***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
owww muis je hebt de dure jasjes toch maar geruild?? En ik had het nog wel als excuus gebruikt tegen R om het jasje van 40euro toch maar te kopen "want muis kocht laatst...dus ik...''

Toch bedankt!

Maak er eens een leuk fotootje van! Ben nu inmiddels toch wel nieuwsgierig geworden naar die manteltjes van je mannetjes!

Lievelust, zeker even naar de dokter gaan als dat slijm nog lang aanhoudt. Of even het CB bellen voor wat advies? Is Daan niet gewoon heel erg verkouden? Dus dat dat ook in z'n luiertje terug te zien is? (bedenk ik net ff hoor, misschien werkt dat helemaal niet zo!)
Mich, het kan nog steeds vandaag. Het gaat je zeker lukken. Even afzien en dan een dottig, lief michmeisje in je armen.

Leen gefifafeliciteerd!!!!!!!

Muis dat is een mooie score. Even advies graag dames. Ik heb een jasje besteld maat 86 zit nu goed. Vraag me af of ik toch niet beter een 92 kan bestellen (de winter moet nog beginnen en duurt wel een maand of zes). Welke maat hebben jullie. Ik moet zeggen Vincent heeft is een spekkie.
Ees, het hangt er helemaal vanaf welk merk je koopt. Ik had dus die jasjes van Mexx in 86 gekocht, aangezien Steijn verdween in 92 en Hugo een hoofdje op een jas werd. Voor Huug had ik laatst nog een jasje van Esprit gekocht, in 92. Het stond voor geen meter! Veel te groot en hij zou er met een beetje mazzel volgend jaar in passen! Van DKNY heb ik dus wel maat 92 gekocht voor beiden. Het is nog wat aan de grote kant en maat 86 zat mooier, maar ze moeten er inderdaad nog een half jaar mee doen.

Hoe lang is Vincent? Steijn is ook een spekkie, maar Huug niet. Toch zit bij Hugo de kleding mooier in 86 (shirtjes) en 92 (jasje), aangezien hij langer is!

Wij zijn de kinderkamertjes aan het opknappen en Steijn en Hugo slapen dus bij ons op de kamer in hun campingbed met eigen matras er in. Hugo kan dus uit zijn bedje klimmen! Levensgevaarlijke gek! (maar wel een lief gekje) We hebben nu maar het campingbedmatrasje er in gelegd, maar dan nog lukt het hem bijna op bovenop mij/A. te vallen.
Esan mijn ervaring met kleding is dat de ene 86 de andere niet is. Ik was van plan om voor tommy (iel lijfje) een jasje maat 86 te kopen, maar toen viel het V&D jasje ineens heel klein! Daarom nam ik toen maar een 92. Ik zou het dus per jasje bekijken..

Persoonlijk hou ik van kleertjes die gewoon passen. En dan liever aan het einde van de winter wat krap ipv zo'n overdreven oversized jasje...
hej muis en ik zijn het eens!
Hihi Framboos! Ik gebruikte jou trouwens laatst ook als excuus om een minimonkey aan te schaffen, maar het is me niet gelukt. We hebben namelijk nog een Baby Bjorn (ongebruikt, de schande) liggen! Mijn gekoeterwaal "Maahaar Framboos van het Vivaforum vindt het echt een onwijs handig ding en gebruikt het alleen maar voor de kleine Livia" heeft nul effect gehad!
Muis; wij gebruikten de minimonkey nog voor Ruben tijdens de afgelopen vakantie. Ruben op pap's heup in dat ding als ie even geen zin had in lopen of de wagen.

dus.......Ruben heeft maat 68 van jasje voor deze winter. Nieuw gekocht maar past precies.Zou ie wat groot uitvallen dan is het nog een maatje 74.....Van shirts en bloesjes heeft hij maat 80-96. Ik vond het ook vreemd maar het jasje zit echt perfect passend, hij kan zelfs nog wat groter en dikker worden. Hij is van Tommy Hilfiger, beetje langer modelletje, misschien komt het daardoor.

Leen, van harte!!!!!

Mich, vorige keer beviel je ook op de 15e dus ik denk dat je misschien nog een dagje moet wachten? Morgen toch ook strippen? Kan niet anders!!!!
dubbel gepost
Xander heeft voor zijn zomerjasje maat 92, dus heb een winterjasje besteld maat 94 (franse maat) . Ga het eens passen als het aankomt, en als het te klein is , het terugsturen. Maar denk wel dat het zal passen.
Ah en van kleertjes heeft Xander maat 86 onder, en maat 92 boven. Maar ja hij is wel stevig met zijn 13500 kg bij 81 cm
Muis geen idee hoe lang vincent is. Ik moet over twee weken naar het clb. De vorige keer was juni en toen was hij 75 cm. Ik denk dat hij nu wel tegen de 12 kilo weegt. Hij heeft echt een bol buikie. Het is trouwens een jasje van de prenatal.

In een jas, zeker een winterjas moet hij zich lekker kunnen bewegen. Ik heb een keer een meisje in de kleuterklas gehad die had zo'n gewatteerde jas tot op haar enkels met de mouwen nog een paar keer omgeslagen. De rits moest ik dicht doen vanaf de grond tot aan haar kin. Mijn stagiaire zei toen " wat heeft zij een slaapzak aan". Dat was wel heel toepasselijk. Sinds dien heb ik zeker zoiets van een jas daar moet je lekker in kunnen spelen.
Vincent heeft nu 86 boven en 80 onder.
k heb hier nog een winterjasje liggen weet niet eens welke maat. 86 schat ik. Ik denk dat Ole die maar aan moet van de winter.

Vind de maten ook erg merkgebonden. Meestal draagt Ole boven 86 en onder 80, maar van bepaalde maten draagt hij 92 boven of 86 onder, maar 74 past hij soms nog wel. Hij heeft zelfs een tshirtje in maat 68 dat hem nog steeds goed past.

Nadeel bij jasjes vind ik vaak dat de mouwen te lang zijn. Die sla ik dus meestal om.

Spitsmuis, toen wij vorig weekend in Parijs waren stond op onze hotelkamer ook een campingbedje met gewoon matras en Ole klom daar ook steeds uit. We hebben hem uiteindelijk maar in ons bed gelegd. Wij waren toch op de kamer.

Vandaag met Kaj en Ole naar een maisdoolhof geweest, was echt super. Een heel groot maisveld met daarin dus een doolhof en onderweg kwam je allerlei activiteiten tegen, van een zandheuvel, tot een spippybalparcours, een hindernisbaan, een kas gevuld met mais waar de kinderen in konden spelen, een skelterbaan, een heks, een reuzenhuisje, etc. etc. Was echt leuk. We hebben er wel 4 uur rondgelopen!
Mich, D-day vandaag?!

Hopelijk werkt het strippen OF ben je inmiddels als bevallen soms?
Ohja, wat betreft de jasjes; ik had zoiets van ; als het goed zit dan maakt de maat niet uit, dus vandaar toch een 68 genomen. De maat groter en nog een groter waren al verkocht, en in 92 zag hij er weer uit alsof ie een (hele sjieke:)) slaapzak aanhad.

Maten zijn idd merkgebonden en veel te lange mouwen irriteren mij ook mateloos. Hij moet goed zijn handjes en armpjes kunnen bewegen vind ik.

Ik heb zaterdag Giesswein slofjes voor Ruben gekocht. Rib uit mijn lijf maar wel heel tevreden. Het zijn lambswollen slapfjes met een plastic zool. Stevig en lekker warm. Je kunt er evt ook eventjes mee buiten lopen (als papa thuiskomt enzo) en je glijdt er niet op uit.

Volgens mij vind Ruben ze ook geweldig:) Alleen heeft ie ze nu in de maat die hij heeft en ik ben bang dat ik van het winter aan nog een paar toe ben, durfde ze ziet te groot te kopen. Schoentje mogen best een klein beetje te groot maar slofjes lopen echt niet lekker als ze te groot zijn.

Ze zijn echt heel leuk, ik heb een simpel modelletje gekozen, grijs met een lichgrijs randje (het hoge model) maar je hebt ze ook als draakje of met felle kleurtjes. Vooral leuk voor meisjes, met vilten bloemetjes enzo!!!

Pffffff een heel verhaal over jassen en sloffen.

Verder gaat het goed. We gaan misschien toch een flitsecho laten maken voor t geslacht van Puk de baby. In de Lievlelust categorie Heel Erg: ik heb namelijk een meisjes jasje gekocht voor de baby voor volgende winter. Was er al weken verliefd op en aangezien ik echt denk dat het een meisje wordt, kon ik het niet laten hangen. Shame on me...... Dus als we nog even een snelle echo doen voor de terugbreng termijn verstreken is:).....

Het is van No- no, donkerblauw, een echt meisjes jasje, zoooo schattig. Het staat op hun site als je nieuwsgierig bent, een wat langer getailleerd modelletje met een "rokje"als het ware.

Ruben begon gisteren met het wegduwen van kindjes in de speeltuin van de kinderboerderij. Hij wordt dus eindelijk een beetje assertief, maar ik vind dan ook weer dat ik het moet afstraffen als hij ermee begint. Hopelijk snapt hij het verschil tussen "voor jezelf opkomen" en "ermee beginnen". Als hij zelf wordt geduwd of er wordt voorgedrongen vind ik dat hij zich mag laten gelden, maar hij mag er niet mee beginnen. Het Grote Opvoeden is echt echt echt begonnen!!!!!

Even douchen met de klauterkabouter nu.

Fijne dag allemaal!
Ohja, Muis, wij hebben een soortgelijk huis als jullie nieuwe stekje. Alleen is onze derde verdieping eentje met schuine wanden, dus het huis iets minder hoog opgetrokken. Geen zolder voor noemenswaardige slaapkamers dus.

Leuk huis!

Echt, de woonkamer, de keuken, de hal zijn echt net als bij ons.

Waar kun je je wasmachine eigenlijk kwijt? Bij ons moet die in de keuken, in de wasstraat samen met de vaatwasser en de droger. Dat is minder praktisch. Vooral omdat het erg smal is.

Heb je een bijkeukentje misschien? Anders moet je echt opletten met de indeling bij het kiezen van een nieuwe keuken!

Nou er is er hier eentje aan het verkleumen in zijn romper met zijn duplo. Ik ga douchen!
Dus.. dan wordt vandaag de dag Micha.

Hoe laat moet je in het zh zijn?

Zet hem op meisje! Heel, heel veel succes!
Micha : ik hoop dat het strippen vandaag zijn werk zal doen, en dat je gauw je meissie in je armen mag houden.
En zo verloor iedereen de poule en zit arme Michaatje nog steeds te wachten (en wij ook)... Hoe laat gaat de vk je strippen Mich? En heeft S. tijd om de kinderen even mee te nemen ofzo? Ik begreep namelijk dat strippen vooral zin heeft als je daarna rust kunt nemen, maarja...dan moet dat wel kunnen natuurlijk.

Icke: moeilijk hoor, dat assertieve. Misschien kun je het maar gewoon beter afleren. Je kunt hem altijd nog weerbaar maken.

Esan: ik heb een jasje in maat 92 gekocht, maar dat verschilt nogal per merk. Deze jas is van Name-it en daar heeft hij nu 86 in. Het jasje is nog enigszins aan de grote kant, maar zo kan hij er nog even mee doen. Ik had ook een ander jasje in 92 en daar verzoop hij weer in. Moeilijk te zeggen dus.

Fachat: klinkt als een heel gezellig weekend! Waar is dat maisdoolhof eigenlijk?

Zo, snel aan het werk.
zomaar even voor jou, Laar.
Huh?/ Dat is lief zeg! Die zag ik niet aankomen hoor.
Hm, Daan heeft nog een krappe maat 80 nu, dus ik heb zijn winterspulletjes in maat 86 gekocht.

Zijn winterjasje van vorig jaar pasti hij nog, een maat 74, maar die valt wel weer heel groot (Zara baby, daar valt alles vrij ruim van)

Zijn truitjes in 86 slobberen nog wel behoorlijk om zijn armen, maar maat 80 is af en toe toch wat te stetchy.

Icke..hahaha, helemaal overtuigd van een meisje dus! Ik ben heel benieuwd of je gelijk hebt hoor, ik vind het altijd zo grappig dat moeders meestal aanvoelen wat het gaat worden

(behalve ik dan, want ik dacht dat Daan vast een meisje zou zijn totdat er toch echt een piemeltje voorbij kwam zweven op de echo)

Muis, ik heb jullie huis ook bekene, hartstikke leuk! Ik ben gek op die bouwstijl. Er moet idd best nog wat aan gebeuren, maar aan de andere kant vind daar wel het voordeel van dat je het helemaal naar je iegen inzicht af kunt maken.

Mich, vandaag is het volle maan...gogogogo!
Hee, daar had ik helemaal overheen gelezen (goedemorgen!! ): jippie misschien een geslachtsecho!! Wanneer, wanneer, wanneer? Ik ben zo ontzettend benieuwd!!

Zara heeft een beetje gekke maten vind ik. De broekjes vallen wat krap, maar de truitjes weer redelijk normaal geloof ik. Overigens hebben ze hier bij de Zara alleen maar heel veel leuke meisjeskleertjes. Voor jongens vind ik alleen de broekjes leuk en heel incidenteel een truitje.

(valt het op dat ik geen zin heb om te werken?)
Lara, maisdoolhof is in zuid-scharwoude, www.maisdoehof.nl .

Spannend Icke, een geslachts-echo, watvgrappig dat je nu al aanvoelt dat het een meisje is, en ja als jij het zegt (ik was er bij Ole ook van overtuigd dat het een meisje was, maar ja, ik ben nou eenmaal niet zo goed in dat soort voorspelling, maar jij.....)
Over die echo: ik heb een mailtje gestuurd naar de dame die onze echo heeft gedaan, of het mogelijk is om een korte geslachtsbepalingsecho te doen. We hoeven geen pretecho, want we hebben Puk net nog gezien en we hebben er eigenlijk ook die 125 E niet voor over. Dan kan ik beter een 'miskoop" doen wat betreft kleertjes voor 125 E, haha. Nee, gekheid, ik ben gewoon reuze benieuwd en het wordt steeds erger. "Helaas"heb ik geen indicatie voor een regelmatige echo bij de gyn. Ik loop gewoon bij de vk en pas 4 weken voor de uitgerekende datum bij de gyn in het zh. Kans op een gratis cho is dus pas echt aanwezig rond week 36 en dat duurt me te lang. Dan houd ik dan de laatste weekjes in onwetendheid ook nog wel vol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven