***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Lara, ik was helemaal vergeten dat je vandaag de uitslag krijgt! Stom! Weet je al meer?
quote:michasha schreef op 10 september 2008 @ 10:54:

Morris slaapt, Lars zit op de psz, ik ga nu even bevallen. je gevoel voor humor ben je in elk geval nog niet kwijt!
Nee, vanmiddag om half 4 heb ik die afspraak. Och, ik denk maar zo; als het goed mis was geweest dan hadden ze vast tussentijds gebeld. Toch?
quote:michasha schreef op 10 september 2008 @ 10:54:

Morris slaapt, Lars zit op de psz, ik ga nu even bevallen.

Hihihi ik hoop het voor je Mich, sterkte!

Lara, ik hoop dat de uitslag meevalt, sterkte in ieder geval!

Ik ga ff lekker bankhangen, Zahra ligt nu lekker op bed dus daar moet ik even van profiteren.
Lara ik hoop dat je uitslag mee gaat vallen

Mich , hang on, nog maximum 6 dagen. Ik duim met beide handen dat je vroeger mag bevallen.
Gefeliciteerd Layla, een hele fijne dag gewenst.

En beval ze mich!

Wat een tijden Icke, ik kan me nog herinneren dat ik op zondagochtend om 7.30 in de stad liep met een wakker jongetje. Gelukkig is ie meer gaan uitslapen de laatste tijd. Anders ff iemand inhuren om een goed middagtukkie te kunnen doen.

Slaapt Livia al beter Framboos?

Succes Witch, met de testen en solliciteren, heeft vriend nou de baan gekregen?
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Morris slaapt, Lars zit op de psz, ik ga nu even bevallen.[/quote]

michjemichje toch! Ik gun het je van harte!

Ickje, je bent altijd welkom in huize grun hoor! je belt-smst mij maar ff...leuk!!

muisje flauwvallen lijkt mij doodeng! Het wordt tijd dat jij eens een goede lange nacht maakt!

ff posten, en bijlezen!

Layla!!! (ff toepasselijk plaatje.. )
nou is liv wakker geworden, en straks krijg ik kraamvisite!

Kom later langer terug...

voor allen!!
Hier ben ik ook weer even..

Pc thuis is inmiddels gemaakt, al heb ik nog niet veel tijd gehad om te internetten haha

Ten eerste Layla van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en nog hele vele jaren toegewenst!!!

Spitsmuisje: Wat vervelend zeg dat je bent flauwgevallen. Doe het inderdaad maar rustig aan. Zal inderdaad wel van je slaapgebrek komen.

Micha: Ben zo benieuwd wanneer je gaat bevallen, toen ik gisteren op het werk aankwam heb ik meteen gecheckt op de viva of er al nieuws was.

Heel veel sterkte met de laatste loodjes!!!

Icke: Ruben ook al zo'n vroege vogel..5 uur nog wel.

Kim was gisteren om kwart voor 6 wakker. Vandaag sliep ze nog toen ik naar mijn werk ging om 7 uur.

Kun je nog een beetje bijslapen?

Kim slaapt de laatste tijd weer erg slecht, minimaal 1 keer per nacht wakker. Na een slokje melk gaat ze meteen weer slapen. Pfff vraag me af wanneer ze eindelijk eens echt doorslaapt..Iemand nog tips?

Verder is Kim erg actief overdag, lach me af en toe dood met haar. Ze is nu echt grappig het worden, grapjes uit het halen, uit het dagen echt leuk.

Ik moet nu weer verder met mijn werk...

allemaal een fijne dag (is het bij jullie ook zo;n mooi weer?)
Gefeliciteerd Layla!!! En een hele fijne dag gewenst!!
Hieperdepiep ...........HOERA!!!!!!!!

Layla gefeliciteerd en een fijne dag.

Mich, zet hem op!
Mich, is ze er al?

Laar, en?........
Ik ben weer terug en heb goed nieuws gekregen. Het is dus een virus. De klachten kunnen nog wel enkele weken tot maanden aanhouden, maar het gaat in elk geval over. Half oktober nog een laatste afspraak om naar aanleiding van bloedonderzoek de diagnose zeker te stellen.Eind goed al goed dus. En nu ga ik een dutje doen.
..........
anoniem_49926 wijzigde dit bericht op 10-09-2008 16:57
Reden: lara had het "goede nieuws"zelf al gepost, refreshen, ICKE!!!
% gewijzigd
Fijn dat je er over een tijdje weer vanaf zal zijn Lara !

Vriendlief heeft twee keer een tweede gesprek. Dus er is hoop !!

Vandaag was er een voorstelrondje bij de assesmentweek die ik nu doe. Vonden mijn werkervaringen van het laatste jaar wel erg raar en dachten dat er iets anders achter zat. Zonder sollicitatiegesprek kan je dus echt niet te weten komen of het klikt of niet .. En blijkbaar dachten ze ook dat mijn werk niet de reden was van ontslag , maar dat er iets anders achter zat.

Ik hoop echt dat ik de cursus mag gaan volgen hoor, maar vrees van niet, omdat het echt wel moeilijk is .

Cursus houdt het volgende in

Franse, Engelse en Nederlandse communicatie

Handelsdocumenten invullen

Excel, Word, Powerpoint, Acess

Solicitatietraining

...
Goed nieuws voor Laartje! Fijn hoor, dat het "alleen" maar een virus is! Hoe kom je er eigenlijk aan?

Witch, ik snap het geloof ik niet zo goed. Waarom vonden ze je werkervaring van het laatste jaar raar? Wanneer krijg je eigenlijk de uitslag?
Je krijgt het van kleine kinderen (rara wie mag er op de strafplek ). En Puk is niet eens ziek geweest. Gek.

Witchke, wanneer weet je meer?
Fijn Lara, goed nieuws! Inderdaad raar dat Puk niet eens ziek is geweest.

Witchke, spannend zeg. Hoor je deze week nog iets?

Kaj was vanmorgen ook al zo vroeg wakker, kwart 05.45 uur. En dat op (een van mijn) mijn vrije dag... Vandaag heeft hij maar 1 uur en een kwartier geslapen.

Normaal gesproken is hij altijd tussen 06.45 en 07.00 uur wakker, ongeacht hoe laat hij naar bed gaat. Hij heeft welgeteld 1 keer tot 08.00 uur geslapen. Zou best vaker mogen voorkomen Maargoed, ik heb eigenlijk niks te klagen hoor.

Spitsmuis, hoe is het nu? Niet meer flauwgevallen?

Micha, vond de baby het ook een mooie dag om jarig te zijn?? (de dag is nog niet om)

Framboos, gaat het weer beter met je? Vandaag nog wel een beetje kunnen bijtanken? Late kraamvisite kreeg je nog. Of ging je zelf op kraamvisite?

Layla leuke dag (tot nu toe) gehad? Was de taart lekker? Ik kreeg enorme trek toen ik las wat je gebakken had

Volgende week gaan we nog een midweekje naar een huisje in Nederland. Heb er erg veel zin, even lekker tussenuit.
Gefelciteerd Layla!!

Fijn Lara, wat een opluchting!

Mich, morgen is D-Day, ik weet het gewoon!
Ik weet normaal gezien volgende week woensdag meer. Maar voor Frans en Engels was ik geslaagd, dat zeiden ze meteen.
Layla, gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad?

Witch, best leuk al die tests toch, weet je zelf ook meteen hoe je ervoor staat. Nog wel even spannend om op de uitslag te wachten he, ze houden je dan ook nog eens een hele week lang in spanning.

Lara, gelukkig dat het 'maar' een virus is..krijg je medicijnen nu?

Yumak, het weer was hier wat grijzig heel de dag, maar we een lekker temperatuur gelukkig. De streken die Kim uithaalt herken k wel, Daan doet dat ook steeds vaker, zo leuk om te zien!

Hier weinig nieuws, ik begin steeds meer vocht vast te houden..heb helemaal geen enkels meer, alleen nog kuiten tot aan mijn hiel...echt, het is gewoon 1 recht stuk geworden. Ik heb ook weer last van slapende handen door het vocht, dat had ik bij Daan ook. Ik drink me een ongeluk, eet tomaten en kommers bij de vleet maar dat helpt allemaal niets..ach, het hoort er ook een beetje bij natuurlijk.
Lieve Layla,

Fach! Je berichtje is nog niet af!

Even het Blok kijken
Ik wordt nu ook wel nieusgierig

Ben je were wat beter Fachat? Ik ga lekker naar bed. Moet jij ook doen Muis, met je belachelijk vroege tijden van wakker worden. Of slaap je ook slecht in?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven