April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
hoi meiden,

duplex: hoe is het nu? Erg schrikken, hopelijk valt het mee.

Ik ben moe en misselijk. De benauwdheid wordt gelukkig wel minder. Vanmiddag ga ik even bloed prikken bij de HA.

groetjes,

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
Duplex, sterkte, hoop dat het meevalt!

Hier ook, moe/misselijk, what's new. Morgen trouwens een afspraak met de vk, en wie weet een echo?
Nou, het bloeden is bijna over gelukkig. Gisteravond wel contact gehad met de vk na zeer heftige bloedingen en die bereidde me voor op een miskraam. Die dus niet kwam....

Morgen weer naar het ziekenhuis voor controle, we hebben nog een klein beetje hoop dat het misschien goed komt.
Duplex hoe gaat het met je nu? Heel veel sterkte en hopen dat het niets ernstigs is.
Goed om te lezen dat het bij jullie allemaal eigenlijk wel goed gaat, op de gebruikelijke kwaaltjes na trouwens!
Nou, hier nog geen rede tot vrolijkheid.

Heb net de afspraak bij de gyn. gehad. Er was niets te zien. Hij twijfelde of het dat ene kleine stipje kon zijn.... hij was niet zeker van z'n zaak...het was in iedergeval erg klein.

Ik heb nog gevraagd of dit normaal was na 6 weken en hij zei van wel....zelf hebben mijn man en ik enorme twijfels.

Volgende afspraak 1/9.....bah weer twee weken onzekerheid!
@ duplex wat ontzettend vervelend voor je met die bloedingen. Het hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het misgaat ! Succes vrijdag als je nog een keer mag! Ik hoop dat alles dan goed is en op dit moment ben je ook gewoon lekker ZWANGER! (zo denk ik op dit moment ook om de spirit bij mezelf ook een beetje hoog te houden!)
Hoi allemaal,

Jore wat rot voor jullie, zeker na alle moeite die je gedaan hebt om zwanger te worden. Maar 6 weken is erg kort hoor, misschien heeft de gyn wel gelijk dat het normaal is. Hopelijk.

Ik zit thuis ook maar wat te zitten. Woensdag bloed prikken en dan donderdag weer naar de dokter om de uitslag door te nemen. Als alles goed is mag ik maandag weer aan het werk! Ik heb er ook wel zin in om mijn zinnen even te verzetten.

Vv.
Hier moe en gevoelige borsten. soms echt pijnlijke borsten. Krijg nog één broek dicht...gaat lekker. Maar in mijn nieuw aangeschafte zwangerschapsbroek lijk ik echt té zwanger!! Dus die kan ik echt nog niet naar mn werk aan enzo!!

@jore en duplex...ik blijf voor jullie duimen. Het komt vast allemaal goed!!!! Bloed hoeft niet te betekenen dat het mis gaat, en 6 weken is ook nog heel erg vroeg.

Had je een volle blaas jore? Ze zeggen dat je het dan beter kunt zien...
Oh...en helemaal nieuw. Op de gekste momenten van de dag hardstikke misselijk..... Dus niet alleen in de ochtend...

En alles stinkt ver-schrik-kelijk!!!
Goeiemorgen!

Zo vandaag vroeg op de pc aangezien mijn man ons zoontje naar de creche aan het brengen is en er vandaag schilders komen om de buitenboel te doen. En aangezien we dus geen idee hebben hoe laat die komen moet ik dus thuisblijven tot of man terug is of dat de schilders er zijn............

Duplex en Jore: probeer positief te blijven! 6 weken is inderdaad erg voreg. Ik heb met 10 weken een echo gehad en toen was het al een iniminie ding! En een volle blaas kan volgende keer ook helpen om je baarmoeder naar voren te drukken.

TG: heerlijk he dat echt alles stinkt! Ik kwam gisteren thuis en de hele bovenverdieping stonk (naar mijn idee dan) man rook dus niets. Maar mooi dat toen we zoon lief uit bed haalden voor z'n late fles dat we ineens snapten waar het vandaan kwam! Meneer had al 3 dagen niet gepoept en had besloten dat even lekker in z'n slaap in te halen gadver!! Wat een enorme meurlucht kan er uit zo'n uk komen

Beer en duplex: succes vandaag bij de vk/gyn!

VV: voel je je nog een beetje goed? Hopelijk donderdag een oplossing voor jou!
Elmanita lekker hoor! En die kleintjes kunnen echt VRESELIJK stinken.

Jore wat balen zeg. Hopelijk kunnen jullie over twee weken die onzekerheid wegnemen. Maar twee weken duurt erg lang.

Duplex hoe is het met jou?

Vrolijke vrouw hoe gaat het nu met jou?

Hier niet zoveel bijzonders. Weinig kwaaltjes (erg eng) alleen slaap ik vreselijk slecht. Lekker handig als je al zo moe bent. Heb mijn eerste echo op 4/9 en eerste afspraak vk op 11/9. Pas als ik zie dat op de echo alles goed is gaat de vlag uit.
Jeetje Jore, wat naar dat je nog zo lang in onzekerheid moet zitten. Twee weken duren dan erg lang!

Hier gaat het niet zo goed, ik vloei nog steeds en voel me niet zwanger meer. Ik ga er dus maar vanuit dat het fout zit. Nog een paar uurtjes, zit de tijd echt vooruit te kijken. (Niet dat het helpt!)
he Duplex gatsie! Hoe laat moet je? Hopelijk lijkt het erger dan het is!
Hoi meiden,

duplex, wat naar dat je nog steeds bloedt. Hopelijk ben je nog zwanger, niet opgeven!!

Ik voel me niet echt zo heel vrolijk meer. Ik zit maar thuis en ik wil graag weer aan het werk of in ieder geval even iets leuks doen. Morgen weer bloed prikken en dan weet ik donderdag meer.

Vanavond komt mijn zoontje ook weer terug thuis (is sinds zondagavond aan het logeren bij mijn mans ouders).

Ik zit wel alvast te bedenken hoe het straks moet met de kinderopvang. In de nieuwbouwwijk waar wij gaan wonen zijn de wachtlijsten heel lang. Onze zoon is pas een half jaar nadat we verhuisd zijn aan de beurt dus die moeten we zolang nog naar de oude opvang brengen. Nu zijn we ons ook aan het oriënteren op een gastouder. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?

In de eerste plaats hoop ik natuurlijk dat de zwnagerschappen van iedereen hier goed verlopen.

Groetjes,

Vv.
@duplex...al nieuws??? Ik heb keihard voor je geduimd...laten we hopen dat alles goed is...
hier ook een dolgedraaide duim hopelijk is alles goed!
Helaas ben ik niet zwanger meer. Ik schijn toch een miskraam te hebben gehad aangezien het vruchtje dat we zaterdag zagen, ineens weg is!

Gelukkig een hele aardige gyn, volgende keer (we gaan het zsm weer proberen) krijg ik al een vroege echo.

Heel veel succes met jullie zwangerschappen, ik kom vast nog weleens binnenzeilen hier.
Duplex, sterkte, wat erg voor jullie.
@ duplex He bah wat naar, ik had zo voor je gehoopt dat het goed zou gaan! Ik wens je ook veel sterkte. Zelf probeer ik nog positief te blijven!
@ allen Nee, ik had geen volle blaas ik ben zelfs drie keer naar de WC geweest binnen een half uur voor de echo! Zenuwen en ik plas vaak sinds ik zwanger ben. Ik dacht dat dat alleen voor een uitwendige echo handig zou zijn... Nou, de volgende keer zorg ik dat ik een dikke liter water heb gedronken hahaha! Heb omdat ik zo'n twijfel had gisteren nog een keer een zwangerschapstest gedaan hahaha...ja, het klopt toch... hij geeft wel ZWANGER aan hahaha....stom he??? ik was zo onzeker in een keer! Verder voel ik ook helemaal niets ben alleen wel erg moe en krijg puisten. Ik mag gelukkig om 15.00 naar huis van mijn baas. Vandaag lekker gedut!
@Duplex....wat ongelooflijk vervelend voor je!! Ik hoop dat je snel weer zwanger bent van een gezond en prachtig baby'tje. Daar ga ik de komende maanden dan maar voor verder duimen.
Weet je wat raar is....Toen leeuw vertelde dat ze een miskraam had gehad, waren we nog met 19 meiden. Ik zei toen tegen manlief. Dit is niet leuk, als je van de statistieken uit moet gaan, krijgt er dus nog minimaal 1 van ons een miskraam. De statistieken zijn immers1 op 10.

Raar, dat je eigenlijk van te voren er van uit kunt gaan dat er nog iemand heel verdrietig gaat worden....
Heel erg veel sterkte voor je Duplex!! Hoop dat je snel weer van een zwangerschap kunt genieten!

Nou ja, echt genieten doe ik hier niet. Slaap mezelf helemaal suf en echt constant misselijk, verschrikkelijk! Het misselijk zijn wisselt alleen wel af met vreselijke honger, heel apart...
Manlief weigerde gisteren naar de mac donalds te rijden voor mij. Ik had zoooooooo'n zin in een vette mac drek hamburger!! Terwijl we daar normaal bijna nooit komen!!

Maar helaas...ik kreeg manlief niet zo ver. Het was ook al half 11

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven