***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Wat een goeie tip Fachat, die Sesamstraat piano is daar idd ook een euro goedkoper dan bij Blokker en die vond ik al goedkoop. Het scheelt bij veel dingen toch wel veel, bijv. die meezing Ernie die kost daar 19.99 en bij Bart Smit etc. 24.99. Ik ga ff kijken of ik nog wat leuks zie!
Ik ben nog op zoek naar houten loopfietsjes, iemand nog tips waar ik die kan vinden?
Voor de speelotheek heb ik ze bij

www.loopfietsjeswinkel.nl gekocht. Die zijn niet goedkoop, maar de fietsje zijn wel erg goed! (bambinobike)

Ze waren laatst trouwens in de aanbieding bij de karwei. Voor 40 euro dacht ik!
Heb trouwens wel slechte ervaringen gehoord over de sesamstraat loopfiets. Die zou ik niet kopen!

Trouwens Framboos, zag vanmiddag in de boekwinkel een heel groot speel - barbapapa-boek. Vond ik echt iets voor jou.

Deze:

De barbapapa's zijn zelf ook boekjes!
Wat schattig, dat Barbapapa boek!
Dat Barbapappaboek is leuk zeg!

Hee, hebben jullie nog wat suggesties voor de kerst? Ik weet echt totaal niet wat ik moet kopen voor een piepkleine baby en twee peutertjes! We hebben vooral veel babyspullen, maar ik vind het zo sneu om Ernie over te slaan.
Wat ik erg leuk vind Muis, bij de etos hebben ze van die plastic"bad"boekjes, waar je zelf foto's in kan doen. Dus van jou, muisman, de broertjes, etc.
Tja en voor de meisjes..

http://www.heelarious.com/
Slofjes zijn voor ernie natuurlijk ook geen slecht idee!
heej wat een leuk gekeuvel hier over sint en kerstkadootjes!!

Heb misschien ook nog een paar kadotipjes...

fachat dat boek is ontzettend leuk! Maar vast ook errug prijzig of niet?

ehh oja, muis voor ernie, bij de DA krijg je momenteel gratis bij 2 andrelon,axe,dove,rexona producten een heel schattig gratis happy horse beestje kado... Heb er 1tje gehaald voor liv voor sinterklaas een heel lief bevertje!

of je koopt een lekker tuttelapje?

oei tis al laat! Ga maar eens naar bed! kom later wel weer terug...
quote:fachat schreef op 21 november 2008 @ 23:08:

Wat ik erg leuk vind Muis, bij de etos hebben ze van die plastic"bad"boekjes, waar je zelf foto's in kan doen. Dus van jou, muisman, de broertjes, etc.

d

Dus niet bij mijn 2 etossen
(ik kan het niet laten)

Mich, ik ben ook een watje, ik wil liv pas naar de creche hebben met 1,5 jaar...Tot die tijd werk ik minder, en blijf ik bij haar thuis. Gevoels kwestie bij mij...
Framboos, ik wil hem wel voor je opsturen hoor (dat badboekje)!

Barbapapa boek kost 15,95.

Kaj is het eerste jaar ook thuisgebleven, Ole (helaas) niet, wel hebben we voor hem, juist voor dat eerste jaar, een gastouder gezocht. Wij wilden geen kdv het eerste jaar.
Mich en Framboos, ik ben ook zo'n weekdier. Eigenlijk wilde ik volgend jaar september weer voor de klas gaan staan, maar ik vind Ernie dan eigenlijk nog te klein. Ik ben van plan om thuis te blijven tot hij 1 of anderhalf is en dan weer aan de slag te gaan. Ik wil gewoon niets missen het eerste jaar!

Bedankt voor de tips! Slofjes zijn inderdaad een goed idee en ik ga eens bij de Etos kijken.
grr, mannen! Manlief werd vanmorgen om 7 uur wakker en moest naar wc. Ik was ook zo tegen wakker worden aan, dus werd ook wakker, en Finn hetzelfde.

Na 15 min jammeren van Finn stond man eigelijk op om hem een schone luier en fles te geven. Dus ik meteen, geef de fles maar ik zijn bedje, dan slaapt hij wel verder. Nee dus, fles moest bij ons in bed. Gevolg, ik bijna mijn neus gebroken (achterhoofd Finn) en blauwe plek bij mijn wenkbrauw (voorhoofd Finn), Finn in eigen bedje, maar wou natuurlijk niet meer slapen.

En nu... u raad het al. Manlief ligt te ronken terwijl ik met Finn op zit. Grrrrrrrrrrrrrrrr

Er ligt wel een beetje sneeuw, 1 cm ongeveer. Erg mooi!
Hier ook sneeuw en hagel, maar ziet er erg grijs uit.

Wat allemaal leuke sintcadeaus. Ik denk dat wij dit jaar nog maar een beetje overslaan. We vieren sint met mijn ouders en broertjes en zusje + aanhangels. Dan zullen Koen en Gijs ook wel verwend worden (maar ze zullen denk slapen )

Verder hebben we hier ook zoveel spullen....

Fachat, die waterplaybaan is wel een goed idee. Ik denk zelf ook na over een traptrekker voor Koen. Volgens mij moet je nu buitenspeelgoed gaan scoren. Mensen willen het niet nog een winter opbergen enzo...
En natuurlijk heb ik ook medelijden met jou swiss.

Mannen grrrrrrrrrrrr

Al heb ik ff rust... vriendlief is boodschappen doen met Koen. Kan ik ff de wasmachine aanzetten, was ophangen en wat opruimen en natuurlijk jullie gedag zeggen.
quote:fachat schreef op 21 november 2008 @ 23:19:

Tja en voor de meisjes..

http://www.heelarious.com/

wat errug!!
Mogguh overigens!

Ik heb een heerlijk nachtje kunnen doorslapen. Zahra drinkt nu eindelijk goed uit de antilek beker van Avent, dus ik heb gisteravond de beker in haar bedje gezet. Ze werd om een uur of 9 hysterisch wakker, ik denk dat ze gedroomd had ofzo na een kwartiertje huilen kon ik haar eindelijk troosten en na een slokje drinken ging ze gelukkig slapen. Vannacht heb ik haar 1 x horen huilen en toen heeft ze zelf ws de beker gevonden en is weer lief gaan slapen. Vanmorgen heb ik lekker tot half 9 geslapen en mevrouw slaapt nog steeds!

Het sneeuwt hier overigens een heeeeeeel klein beetje, ik hoop dat het hierbij blijft want om 12 uur gaan we even naar de sint op het winkelcentrum kijken.

Swis, ik zou daar ook van balen, man heeft ook altijd de neiging om haar dan bij ons in bed te leggen en het komt er dan idd op neer dat ik op een gegeven moment er maar uit ga met haar omdat ze niet langer dan een half uurtje in ons bed wil blijven en dan ga ik maar naar beneden met d'r terwijl hij gewoon ligt te pitten.

Mich en Framboos, groot gelijk als jullie lekker het eerste jaar bij jullie meisje blijven. Het is dat het financieel niet haalbaar is, maar anders zou ik daar ook voor kiezen denk ik. We hadden voor Zahra het eerste jaar onze lieve gastouder 3 dagen en 1 dag kdv en dat vond ik ook heel fijn en nu gaat babymeisje straks 4 dagen naar het kdv en ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. Ik zie zelf idd op tegen het kolven op het werk, hoop dat ik het volhoud want ik wil haar ook zo lang mogelijk proberen bv te geven. Ik weet natuurlijk niet hoe het loopt met Zahra er nog bij, misschien loopt het wel voor geen meter, maar ik ga het in ieder geval proberen.
wow, heerlijk Layla. Dat doet een mens goed, of niet soms?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik verder wel heerlijk geslapen heb. Van 23 tot 7, dus ik mag niet klagen.

Alleen geloof ik dat manlief er vanavond weer niet is. Ik hoop dat hij dan tenminsten pas weggaat als Finn al ligt te slapen. Dan ga ik een filmpje kijken (zo is ff kijken wat ik kan vinden) en vroeg naar bed. Daar heb ik geen probleem mee :-)

Trouwens, ik denk dat ik nog wel meer ga kopen voor kerst hoor, ik wacht gewoon op de goede aanbiedingen en (vooral) ideeen. Blijf dus vooral spuien die ideeen!
Goedemorgen,

Druk weekje gehad. Nu eerst ff met kleine man in bad, daarna meer!

Hier ook sneeuw!!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Goeiemorgen,

Wij hebben voor Daan een aquaplay mat, een houten keukentje en een houten treinbaan gekocht voor sinterklaas.

(Ja, we hebben goede zaken gedaan bij Karwei)

We vieren het elk jaar met de hele familie bij mijn oma en ik denk dat hij gruwelijk verwend gaat worden.

Voor Sam heb ik een klein stoffen boekje van Woezel en Pip.

Met kerst geven wij eigenlijk nooit kadootjes, wij zijn echt van woest sinterklaas vieren met de hele familie, zo'n 15 personen. Dat doen we al sinds ik klein was met lootjes trekken, surprises en gedichten en wat losse kleine kadootjes voor iedereen.

Iedereen neemt dan ook iets van een hapje oid mee en mijn oma maakt altijd bisschopswijn (lekker!!!)...he, heb er weer helemaal zin in!
Xander krijgt voor sinterklaas van ons :

-playskool ballenbaan, met ballen die eruitspringen

-een babylaptop van V-Tech

Bij oma brengt hij de garage van little people

Voor kerst krijgt hij een dvd van Bumba en een voorleesboekje van Jip en Janneke

Wat betreft het centrum, we zouden er 3 dagen naartoe gaan tijdens de kerstvakantie.

En ze komen vanaf dinsdag langs om thuisbegeleiding aan huis te geven. Wat onze topics zijn zijn de volgende

-Xander is doodsbang van het bad

-Xander is moeilijk aan de inhalator te krijgen

-Xander kan zich moeilijk concentreren als ik mij erbij zet en hem iets wil aanleren. Hij blijft welgeteld 1 minuut op de schoot zitten als ik hem een boekje wil laten zien.

-Xander leert spelenderwijs ook geen woorden bij

Ik weet ook niet waarmee het te maken heeft, ik doe nochtans heel erg mijn best, meestal zijn we elke dag 1 uur met hem aan het spelen. En in het weekend langer natuurlijk. Zou dit typisch zijn bij crèchekindjes? Of ligt het aan mij?
Och Witchke toch. Volgens mij heeft het gewoon met het karakter van een kind te maken. Ik kan ook niet langer dan 1 minuut met Finn een boekje lezen. De enige tijd dat hij op schoot wil, is achter de pc. Vooral als we auto's kijken (momenteel op telefgraaf auto site, een slideshow van een autoshow in LA).

En als ik op de grond ga zitten wil Finn ook niet bij mij zitten. Heel soms gaat hij kijken, maar meestal trekt hij zijn eigen plan.

Misschien is Xander gewoon veel te actief om rustig te gaan zitten. Wat zeggen ze op de creche?

Maar ngmaals, ik vind het erg goed dat je zelf aan de bel trekt en hulp vraagt. Wat vind je vriend er eigenlijk van?

LL, zo'n houten keukentje vind ik ook super. Ik vind ook dat houten fruit en groentes zo leuk wat met klitteband aan elkaar zit. Vond Finn op vakantie al super.

Oh, en zo'n loopfiets vind ik ook geweldig! Die krijgt Finn van een van de Opa's en Oma's, waarschijnlijk voor zijn verjaardag.
Loopfietsen zijn inderdaad leuk! Wij hebben er hier al twee liggen voor de tweede verjaardag van de jongens! (een monsteraanbieding die ik niet aan mijn neus voorbij kon laten gaan)

Swis, dat houten snijfruit is zo leuk! Ik heb aan mijn moeder gevraagd of ze het voor de jongens wil kopen voor Sinterklaas en ik hoop dat ze het onthouden heeft. (zal wel) Sowieso vind ik Plan Toys speelgoed echt heel leuk! Het is alleen zooo duur!

Layla, wat heerlijk dat je lekker hebt geslapen! Ik heb net ook zo'n heerlijk dutje gedaan: het was maar twee uur, maar ik ben er echt van opgeknapt.

Witch, is het niet zo dat je misschien te veel van Xander verlangt? Hugo zit ook niet zo lang op schoot (behalve als hij moe of niet lekker is) en hij praat ook niet zo veel. Het is meer koeterwalen wat hij doet! Ik snap hem wel, maar voor anderen is hij totaal niet te begrijpen. Denk je niet dat het gewoon temperament van Xander is? In ieder geval vind ik het wel goed van je dat je om hulp vraagt als je onzeker bent!

Het bad zit verstopt en ik baal. (het is nog mijn eigen schuld ook!) Het zit al sinds gisterochtend verstopt en ik had de stille hoop dat A. het probleem had opgelost vandaag, maar helaas. Ik heb dus sinds donderdag niet meer kunnen douchen! Gatsie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven