***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Mich, wat goed! Ik durfde al niet te vragen hoe het was vandaag...
haha, toch een eigenwijze baby Michasa, fijn zeg!!!
Mich wat fijn dat de baby nu goed ligt! Zal een behoorlijke opluchting zijn of niet!

Hier een heerlijk mama Luna dagje gehad. veel gefiets, eendjes brood gegeven en naar de kinderboerderij geweest. Daarna wat gedronken bij een collega met een kleintje van 8 maand.

Moet het hele weekend werken en heb er geen zin in........
Ooooh wat goed Mich!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n draaipoging heel eng vind, ik weet niet of ik het zelf wel zou aandurven. Nu maar hopen dat ze lekker zo blijft zitten.

Ik kreeg net een groot pakket van de postbode. Blijkt een kraampakket te zijn, echt raar want die krijg je toch alleen bij een thuisbevalling? Ik heb aangegeven dat ik in het zh ga bevallen. Het vorige pakket is ook bijna niet gebruikt en dat heb ik weggegeven aan een buurvrouw van mijn zus, haar dochter bevalt in september en omdat ze bijna geen geld heeft voor spulletjes en haar verzekering geen kraampakket vergoedt (ze heeft een Jongerenverzekering) was ze er heel blij mee. Ik hou het nu toch maar, er zitten toch wel dingen in die ik weer nodig heb zoals alcohol en onderleggers, kraamverband enzo, dan geef ik het restant maar weer weg.
Goed nieuws Micha! Micha-meisje, nu netjes blijven liggen. Je kunt je hele leven nog dwars genoeg zijn...

Layla: je krijgt volgens mij altijd een kraampakket, ongeacht of je thuis of in het zh bevalt. Een deel ervan heb je inderdaad sowieso nodig. De rest kun je ook opsturen naar zo'n organisatie voor vrouwen in Afrika.

We zijn vanmiddag naar een soort aquariumwereld geweest (er waren ook pinguins) en Puk vond de vissen geweldig. Supergrappig. Morgen inpakken en dan zondag in alle vroegte weg.
Layla; ik wist vrij snel dat ik in het zh zou bevallen en had dit ook doorgegeven aan de verzekering maar kreeg ook een kraampakket. En inderdaad spullen als kraamverband, alcohol ed zijn altijd nodig!
Wat een goed nieuws Micha en wat goed dat je meisje dat helemaal zelf heeft gedaan! Ha goed hoor! Jeetje 3 september, het begint nu toch echt in de buurt te komen he!

Starten we nog een bevaldatumpoultje op?

Ik zeg (ondanks de vorige bevallingen): 1 september!

Lara, Ole is ook helemaal gek op vissen, aquarum in Artis vindt hij ook te gek!

Vandaag nieuwe schoentjes voor Ole gekocht. Toch alweer maat 21!! Was in de uitverkoop helemaal goed, 2 paar schoenen van 69 voor 20 euro per stuk!!! Goed gedaan niet waar?
Jaaa Poule!! ik zeg 10 september (mijn verjaardag) is echt een mooie datum!

Fachat, dat is een goeie deal, schoenen voor 20 euro per paar. Zahra heeft ook maat 21, maar ik leef ook op grote voet hihi.

Leen, klinkt als een gezellige Luna dag, balen dat je het hele weekend moet werken. Man heeft vanavond lekker vrij genomen dus ik ga morgen lekker uitslapen! Jiehaaaaaa

Ik kruip nu lekker mijn bedje in. Trusten meisjes!
ik zeg 13 septmber (mijn verjaardag!)
ach Leen, ik hoop het niet voor micha, maar ik zet hem er in!

Hoe gaat het eigenlijk met Lievelust en met Esan, Lilien, Punkiepop en Jaimie. Allang niets meer van ze gehoord...
Ik zet in op 9 September! 09.09 is een mooie datum.

Xaloy, was het nog druk onderweg?

Lara alvast een goede reis zondag, ik hoop dat het niet zo druk is.

Fachat, volgens mij kunnen we Marieke ook wel uit de lijst halen, die heeft na een paar keer schrijven opgegeven.

Muis, hoe is het met de huizen? Hebben jullie nog een vervolg op dat verhaal van die verkoper?
Ja Muis, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!

Trouwens 09/09 is idd mooi, eigenlijk zou ze dan nog een jaartje moeten blijven zitten...
Micha, heerlijk dat de baby zelf gedraaid is. Super!

Nu kan de bevalling inderdaad komen.

Haha het is zo grappig, iedereen in mijn omgeving weet dus dat ik met het viva forum meeschrijf, en nu zit mijn grote zus dus bij April 2009. Ik vind het echt zo grappig, het is precies twee jaar na Finn. Bij de geboorte van Finn vond ze het al zo'n goede tijd met de zomer erna, en nu heeft ze het zelf gewoon ook.

Ik heb nu al zin om leuke dingetjes voor hun te kopen, eerst even de eerste paar maanden afwachten. We hebben alleen Kluun opgestuurd!

Ik ben moe, ga lekker slapen. Tot morgen allemaal.
hahahhaha Fachat, jij hebt ideeen! Micha doe maar niet hoor.

Ik begreep dat in vesrchillende landen op 08.08.08 de ks volgepland was!
Wat grappig dat jouw zus nu bij april 2009 meeschrijft! Was ze al langer actief op het forum?
*Kan weer eens niet meer slapen!*

Ik zet in op 12 september voor Mich!

Fach, het hele huisverhaal is nog niet ten einde. We hebben de financiering niet rond gekregen en daarop dus de overeenkomst ontbonden. Nu is de verkoper het daar niet mee eens en dan druk ik me nog heel voorzichtig uit. Verder kan ik er niet heel veel over zeggen, behalve dat wij aan alle voorwaarden hebben voldaan om de overeenkomst te ontbinden.

Swis, wat leuk dat je zus met april2009 meeschrijft!

Zo schattig, ik kreeg vanmiddag een rouwkaartje van de dierenarts om ons te condoleren met het verlies van Kika. Nu hebben ze dit ook met Pim gedaan, maar toch vind ik het zo lief!

Oh Swis, je had gelijk wat betreft de wheely bug en lopen! Huugje scheurt als een Razend Roelandje het huis door op zijn muis en loopkoe sinds hij echt goed loopt! Sowieso is hij sinds hij dus echt loopt (en het huis rond racet) in een opperbest humeur en de gezelligheid zelve. Steijn is volgens mij een beetje gefrustreerd ofzo, aangezien hij heel mopperig is de afgelopen dagen. Ik hoop maar dat hij snel loopt, want ik denk dat dat hem dwarszit. (ik zie hem veel naar Hugo kijken en dan ook een poging ondernemen tot lopen, vandaar.)

Ik ga even ATWT kijken. Hiep hiep hoera voor de harddisc recorder!
Gussie Muis. Om die tijd was ik wakker en lag te lijden onder een migraine aanval. Voelde me gister de hele dag al niet echt OK, erg moe enzo. Dat kwam er dus vannacht uit. Gelukkig heb ik goede pillen, maar op de achtergrond zit het nog steeds. Voorzichtig maar vandaag!

Swiss, was redelijk snel thuis gister! Kon niet hard rijden, maar dat lag niet alleen aan het verkeer. Wat een enorme hoop water kwam er gister naar beneden zeg. De wegen leken wel rivieren! Robbie sliep natuurlijk weer tot vak bij huis, dus die heeft niets gemerkt. Hij zei gisteravond nog tegen me dat hij Finn heel tof vond en dat hij hem snel weer wilde zien :-) lief he?
Oeh bah xaloy, dat vind ik altijd zo eng om bij zulk weer te rijden!
Xaloy, wat vervelend die migraine. Heb je dat vaak?

Fijn dat de terugreis nog enigszins ging. Ik vind het idd ook altijd erg vervelend rijden met veel regen. Dan mis je die zoab wel, vind je niet?

Wow Muis, weer eens geen tijd om wakker te worden. Heb je daarna nog een beetje kunnen slapen?

Nee mijn zus heeft voor deze tijd nog nooit geschreven. Maar ze weet van mij hoe leuk het kan zijn.

Ik schrijf de laatste paar dagen bijna dagelijkse mails met haar. Ik ben namelijk de enige die het al weet! Ben ik natuurlijk best trots op.

Joepie ik hoor net van manlief dat aankoopsom van huis in NL bij de notaris ligt, dat wordt dus echt verkocht!!!!

Xaloy, Finn vond het ook erg leuk, moeten we zeker herhalen. Jammer dat jij fulltime werkt, anders konden we af en toe op donderdag of vrijdag afspreken.
Ik zet in op 5 september, mijn verjaardag.

Nu voor de eerste keer naar zwangerschapsyoga.

Tot straks
Mich : wat fijn dat meisjeklein uit zichzelf is gedraaid !!

Voor de poule ik zet in op 6 september.

Swiss gefeliciteerd met je zus haar zwangerschap ! Fijn dat je tante wordt !

Hier niet veel te melden, behalve dat ik morgen naar mijn ex-collega in Leuven ga. Ze was deze maand jarig, ben benieuwd of ze het boek van Kinsella leuk gaat vinden.
Ik zet in op 14 september!
Daar zijn we weer. Net terug komen rollen uit Frankrijk.

Ik heb jullie wel gemist hoor de afgelopen drie weken. Natuurlijk snel even gekeken of Ernie een echte ernie is. Jawel hoor Muis leuk hoor een zoon! Verder nog niet meer terug gelezen dan de laatste blz.

Zo dat was wel even vol aan de bak deze vakantie. Kamperen met zo'n kleintje is wel hard werken. Constant achter hem aan en Nee!!! is alleen maar nog meer reden om er juist mee door te gaan met een grote glimlach op zijn gezicht. Noodgedwongen heeft hij toch wel veel in zijn campingbedje (box) en in de buggy gebivakeerd. Nu ligt er nog een stapel ongelezen boeken op mijn nachtkastje.

Helaas ook weer ongesteld geworden. Nu hopen we op een frans wondertje. Het was deze keer ook weer zo'n korte cyclus. De laatste tijd zijn ze maar 23 of 24 dagen lang. voor mijn gevoel ben ik continue ongesteld (nog niet opgedroogd of het is al weer zo ver).

Lara, fijne vakantie!!

Mich, wat fijn dat meisje spontaan gedraaid is. (een draaipoging is zeker niet zonder risico).

Muis, begrijp ik het nu goed dat casa muis niet door gaat? Wat sneu dat Kika is overleden, gecondoleerd. Wat een attente dierenarts om een kaartje te sturen.

Drop, alles goed? Ik hoop dat je snel die spannende eerste 12 weken door bent.

Fachat, ik ga voor 5 september voor de bevallingspoule van Mich. Was de eerste datum die in mij op kwam. Hoe was het in Denenmarken?

Boven ligt een berg was te wachten waar je niet overheen kunt kijken. Vannacht had Feline last van een buikgriepje..... nog meer was. Ze was te laat voor de wc en had ook nog eens vrolijk in de spuug liggen draaien met haar lange haren.

Vanmiddag voor het eerst schoenen kopen voor Vincent. Ik ben benieuwd hij heeft hele kleine voetjes, ik schat maat 19.

Hopelijk kan ik hier ook nog in de uitverkoop scoren.

doeg meiden, later meer ga nu aan het werk, zucht!!!!
quote: Trouwens 09/09 is idd mooi, eigenlijk zou ze dan nog een jaartje moeten blijven zitten...

Misschien leuk om zelf voor die datum te gaan Fachat!

Ik zeg 14 september.
jaaaaaa ik doe meeeee voor Mich 7sept!!

Nu ff bijlezen, en straks naar feestje...dus drukdrukdruk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven