***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Lievelust, jij bent toch niet voorbarig aan het baren he????!!!!!
Oeh dat zou zo maar kunnen!
quote:fachat schreef op 15 september 2008 @ 21:19:

Helaas framboos, ik moet je teleurstellen, het gevoel blijft... maar ja helaas heeft fachatman er ook nog iets over in te brengen! En ja mannen he...

Wat is dat toch met die mannen??? Wij hebben er toch potverdorie er het meeste werk van???

Gelukkig is de mijne nog wat onverschillig...Zijn mening is, of 2 kids, of we doen het meteen goed met 4!!

Nou ja, eerst financieel de boel maar eens even op orde brengen...

maar fachat, als het jullie dan overkomt? Zou hij dan ook blij zijn?

Ickje, de gedachten nooit meer een kindje in mijn buik te voelen vind ik ook vreselijk

En jij hebt dit nu al zelfs

my god, ik ben gewoon verslaafd aan zwanger zijn!!!

Laar bel die psych voor mij ook maar ff

layla

ik vind 7,5 kilo erg netjes hoor!
Hmm lekkers; ik heb heerlijke olijven en rose in de aanbieding! Zijn er nog wat m en m 's over?

Hier ook weer (een beetje) heimwee naar baby's. Ben steeds meer met een tweede bezig...

Vriendlief wil zeker een tweede maar niet nu en weet ook niet wanneer wel. Lastig dus!

Micha go go go!
Als het ons zou overkomen, dan zou hij zeker blij zijn! Maarja een ongelukje zit er met een spiraaltje niet echt in!

Fachatman zegt ook niet dat hij niet meer wil hoor, hij wil alleen nu nog geen derde, wil nog zeker een jaar of 2 wachten. En eerlijk gezegd weet ik niet of ik het dan nog wel wil, dan hebben alledrie de jongens een leeftijdsverschil van ongeveer 4,5 jaar. Ik wil het liever nu, nu Ole nog een beetje klein is.
Meisjes ik ga even mijn oogjes dicht doen (het was weer een barre nacht). Maak mij maar wakker als er iemand zwanger is:) of als mich bevallen is van meisje.
Ik kruip even lekker weg in die slaapzak, goed idee laar
Layla 7,5 kilo is toch keurig met 31 weken? Ik ben 11 kilo aangekomen in 42 weken tijd. Vond het heel netjes.
Layla, ik weeg niet. Overweeg dat ook eens:) Mij helpt het.

Je bent zo dik, zwaar, dun, licht als je je in je kleren voelt, toch?

daarnaast kwamen bij mij de kilo's de vorige keer pas echt aanwaaien na 26 weken. Ga ik nu ook van uit, voor het gemak. Vandaar ook mijn trouwerijoutfitdillema. You never know what you are gonna get:)

Moet trouwens wel bloedsuiker prikken komende keer bij VK want mijn BMI was te hoog bij de eerst controle. Nooit meer goed gekomen na de zwangerschap van Ruben.
Slaap lekker Esan, hier heb je een extra stukje deken.
quote:fachat schreef op 15 september 2008 @ 21:31:

Als het ons zou overkomen, dan zou hij zeker blij zijn! Maarja een ongelukje zit er met een spiraaltje niet echt in!

Fachatman zegt ook niet dat hij niet meer wil hoor, hij wil alleen nu nog geen derde, wil nog zeker een jaar of 2 wachten. En eerlijk gezegd weet ik niet of ik het dan nog wel wil, dan hebben alledrie de jongens een leeftijdsverschil van ongeveer 4,5 jaar. Ik wil het liever nu, nu Ole nog een beetje klein is.

dat noem ik pas voorspellen:)!!!!!!

Ik sluit me aan bij Esan, moe moe moe

Dag!
Nou klein Micha-meisje, kom er eens uit! Lara is moe (en je moeder vast nog veel meer...)
hahahaha alledrie de jongens!!! die is goed! Fachat, is dat wensdenken?
Dat is grappig, er opent nu net iemand ene topic over "man overhalen voor een derde".

Ik duik mijn bedje in (met telefoon aan).

Slaap lekker lieve meisjes!
Lara kom je het melden als je wat hoort van Micha?
Tuurlijk! (maar niet als ik slaap...sorry)
Icke, ik moest ook mijn bloedsuiker laten controleren (vorige keer ook trouwens). Gelukkig was alles in orde, ben ook te zwaar. Vorige keer was ik 25 kg aangekomen. Helaas weet ik uit ervaring dat het de laatste weken heel hard gaat. Ach, ik zie het wel hoor, dik was ik toch al.

Fachat, jij kan idd echt goed voorspellen hihihi. Ik weet dat man het liefst nog een 3e zou willen, maar ik zie het zelf niet zitten. Ten 1e qua leeftijd (ben nu 39), financieel (het wordt nu al krap) en ook qua ruimte, we hebben maar 3 slaapkamers en geen zolder dus dan zouden we moeten verhuizen en dat wil ik niet.

Dus genoeg argumenten om het niet te doen. Ik denk dat 2 al pittig genoeg is, zeker omdat ik 4 dagen per week werk.
haha, ja niet eens gemerkt, ik ga er gewoon al vanuit dat ik weer een jongetje zou krijgen! Ha, ga dat eens topic bekijken!

Slaap lekker meisjes. Ik ben nog wel even op! Lara, je springt toch wel even je bedje uit om ons over eventueel nieuws te verwittigen??
ha layla, doe mij die man van jou!
Helaas nog geen nieuws.

Tis hier wel knus geweest op de tribune. Ik was ff naar mijn zwyogaclubje. Sluit nu weer aan en heb nog genoeg chocola in de aanbieding dus dat komt goed.

Ik heb ook mijn slaapzakje mee, zodat ik af en toe wel mijn oogjes kan sluiten....
nee niets gemist BM.

Ik heb maar even een zakje chips opengemaakt, ook wat?
Ik ga ff een was in de machine doen en mijn bed in. Zahra hoorde ik net ook ff huilen in haar slaap, dus ga ff kijken of alles goed is.
Hey, stelletje ouwehoeren! Wat is het hier gezellig geweest vanavond, helemaal geen slecht plan die tribune.

Ik ben nog niet aan het baren hoor, ik wacht nog even een weekje of 2 waarschijnlijk...hoewel ik het niet erg zou vinden als ze eerder zou komen.

Icke, ik heb ook zo'n kangoeroe zakje. Vreselijk vind ik dat, het voelt bij mij ook echt zwabberig aan als ik loop (en niet zwanger ben dan he, want nu staat alles mooi op spanning).

Ik ben tot nu toe 12 kilo aangekomen, waarvan 2 kilo in de 2 weken van mijn verlof, dus dat tikt wel lekker aan.

Van Daan ben ik er 18 aangekomen, waarvan er dus nog een stuk of 8 aanzaten toen ik weer zwanger werd (bluh....)

Fachat..ik moest heel erg lachen toen jij begin over 'de drie jongens'..geweldig!

Hier ook nog geen 3e hoor...tenminste, dat zeg ik nu. Tot nu toe zijn het hier allebei de keren grote verassingen geweest, dus wie weet wat ons nog te wachten staat.

Ik vind het wel heel leuk om te lezen dat sommigen van jullie er toch al mee bezig zijn.

Ik ga nog even onder de douche en dan mijn bedje in, Daan had zijn dagje niet vandaag en dat was nogal arbeidsintensief.

Morgen komt er iemand langs van de opvang hier in de buurt voor een intake gesprek voor Daan. Ben erg beniewd op welke termijn hij geplaatst kan worden bij een gastouder.

We hebben de tijd in wel, mijn verlof duurt tot eind december.

Michje, zet 'm op meid...ik denk aan je!
"Nina is geboren! Ze is beeldschoon en het is allemaal heel goed gegaan. Heel snel en soepel. Half acht begonnen en om tien uur gleed ze eruit. Hoera!"

Gefeliciteerd Micha!!! (koning der bevallingen, ik zei het toch??!)Lieve kleine Nina, wat hebben we lang gewacht allemaal. Welkom op deze wereld en ik hoop dat je ontzettend gelukkig wordt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven