***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Hey Lievelust

Je zult je vast rotgeschrokken zijn ! Ik denk dat je beter met meisje naar de dokter kan gaan. Die kan er dan iets aan doen of je tenminste toch geruststellen.

Wanneer plaats je eens een foto van meisjeklein op hyves? Ik ben echt heel benieuwd hoor.

Vandaag gaan we om kostuums voor vriend naar Hulst. Mijn schoonmoeder zei dat die daar een pak goedkoper zijn.
He Lievelust, heb je al gebeld met de dokter? beter een keer te vaak gebeld/ langs geweest dan dat je je zorgen maakt. Ik zou ook gewoon gaan in jouw geval hoor!!

Layla: Klinkt als een goed begin van je verlof, geniet ervan!!! Hoop dat je een paar rustige relaxte weekjes hebt!

Wij waren gisteren op kraamvisite. Het meisje was nu 5 weken, wat een popje zeg!! kan me al niet meer voorstellen dat Fleur ooit zo klein was. Die vriendin had ook echt een supersnelle bevalling gehad (1,5 uur vanaf de allereerste wee geloof ik) en is uiteindelijk in de hal bevallen. Ze dacht dat het nog wel even zou duren en toen was het al zo ver. Bij de eerste ging het overigens ook zo snel, daar had ze meteen persweeen. Heftig hoor!

Witchke: heeft je vriend nieuwe kostuums nodig voor zijn nieuwe job! Veel succes met winkelen!!!
Poeh Lievelust, dat is zeker eng zeg, ik kan me voorstellen dat je je rotgeschrokken bent, ik zou gewoon naar de ha bellen hoor, al is het alleen maar om je gerust te stellen.

Witch, veel plezier in Hulst, ik weet niet of Roosendaal ver van jullie vandaan is, maar anders kun je ook goedkope kostuums kopen bij de Rosada Outlet, daar zit Suitsupply en die zijn ook heel goedkoop.

Dropneus, wat een lancering was die bevalling, jeetje. Gek is dat hè, dat je zo snel vergeet dat Fleur ook zo klein is geweest, ik heb dat ook. Toevallig heb ik net onze boekenkasten uitgemest en kwam ook weer foto's tegen van Zahra van toen ze heel klein was. Echt raar hoor, nog even en dan heb ik weer zo'n klein meisje.
Fach, bedankt voor de link! Ik heb gelijk drie namen besteld!

Lievelust, ik kan me indenken dat je erg geschrokken bent. Heb je de huisarts al gebeld? Beter een keer te veel bellen dan een keer te weinig, neem dat maar van mij aan!

Finn, hoe is het op de creche? En met je moeder!

Layla, hoe is het om je eerste verlofdag te hebben? Lekker, lijkt me!

Net was de buuv hier met haar vier weken oude dochtertje en ik kan me niet meer herinneren dat Steijn en Hugo zo klein zijn geweest. Sterker nog, ze waren nog veel en veel kleiner dan mijn verse buurmeisje en ik weet er niets meer van! Op een gegeven moment lag het buurmeisje te huilen in de box en ik kan me niet indenken dat ik over een paar weken weer zo'n klein minimensje in de box zal hebben...

Laar, hoe gaat het met Puk z'n slaapritme? Hugo wordt de laatste tijd elke keer hysterisch als ik hem in bed leg, maar na vijf minuten gillen houdt hij op. Ik snap niet waarom hij elke keer zo moet huilen...Misschien is het omdat hij Steijn niet meer kan zien? (ze slapen nu achter elkaar in plaats van naast elkaar) Misschien vindt hij zijn nieuwe kamertje niet leuk? (kan het me niet indenken, maar goed) Misschien zie ik iets over het hoofd? (wat dan?)
Laar, hoop niet dat ik te laat ben??????

SUCCES VANDAAG MET JE SOLLICITATIE!!!!!!!!

en nu even bijlezen voordat de loodgieter voor de deur staat. we hebben lekkage.......
Het gaat hartstikke goed met zijn slaapritme! Overdag slaapt hij vooralsnog lief in op de vaste tijden. 's Avonds ging sowieso goed. Ik snap alleen niet waarom hij gisteren desondanks de hele dag moe was, maar het geeft in elk geval veel rust. Fijn!

Icke, wat ben je toch altijd attent! Het is om drie uur, dus je bent nog op tijd.

Waar is de lekkage en is het erg?

Muis, tsja, ik heb geen idee waarom Huug eerst huilt. Hoe lang doet hij dat al?
Lara, succes zo!!!

Heb nog niks van Finn gehoord, geen nieuws is goed nieuws, toch?

De creche is geloof ik voor 30 kinderen. Het gebouw en de creche zijn spiksplinternieuw (het ruikt er nog naar verf).

Ze zijn afgelopen woensdag pas opengegaan. Finn was als eerste vanmorgen. Zag er supergoed uit. Hele lieve leidster en een beetje verlegen particant. Maar wel heel aardig volgens mij.

Hij huilde niet eens toen we weg gingen (goed punt), zat lekker op de arm bij de leidster en keek met grote ogen om zich heen. Hij had wel zijn beer in zijn armen, maar da's ok.

Lievelust, ben je nog naar de ha gegaan? Je kunt beter te snel gaan hoor. Misschien is ze verkouden. Finn deed dat altijd, maar ik kan me voorstellen dat het een beetje eng was.

Muis, ik kan me voorstellen da Hugo moet huilen omdat hij Steijn niet meer ziet. Misschien denkt hij dat alleen hij moet slapen? Idee om eerst Steijn in bed te leggen en Hugo te laten kijken?

Ha, of een foto van (slapende) Steijn naast zijn bedje?

Sorry, ben een beetje melig, jetlag denk ik.

Ga weer ff aan het werk, vanmiddag op tijd naar huis (Finn vroeg ophalen).
Lara : hoe was je gesprek?

Hier 2 kostuums gescoord voor vriend. Was ongeveer 150 euro per kostuum. Heb voor mij ook nog een winterjas gescoord voor 60 euro. Een zwarte lange driekwarts.
Ah en we zijn ook naar de C1000 geweest, heb daar weer lekkre monatoetjes gekocht. mona yoghurt boordevol aardbei en mona kwark met aardbei. Gaan Xander en ik straks na het eten van smullen. Weet enkel nog niet welk toetje.
Wat goed dat je nog niks hebt gehoord. Dat zal het vast goed gaan.

Lief Lustje, heb je de ha al gebeld? Lijkt me niet onverstandig. Als je nog eens denkt dat ze stikt kun je haar trouwens het best op haar buikje op je onderarm leggen en (zachtjes) op haar ruggetje kloppen. Heb ik geleerd bij kinder-EHBO vorige week.

Tsja, die sollicitatie ging goed, maar ik denk niet dat ik het moet doen. De inhoud van het werk is denk ik niet echt wat ik zoek en wat dat betreft zit ik voorlopig gewoon nog even goed. Wel even goed zo'n proefsollicitatie.
ff kort op lievelustje (ben nml een beetje ziek gister en vandaag..verkouden verhoging en dat soort)

Lievelust, Livia spuugde in de eerste weken ook vreselijk veel.

Elke 4uur ongeveer..4dagen lang.

(zelfs ziekenhuis opname weet je nog?) Dat spuug was ook altijd vreselijk dik. En inderdaad soms van dat dikke slijm.

Meestal spuugde zij ook pas een paar uur na de voeding, waardoor het half verteerd was, en juist dikker.

Ik zeg, bij twijfel altijd even naar de dokter gaan! Jij bent de moeder, en kent je dochter als de beste.

Succes!

lees later weer helemaal bij hoor! Eerst even rustig aan..
oja lieflustje, wij kregen het advies om liv op haar zij te leggen snachts ivm verstikkings gevaar. Juist omdat ze zo spuugde..

Wij hadden wel zo'n 3hoek kussen vond ik veiliger ivm rollen.
oja, nog 1ding voor het positieve gevoel van lieflustje

Uiteindelijk kwam alles goed, en bleek er niets aan de hand te zijn met liv.

Ik zelf denk dat haar darmpjes gewoon nog wat gevoeliger waren omdat ze toch iets eerder geboren is. Net als daanmeisje!
Ha zei dus dat het niets was om ons zorgen over te maken, waarschijnlijk gewoon teveel gegeten. Ik vond dat hij er zich een beetje makkelijk vanaf maakte eigenlijk, heb er geen goed gevoel over. Ze heeft verder vandaag wel goed gegeten en is ook gewoon alert, dus ik denk wel dat het meevalt hoor.

Lara, thanks voor de tip, daar kan ik wat mee. Ik wist echt niet wat ik nou moest doen met haar vannacht. Ik denkdat ik eens ga kijken of hier ook zo'n kinder EHBO cursus is, want ik merk nu wel dat ik te weinig kan doen als er iets gebeurd.

Witch, goed geslaagd dus! Waar ben je geweest in Hulst?

Ik vind juist de toetjes in Belgie altijd veel lekkerder, die gaan wij altijd speciaal bij mijn schoonouders halen.

Swiss, hoe was het met Finn op de creche?
Lara : ga je dan nog verder solliciteren?

Lievelust : Bij de Landgraaf zijn we geweest, een zijstraatje aan de markt, je zal het wel weten zijn. Gek dat jij onze toetjes lekkerder vind, zullen we ff van woonplaats ruilen lolz
Lievelust, ls het je echt dwars zit en het houdt aan zou ik gewoon terug gaan. Misschien een idee het hoofdeinde ietsje te verhogen met handdoeken onder het matras?

Witchke: nee, ik denk het niet. Dit kwam toevallig op mijn pad en ik wilde gewoon eens kijken of het wat was. Altijd goed je ogen open te houden ookal zit je ergens prima. Nouja, weer een goede sollicitatieoefening.

Swiss: hoe is het gegaan met Finn? En moeten jullie nu nog niet enorm hoge opzegtermijn betalen?
Finn had een superdag! Hij is helemaal vrolijk, zat de hele dag al te kletsen en gaat nu vrolijk door.

Heerlijk zo'n gelukkig jongetje.

Hij heeft alleen niet al te best gegeten, maar heeft net een heel bord spaghetti op. Er waren vandaag ook maar 4 kinderen op de creche, dus lekker makkelijk om te wennen.

We moeten idd eigenlijk nog een behoorlijk bedrag betalen, daar zijn we nog steeds over aan het vechten. We werden vorige week ineens gebeld waarom Finn er niet was? Da's twee weken nadat we van vakantie terug waren, lekker oplettend.

Jammer dat het niks was Lara, maar gelukkig hoef je toch niet weg. Ik zou ook niet gaan totdat je echt zeker bent dat iets anders veel beter is.

Witchke, fijn dat je zo goed geslaagd bent.

oeps, ff Finn aandacht geven
Lievelust, wat vervelend dat je geen goed gevoel hebt overgehouden aan het huisartsenbezoek! Persoonlijk vind ik de tip van Lara wel een goede!

Witch, Mona Boordevol is zoooo lekker! Helaas klapt het uit elkaar van de suiker en mag ik het dus niet, maar ik ga zeker weten een pot opkanen als Ernie geboren is. Ik heb me tijdens de zwangerschap van Steijn en Hugo helemaal ongans gegeten aan het spul! (elke dag een halve liter...)

Hugo zit nu net in zijn enige driftbui van vandaag. Wat is er aan de hand? Nou, Hugo is dol op konijnen, echt waar. Ik had de jongens in bed gelegd en "Raad eens hoeveel ik van je hou" voorgelezen en Hugo stond (ja, stond) lekker mee te doen. Totdat...Juist! Ik het boek weglegde! Hij wilde er mee in bed gaan liggen (heeft geen nut, het is nu donker) en ik weet niet wat er mee doen, maar dat feest ging niet door. Arme Huug kon nu niet naar Haas en Hazeltje kijken en is nog steeds helemaal over zijn toeren! Ik ga zo weer even bij hem kijken als hij rustig is.

Swis, wat fijn dat je een gelukkig Finnetje mee naar huis kreeg!
Misschien heb ik iets gemist Swis, maar hoe kom ik op hyves? Denk trouwens inderdaad dat ik weet welke je bedoelt. De mijne heeft alleen een groen truitje maar dat mag de pret niet drukken. Tjee, wij zijn de reserveknuffel opslagplaats, een andere vriendin heeft net een week geleden de laatste Albert Heyn Smurf In Zwitserland bij ons opgehaald omdat haar zoon ontroostbaar was dast de zijne weg was!

Sjee, papa is een paar dagen naar NL en het is wel een gerace zo hoor. Heb het hele weekend de Pup, Bo en Robbie gehad. Pup denkt dat Robbie ook Pup is en duikt altijd vol overgave op Robbie (die dan gaat huilen want die is geen Pup). Pup moet 5 keer per dag wandelen (liefst met veel stokken gooien en gespeel zodat Pup erg moe is en lekker veel slaapt zodat Pup niet denkt dat Robbie Pup is en Robbie dus lekker zelf kan spelen. Pup kan ook niet tegen alleen zijn (weet niet waarom!) en kan dus nergens heen zonder Pup. Als klap op de vuurpijl vind Bo Pup Heel Erg Stom en begint al te grommen zodra Pup binnen een straal van 2 meter komt! Laat staan dat Pup denkt dat Bo misschien wel met Pup wil spelen.. dan krijgt ze toch een saggerijnige blafpartij om haar oren!

GELUKKIG kon ik Pup gisteravond weg brengen naar Pupopvang en Bo vanmorgen naar Vriend, en Robbie naar de Tagesmutter :X en mezelf naar werk!

Pup en Bo blijven nu tot woensdagavond zeker weg, en Robbie hoef ik alleen maar op te halen en te brengen. Dat gaat nog wel :]

Muis, nu je geen / amper suiker meer eet voel je je beter?

We hebben een nieuwe auto trouwens. Een Enorme Grote Chrysler Voyager. Voor onze vele kinderen :X

Zo, even wat administratie en strijkwerk wegwerken. Getverdemme, zit ik eindelijk rustig, kan je weer verder. Soms denk ik wel es... Naja. Laat maar.
Grr mijn smileys doen het niet!

Hey, trouwens, even een bijna-mijlpaal: Onze late loper Robbie heeft vanavond een paar stappen zelf gezet. Doodeng vond hij het, tongetje uit zijn mond... maar hij deed het! Nog 10 dagen en hij is anderhalf. Zou mooi zijn als hij het voor die 10 dagen nog zou redden, dan kunnen we later zeggen dat Robbie ruim voor zijn anderhalfste al liep :-)))
Joepie voor Robbie! Goed zo jochie, nog even doorzetten. Dan kan je op je vermaanddag.

Er staat een link naar Hyves op MSN. Ik heb ook een foto van Finn met beer op msn gezet.

Klinkt trouwens als een druk weekend zeg. Pff, twee honden en een peuter!
quote:Xaloy schreef op 06 oktober 2008 @ 20:39:

Pup denkt dat Robbie ook Pup is en duikt altijd vol overgave op Robbie (die dan gaat huilen want die is geen Pup)

Xaloy, klinkt als een druk weekend! Is Pup verder een leuk beestje?

Wat goed zeg, van Robbie! Stapjes zijn stapjes, dus hij loopt! Joh, Robbie kan lopen, maar hij moet nog even het zelfvertrouwen krijgen, wat ik je brom.

Ik voel me inderdaad een stuk beter nu ik geen/belachelijk weinig suiker meer eet. Ik ben minder opgeblazen (krijg mijn laarzen weer bijna aan!) en heb wat meer energie, dus dat is prettig. Het nadeel is dat ik alleen maar aan eten kan denken! Heel de dag door denk ik aan chocola, drop (halve maantjes!), stroopwafels (zou er een moord voor doen), Nutella (???) en aardbeienjam. Nou ja, het is nog maar een paar weken en dat is prima te doen.

Ik heb zo'n idiote droom gehad vannacht! Ik droomde dat ik vruchtwater verloor, maar dan in hele kleine beetjes in plaats van een enorme plens. Ineens drong tot me door dat de bevalling begonnen was en daar schrok ik zo van, dat ik wakker werd. Het eerste dat ik heb gedaan, is het checken van mijn onderkantje, maar volgens mij zit de boel nog potdicht. (zoals het hoort) Ik ben echt een beetje van de leg door die droom, maar dat kan ook komen doordat het nogal, ehm, plastisch was, zeg maar.

Even wassen. Stink Sjors vindt het leuk om op de schone was te pissen. Heel irritant! (maar beter dan dat hij op mijn buik pist) Ik ga straks maar eens even de katerdokter bellen, want ik denk dat Sjorsje ergens aan geholpen moet worden.
Fijn dat Robbel al een paar stapjes zet Xaloy, over een paar weken zal hij wel goed lopen, zo ging het bij Xander ook.

Muis, jammer dat je Mona niet mag eten, maar over enkele weken kan je weer terug hoop ik .

Ben nu vroeg opgestaan, kon niet meer slapen van de opwinding. Vandaag is D-day dan ga ik op cursus !! Over een uurtje vertrek ik.
Heb ik eindelijk eens een uitgebreide reactie geschreven, stopt mij internet verbinding ermee..... alles weg...

Dus tsjaaa... Fijne dag iedereen!!!!
Witch: Veel succes met je cursus vandaag!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven