel ik echt niet groot ben is ie echt veel te laag..zelfs ik heb er rugpijn van en dat zegt wat met mijn korte beentjes!
smart trike is zo'n soort driewieler, je begint met duwstang en veiligheidsbeugel en later kun je alles eraf halen zodat je een driewieler overhoudt waar je kinddje tot ongeveer 4 op kan fietsen.

het is idd die reisbugy, dus het ligt niet aan mij dat ik zo lastig in en uitgeklapt krijg. En hij is idd wat laag en ik ben niet eens zo groot, maar wel lekker licht en klein. Hij aat wel mee op vakante dit jaar, dus ervaringen komen later.

Is het bij jullie ook zulk rotweer, het is grijs en het miezert. Ik had op mooi weer gerekend!!!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Wij hadden ook zo'n smart trike (kraamcadeautje Ole), maar aangezien we al een driewieler hadden hebben we die verkocht via MP).

Ik zit nu in A'dam en het is hier grijs, maar wel warm, geen regen..
Nou, hier is het misschien 18 graden en de regen komt met bakken uit de hemel...van dat weer waar je gewoon echt niks mee kan en ik had me voorgenomen zometeen even naar de stad te gaan, maar ik denk dat ik dat even verplaats naar vanmiddag, misschien is het dan droog.
Draakje wij hebben ook zo een driewieler ! Xander houdt er ook enorm van om er in te zitten !
Joepie ik mag volgende week woensdag weer solliciteren !!
Steijn loopt achter de babyrollator!!! Is ie knap? Ja! Ie is lief? Ja! Is ie mijn Steijntje? Jaaaa! Hij was de laatste dagen al flink langs de bank aan het stappen, maar zodra ik hem achter zijn supersonische rollator zette, ging hij op zijn dikke billetjes zitten. Vanochtend dus niet!

Swis, lief dat je zegt dat we HET huis nog tegen gaan komen. Ik weet het zelf ook wel, maar ik baal gewoon. Ik wil hier weg en met weg bedoel ik ook echt weg. Het is een heel leuk huis, daar niet van, maar het is te krap en de buurt is eigenlijk echt knudde. Nu vond ik dat vroeger wel erg charmant, maar nu vind ik het erg hinderlijk.

Weet niet meer wie, maar wij hebben ook een buggy en ik vind het een onding. (gut, wat ben ik een positivo!) Hij klapt lastig in en uit, rijdt ronduit vreselijk en ik gebruik hem nooit. Laatst was ik genoodzaakt om de buggy uit het stof te trekken, want onze andere wagen had een platte band. De jongens zijn geklutst thuisgekomen na een rondje stad! Oh ja, wij hebben een rode MacLaren, zo'n duoding.

Fach, lachen dat je een doorkijkje op de plee hebt! Het enige lastige lijkt mij dat iemand die op de gang staat jou kan zien zitten, toch? Lijkt mij erg onhandig, aangezien ik in dit soort situaties erg gesteld ben op mijn privacy.

Lievelust, ik heb ook zo'n trek in friet. Gisteravond heb ik A. naar de Mac geschopt om een grote friet, een berg frietsaus en drie hamburgers voor me te halen. Ik had honger.
Spitsmuis, nee gelukkig kan niemand je zien zitten. Anders was dat doorkijkje niet zo leuk geweest. Weet niet precies hoe het komt, maar het heeft iets met de spiegeling van het water te maken. Bovendien kijk je door een soort "tunneltje".

Goed van Steijntje! De jochies worden groot!
Bravo voor Steijn !!
Lievelust, ik heb ook zo'n trek in friet. Gisteravond heb ik A. naar de Mac geschopt om een grote friet, een berg frietsaus en drie hamburgers voor me te halen. Ik had honger.[/quote]

...whahaha, dat heb ik ook gedaan gisteren!
Spitsmuis, goed van Steijn! En volgens mij is je huis best leuk hoor. Tijdens je vorige zwangerschap was het echt HET huis en was ook de buurt helemaal fantastisch! Je moest en zou het hebben, weet je nog? Even serieus, ik hoop dat jullie snel een fijn nieuw huis hebben, komt goed.

Het is zulk saai weer buiten! Vanmorgen even een rondje gefietst en net voor de bui thuis. Net vriendin met meisje op bezoek. En wat gaan we vanmiddag nu weer eens doen? Ik wilde eigenlijk naar Artis met een vriendin, maar ben bang dat het weer gaat regenen. Misschien morgen. Ga jij morgen nu ook naar Artis Fachat?
Misschien, ligt een beetje aan het weer. Ga jij? Dan is het misschien wel leuk om wat af te spreken. Als ik ga is het wel pas 's middags dan haal ik Kaj uit school met de auto en rijden we door naar Artis. Dan eten we daar een broodje. (Kaj is om 12 uur vrij op vrijdag).
Goed zo Steijntje!

Bluh wat een rotweer. Ik weet ook niet wat we vanmiddag moeten gaan doen. Wilde ergens gaan spelen (nouja, Puk dan), maar heb nog niks geregeld.
Oeps, stom, stom, stom, stom

Ik kan morgen helemaal niet: Kaj heeft schoolfeest!

Artis gaat dus niet door!

Tis hier in idd nu ook rotweer, "gelukkig"zit ik binnen en ben ik aan het werk. Geef mij maar een stralende dag als ik vrij ben!
Zo, ik heb een dagje dierenarts en consultatiebureau gehad!

Sjors is gezond en heeft een enting gehad. Hij heeft maar een keer "miiieeeeuw!" gezegd! (even de rit naar de arts en naar huis buiten beschouwing gelaten. ) Over drie weken moet Sjorske terug voor nog een entinkje en met zes maanden raakt hij zijn mannelijkheid kwijt, dat is het.

Steijn en Huug moesten vandaag naar het cb voor de prikjes. )oooh, de eeuwige prikjes!) Wat een gemene dit keer! Ze schrokken zich allebei suf toen ze de naald in hun bovenarmpjes kregen (te zielig ) en ze konden de wijkverpleegster wel wat doen toen er ook nog een prik in de beentjes gezet werd. Arme mannetjes!

Steijn is bijna te zwaar. Hij is 76 cm en 11020 gram. Ik vind Steijn niet dik. Okee, hij is potig, breed gebouwd en heeft aardig wat spekjes, maar dik is hij niet. De verpleegster zei dat Steijn waarschijnlijk wat slanker wordt als hij wat actiever wordt met lopen, dus daar hopen we dan maar op. Wat Steijntje wel heel goed deed was praten! Hij schijnt de woordenschat van een kindje van 18 maanden te hebben! (Ik kan nu mijn schoenen weggooien, zo erg liep ik er net naast)

Huugje is 77 cm en 10072 gram. Hugo zegt geen woord (pappa, mamma, kakakaka, wat Kika/poes betekent en sinds vandaag bah), maar doet het motorisch een stuk beter. We schijnen ons nog geen zorgen hoeven te maken over Huugs gebrek aan praten, dus dat doen we dan maar niet. (alhoewel ik drie woorden toch wel erg weinig vind als je bijna vijftien maanden bent)

Framboosje, bedankt voor het schattige geboortekaartje! Ik vind het helemaal bij je passen! (en weet gelijk de naam van je man weer...)
Gut, vergeet ik net te zeggen dat we maandag weer bij een huis gaan kijken! Het is wederom een opknappertje, of je moet erg van schrootjes houden. (denk: Finse sauna) Wel is de buurt best leuk (Lievelust, het is bij jouw vriendin in de buurt!) en een vriendin van mij woont in de straat er achter, dus het zou best wel eens wat potentie kunnen hebben. (ik hou een dikke vette slag om de arm)
waw wat zijn je mannetjes hard gegroeid muissie !!
Framboos: Bedankt voor het geboortekaartje. Helemaal leuk. Hopelijk gaat het goed met jullie allemaal.

Ga nu eten koken.

Tot later lieve meisjes
Muis : wat praten betreft, kan Xander ook nog niet zoveel woordjes zeggen.

Enkel : mama, papa, dada

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven