***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Mooi verhaal van mich! bijzonder dat je het draaien hebt gevoeld, en dat het zo perfect gepland was door haar!
Inderdaad erg mooi dat jullie meisje gewoon zelf gedraaid is, dat je het gevoeld hebt kan ik me goed voorstellen, is misschien best pijnlijk geweest? Ze is natuurlijk al best wel groot.
Ik had ook 14 september gezegd!

Esan, leuk dat je weer terug bent. Gezellig. Goed weer gehad?

Nu moet ik slapen, we vertrekken om 4 uur vannacht.
Goede reis Lara!

Esan, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Kamperen lijkt me inderdaad vermoeiend met zo'n kleintje. Wat naar dat Feline zo ziek is, is ze nu al een beetje opgeknapt?

Jammer dat je weer ongesteld was geworden, wie weet komt er een frans wondertje, zou wel leuk zijn! zou je dan weer in april uitgerekend zijn?
Dan ga ik voor 30 augustus... Eens een keer wat anders...

Vandaag een familiedagje uit, we gaan naar de direntuin straks, dus moet nog even wat dingetjes gaan voorbereiden en mezelf fatsoeneren.

Iedereen een fijne zondag!
Lara, je bent nu al onderweg ...... goede reis.

Drop, wat gezellig een dagje met de familie naar de dierentuin. Ga voor jullie duimen dat jullie het droog houden.

Layla, zou kunnen april volgend jaar. Vincent is zeer waarschijnlijk ook van franse makelij.

Feline is weer aan het ontbijten dus het gaat beter.

Gisteren de eerste stappers voor Vincent gekocht. Hij heeft maat 19 maar omdat hij zoveel babyvet op zijn pootjes heeft kwam hij daar niet in. Nu maat 21. Het staat zo stoer. Gisteren is hij meteen aan de wandel gegaan naar de brievenbus. Het wordt wel een eigenwijs mannetje. Heeft duidelijk een eigen wil en anders is het een hoop gegil (en dat rijmt).

Vanmiddag even langs de opa's en oma's (rondje nederland). Kijken of hij het nog uit houdt in zijn autostoel. Gisteren was het drama om hem er in te krijgen. Dacht waarschijnlijk dat hij weer zo lang moest zitten.
Ik zeg 11 september. Omdat die dag wel een feestje kan gebruiken!
Robbie is uit logeren. Het stoere ventje. We hadden gister een feestje - waar - je - heen - moet- gaan, een vrijgezellenfeest van een goede vriend. En de babysitter kon niet. Dus dan maar zo, Robbie kan al goed uit logeren!

Ik kon echt helemaal niet slapen vannacht. Heb toen om een uur of 3 chocola gegeten (honger) en daar zat een stukje glas in (!) en nu is mijn kies afgebroken. Toen kon ik natuurlijk echt niet meer slapen. Heb tot 5 uur wakker gelegen. (Het was volle maan vannacht, ik was zo ontzettend wakker!) Ben nu natuurlijk moe, heb een programma vandaag want papa gaat naar een concert van Metallica ergens in Verweggistan, hij gaat dus al vroeg weg. Robbie en ik gaan naar de kermis. Vind hij vast wel leuk!
Jeetje Xaloy, glas in chocola en nu een gebroken kies. Ga je de fabrikant mailen met een klacht?

Gezellig naar de kermis.
He jakkes Xaloy, dat was geen goede zwitserse chocolade dan Hoop dat het snel opgelost is met je kies....

Swiss: Ik duim ook voor jou deze maand, al enig idee?

Esan: Wanneer mag jij testen? Spannend hoor!

Ik hoop idd dat we het droog houden vandaag. Op zich gana we maar een paar uurtjes en dan daarna gaan we uit eten en bowlen, dus daar zal het wel droog zijn;-) ben benieuwd hoe Fleur het vol houdt. het middagslaapje schiet er wel bij in (hoewel we van de dierentuin naar de bowling een uur moeten rijden)
Jeetje Xaloy, wat gevaarlijk zeg. Wees blij dat het "alleen maar" je kies was. Welke chocalade? Toch gevaarlijker dan je denk, chocolade eten.

Man wou eigenlijk ook naar Metellica, maar heeft geen tijd (nog veel werk de komende weken).

Drop, hier op de lange baan gezet. Vind het leven met een kind eigenijk wel lekker, we kunnen nu nog enigszins spontaan zijn. Ik zeg niet nooit, maar het kan wel nog even gaan duren.

Esan, leuk dat stoere rondlopen op schoentjes. Finn geniet daar ook van.

Koffie zetten!
Het was het huismerk van de Coop. Heerlijke chocola, niets mis mee. Dacht ik..!
He get Xaloy, wat eng! Gelukkig is het "maar" een kies die afgebroken is, maar toch... (Wij hebben dus een reep of twintig van de Coop meegenomen en daar tot nu toe nog geen glas in aan getroffen. Het is inderdaad waanzinnig lekkere chocola!)

Laar, goede reis!

Esan, wat heeft Vincent een kleine voetjes! Nu heeft Hugo best behoolijke schuivers, maar ze lijken nu helemaal enorm als ik hoor dat V. nog maar maat 19 heeft! (Huug zit nu op maat 22, maar het duurt niet lang meer eer dat hij maat 23 heeft)

Hee Drop, wij zijn vandaag ook naar de dierentuin geweest! Steijn vond de vissen helemaal geweldig (noemde ze heel de tijd "papoe") en zowel Steijntje als Huug vonden de pinguins helemaal het einde. (Steijn noemde ze "piepie") We stonden bij onze vriendjes de giraffen te kijken, maar Hugo vond de gazelles veel interessanter en stiefelde daar op af op zijn stoere gympen.

Hugo werd vanochtend wakker met zijn snuitje helemaal onder de grote puisten. Het ziet er niet uit! De gemiddelde puber zou jaloers zijn op zijn pokdalige huidje. Ik heb ze geteld en er zitten welgeteld 12 in zijn gezicht, een grote op zijn oor en twee knoeperts op zijn linkerarm. Wat denken jullie: huisartsenpost bellen of niet?
Muis, zijn het niet de waterpokken?

Zoek ff op google hoe dat er van dichtbij uitziet. Als het dat is, kan je beter niet naar een kinderarts gaan, aangezien iedereen dan ziek wordt.
Jezus, wat ben ik een rund! Swis, Huug heeft inderdaad de waterpokken en het was echt het laatste waar ik aan had gedacht! Ik dacht dus serieus dat het misschien wel iets ernstigs zou kunnen zijn...(ik ben zo ontspannen en relaxt als het op mijn kuikentjes aankomt!)

Wat kan ik doen tegen de waterpokken? Hoe lang duurt het? (waar heeft ie het in godesnaam vandaan?)
Muis, volgens mij kan je er niks aan doen. Finn heeft het uiteindelijk nog niet gehad (ik wel 3 weken in de zenuwen). Zorgen dat hij het niet al te warm krijgt, en er is een bepaalde lotion ofzo, vraag maar even bij een apotheek na, weet namelijk niet helemaal hoe het zit met waterpokken bij echt jonge peuters.

Heel veel beterschap! Hij kan het overal hebben gekregen, het is verschrikkeljk besmettelijk en het kan wel 3 weken duren voordat het uitbreekt.
Ik heb zelf als kleutertje de waterpokken gehad, dus ik neem maar voor het gemak aan dat het nu geen problemen voor Ernie op kan leveren. Toch?

Nou ja, Steijn zal ook al besmet zijn! We hebben nog calendulan kinderemulsie in huis en ik denk dat ik Huug daar straks maar even mee in smeer.
Nee, dat is gelukkig niet gevaarlijk voor Ernie. "Fijn" dat je het zelf al gehad hebt!
*Haalt opgelucht adem!*

Ik kan me nog wel herinneren dat ik het had, maar het enige dat ik erg vond was dat ik niet naar school mocht! Ik kan me met de beste wil van de wereld niet herinneren dat ik jeuk, koorts, of iets anders ongemakkelijks had!

En nu ga ik even slapen! Man, ik ben de afgelopen dagen bekaf van helemaal niets! Even de trap oplopen? Ik sta te hijgen als een renpaard. Boodschappen doen? Ik kom gesloopt thuis! Ik moet nog 16 weken al zwangerend door het leven en ik zie op het moment echt niet in hoe ik weer wat fitter kan worden.
Muis, hoe is Hugo eronder? Heeft hij al veel jeuk, voelt hij zich ook ziek, of valt het allemaal nog mee?
Muis, wat zielig dat Huug de waterpokken heeft. Heeft hij er al veel last van?

Een tip is om als Huugje in bad gaat in een washand een hand vol havermoutvlokken te doen en deze in het bad te laten dobberen. Water wordt wel wat wittig. Het helpt tegen de jeuk en versneld het in droge van de blaasjes. Calendula emulsie is ook een goede.
Arme Huug! Krabt hij veel? Die van die vlokken heb ik ook gehoord. Schijnt goed te werken.

Jeetje Xaloy, wat naar van je kies! Doet het veel pijn? Heb je al een Zwitserse tandarts?

Zo, wij zijn weer thuis. Uiteindelijk om 3:15 weggereden omdat mijn vriend niet meer kon slapen en we waren om 12:15 in Eindhoven om bij mijn broer op de koffie te gaan. Mijn vriend is helemaal in zijn nopjes met dit baanrecord . Puk was de hele weg hartstikke lief en heeft geen kik gegeven (we zijn dus ook in onze nopjes met hem).

Puk heeft vooral de tripp trapp gemist. Hij wilde er direct in bij thuiskomst.

Wel handig dat we nu al thuis zijn ipv morgen, want morgen is een crechedag en hebben wij onze handen even vrij met de laatste uitpakdingen.

Ik moet dan ook naar de dokter, want sinds 3 dagen heb ik heel erg pijnlijke en stijve gewrichten en ze worden steeds dikker (vingers, enkels, schouders, knieeen). Ik heb echt geen idee wat het is, maar ik kan Puk amper tillen, laat staan hem aankleden, (en typ dus met 1 hand) en ik word er inmiddels wat zenuwachtig van.
Huug is er wel prima onder! Hij wilde weinig eten vanavond en ook heeft hij zijn aardbeien laten staan vanmiddag (echt een unicum!), maar voor de rest valt het wel mee. Hij is wat huileriger dan normaal en hij slaapt wat meer, maar dat is het. Ik zag net op Steijns bolletje ook al een berg rode plekjes zitten, dus ik denk dat Steijnemans binnenkort ook de sjaak is!
Laar! Je bent er weer! Gezellig!

Wat waren jullie snel in Nederland zeg! A. zou trots zijn op zichzelf!

Wat vervelend dat je pijnlijke gewrichten hebt. Het lijkt me heel irritant en vervelend, vooral met het verzorgen van Puk. Ik hoop voor je dat het niets ernstigs is.
Lara, welkom thuis. Jeetje jullie hebben echt lekker doorgereden zeg? Zeker ook maar heel even gestopt? Fijn dat Puk zo lief was onderweg, dat scheelt echt enorm (weet ik uit ervaring).

Vervelend van je gewrichten. Goed dat je meteen even naar de ha gaat.

Muis, fijn dat Hugo er niet echt veel last van heeft, met 2 zieke peuters tegelijkertijd lijkt me erg zwaar, ik vindt een zieke peuter altijd al zo zielig.

Finn eet weer! Hij heeft ik weet niet hoe lang (een maand ofzo) geen groente meer gegeten, en ineens gaat alles er weer in.

Het enige gevolg is dat zijn darmen ook weer op volle toeren werken, waardoor hij ook een beetje diarree heeft, en enorm rode billetjes. Ja er komen ook minstens 2 tanden en 2 kiezen door, dus ik denk dat de billetjes een gevolg zijn van alles. Maar het is wel zielig, hij krijst het uit bij het verschonen.

Verder is hij gelukkig weer een hele happy, blije peuter. Hij rent (letterlijk) door het huis, voelbalt eroplos (manlief loopt naast zijn schoenen van trots) en stond vandaag te dansen voor de TV bij het zien van goud en ziler op de olympische spelen.

Nog twee weken werken, pff ben er wel aan toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven