***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Nog steeds om de zoveel min harde pijnlijke buiken, maar hoef nog niet te puffen, duren ook nog niet heel lang. Ben benieuwd! Griep is over, dus zou kunnen! Grappig idd als ie op de dag komt die ik dacht. Ik doe mijn best!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
oho spannend DN!!!! Ik ga nu naar bed, maar zal aan je denken in mijn slaap! huphuphup zet um op!
Thomas is geboren!
wow, jeetje, dat is snel gegaan.

GEFELICITEERD Draakje, draakjeman en Noah!

Jij was er ook vroeg bij Lara, was je wakker geworden van de sms over Thomas?
gefeliciteerd met de geboorte van Thomas!!!!

Draakje, Draakman en Noah, geniet ervan!!!

*dropneus klimt snel weer van de tribune af*
Gefeliciteerd met de geboorte van Thomas!!

Draakje, Draakman en Noah geniet van elkaar!

Volgens mij is het best snel gegaan, fijn hoor! En wat grappig dat DN en ik het allebei goed geraden hadden!

ik wist het ik wist het ik wist het!!!!

Lieve DN van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Thomas is een mooie naam ook!!

Geniet, en rustig aan.

(haha die laar! Onze uber bevallings bode!)
Lieve draakje, draakjeman en Noah

Hartelijk gefelliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thomas. Een hele mooie naam! Ik hoop dat alles goed is gegaan en jullie nu heerlijk kunnen gaan genieten van de kraamtijd.
Joehoe, joepie, wat goed, wat fijn (en wat een voorspeltalent!!!)

Draakje, draakjeman en Noah, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noah! We wachten met smart op de verhalen!!

DN, vriend en Noah veel geluk met jullie zoontje en broertje! Geniet van de kraamtijd! Fijn dat het zo lekker snel is gegaan. (jammer dat ik de poule net niet heb gewonnen...!!)

Ik werd wakker van die sms en ben maar even naar de computer gelopen. Wilde jullie ook weer niet in spannening laten

Mijn baas heeft het voor elkaar gekregen het netwerk te besmetten met een trojan horse en nu kan ik vanmorgen niet werken, maar de schoonmaakster is er wel. Luxeprobleem, maar toch irritant.
Trouwens Esan, van jouw nieuwe avatar heb ik een tijdje terug een romper voor Ole gemaakt! Ole (en ik ook) vindt kikker zo leuk!
Draakje!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van thomas! ik hoop dat alles goed is gegaan en je kan genieten van jullie nieuwe aanwinst!

Kikker is idd leuk! OOk de boekjes worden hier veel gelezen.
Wie zei er laatst dat ie steeds overal mee naar toe moest met zijn kind? Fleur heeft het sinds gisteren ook ontdekt en staat steeds aan ons te trekken papa/mama mee!

vandaag is ze heel druk aan het rondrennen. Boven is de stucadoor bezig en daar liep ook al steeds mee te chancen. gekke meid! We hebben vandaag ook de foto's van haar opvangvriendje op hyves bekeken, daar wodrt ze dan helemaal blij van, lief hoor!!

Fachat, hoe gaat het met je, al ietsje beter?
quote:lara1978 schreef op 16 februari 2009 @ 09:48:

DN, vriend en Noah veel geluk met jullie zoontje en broertje! Geniet van de kraamtijd! Fijn dat het zo lekker snel is gegaan. (jammer dat ik de poule net niet heb gewonnen...!!)

Ik werd wakker van die sms en ben maar even naar de computer gelopen. Wilde jullie ook weer niet in spannening laten

Mijn baas heeft het voor elkaar gekregen het netwerk te besmetten met een trojan horse en nu kan ik vanmorgen niet werken, maar de schoonmaakster is er wel. Luxeprobleem, maar toch irritant. hoe krijg je zoiets voor elkaar??

Layla!!! (en DN ook met de poule!)
Ze keerg een e-card en dacht dat het van haar man was...(en negeerde alle vreemde meldingen die tussentijds binnen kwamen). Tsja.
Oeps, dan zit je dus mooi met de gebakken peren...
Lara, hulde voor jou. super wat een digidin die 's nachts zelfs aan ons denkt.

Fachat, ik vind kikker ook zo leuk. Wordt altijd helemaal vrolijk van die plaatjes. De tekenfilmpjes op tv ook zoooo leuk.

Ik ga zo Vincent op bed leggen. De afgelopen nachten waren weer waardeloos. Dit keer waarschijnlijk door zijn oorontsteking. Dikke koorts en pijn.
quote:lara1978 schreef op 16 februari 2009 @ 10:21:

Ze keerg een e-card en dacht dat het van haar man was...(en negeerde alle vreemde meldingen die tussentijds binnen kwamen). Tsja. een ecard ...wat een genante oorzaak!
quote:esan schreef op 16 februari 2009 @ 12:31:

Ik ga zo Vincent op bed leggen. De afgelopen nachten waren weer waardeloos. Dit keer waarschijnlijk door zijn oorontsteking. Dikke koorts en pijn. voor jullie! Hopelijk wil hij een beetje slapen...
Rust, nu even beentjes omhoog en chillen op de bank.

Even een vraagje voor deze digileek. Hoe krijgen jullie die plaatjes toch zo gezellig hier op het forum. Ik kan de plaatjes wel vinden maar nu ze nog hierheen krijgen??????
DN, gefeliciteerd met Thomas!

Ben duf. Later meer.
Arme Vincent! Arme Esan!!!

Muis, waarom ben je gaar?

De computer moet mee met de systeembeheerder, dus ik hoef niet meer te werken vandaag.

Pompidompidom..., wat zal ik eens gaan doen? Eerst de zaterdagkrant maar eens pakken.

Ik heb een berichtje op Hyves staan, kunnen jullie even kijken?
Laar, ik ben gewoon gaar, maar weet ook niet waarom!

Hee, lekker zeg, zo'n onverwachte vrije dag!

Swis, wij vinden het zeker leuk als jullie langs komen in Grindelwald! Gezellig! Wij vertoeven in Hotel Bodmi en de jongens gaan naar kinderopvang Sunshine. Dat is echt een enorm leuke creche met lieve leidsters! Nadeel: de prijs. (ik vind het echt idioot duur, maar je moet wat!)
Draakje van harte gefeliciteed met jullie zoon Thomas!!

Geniet van elkaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven