April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Wat spannend Floddertje1 en wat lijkt het me moeilijk om niet in die enveloppe te kijken!!! Maar wel zo leuk om daar inderdaad samen nog een bijzonder moment van te maken! Veel plezier!

Ik ben zelf echt heel blij dat we weten dat ons kleine drukteschoppertje een meisje is, ze is al heel dichtbij daardoor, heb het gevoel dat ik daardoor al meer een band met haar heb.

Glucosetest stelde weinig voor en was prima qua uitslag, laag zelfs, dus zit nu heerlijk zak snoep leeg te eten...:-). Ijzer ook prima, dus lekker zo door gaan.

Alleen net van 1 van mn beste vriendinnetjes gehoord dat IUI poging zoveel weer niet gelukt is, en ik merk dat ze echt moeite heeft met mijn zwanger zijn en dat ik daardoor weer moeite heb met het delen van dingen met haar. Zucht..niet leuk!
@Noeri: haha nou gelukkig zijn de mijne wel heel mooi nu!:P mn vriend is er helemaal blij mee:D haha!

Weet een van jullie een antwoord op de volgende vraag???

Mijn contract loopt tot 18maart, 13maart of 27feb.ga ik met ZW-verlof. Als mijn contract NIET word verlengd wat moet ik zelf dan doen om te zorgen dat ik een uitkering/zwangerschaps uitkering o.i.d. krijg?? waar moet de werkgever zich aan houden.heb al ge-googled FNV gekeken enz maar staat niet echt een duidelijk antwoord. OWJA het is een amerikaans bedrijf dus ook geen CAO :S

Ik hoor het graag!!

succes allemaal met echo's, ziekenhuisbezoeken enz!
LEEF!doe de dingen die je moet doen,geniet,spring,dans,ben blij,enthousiat en spontaan,ga uit maak plezier.Niet echt een motto maar dat kwam nu even in me op!
Ik heb ook van de verlos meegekregen dat ik rustiger aan moet doen en bedrust moet houden als ik harde buiken blijf houden maar heb er gemiddeld 1 per dag en dan ga ik ff rustig zitten of tukkie doen dus hou me er keurig aan hoor. Op mijn werk krijg ik juist hele leuke positive reacties, Extra tip voor de kinderwagen hahahaha en als ik weer eens vergeet of het nou cappucino moest zijn op gewone koffie krijg ik vaak te horen Ja meid dat hoort erbij zwangerschapsdementie hahahaha

Ik werk nog maar 2 dagen in de week van 8 uur per dag waarvan ik er 4 uur op een kruk zit dus valt op zich erg mee. Ik heb gewoon zon onwijze drukte in mijn kont zitten dat ik niks uit handen kan geven en dat is het probleem IK WIL ALLES ZELF DOEN en daar moet ik mee kappen!

Verder voel ik me echt super ook met mijn beginnende liesbreuk gaat het goed hij is nog niet doorgebroken en heb er lijkt wel minder last van naar mate ik die houdingsoefeningen doe voor mijn rug!

Zo nog even de kerstkadootjes kopen en dan vanmiddag weer lekker ff tukken vanavond met vriendlief onze kast kopen zodat we verder kunnen met verbouwen!

Ik heb geen idee hoe het werk met je contract Johaira

en flodder wat spannendddd alvast gefeliciteerd met je meissie! en veel plezier morgen! En ik zal ook weer eens wat fotó's van mijn buik maken!

Knuf voor jullie
Als je contact niet wordt velengd dat moeten ze dat minimaal een maand van tevoren opzeggen. Tenminste; dat moet in je contract staan. Ik zou er zelf ook op tijd naar vragen. je kunt 3 weken vantevoren via www.http://www.uwv.nl/particulieren/index.aspx een uitkering aanvragen. Dat invulklen kost je wel een apar uur. Als je dat echt 3 weken vantevoren doet dan krijg je snel een gesprek en daarin zullen ze je alles uitleggen. Als je zwanger bent ga je automatisch een andere uitkering in (dat regelt het uwv). In die uitkering (je krijgt dan 70% van je laatstverdiende salaris) die net zoalgn duurt als een zwangerschapsverlof heb je dan geen sollicitatieplicht. Daarna ga je weer de werkeloosheidsuitkering in en heb je weer sollicitatieplicht.

officieel mogen ze je niet laten gaan omdat je zwanger bent, maarja zolang ze dat ontkennen kan je ze niet echt wat maken.
up
Jemig, wat een stilte hier. Ikzelf heb kerstvakantie met drie kids, dus vandaar...ze houden me bezig zullen we maar zeggen.

Vandaag precies 26 weken. Het begint echt op te schieten, vind ik ook niet zo erg. Heb zin om deze kleine echt te zien en te knuffelen.

Pam, 1 harde buik per dag is toch keurig? Ik wou dat ik dat kon zeggen..Maar bij een eerste zwschap hoor je er minder last van te hebben geloof ik.

Hoe is het verder met iedereen?
enorme radiostilte hier haha

alles ok van deze kant eindelijk soort van vakantie, wel af en toe cellen gaan voeren da's wat minder maar goed we kunnen uitslapen!

Hier nog geen harde buiken maar nog wel steeds van die speirpijn scheuten van het oprekken en die buik is al enorm!

Ga ff lekker onder de douche en dan voor de tv!

Alvast fijne dagen dames!
het is echt stil hier!

Flodder hoe is de envelop uitslag gegaan???

Voor degene die vakantie hebben! IK BEN JALOERS hahaha

Iedereen hele fijne dagen! Lekker eten jammie hahaha zit nu ook een zak m&ms weg te eten om 6 uur sochtends rare hormonen maar kon weer eens niet slapen vannacht blerggg

Ga nog maar even terug naar bed!

Kus
Jaaaaa, we weten het !!! Maar wil het niet zo hier neer knallen.

T gaat zeker al weer opschieten !! Ik ben de laatst uitgerekende (haha klinkt ook raar) en ben zondag 22 weken al weer.

Kom later weer even terug en dan wat uitgebreider !!
@Floddertje: Leuk zeg! Was het een leuke avond?

Leuke kerst gehad iedereen? Wel apart; zwanger kerst vieren. Niet drinken en veel familie gezien die me nu voor het eerst zagen. Grappig; al die leuke reacties.

Verder beweegt mijn buik nu daar waar de baby beweegt. Bizar hoor. Wel erg grappig ook!
Iedereen fijne dagen gehad? Hier was het gezellig hoor, maar ook wel lekker als het weer achter de rug is. Nu oud en nieuw nog, en dan weer frisse start. Nou ja, fris, ik lijk wel weer steeds moeier te worden, hoe zit dat bij jullie?
Goeiemorgen!

Voor de zoveelste keer verkouden hier dus moe ben ik zeker Beer maar dat ligt denk ik nu echt aan het enorme slaaptekort (lig alleen maar te blaffen snachts geloof ik).

Grappig is dat he Noerie? Ik heb het nu ook dat mijn buik gaat bewegen dus de kleine is al aardig sterk!

Kerst was hier ook ok, nu nog oud en nieuw, ben benieuwd hoe de kleine man erop reageerd. Ik hoop dat ie lekker doorslaapt!
Ook hier drukke dagen achter de rug pfff wat een verplichtingen!

Ook ik blijf maar verkouden 3 weken al maar dat schijnt te liggen aan het feit dat je slijmvliezen beter doorbloed zijn tijdens de zwangerschap!

Vriendlief heeft onverwachts een leuke promotie gemaakt voor de kerstdagen met een leuke salarisverhoging en grotere auto jippie hahahahaha

Ik word ook steeds sneller moe zeg jeetje ik kan gewoon niet zonder mijn middagdutje tegenwoordig hahahahaha

Vanaaf weer werken gezellig pfff blerggg

Fijne dag iedereen vandaag en beterschap!
lekekr hoor Pam een beetje extra lucht voor als de kleine komt straks!

Inmiddels is de verkoudheid doorgeslagen naar een bijholteontsteking dus de hele linkerkant van m'n hoofd zit vol snot en m'n kiezen doen er zelfs pijn van (plus een loop oog) lekker hoor zo aan het eind van het jaar haha
Wat een ziekenboeg hier. Vervelend allemaal. Ik hoop dat jullie snel weer opknappen.

De baby wordt sterker en is me echt een druktemaker! Niet af en toe een schopje, maar als ik mij hand op mijn buik leg dan schopt hij/zij rustig 20 keer. Wel leuk!

Vrijdag ga ik lekker op vakantie. 12 dagen naar de canarische eilanden. Even die enomre kou achter me laten. Fijn!

Allemaal de beste wensen voor 2009. Het zal een jaar worden die we allemaal niet snel zullen vergeten denk ik zo :-)
hoi meiden,

hier ook ziekenboeg en de auto is kapot sinds eerste kersdag. We konden ook niet meer verder. De ANWB heeft de auto van de snelweg af gesleept en ons naar het station gebracht.

Ook nog sinds zondag echt niet lekker.

Sinds vandaag voel ik me wel beter (geen koorts meer!).

Met de baby gaat alles trouwens prima.

Leuk pam, van die promotie.

Groetjes,

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
Sterkte voor alle zieken en voor iedereen een fijne jaarwisseling!

Hier was vriendlief vorige week ook vier dagen plat met griep en dacht dat het mij ook te pakken kreeg, maar een paar extra vitaminepillen en avondje vroeg naar bed ging het goed. Denk dat de zwangerschap misschien wel wat extra energie geeft? Voel me zo lekker, baby is ook enorm druktemakertje geloof ik maar ik vind het wel gezellig!

Noerie, Canarische eilenaden, lekker hoor, veel plezier, waar ga je heen?
He meiden,

Gelukkig nieuwjaar!!

Ik ben hier even wat minder vaak geweest, mijn moeder lag namelijk in het ziekenhuis met kerstmis, en is voor oud&nieuw gelukkig weer thuis gekomen. Hoop drukte en zorgen gehad, maar het gaat nu weer beter.

Tot gauw,

Groetjes Mette
hoi allemaal,

gelukkig nieuwjaar en op naar de geboorte van onze kleine mannen en dames!

Mette gelukkig is je moeder nu weer thuis hopelijk hoeft ze voorlopig niet meer opgenomen te worden?
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!

Een bijzonder jaar voor ons allemaal en ik wens iedereen heel veel geluk!

Volgend jaar Oud & Nieuw met een kleintje erbij...het lijkt nu ook ineens dichtbij te komen!

Kreeg net een pakketje met allemaal babyspulletjes die ik had besteld van Lief.nl, zo leuk, kan niet wachten om het dametje in die schattige kleertjes te gaan kleden!

Ze hebben goeie korting nu, dus ook wat voor jullie?
*********************Gelukkig nieuwjaar**********************

Het geboortejaar voor onze kleintjes! Heel raar eigelijk hahahaha

Kleine vond niet zo leuk al die knallen ben ook maar gelijk binnen verder gaan kijken naar het vuurwerk. Stiekum ook een half glaasje champagne gedronken en het smaakte me niet eens hahahahaha

Jeetje VV wat een drama met je auto zeg! Kan die nog wel gemaakt worden??

Sterkte met de ziekenboeg!

Fijn Mette dat je moeder weer thuis is, gaat het goed met haar??

Asjemenou ik had de uitverkoop ook al ondekt en kon me niet inhouden hahahahaha

Noerie ik weet niet of je het nog leest maar een hele fijne vakantie! Geniet er lekker van.

Onze vakantie is ook geboekt we gaan 10 okt naar Turkije incl kleine meid die dan 6/7 maandjes is. Neem al haar eigen eten en drinken mee. Heb er echt zin in! We zien wel hoe het loopt.

Fijne dag nog jullie ik ga appelflappen bakken jammie hahaha ben in mijn bakperiode en de nesteldrang is ook erg aanwezig. Hoever zijn jullie met de kamertjes?? Wij gaan morgen echt beginnen jippie.
Hoi meiden!

Ik ben een heeeeeeeeele tijd niet geweest, ben vanaf dag 1 erg misselijk met de bijbehorende overgeefessies etc.. Geen punt, ik dacht dat het tijdelijk zou zijn, en na 4,5 maanden dacht ik ook dat ik er een beetje vanaf zou zijn. Nu ben ik al een hele maand zwaar verkouden, met uiteindelijk een bijholteontsteking. Ik slik antibiotica en gebruik een neusspray. Het helpt allemaal geen bal en ik heb het vreselijk benauwd. Vooral 's nachts kan ik niet slapen en ik mis echt uren slaap. Dit resulteert weer in paniekaanvallen overdag omdat ik niets proef en wil eten en ik echt instort van de slaap en weer moet overgeven. Jullie begrijpen, ik voel me niet echt fit en gezellig. Ook voor mijn man wordt het nu wel een beetje vervelend (al zou hij dat nooit laten merken). Met oudejaarsavond heb ik op bed gelegen, en zat hij alleen beneden.

Heeft iemand tips? Ik ben bereid alles te proberen!

Ik wens jullie een mooi, bijzonder jaar toe. Het jaar van de geboorte van onze babietjes!

Liefs,

mjds
Allemaal een heeeeeeel gelukkig 2009 !!!! Met allemaal mooie en gezonde kindjes !!

mjdh; wat vervelend meid !! Ben bang dat ik je niet zo goed kan helpen verder !!

Alle zieken/ verkouden meiden: beterschap !!

Hier alles goed. Maandag midweekje naar texel. Heb ik veel zin in. Verder niet zo veel. Beetje op het ijs en een beetje de kindjes bezig houden. Wel gezellig !!
Hej meiden:

Allereerst voor iedereen een gezond, gelukkig en voorspoedig 2009 toegewenst met heel veel mooie bevallingen en dito baby's!!!

Hier is dan eindelijk de kerstvakantie voorbij en morgen begint weer het gewone ritme: mijn ouderschapsverlof os afgelopen en nu moet ik weer 4 dagen per week (32 uur) gaan werken tot aan mijn zwangerschapsverlof. Ik merk dat ik het nu eigenlijk al een beetje heb gehad met de zwangerschap . Als ik de verhalen lees van degenen die voor de eerste keer zwanger zijn, denk ik vaak: had ik dat gevoel nu ook nog maar. Ik merk gewoon aan alles dat deze 4e zwangerschap gewoon zwaar is, veel zwaarder dan de vorige 3 (die doorliep ik bijna fluitend). Maar het is nu zoveel drukker met de jongens (school, zwemles, feestjes, boodschappen en de hele mikmak), dat ik echt heel weinig energie 's-avonds overheb. Maar goed, de langste tijd hebben we gehad, al ben ik wel benieuwd hoe we het dalijk met 4 kleine kinderen moeten redden en regelen...@-(

Groetjes, Ruma
Ruma, kan me heel goed voorstellen dat je dat af en toe helemaal hebt gehad!! Nu vind ik alles leuk en lekker en kan bewust de rust opzoeken en genieten van baby-getrappel en hormonen. Pff, drie kids met bijbehorende 'verplichtingen' lijkt me superleuk maar ook heel vermoeiend!!

Hier wel alweer met de laptop op schoot wat werk aan het voorbereiden. Drukke maanden voor de boeg, niet alleen qua werk maar ook nog alles voor de baby regelen, ons huis in de verkoop zetten, trouwen en als het ff kan nog een lang weekendje of mini vakantie weg...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven