***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ja ik denk dat we ook van de buikgriep epidemie van april 2007 kunnen spreken. Arme mama's en kindjes, ik hoop dat het gauw overgaat.

Xander ziet er niet van af hoor, hij is levendig en speelt goed.
framboosje : ik ga zeker een foto maken van Xander in olifantenpak. Ze hadden in de winkel ook nog Bumbapak, maar geen hoedje. Ja eentje van Bumbaloo, maar dat leek me toch wel een aardig zicht. Vandaar dat ik het olifantenpak heb gekocht, vriend moest er ook met lachen. Ik ga het straks eens passen bij Xander.
http://www.fun-fopshop.nl...pshop.nl/1/N_art_780.html

Dit pak is het. Heb gezien dat ze voor baby's vanaf maat 74 ook pakken hebben. Echt wel grappig
Fijn dat Xander zo weinig merkt van de pokken...Dan is het nog wel te overzien..Als je ook nog ziet dat je mannetje last heeft ist zo zielig!

En dat olifanten pak is erg geestig! Maar ik denk nog veel schattiger bij een klein kindje!

Pfff wordt gek van die diarree luiers!! Na elke hap eten is het weer zover. Net tommy op schoot, weer helemaal doorgelekt, ook op mijn schoot dus

Net Tommy maar weer op bed gelegd terwijk hij pas een half uur op was van zijn middag slaapje. Hij is zo slap! Net als de muisjes.

En net als ik trouwens! Denk dat ik ook het virus heb maar dan zonder spugen en diarree...Ben al sinds gistermiddag vreselijk slap en zwaar in de benen.

Bah, laat dit snel over zijn voor iedereen!!
Muis, vind je het eten er zo vies? Alleen in jullie hotel, of in het algemeen? Ik dacht een leuke aanbieding te hebben in Belverde, maar dat was voor 1 persoon ipv voor 2?!?

Maar nog steeds een redelijk goede prijs (denk ik) voor hotel, HP (6 gangen avondeten!), en skipas. Erg mooie kamers en een zwembad / sauna etc.

Babyphone aanwezig, dus kan Finn ook lekker slapen als wij beneden zijn. Zal ook even vragen of ze een oppas hebben, dan kunnen we een keer 's avonds afspreken terwijl de jongens liggen te slapen.
Grr, mijn compu doet een beetje moeilijk.

Witchke, waterpokken, beterschap.

Muis, een zieke tweeling, brr, heb met je te doen. Heb je een beetje hulp?

Framboos, vervelend he die doorloopluiers. Ik vroeg me 2 weken geleden precies hetzelfde af.

Ik was net bij een vriendinnetje, haar zoon had vorige week hetzelfde. Het is dus echt weer eens een virus wat overal is.

Was even gezellig. Lekker ook even Nederlands kletsen.

Heb haar morgen opgegeven als nood-nummer in het geval dat er iets is op de creche, of als man niet op tijd thuis kan komen uit London. Vind het wel vervelend zoiets te moeten vragen, maar ja, het is ook een beetje gekkenwerk om thuis te blijven omdat we anders allebei niet binnen een uur op de creche kunnen zijn.

Ga Finn even naar bedje brengen en zelf ff een serie kijken.
Ik huppel een beetje achter de feiten aan, maar

DN, gefeliciteerd met de geboorte van Thomas!! Wat een leuk kaartje, ik moest echt even kijken hoe het nou in elkaar zat, hartstikke leuk idee! Gaat het allemaal goed met jullie?
Swis, ik vind het eten in Zwitserland sowieso vies! Okee, het brood en de chocola zijn meer dan lekker, maar dat is het dan ook. (al zou ik er probleemloos een week op kunnen teren, daar niet van!) Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik alleen maar ervaring met Zwitsers eten heb in het hotel en wegrestaurants, dus ik kan eigenlijk niet zeggen dat AL het Zwitserse voer niet te nakken is!

Hugo is op de bank in slaap gevallen vanmiddag! Hij zag al erg pips, maar ik had niet verwacht dat hij in slaap zou kukelen. Ik heb nog wel even een (vieze) luier verschoond bij hem en hij keek me heel vreemd aan. Het was als het ware alsof hij door me heen keek...Ik vond het best eng. Ik heb een slap vaatdoekje in zijn bedje gelegd en het vaatdoekje mompelde nog even om zijn speen, om vervolgens weer verder te tukken.

Steijn heeft na een aantal overgeefsessies (waarvan ik alles op me heb gekregen) nergens last van, lijkt het op. Ik heb alleen met hem gegeten en het mannetje heeft me de oren van mijn kop gekletst! Zo gezellig! De onderwerpen waarover hij heeft zitten bomen waren: de Teletubbies (altijd interessant), Nijntje (avondvullend programma), Hugo die ziek is (is ook erg zielig en Steijn miste hem, denk ik), Mees (lag in de box en dat moest uitgebreid besproken worden) en boterhammen met kaas. (mamma weet na twintig keer echt dat je het lekker vindt!)

Hugodepugo heeft dus niets gegeten, op een knijpfruitje na. Hij heeft in ieder geval niet meer overgegeven, maar is wel flink aan de race. Ik heb zo het vermoeden dat we morgen niet naar de muziekspeeltuin gaan en dat mijn goede vriendin met slechte invloed niet langs kan komen met haar zoontje.

Framboos, ik moet eerlijk zeggen dat ik een zieke baby tien keer zwaarder vind dan twee zieke peutertjes. Peuterpubertjes kunnen aangegeven waar ze behoefte aan hebben en dat is bij Mees meer hopen dat je het goed raadt!

Arme Mees. Hij schiet er echt behoorlijk bij in nu zijn broertjes aan het kwakkelen zijn. Ik geef hem hup, zijn fles en dan kan hij verder wakker zijn in de box. Ik praat amper tegen hem (al hoort hij mij tien keer achter elkaar Elmer en de Grote Vogel voorlezen) en ik voel me behoorlijk schuldig naar mijn lieve MeesjeMees toe.
Kleine update...

Meisje moet voor onderzoek naar de kinderarts. Ze ontwikkelt zich te traag en omdat er tijdens mijn zwangerschap toen die cystes in haar hoofdje gezien zijn moet ze hierop verder onderzocht worden.

Ik vind het zo eng!

Heb nog niet verder bijgelezen, sorry.
Lievelust : bah wat naar dat je meisje zich te traag ontwikkeld, hopelijk weet de kinderarts je gerust te stellen.
Brr Lievelust, wat naar! Ik kan me indenken dat je er tegenop ziet! Op welk gebied ontwikkelt ze zich te traag? Van mijn grootste horror vak statistiek kan ik me nog herinneren dat gemiddelden alleen kunnen bestaan door uitersten. (dit is dan ook ongeveer het enige dat ik heb onthouden)

Ze is nu toch een maand of vijf? Ik weet niet meer zo goed wat baby's dan "moeten" kunnen, maar veel kan het niet zijn. Omrollen is volgens mijn zompige brein dan nog niet zo'n issue bijvoorbeeld.
Oh LL, gaan ze een scan van haar hoofdje maken? Hebben ze dat nog niet eerder gedaan?
Oh Lievelust, wat eng zeg. Wanneer mag je naar de kinderarts? Gaan ze ook kijken hoe het nu met die cystes is? Ik hoop ook dat het allemaal met een sisser afloopt. Probeer vooral ook op je gevoel af te gaan. Als jij het idee hebt dat je (Meisje) niet serieus wordt genomen, probeer dan alsjeblieft een doorverwijzing te krijgen.

Ach Muis, Mees hoort je toch lekker wel. Hij is toch gewoon ook in de kamer, het zal wel loslopen met hem hoor.

Fijn dat Steijn gewoon gezellig loopt te doen, en idd handig dat Hugo lekker aangeeft te willen slapen. Heerlijk vind ik dat.

Als wij van de creche komen, is het brood, kaas, drinken, slapen. In die volgorde dus!

Hou je trouwens niet van kaasfondue en / of van braadworst? Dat zijn natuurlijk de echt zwitserse dingen.

Verder hebben ze ook vaak wel goed vlees. Heb net de "aanbieding" doorgestuurd naar man, dus eens kijken wat die erover te zeggen heeft.

Hoop wel snel te kunnen boeken, weer iets van mijn lijst af. Nu ga ik lekker even Gooise vrouwen kijken. Heb vandaag geen zin om te studeren. Hopenlijk morgen vroeg nog even.
Ik heb zelf ook wel het idee dat ze erg traag is en dat er iets niet klopt.

Zo begon ze pas met lachen rond 4 maanden en kan ze nu haar handjes bijvoorbeeld nog niet voor haar borst houden en probeert ze ook geen speeltjes te pakken (ze kijkt er ook niet echt naar).

Ze heeft ook een zeer sterkte voorkeurshouding naar rechts en haar schouders en armen zijn altijd heel erg aangespannen.

De osteopaat heeft niets kunnen vinden, maar de fyiotherapeute zei ook dat ze niet goed reageert op de oefeningen en dat ze extreem overstrekt (ze ligt echt als ze de kans krijgt in een halve circel achterover.)

Ze kan bijvoorbeeld ook niet op haar achterhoofd liggen, dan klapt haar hoofdje weer naar rechts. Dat doet ze niet zelf, ze kan het gewoon niet recht houden.

Ik ben wel blij dat er eindelijk een doorverwijzing naar een kinderarts komt, ik loop me al lang zorgen te maken.

Ik wil kunnen uitsluiten dat er iets in haar hoofdje niet goed is, dat vind ik zo eng. Ze is nog zo klein.
Oeh Lievelust wat naar inderdaad, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Wat bedoel je met haar handjes voor haar borst houden? Houdt ze haar armpjes alleen langs haar lichaam? Ik hoop dat de onderzoeken niet vervelend zijn voor je meisje. Wanneer komt je vriend thuis? Je kan nu wel wat steun gebruiken lijkt me.

DN, wat een leuk kaartje, lief ventje hoor, ik kom hem (en jou en Noah) graag een keer in het echt ontmoeten.

Muis, wat zielig dat je mannetjes zo ziek zijn, ik hoop dat dat virus hier wegblijft, want Zahra en Yasemin zijn voorlopig wel genoeg ziek geweest.

Witch, beterschap met Xander, hopelijk heeft hij er niet te veel last van. Dat pak is grappig en ik zag nog meer grappige babykleding op die site. Die slaapzakjes met een zonnebloem en een leeuw zijn tè schattig! Het is dat wij geen carnaval vieren, anders had ik wel iets gekocht voor Yasemin en Zahra.

Oh vandaag heeft een collega die sinds vorig najaar bij ons werkt ontslag genomen. Ze kreeg een andere baan aangeboden en omdat ze wel doorhad dat het bij ons niet lekker loopt en er nóg minder te doen zou zijn als ik terug zou komen heeft ze die baan aangenomen. Ze wilde niet het risico nemen dat haar contract niet verlengd zou worden. Ik vond het wel een heel verstandige zet van haar, hoewel ik het wel jammer vind dat ze weggaat. Het is echt een leuke gezellige meid. dus we zullen haar missen.

Ik ga ff bankhangen en op tijd naar bed, ben nog moe van het piekeren van de week
Lievelustje wat een onzekerheid! Bah! hier

Hopelijk is er niets aan de hand...Brr wat een spannende tijd.

Ik hoop dat ze gewoon net als heel veel kindertjes een gezond ontwikkelings achterstandje heeft.

Kan mij ook wel indenken dat jullie in deze onzekere situatie alles wat ze kan en doet ineens gaan analiseren. Sterkte! En hou ons ajb op de hoogte.

Muisje Moest wel lachen om je vrolijke huug (of was het nou steijn?) verhaal! Die gaat er wel heel relaxt mee om

Een beetje net als Liv. Die is dan wel ziek, maar eet en drinkt gewoon (ietsjes minder misschien, maar het was al zo veel kan ze hebben met dr speklijfje) en is heel vrolijk en levendig.

Tommy is veel meer ziekig en wil veel slapen.

Ehm...ff posten
Och jee, LL-tje toch! Wat naar dat je nu die onzekerheid hebt over Meisje!! Wanneer kan ze terecht? En wanneer is je vriend weer thuis?

Arme Muis, wat een ellende ook met twee zieke kindjes, waarvan er dan ook nog eens een over je heen kotst (getver!). Niet schuldig voelen om Meesje hoor; hij kan je horen en zien en dat vindt hij vast ook heel fijn. Hugo en Steijn hebben ook vaak aandacht moeten delen en dat gaat ook prima. Toch?

Oei, de waterpokken... Nouja, dan hebben jullie het tenminste gehad. Puk was eerst een weekje ziek en had daarna een week de waterpokken, dus het kan zo over zijn.

Wij zijn uit eten geweest en het was heerlijk. Even naar ons favoriete restaurant in het oude buurtje. Leuk!!

Verder een hele gezellige dag met Puk gehad. Hij kletst de oren van mijn hoofd, praat lekker veel na (heel lief maar oke, soms een beetje vermoeiend), en was weer uiterst charmant (slaap lekker...*naam oppas* , en er dan heel overdreven bij glimlachen).

Hij zit de laatste twee maanden zo lekker in zijn peutervelletje! Scheelt echt dat dat slapen de laatste tijd zo goed gaat.
Och jee, LL-tje toch! Wat naar dat je nu die onzekerheid hebt over Meisje!! Wanneer kan ze terecht? En wanneer is je vriend weer thuis?

Arme Muis, wat een ellende ook met twee zieke kindjes, waarvan er dan ook nog eens een over je heen kotst (getver!). Niet schuldig voelen om Meesje hoor; hij kan je horen en zien en dat vindt hij vast ook heel fijn. Hugo en Steijn hebben ook vaak aandacht moeten delen en dat gaat ook prima. Toch?

Oei, de waterpokken... Nouja, dan hebben jullie het tenminste gehad. Puk was eerst een weekje ziek en had daarna een week de waterpokken, dus het kan zo over zijn.

Wij zijn uit eten geweest en het was heerlijk. Even naar ons favoriete restaurant in het oude buurtje. Leuk!!

Verder een hele gezellige dag met Puk gehad. Hij kletst de oren van mijn hoofd, praat lekker veel na (heel lief maar oke, soms een beetje vermoeiend), en was weer uiterst charmant (slaap lekker...*naam oppas* , en er dan heel overdreven bij glimlachen).

Hij zit de laatste twee maanden zo lekker in zijn peutervelletje! Scheelt echt dat dat slapen de laatste tijd zo goed gaat.
Lievelust! Wat een vervelend berichtje zeg! Wat een onzekerheid! En wat naar dat je je zo zorgen maakt! Wel goed dat je nu de doorverwijzing hebt gekregen en dat het een keer goed onderzocht wordt allemaal! Pff ik hoop voor je dat er niets aan de hand blijkt te zijn en Meisje gewoon een beetje langzaam is! Sterkte! Weet je al wanneer het onderzoek plaatsvindt?

Oh en Xander de waterpokken, ook al zo vervelend! Gelukkig heeft hij er niet heel erg veel last van! Ben erg benieuwd naar de foto van Xander in zijn olifantenpak! En jij? Ga jij als mama-olifant?

En de muisjes nu dus ook ziek! Jeetje het is echt eemn april2007biekgriepepidimie! Alle niet zieke kindjes moeten maar flink wat digimientjes tot zich nemen!

Ole voelt zich ook echt beroerd! Had de hele dag niet overgegeven, maar zonet was het toch weer raak, het enige wat hij vandaag had gegeten (een appel), kwam er net weer uit! Hij heeft ook flinke koorts (39,8 zonet), hij ligt nu beneden op de bank te slapen, kunnen we hem wat beter in de gaten houden en is hij lekker bij ons. Framboos heeft Tommy ook koorts?
goedenmorgen allemaal. Hoe gaat het met de zieke kindjes en de ouders? Hebben jullie weer gebroken nachten gehad? Ik heb echt met jullie te doen, zulke dingen zijn niet grappig.

Hoop dat jullie het zelf niet ook krijgen, da's namelijk ook niet echt leuk. Fachat, wij hebben Finn trouwens een paar nachten met zijn bed in onze kamer gezet, ook idd zodat we hem goed in de gaten konden houden. Hij gaf overdag niet over, maar alleen 's nachts.

LL, nogmaals een dikke knuffel voor je. Ik weet niet wat ik kan zeggen.

Hier alles ok. Finn is naar de creche en ik ga zo om 10.30 rijden. Heb net de tomtom al klaargezet, euro's gepind, de auto leeggeruimd, ga dan nog even tanken op de route en gaan met de banaan. Het is maar 2 uurtjes rijden, dus dat is easy.

Nu eerst ff een lekkere macciato maken en een ontbijtje cheffen.
Goedmorgen!
Goedemorgen!! Hoe ist hier met de zieke kindjes?? Fachat hoe ging de nacht??

Hier nog steeds diarree bij de 2, en tommy die nog steeds niets wil eten.

Ik zelf ben ook nog steeds ontzettend slap en lamlendig. Een grieperig gevoel... Heb ook het virus maar dan zonder diarree en spugen.
Fachatje tommy en livia hebben trouwens geen koorts. Ook hebben ze beiden dinsdag maar 1x gespuugd, en daarna niet meer. Dus minder heftig hier dan bij jou.
Goedemorgen

Veel beterschap voor alle zieke kindjes!!!

*gooit een grote hand vol digimientjes het land in *

Lievelust: OOh jee, wat een onzekerheid. Goed dat je aan de bel hebt getrokken en dat ze haar na gaan kijken. Beter op tijd allles goed nagekeken dan te lang gewacht. Ik duim voor je dat het allemaal mee blijkt te vallen!
Framboos, heel veel succes, misschien kan je uit voorzorg al iets halen om je darm-flora op te peppen. Iets van yakult ofzo. Baat het niet ...

Jeetje, lees net in een intern bericht dat er 200 van de 900 banen (in het bereik waar ik werk en IT samen) gaan verdwijnen.

Ben ik even blij dat ik ten eerste onmisbaar ben, en ten tweede we net 2 nieuwe jongens in het team hebben, waarvan de taken minder duidelijk omschreven zijn. Ik vrees echt dat het team weer gaat veranderen.

Dat zijn geen goede berichten, wel verwacht, maar nog steeds niet leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven