***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Swissie, een dikke knuffel voor jou! Ik zit me maar druk te maken over het wel of niet slagen van de bv en jij hebt veel grotere zorgen aan je hoofd. Ik kan me voorstellen dat je je man er niet mee wil belasten maar dat je er zelf toch over blijft piekeren. Hopelijk kun je tijdens je verblijf in NL je zinnen een beetje verzetten en ik hoop dat de uitslag van je scan goed zal zijn.
Hoi meiden, ik heb een drukke week gehad en daarom geen tijd gehad veel te schrijven, maar heb wel lekker meegelezen met jullie.

Hier slecht nieuws,vriend is zijn baan kwijt per aanstaande maandag.

Hij valt helaas ook onder de reorganisatie waar ik onder zou vallen als ik bij mijn voirge werkgever was gebleven. Er was eerst gezegd dat de productielijnen er niet door geraakt zouden wrden, maar dat is dus niet waar en nu staat hij buiten. Komt heel erg slecht uit allemaal, we hebben het financieel al helemaal niet breed door allerlei omstandigheden en de kans op ander werk moeten we ook nog maar afwachten. Ik maak me wel zorgen over hoe we het nu allemaal rond moeten gaan breien.

Ik ga iig fulltime werken zo lang hij thuis zit.

Muis, ik herken je gevoel heel erg. Ik vond de eerste weken met Meisje erbij ook heel zwaar en moest ontzettend zoeken naar een goede manier om alles te combineren. Ik was een een emotioneel wrak, maakte ruzie om alles en was hele dage bloedchagerijnig omdat ik geen vat kon krijgen op de dagelijkse dingen.

Nog steeds heb ik het wel hoor, maar het wordt al minder en alles begint nu een plaatsje te krijgen. Meisje is weer helemaal gezond, drinkt goed, ik heb geen bv-perikelen meer en alles gaat weer redelijk zijn gangetje. Het heeft allemaal wat tijd nodig om weer in de normale routine terug te komen.

Het is ook een hele verandering, je hele leven staat op zijn kop en ondertussen heb je ook nog 2 kleine mannetjes rondlopen die gewoon doorgaan. Het hoort erbij helaas en het heeft wat tijd nodig, maar het gaat echt over (merk je het, ik ben mezlef ook even moed aan het inspreken )

Swiss, wat lief dat je je DS aan Iris hebt gegeven!

Icke, hoe is het nu, is je buik weer rustig? Het lijken mij ook wel oefenweeen, het zou ook kunnen qua timing natuurlijk, maar als je het niet vertrouwd, gewoon naar het zh hoor. Niet schuldig of bezwaard voelen, nergens voor nodig. Het is jouw lijf en als je het niet vertrouwd moet je gewoon gaan. Zo!

Layla, ik heb de bv redelijk snel afgebouwd, heb per dag 1 voeding weggelaten en was daardoor na een week bv vrij. Ik heb gedurende die week de voeding die ik afbouwde gewoon overgeslagen en als het echt niet meer ging 1 a 2 minuten gekolfd voor de spanning, maar dan wel geprobeerd pas te kolven na de 'normale' voedingstijd zeg maar, zodat de productie niet op gang kwam na 4 uur maar dat ik het steeds opschoof en het dan overliep in de volgende voeding, die ik dan helemaal kolfde.

Esan, ik kan er niets over zeggen. Er is bij mij helaas nooit een pijl op te trekken geweest. Sterkte!

Witch, mooie scores! Ben je met kerst dan niet thuis met Xander of berijp ik je nu verkeerd? Ga je dan eigenlijk hele dagen naar dat centrum of een paar uurtjes per dag?

Framboos, succes met solliciteren!

Daan heeft van de week de zesde ziekte gehad. Ik dacht even dat hij ook de waterpokken had, hij had allemaal rode plekjes/bultjes en was heel hangerig en wikde niet eten. Gelukkig bleek het 'maar'de zesde ziekte te zijn en is hij nu weer zijn actieve zelf.

Swiss, ik vind het werken goed te combineren met de kinderen hoor, tot nu toe. Ik vind het erg lekker om weer aan de slag te zijn, ook om weer lekker onder de mensen te zijn. Ik ken hier verder nog niemand en mijn wereldje werd wel erg klein alleen thuis met de kinderen.

Ik heb alleen wel het gevoel dat ik constant moet verantwoorden naar andere mensen toe waarom ik 32 uur werk en niet minder en dat vind ik echt heel irritant.
Dames, wat is het rustig. Was het bij jullie ook mooi weer? Wij hebben een heerlijke wandeling in de sneeuw gemaakt. Heerlijk.

LL, wat vreselijk zeg! Verwacht je erg veel moeilijkheden bij het zoeken van een nieuwe baan? Krijgt hij nog wel een oprot-premie? Volgens mij zou dat in mijn geval 4 maanden zijn, da's toch nog aangenaam, helemaal als je dan ook de creche niet hoeft te betalen.

"Gelukkig" dat jij iig 100% kan werken, maar ja, dan zie je je eigen kinderen weer zo weinig. Voel echt met je mee.

Werken is leuk, maar ik zie het wel ook als een bijzaak, niet als hoofdzaak. Ik wens jullie veel succes de komende tijd.

Ik ga het "stukje" voor mijn ouders doorlezen en aanpassen, we gaan voorlezen uit een victief dagboek. Enorm moeilijk!
Ik zwaai alleen even en geef LL en Icke een hele dikke knuffel !!
Swiss..nee , hij krijgt geen oprotpremie. Hij werkte nog als uitzendkracht en zou per januari op (vast!) contract genomen worden.

Nu wisten we wel dat die hele reorganisatie eraan zat te komen, maar er is steeds gezegd dat alleen de officekant getroffen zou worden en dat is dus niet zo en dat komt hard aan voor hem.

Helaas kan hij nergens aanspraak op maken en krijgt hij als hij nu de ww ingaat maar 70% van zijn bruto inkomen, exclusief de ploegentoeslag! Dat gaan we echt niet redden, we hebben het geld echt heel hard nodig.

Hij gaat maandag gelijk naar het UWV om te vragen wat de mogelijkheden zijn en of er ander werk te krijgen is, maar ik heb er een hard hoofd in eigenlijk.

Wat bedoel je met een victief dagboek?
Ouch, dat is echt vreselijk. Als uitzendkracht ben je echt het bokkie.

Kan me voorstellen dat het erg moeilijk is met 70% van je inkomen. Ik hoop dat jullie snel iets nieuws vinden.

Victief dagboek, we hebben (of iig ik heb) eigenlijk nooit een dagboek bijgehouden, maar we gaan nu herinneringen etc op basis vertellen alsof we het in een dagboek hadden geschreven. Zo van, lief dagboek, ik hou van mijn papa, ik ga later met hem trouwen, of lief dagboek, mijn ouders begrijpen me niet, waarom mag ik nou niet, uitgaan / alleen naar huis / alleen op vakantie of wat dan ook. Of nu, lief dagboek, wat heerlijk dat mijn ouders na 40 jaar nog zo gelukkig zijn, ze genieten elke dag van het leven en van elkaar.

Dit vonden we een paar weken geleden leuk klinken, nu we van alles aan het opschrijven zijn is het minder leuk. Misschien toch maar een ABC, of Finn met een kerstmuts!
Leuk het gewoon op met grappige foto's en plaatjes. Veel leuker (en origineler) dan een ABC en je ouders vinden waarschijnlijk alles top.

Ik ben moe, dus ik duik de bank op met een dvd.
Hey lievelust wat rottig voor je dat je vriend zijn werk kwijt is !! Kan geloven dat je je zorgen maakt! Ik hoop dat hij snel een andere baan vind, en ja het redden met een loon en een werkloosheidsuitkering is hard, dat merken wij ook! Gelukkig krijg ik mijn kinderopvang terugbetaald omdat ik een opleiding doe. Anders zouden we het ook niet redden.

Framboos succes met het solliciteren !!

Esan, ik hoop dat het voor je raak is, dat zou pas een leuk kerstcadeau zijn.

Xander en ik zijn thuis van 24 tot 5 januari. Vriendlief heeft geen verlof. Maar waarschijnlijk wel een kerstfeest en een nieuwejaarsborrel van zijn werk en bij klanten, dus het gaat druk voor hem worden de komende tijd. Ze zijn op zijn werk heel tevreden van hem !!
Swissie: Het was hier zonnig weer vandaag, maar wel heel koud en winderig.

Het dagboek voor je ouders klinkt wel heel erg leuk! Maar kan me voorstellen dat het best lastig is. Succes ermee.

Icke: Fijn dat grote R gisteren toch nog thuis gekomen is. Het was zo te horen wel een heel gedoe. Jij heel veel sterkte met je laatste loodjes. Als je nu al oefenweeen hebt gaat het toch echt wel een beetje opschieten en dat is wel heel handig als meisje klein nu met haar hoofdje naar beneden ligt. Vasthouden zo.

Lievelust: Wat vreselijk naar voor jullie dat je vriend zijn baan kwijt is. Hopelijk vindt hij snel iets anders. Wel fijn dat jij fulltime kunt werken. Maar het is wel vervelend dat je dan je kindjes de hele week moet missen.

Layla: Lekker dat je voor jezelf de keuze hebt gemaakt de bv te stoppen. Geeft vast een hoop rust. Gijs heeft vandaag zijn eerste flesje bv gehad. Dat gaan we er deze keer wel een beetje inhouden. Bij Koen heb ik het niet vaak genoeg geoefend zodat hij op momenten dat het moest niet uit de fles wilde drinken.

Esan: Lastig dat je ff geen duidelijkheid hebt. Hopelijk was het een heel snelle cyclus en is het snel raak.

Witch: Nog gefeliciteerd met je goede uitslag voor Frans.

Hopelijk kun je volgende week lekker in het centrum genieten.

Muis, Lievelust, Layla, Framboos: Ik vind het ook echt wel zwaar met twee kleintjes. Er gaat hier niets noemenswaardig mis, maar een momentje voor jezelf is er niet echt. En dan voel je je ook nog eens aan alle kanten tekort schieten. Koen is best jengelig, want het arme jongetje krijgt 4 kiezen tegelijk. En helaas is Gijs alweer verkouden aan het worden.

Wat ik zo zonde vind is dat ik daarom niet altijd genoeg geniet van het moment. En dan ben ik ook niet altijd / helemaal niet een gezellige partner.

Ohja.. vriendlief was vandaag gelukkig weer beter. (Hij weet dat ook altijd op zulke onhandige momenten te 'plannen'. ) Daarom hadden we vandaag een lekker dagje. Ik heb de kerstboom opgetuigd. Koen is helemaal weg van zijn duplo. Hebben we vandaag tevoorschijn getoverd. Hij roept dan zitten zitten en slaat met zijn handje op de grond en dan moeten we met hem gaan bouwen. Helemaal gezellig.

Ik ga proberen nog ff een gezellige partner te zijn voordat ik zo weer mijn bedje induik. Tot morgen meisjes.
Jeetje LL, het zit niet mee zeg. Echt balen van het werk van je vriend! Denk je dat hij snel iets nieuws vindt?

Trek je niets aan van wat andere mensen vinden over het aantal uren dat je werkt hoor. Het is namelijk nooit goed, of je nu thuis bent (te weinig werk), deeltijd werkt (te weinig), fulltime (te veel) of wat dan ook. Gek genoeg wordt er van mannen weinig gevonden...! (zei Lara gefrustreerd)

Hoe is het met Finn? En met Tommy en Vincent?

Pfoe, drukke dag gehad. Vanmorgen al vanaf 8:15 op pad naar de AH, Ikea en daarna naar mijn broertje (wat heen en terug toch ook 3 uur reizen is). Wel hartstikke gezellig gehad met Puk en ook leuk mijn nichtje weer te zien.

Mijn broer en ik hebben getennist op de Wii en Puk vindt dat hilarisch. Echt grappig hoe hij letterlijk slap op de bank lag van het lachen. Daarna kwam hij tussen in ons in staan zwaaien met zijn armpjes alsof hij ook aan het tennissen was. Supergrappig.

Gelukkig is die grote klus van mijn vriend morgen achter de rug, zodat wij elkaar ook eens kunnen zien. Vanaf dinsdagavond ben ik hem totaal 15 minuten tegen gekomen, dus dat schiet niet op. Morgen hockey en bardienst, maar hopelijk ben ik op tijd thuis.

Verder een hotelletje geregeld voor een avondje uit met een vriendinnetje volgende week. We willen enorm uit eten en de kroeg in en vervolgens kinderloos uitslapen. Een andere stad gekozen en een hotelletje dus. Leuk!!

En nu duik ik mijn bed in.
Zo, jij durft...naar de Ikea op zaterdag en dan ook nog vlak voor kerst!
Om 9 uur is het nog helemal niet druk hoor! (maar heb er ook eerlijk gezegd geen moment bij stil gestaan)

Puk ligt nog lekker op 1 oor. Ik ga snel even koffie drinken.
Goedenmorgen Lara, ook alweer vroeg op?

Finn ligt (na een flesje) ook nog even in bed. Heb net nog even aan het verhaaltje voor mijn ouders gewerkt. Straks gezellig brunchen bij vrienden.

Ben weer benieuwd hoe het gaat tussen Finn en dat vriendje, de vorige keer heeft Finn hem continue geknuffeld! Enorm schattig.

Gezellig Lara, een hotelletje volgende week. Leuk idee!

Alvast veel plezier. Hebben jullie al iets gevonden voor de vakantie? Is moeilijk in deze tijd he, hadden wij vorig jaar met Thailand.

Oh, Finn begint te kletsen, ga hem er maar uithalen.
Ja, ik vind het prettiger al opgestaan te zijn als Puk wakker wordt. Kan ik rustig mijn dingen doen en het scheelt vaak maar een half uurtje (vandaag een uur).

Gezellig hoor, brunchen. Hoe oud is dat andere jongetje?

We hebben nog niks voor de vakantie, maar mijn vriend kennende lukt dat vast nog wel. Ik ben er niet sterk in, maar hij weet altijd de leukste dingen te regelen.

Hij was vannacht pas om half 6 klaar met werken vanmorgen!
Goedemorgen middag!

Hier een lekkere nacht gehad, Yasemin sliep na haar voeding om half 12 door tot kwart voor 4,toen een flesje gegeven en een half uurtje later sliep ze weer tot kwart voor 8, dus dat gaat de goede kant op. Bovendien is Zahra ook maar 1 x wakker geworden vannacht, dus heeft man ook redelijk kunnen slapen, ze werd vanmorgen pas om half 9 wakker.

Ik merk nu al dat het beter gaat met Yasemin, ze is lekker tevreden na een voeding en heeft goede poep-en plasluiers, ik ben bang dat ze toch aan het uitdrogen was.

Lara, wat was jouw vriend vroeg thuis vanmorgen, fijn dat dit project klaar is en jullie hopelijk wat meer tijd voor elkaar hebben. Dat uitje met je vriendin klinkt leuk! ik hoop dat jullie nog iets kunnen vinden voor de vakantie.

Swiss, leuk idee dat dagboek, lijkt me overigens best moeilijk om te schrijven alsof je het in je jeugd hebt geschreven, ik ben volgens mij heel veel vergeten van vroeger. Veel plezier tijdens de brunch!

Lievelust, wat naar dat je vriend zijn baan kwijt is. Mijn man zei gisteren dat er ook al van een paar collega's het contract niet is verlengd ivm de crisis. Zijn jaarcontract loopt tot 1 april, hopelijk krijgt hij dan wel een vaste aanstelling, maar ik ben bang van niet. Het lijkt me idd echt moeilijk om rond te komen van 1 salaris en ww. Overigens werk ik ook 32 uur en moet me ook wel eens 'verantwoorden', het commentaar dat dan vaak volgt gaat het ene oor in en het andere uit. Ik vind mijn werk hardstikke leuk en tja als het financieel haalbaar zou zijn zou ik misschien ook liever 3 dagen werken, maar misschien ook niet, ik vind de dagen thuis vaak zwaarder dan wanneer ik werk.

BM, ik vind het echt knap dat je de bv nog volhoudt hoor, ik vind het echt zoveel zwaarder wanneer je nog een dreumes erbij hebt, en dan kan ik Zahra nog 3 x per week naar het kdv brengen. Ik ben nu wel blij dat ik de overstap gemaakt heb, het geeft me ook weer wat meer bewegingsvrijheid. misschien kom ik zelfs naar de meet, ondanks dat het een eindje rijden is! Ik heb overigens nog een frame + zitting voor de Bugaboo gescoord op MP voor 3 tientjes. Het is wel een frame van de Classic (met donkerblauwe zitting) maar deze past ook op het onderstel van de Cameleon en ik heb de oranje bekleding & wagenzak erop gedaan en dat gaat prima. Lijkt me toch wel handig (heb hem nog niet gebruikt overigens) als 1 van de 2 dametjes alleen thuis is en ik een stukje wil wandelen, want die duowagen stuurt heel zwaar.
Lievelust, wat ontzettend naar dat je vriend zijn baan kwijt is! Tja, lang leve de recessie...Hopelijk vindt hij snel iets anders! (wat deed hij eigenlijk?)

Laar, dat klinkt goed! Ik ben ook weer eens toe aan een avondje weg, maar voorlopig wil ik Mees niet bij de oppas laten. Waarom zijn kinderen zo klein als ze geboren worden??

Hier is het nog een groot tranendal. De jongens zien mij alleen maar huilen en dat kan niet goed zijn voor ze. (en ik probeer mezelf nog in te houden, maar het lukt me negen van de tien niet)

Morgen krijgt A. te horen wat zijn bonus is, maar het zal niet veel zijn. Hij heeft al een aantal collega's gesproken en de bedragen vielen tegen. Ik baal als een stekker, want ik heb mezelf opzij gezet om kinderen te krijgen en thuis te blijven, zodat A. heel veel poen binnen kon harken. Het ziet er naar uit dat dit dus een beetje voor de niets is geweest en ik baal. Ik baal. IK BAAL! Een ander huis kopen kunnen we nu wel gaan vergeten en ik zal toch een baan gaan zoeken, ook al weet ik niet hoe we de opvang moeten gaan betalen. Stomme shit snert economie!
He muis, even snel.... gelukkig betaal je qua opvang voor iedere volgend kind steeds minder. Dus dat komt vast wel goed. Maak een eens een proefberekening op www.toeslagen.nl

Ik heb zo gezien dat onze tweede straks maar zo'n 35 euro per maand kost voor 2,5 dag opvang per week (Fleur daarentegen komt op 300 euro)

Dikke knuffel voor jullie Lievelust! Hoop dat je man snel een nieuwe baan vind!
Wat Dropneus zegt klopt idd, ik ga straks voor Yasemin ook maar zo'n 50 euro per maand meer betalen voor 3 dagen opvang (voor 4 dagen heb ik nog niet uitgerekend)
Ik ben niet helemaal bijgelezen, heb het echt te druk! Eergister naar Geneve, erg veel overuren op mijn werk vanwege eindejaarswerkzaamheden, maar het wordt nu wat rustiger. Gelukkig.

Oh, die kiezen! Robbie krijgt ook ineens 3000 tanden en kiezen tegelijkertijd, boven- en onderkaak zit onder de bobbels en de witte punten. Apart, dat er nu ineens zoveel bijkomen he? Op zich wel fijn, dan is hij er daarna van af.

Verder heeft hij een pesthumeur, al een paar weken volgens mij, je kan niets goed doen en hij moet steeds huilen. Niets aan, hoop maar dat het snel weer over is en verheug me op maandag want dan mag ik weer naar werk :-)
Dat was gezellig. Floris is net 1 jaar, en Finn vindt hem geweldig. Hij ging continue kusjes en knuffels geven, heel schattig.

Was superleuk die vrienden weer te zien, ze hebben 2 jaar in Australie gezeten, dus we hadden ze heel lang niet gezien.

Ze wonen hier vlakbij, dus dat is zeker gezellig.

Finn heeft alleen weer koorts. Hij is niet vervelend ofzo, we zien het niet eens aan zijn ogen. Maar net wel 38.9. Ben benieuwd. Ik vrees dat ik morgen echt niet thuis kan blijven, dus anders moet man morgen maar thuisblijven.

Vervelend dat je zo druk bent Xaloy. Ga je trouwens weer 100% werken, of minder?

Zielig dat Robbie zo'n rothumeur heeft. Ik hoop dat jij snel weer goed in zijn peutervelletje zit.

Haha, wat een prijzen voor die creche in NL zeg! Daarvoor kan ik Finn 3 dagen wegbrengen, in plaats van een maand. En een 2e krijgt hier 10% korting! Als je geluk hebt!

Muis, wat vreselijk irri zeg. Kan je misschien Steijn en Hugo een dag of 2 dagen afgeve? Zodat je even voor jezelf en Mees hebt?

Ik heb het idee dat je misschien wel een beetje te veel van jezelf verlangt. Je wilt natuurlijk weer direct de supermama voor je hele nieuwe gezin zijn. Maar meissie, je hebt net je eerste bevalling achter de rug, je hebt het giga-druk met een tweeling van 20 maanden, die superlief zijn, maar ook vreselijke energievreters. Geef gewoon even toe aan het feit dat je bij moet komen, dat je rust nodig hebt en vooral dat je niet altijd perfect kunt zijn.

Succes voor A. morgen.
Muis, niet zo gek doen hoor. Tuurlijk, de jongens zien je huilen. Maar dat is een normale menselijke emotie en dat gebeurt gewoon weel eens (of vaker) Punt. Je bent zo'n lieve betrokken moeder, dat kunnen ze er vast bij hebben.

Mocht je ook een avondje willen eten/ wijn drinken. uitslapen: ik hou me aanbevolen!! Wil ook graa op kraamvisite komen als het allemaal wat rustiger is!

Jeetje, arme Finn. Hopelijk gaat het morgen een stuk beter. Lastig altijd, die combinatie met werken.

Vandaag lekker gehockeyd (laatste wedstrijd) en bardienst was ook gezellig. Sprak nog wat moeders over de combinatie werken en zorgen, maar vind het toch wel gek; dat gezeur over zorgen voor een kind (1!) als hun man een weekje weg is. Was allemaal heel zwaar om het avond- en ochtendritueel te doen. Nouja,.

Puk is laat gaan slapen vanmiddag dus is niet moe, maar gaat er nu toch echt in. Tot later!
bleeee...... heb de pest in... Heb pijn in mijn buik en kan me niet meer bukken of hurken. Eigenlijk gaat het het best als ik plat op mijn rug lig, maar ik ben niet zo goed in me rustig houden. Hoop maar dat het morgen (na een goede nachtrust) over is

Ik heb deze week wel steeds bijgelezen, maar heb het druk gehad met werk en van alles en nog wat daarbuiten, dus geen tijd gehad voor uitgebreide reacties.

Icke: Ik duim voor je dat de kleine niet te lang op zich laat wachten en dat je een 'normale' bevalling krijgt. Je hebt al zoveel voor je kiezen gehad dat dat toch wel het minste is wat nu goed mag gaan he!

Alle mama´s met meer kinderen. Respect!!! Ik vind het nu vaak al druk met eentje en het huishouden erbij. Dus ik vind echt dat jullie kanjers zijn!!!

Was trouwens wel een lekker weekend voor ons. Vrijdag is onze oppas voor het eerst geweest en zijn we lekker Japans gaan eten met zijn tweetjes. Overdag hebben we alle spullen voor onze nieuwe badkamer besteld die als het goed is eind februari compleet vervangen wordt )en dan zijn we failliet.... maar wel een hele mooie badkamer rijker.

Zaterdag naar de winterefteling geweest met Fleur (man had kaartjes gewonnen) ook erg leuk, maar wel berekoud!!! Daarna voor het eerst naar de macdonalds met Fleur. Erg fout, maar wel heel leuk. Ze deed alles na. Frietjes dippen, wij drinken, zij drinken. Heel lief en de had de grootste lol daar!!

Vandaag naar vrienden geweest, hun kinderen zijn 3 en even oud als Fleur. Zij komen oudjaarsavond naar ons met de kinders, gezellig!!!!

Nu op de bank met de laptop op schoot.
hallo,

Ben ik ook weer eens. Heb het enorm druk gehad, baalde van het een en ander en laptop was stuk.

Hier alles ok, nu 31 weken zwanger, gaat opschieten nu, nog maar 6 dagen werken, met di as nog 1x nachtdienst. Gaat goed, alleen nu toch wel last van bekken. Caeser heeft gelukkig goede tips en verder proberen zo rustig mogelijk doen.

Ickje, ik hoop zo dat meisje keurig indaalt en je "gewoon"gaat bevallen, heb je zooooo verdiend!! Geen voorweeen meer gehad?

Lara: klinkt leuk, weekendje weg met vriendinnetje in hotel, lekker ff geen moeder zijn. Veel plezier!

Muisje, je bent veel te streng voor jezelf! Het is echt niet gek dat je je zo voelt. En volgens mij is het echt niet erg als je kindjes je zien huilen, als je mar uitlegt dat je hen heel lief vind en mama gewoon een beetje verdrietig is. En dat voelen en weten ze heus!! Zorg goed voor jezelf! En een goede beslissing om met de borstvoeding te stoppen. Weet nog dat ik mezelf echt de grotste mislukkeling op aarde voelde, maar als buitenstaander klinkt dit echt als het beste voor jullie!

Lsyla, fijn fdat hewt beter gaat met Yasemin. Is toch heerlijk als je merkt dat ze tevreden is slaap valt na een flesje. Kunnen jij en je man ook weer een beetje bijkomen. Hoe vind Zahra haar zusje?

LL: jeetje, wat verschrikkelijk balen dat je vriend zijn baan kwjt is! Kan me voorstellen dat dat stress met zich meebrengt. Hopelijk vind hij snel iets anders. En trek je niks aan van kommentaar van anderen als jij even de kar moet trekken.

Drop: sterkte vannacht, hopelijk voel je je morgen weer beter. Schattig is dat he, je kindje samen zien met andere kindjes, smelt....

Swiss, fijn datv het beter gaat met je lies, maar snap dat je de extra zekerheid van die scan nodig hebt. Lijkt me idd moeilijk om die angsten met je man te delen. Dan lijkt t ook meteen zo serieus, is het naturlijk ook. Ik hoop op een goed uitslag van de scan. Beterschap voor Finn!

Witch: goed van je testen weer!!! Je bent een kanjer!

Vanmiddag gezellig met vriendinnetjes in mijn oude studentenstadje bijgekletst en een heerlijke bagel en vruchtenmilkshake gegeten, erg gezellig. Was lang geleden dat ik daar geweest was. Nu ff lekker op de bank.

Sorry voor lange verhaal.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Laar, je bent van harte welkom! Mees is nu nog zo klein, dat het misschien wel leuk is om hem binnenkort nog even te zien! Het Meesmannetje groeit als kool en hij begint zowaar een spekkie te worden!

Drop, niet kunnen bukken en hurken is heel vervelend, vooral als je nog een kleintje hebt rondlopen. Kan je rustig aan doen? (hoor wie het zegt!) Ik zou het wel proberen!

Swis, ik vergeet af en toe helemaal dat jij ook nog zo je sores hebt. Het lijkt me verschrikkelijk om zo in onzekerheid te zitten over je lichaam...Voel je vooral niet bezwaard om hier van je af te praten!

Ik was vergeten dat ik een totaal-ruptuur had (had er eigenlijk ook geen last van) en dat je dan zes weken niet mag tillen. Nu heb ik een paniekend Steijntje heel snel van de grond geplukt vanmiddag en "oh my god", arme ik! Ik heb nu heel veel pijn in mijn kont en kan eigenlijk niets meer. Echt, het is niet te harden en ik heb het gevoel dat de hechtingen er elk moment uit kunnen springen. Nu weet ik wel dat dat niet kan, maar toch...Een pijnlijke reet hebben is niet leuk!

Had ik al verteld dat Hugo een rasonderhandelaar is? Nee? Bij deze! Het jochie onderhandelt overal over en het is om je rot te lachen. (doe ik niet...) Hij onderhandelt over de te eten groenten met ons, onderhandelt met Steijn over extra fruit, onderhandelt over zijn pyjama, eigenlijk onderhandelt hij overal over! Ik zeg: "Hij gaat later op de beurs werken!" Of niet, dat kan ook.
Nog een Sufferdje Spitsmuis:

Wij proberen nu de kerstboom op te tuigen, om er achter te komen dat we:

1. Onze goede versiering kwijt zijn. (ik herinnerde me net dat we dat vorig jaar ook al waren)

2. De versiering die we hebben (door mij vorig jaar aangeschaft) bestaat uit glazen ballen. Glazen ballen! Ballen van glas! Welke oetel koopt er glazen ballen met kleine kinderen in huis? Deze oetel dus! Ik herinnerde me net ook dat we vorig jaar tijgerende kindjes in huis hadden, maar die tijgerende kindjes lopen nu. Stom, stom, stom!

Morgenmiddag moet ik maar even een oppas regelen en als een haas naar de Hema gaan, zodat we in ieder geval een aangeklede kerstboom hebben. Vorig jaar was de kerstboom half versierd (met glazen ballen dus), maar dat kon ik nog verkopen als "minimalistisch". Ik vrees dat een boom met alleen maar een paar lullige lampjes echt te weinig is!

*Ik ben een sufferd!*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven