April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Goeiemorgen!

Jore succes vandaag!

Puck veel plezier de komende weken en geniet ervan!

Pam ik heb geen idee hoeveel mensen je mee mag nemen bij een pretecho max 4 geloof ik. Maar bij de VK weet ik het niet, moet ook eerlijk zeggen dat de 1e echo vorige keer niets voorstelde met 2 min klaar.........

Van het weekend vooral veel geslapen! Moe moe moe maar 's avonds ook een beetje last van misselijkheid. Dus maar vroeg naar bed dan heb ik er geen last van haha

tot laters!
Ik heb een vraagje... misschien dat jullie me er mee kunnen helpen aangezien ik mijn jongste kreeg in 2005 en er sindsdien zaken veranderd zijn.

Wij willen graag het geslacht van het kindje weten en vroegen ons af of er bij de 20 weken echo aandacht aan besteed wordt als je het zou willen weten. Normaal wordt de geslachtsbepalende echo ook in week 20 gedaan en 2 echos in korte tijd: is dat een probleem?
Hallo allemaal,

Gelukkig voel ik me niet zo beroerd zoals velen van jullie, maar ik ben wel hondsmoe. En zere borsten, ook dat. En ik ben nog steeds enorm onzeker. Zo onzeker zelfs dat ik vorige week een bureau heb gebeld dat pretecho's doet. Ik kan echt niet wachten tot 19 september! Vandaag begint mijn 8e week.... En heb ik vanmiddag om 17.30 uur een echo. Het is allemaal nog zo onwerkelijk. Ik hoop dat het beter gaat als ik vanmiddag zie dat er echt iets groeit en dat het hartje klopt... Ben ik heel erg?
Louise bij de 20 weken echo gaan ze je vragen of je het geslacht wilt weten zo ja dan gaan ze kijken of het zichtbaar is en krijg je het direct te horen en zo niet dan zullen ze netjes hun mond houden.

Reminder je bent niet erg hoor! Moet alleen eerlijk zeggen dat ik er het geld niet voor over heb om het eerder te weten dus ik wacht nog wel even af. Veel plezier vanavond alvast en succes!
We zijn vandaag naar de gyn. geweest, en het was weer niet positief. De vruchtzak is gegroeid maar er is geen vruchtje. Volgende week dinsdag ga ik weer voor absolute zekerheid want de gyn. stond er volgens eigen zeggen neutraal tegenover.

De moed is ons nu wel in de schoenen gezakt. Ik ben er behoorlijk kapot van en mijn man is ook verschrikkelijk verdrietig. Ik zal volgende week weer wat van me laten horen!

Bedankt voor jullie duimen en aanmoedigingen.
ooh jore..... wat rot voor je.. weet je wat de kansen zijn? heel veel sterkte in ieder geval...
Wat vervelend Jore! Ik duim voor je dat het toch nog positief nieuws wordt volgende week!
Hoi meiden,

Jore wat gigantisch kut!

Ruma: wat spannend voor je nichtje. Wel goed dat ze het hebben gediagnosticeerd en ingegrepen! Gaat het verder goed met de tweeling.

Elmanita: praat me niet van stuwing. Vreselijk vond ik het (en best pijnlijk) ondanks dat ik 4 maanden borstvoeding heb gegeven.

Ik voel me wel dik maar heb het idee dat het voornamelijk vocht is.

Groetjes,

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
@ Jore, dat zijn geen prettige berichten. Wat is je eigen gevoel erover? Dus er is ook geen hartje te horen?
Vanwege het bericht van Jore zal ik mijn 'nieuws' kort houden, maar ik wilde het jullie niet onthouden: we hebben het hartje gezien en horen kloppen. Verder was er niets te zien omdat het nog veel te klein is. Dat zou bij de volgende echo op 19/9 anders moeten zijn.
Thanks, Elmanita, voor je antwoord! We wachten het gewoon maar af...

Poeh, sinds vandaag ben ik emotioneel ook zwanger hoor. Kan niet zo veel hebben vandaag... of ik word huilerig. Is wel apart omdat ik normaal nooit huil. Morgen lekker naar de vk. Alleen bloedprikken en wat vragen beantwoorden, maar wel leuk om er mee bezig te zijn...
Ik ben even te slap om op van alles te reageren maar wilde iig Jore heel veel sterkte wensen want dit is idd giga kut (dank vrolijkevrouw...). Hou je haaks en wie weet valt het allemaal nog mee vlgd week! Een dikke knuffel
Jore, wat naar voor jullie! Hoop van harte dat het nog goed gaat komen. Denk aan jullie.

Reminder, gefeliciteerd met het hartje.

Hier ook verder (nog steeds) te moe enzo om veel te vertellen te hebben (wordt wel saai zo). Hoop echt dat het over een paar weekjes allemaal wat beter gaat met de moeheid van iedereen hier!
Jore: ongelofelijk klote zeg. Hopelijk volgende week een betere echo! Ik duim voor je.

Verder sluit ik me bij de rest aan en ga weer op de bank liggen...
Jore wat ongelofelijk balen voor jullie zeg. Ik hoop en duim voor jullie dat het volgende week er goed uitziet.

Hier ook moe moe moe en vreselijk verkouden. Daar word je niet blij van. Maar goed nog 1 dag werken en dan 3,5 week vrij. Even lekker bijkomen. En ook van de week een vakantie geboekt in december en daar hebben we enorm veel zin in. Vrienden van ons wonen in het buitenland en die gaan we na ongeveer anderhalf weer eens opzoeken. Heb ik lekker iets om naartoe te leven. Heb er nu al zin in!
Jeetje Jore, wat klote!!! Ook van mij veel sterkte en ik hoop dat het nog goed blijkt te zijn volgende week!

Voel me ook ellendig en onzeker, ben bij vlagen misselijk en vandaag was het zo erg dat ik op kop boven de plee moest. Nog niet eerder zo erg gehad en nu maak ik me zorgen omdat ik pijn in mn buik heb. Dat overgeven kan nooit goed voor zo'n vruchtje zijn:-(
goeiemorgen dames,

Jore wat ontzettend rot voor jullie. Ik hoop dat volgende week toch alles goed is (hopelijk groeit de vruchtzak niet voor niks en is jullie uk gewoon errug goed in verstoppertje spelen?).

Asjemenou vervelend hoor dat je je zo beroerd voelde maar die kleine merkt er echt helemaal niks van hoor! Die zit lekker warm in een enorme zak water dus die tukt heerlijk verder!

Klinkt lekker Watje op vakantie! Waar wonen je vrienden? in een lekekr zonnig oord??

Hier verder niet veel te melden, kleine man is vandaag precies 5 maanden oud, wat gaat de tijd toch snel! En sinds gisteren is hij ook niet meer de jongste op de creche! Er zijn nu 2 andere kindjes bijgekomen die ongeveer 3-4 maanden waren en die vindt hij schijnbaar maar vreemd haha. Heeft ze heel lang bestudeerd vanuit de andere box.......
Hallo allemaal!

Ik weet het, ik ben bijna niet op het forum qua reageren maar ik lees trouw mee.

Vandaag de eerste afspraak gehad bij de verloskundige, helaas werd er bij ons niet naar het hartje geluisterd. Volgens de vlos wordt dit pas bij de termijnecho gedaan met 12 weken, we moeten dus weer even wachten.

We hebben dus op 29 september de eerste echo. De week daarvoor zijn we lekker nog een weekje op vakantie, heerlijk even de zon opzoeken....
Hoi meiden,

Elma: gaat snel he, met de creche. Wilger is nou al 1 van de oudste in de babygroep. Ik weet nog dat ik voor de allereerste keer kwam om kennis te maken. Wilger was toen 6 weken, vond ik die kinderen van 3.5 maand al supergroot en als ik ze nu zie zijn ze zo klein!.

Vandaag heb ik de eerste zwangerschapskleren gekocht. Ik groei overal veel sneller uit dan de eerste keer, wat een verschil! Ik heb een broek, een trui en een beha. Ik ben bij future maman geweest. Echt mooie kleding maar ik loop er wel een beetje op leeg dus niet te vaak naartoe gaan.

Het eerste weekend van Oktober gaan we een weekend naar de huttenheugte (van CenterParcs). Ik heb er echt zo enorm zin in. De voorpret is al leuk.

Asjemenou: ik denk dat de misselijkheid juist betekent dat het goed zit! Als je het echt heel erg hebt wordt het vast een meisje, dan heb je altijd wat meer klachten.

Maandag over een week pas de eerste echo. Ik vind het ook wel erg lang duren, ik bend an al bijna 11 weken.

Groetjes allemaal,

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
@Wendy en Watje 80: jullie hebben toch vandaag de echo? Laten jullie het wel weten?
Hier een kloppend hartje! Heerlijk nu kan het echte genieten pas gaan beginnen. Ben erg blij en opgelucht.

O onze vrienden wonen (helaas) niet in een zonnig en warm oord maar in Slovenie. Daar gaan we genieten van een hoop sneeuw als die valt tenminste.
zow ook net bij de VK geweest nog geen echo oid en aangezien alles nog in de pc stond stond ik met 15 min weer buiten haha Ik heb net wel de afspraak gemaakt voor de combitest daarvan hebben we de 1e echo op 22/9.

Watje gefeliciteerd met het hartje ik ga hem zo in de tabel zetten! Maar Slovenie is best mooi he? Mijn collega komt daar vandaag zie altijd leuke en mooie foto's als hij naar huis is geweest!

VV: ik ben ook bang dat ik alweer ergens broeken vandaan moet halen want het zit allemaal best al strak (ja al dat babyvet zit er nog steeds aan en dat wordt straks natuurlijk allen maar mer he?). Maar het is wel leuk shoppen natuurlijk.
Hier een !! Was wel erg zenuwachtig hoor!

Alles scheen heel duidelijk zichtbaar, twee armpjes, twee beentjes en wij maar staren naar de scherm... Was voor ons echt niet meer dan een klein wurmpje!

Ik ben vandaag precies 9 weken, dus de kleine staat "gepland" voor 9 april!
@Wendy en Watje, gefeliciteerd meet jullie hartjes! Wat prachtig!

Wij hebben morgenmiddag de echo en ik vind het eerlijk gezegd best eng! Spannend hoor, ik ga maar slapen nu en zien dat ik de ochtend doorkom met hard werken.
Wendy en Watje, van harte met het hartje.

Ik ben wel benieuwd wie van jullie voor de combinatietest kiezen? En dan vooral van de dames onder de 35.

Ik zelf ga er denk ik niet voor. Het lijkt me zoveel onrust te geven en je het geen echte zekerheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven