***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
he Witch wat een fantastisch nieuws!!! Fijn dat het zo goed is verlopen, dat geeft weer een boel rust!
Fachat: he wat vervelend zeg! Ik kan me voorstellen dat je daar enorm van baalt. Had Kaj dat ook vroeger?

Het valt me sowieso op dat veel kinderen van deze leeftijd slaan en bijten. Vast uit frustratie? Puk wordt best vaak geslagen in de speeltuin. Hij kijkt dan vooral heel beduusd en gaat dan ergens anders spelen. Hopelijk pikt hij het niet op (en wordt hij op een gegeven moment wat weerbaarder...)

Heeft iemand een idee hoe ik Puk afleer dat het niet de bedoeling is de stop uit het badje te trekken?? Ik word er stapelgek van. Het ergste is dat hij weet dat het niet mag, want hij begint bij voorbaat al te giechelen...

Morgen een hele drukke dag. Eerst een auto ophalen voor een klant van vriend, die naar de andere kant van NL brengen. Vervolgens naar de fotograaf voor een foto met mijn broers en aanhang, dan naar mijn moeder om Puk af te leveren en vervolgens naar een restaurant om de 60e verjaardag van mijn vader te vieren. Pfoe. (en dan zondag op tijd weg om op tijd voor hockey te zijn - als mijn lichaam het toelaat). Vroeg naar bed dus vanavond.
Nee Kaj heeft dat nooit gedaan, althans niet op de manier van Ole. Waar het ook precies vandaan komt? Kaj is natuurlijk wel een druk jongetje en hij ziet zijn grote broer natuurlijk wel met zijn vriendjes stoeien en wij stoeien zelf ook wel met Kaj en met Ole. Maar slaan hoort daar natuurlijk niet bij. Misschien ziet hij het verschil nog niet helemaal. Hij denkt volgens mij ook dat het erg grappig is wat hij doet. Ik denk dat Kaj het in het begin nl ook wel grappig vond, maar dat is nu toch echt wel voorbij.

In de speeltuin doet Ole het idd ook. Als hij op de glijbaan wil klimmen en een ander kindje is voor hem, dan begint Ole te slaan of te duwen.

Meestal speelt Ole trouwens heel leuk met andere kindjes hoor, hij is niet altijd aan het meppen. Normaal gesproken is hij juist heel sociaal. Dit is ook echt iets van de afgelopen weken.

Over die stop in het badje herken ik ook. Het enige wat hier helpt is afleiding. We hebben allerlei badspeelgoed en ik probeer hem dan gewoon iets nieuws aan te bieden.

Veelplezier morgen Lara!
Dat was Compli, vannacht, op mijn PC:-)

Wij gaan morgen op vakantie! Tot over een week! Micha, we denken aan je!
Yes, en papa stopt nu met werken en gaat zo ook maar eens richting bed enzo. Dus. Dag, lieve moeders! Tot over een week!
goedemorgen, veel plezier op vakantie xaloy en familie.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
goedemorgen.. nog steeds geen michanieuws?

Fijne vakantie Xaloy en Compli! Ben ff kwijt waar jullie naar toe zouden gaan???
mich?
Veel plezier Xaloy en Compli, rust lekker uit!

Volgens de theorie van vriend bevalt Misha morgen of overmorgen, iets met maanstaden ofzo geloof ik

Hij is er bij mij ook heilig van overtuigd dat ik ga bevallen rond 22 september, dan is het nieuwe of opkomende maan zegt hij...het maakt mij weinig uit, ik begin het nu wel al beu te worden eigenlijk, maar Misha is eerst!

Mijn overbuurvrouw was gisteren uitgerekend van haar tweede, maar huppelt ook nog rond, nog geen teken van een naderende bevalling.

Ik ben blij dat Daan niet de enige is die slaat, ik ga hem idd maar consequent negeren..hoop dat het snel over is!

Even een vraagje...sinds een paar dagen heeft Daan doorzichtig slijm in zijn ontlasting zitten. Hij at wel goed verder, maar vanmorgen wilde hij maar de helft van zijn pap en heeft hij dus wel 2 volle bekers water naar binnen gekiept daarna.

Hi heeft geen koorts en is verder ook gewoon zichzelf, herkent iemand dit toevallig?
Ik ben er nog hoor! Ik denk dat ik morgen ga bevallen, zoals ik zelf voorspeld heb hier. Maar ik weet het niet zeker. Fijn weekend lieve meisjes!
En als de vriend van Lievelust het ook zegt ben ik natuurlijk overtuigd! Is het volle maan?
Volgens mij is het maandag volle maan. En toch blijf ik bij morgen.

Fijn weekend!
hahaha dat zou ook wat zijn! Mich zelf wint de pool!
Uiteraard!!! Mich en Laar zijn van de data voorspellingen en ik van het geslacht. Komt helemaal goed morgen. Gewoon weer een zondagskindje, Mich!!!! Net als Morris (van Lars weet ik het niet)

Hier weinig te melden, ga even wat poetsen en opruimen. Ickeman is aan het werk (ja,ja, zeg maar niets) dus gezellig lunchen in de tuin zit er ook niet in, helaas.

Ciao!!!
Icke, lunchen in de tuin??? Hier regent het alweer een uur voor de afwisseling. Balen zeg dat Ickeman weer aan het werk is.

Mich, oke morgen dan maar geen dag later.

Wat leuk de lievelustbevallingspoule ik ga voor 30 september.

Fachat fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt.

Xaloy, fijne vakantie!!!!!
Was ik ook weer!

Micha, nee hoor je bevalt vandaag! Het is immers een hele mooie dag om jarig te zijn!

Lara fijn dat de uitslag goed was. Is Puk ook weer helemaal de oude inmiddels?

Icke ; saai he mannen die op zaterdag werken? Hier ook 1 die elke zaterdag moet werken. Daarentegen is hij wel elke maandag vrij. Maar dan werk ik weer vaak.

Witchke; wat fijn dat de rechter zo aan jullie kant stond. Gefeliciteerd, ben blij voor je!

Hier gaat alles goed. Veel gewerkt afgelopen week maar ben wel lekker het hele weekend vrij. Ik vier mijn verjaardag in 2 delen. Vanavond komen vrienden en morgenmiddag de famillie.

Gisteravond hadden we een bruiloft. Luna heeft vanacht bij mijn ouders geslapen en dat ging gelukkig goed. Toen ik haar ophaalde had ze een eigen cadeautje voor mij. Een foto met daarom heen een papierlijstje met allemaal bloementjes die ze zelf had gekleurd (lees; gekrast!) Vind het leuk dat mijn moeder dit soort diingen met haar doet.

Luna begint echt lol te krijgen in het lopen. Het aan de handjes lopen gaat steeds beter en ze loopt inmiddels de hele tafel rond!

Ben afgelopen donderdag met haar op het cb geweest. We hadden een extra afspraal ivm haar motoriek. Zolang er vooruitgang blijft (en die is er!) hoeven we ons geen zorgen te maken. Haar gewicht is nu 10,5 kg. Lengte is niet opgemeten.
Oh ja de poule voor Lievelust ik ga voor 26 september!
Even snel, want ik zit niet erg best in mijn striae- en cellulitisvelletje vandaag.

Leen, Luna'tje komt er wel! Fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Xaal, een beetje laat, maar alsnog een fijne vakantie!

Mich, succes! Ik vind het knap dat je zo relaxt onder het zo overtijd lopen blijft!

Witch, fijn dat de rechter aan jullie kant stond!

Ik denk dat Lievemeisje 28 september geboren gaat worden!

Toedels moppies!
Xaloy : fijne vakantie !

Voor de lievelustpoule ga ik voor 3 oktober

Fachat : deze uitspraak is voor ongeveer een half jaar a een jaar . Ze zullen niet in beroep gaan want hebben geen advocaat. En ze zeiden dat ze het eens waren met de uitspraak.
gatver, ben ik net weer ongesteld geworden. Weer een hele korte cyclus (23). Dochter hoorde dat ik zei dat ik ongesteld was en vroeg of ik nu een tomtom in moest :O)
He jakkes Esan, dat is een domper..... Zal voor je duimen deze maand! Die kinderuitspraken zijn wel grappig :-)

Ik ga voor de lievelustpoule voor 1 oktober.

Ben er niet helemaal bij de laatste dagen. Beetje druk gehad met van alles en nog wat.... Vandaag mijn eerste positiekleren gaan kopen (een spijkerbroek en spijkerrokje) wilde deze keer graag wat moois hebben dus ben maar bijtijds begonnen het gaat nog net met mijn gewone broeken, maar ik denk dat het nu ineens hard gaat.
ik ga voor 2 okt voor lievemeisje.

Jammer esan! Leuk idd die kinderuitspraken, zit al helemaal klaar voor noah, maar dat schiet niet echt op

Wat een petweer vandaag. Daardoor ook een humurig mannetje die niet naar buiten kan en een duffe moeder.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
quote:esan schreef op 13 september 2008 @ 15:13:

Dochter hoorde dat ik zei dat ik ongesteld was en vroeg of ik nu een tomtom in moest :O)

Leen ben jij jarig?? gefeliciteerd meid!!

Je staat ook niet op onze verjaardags kalender!
quote:draakjenoah schreef op 13 september 2008 @ 17:01:

ik ga voor 2 okt voor lievemeisje.

Jammer esan! Leuk idd die kinderuitspraken, zit al helemaal klaar voor noah, maar dat schiet niet echt op

Wat een petweer vandaag. Daardoor ook een humurig mannetje die niet naar buiten kan en een duffe moeder.

Het was hier vandaag prachtig zonnig weer! We hebben zelfs een lange stadswandeling gemaakt, en ik ben nog bijgebruind toen ik nog een half uurtje in de zon koffie had gedronken!

Gek hoor, die verschillen in Nederland!

Esan balen van je periode, maar je dochtertje heeft je iig wel weer in een goed humeur gebracht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven