April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Dag allemaal!

Hij doet het weer! Erg irritant. Ik heb al een paar keer een epistel geschreven hier maar deze werd niet geplaatst. Nu weer wel gelukkig.

@ Ruma: Heftig zeg van je petekindjes. Hoe is het nu met ze en waarom moesten ze worden opgenomen? Wij gaan ook enten. Ik vond het erg moeilijk maar heb mezelf de volgende vraag voorgelegd. Wat als het wel misgaat? Wat als ze door de M-griep komt te overlijden, kan ik mezelf dan vergeven dan ik niet ge-ent heb? Als er iets gebeurt door de inenting zelf, kan ik mezelf dat dan vergeven? Laatste lijtk me makkelijker dus ja; wij gaan enten.

En bijkomend voordeel is dat ze grote kans heeft dat ze de griep dan niet krijgt. Ook fijn.

Vanmorgen weer even stress. Gisteren was Sofia heel huilerig. Ze had echt pijn. Ik dacht aan tandjes maar vanmorgen kwam er echt heel veel troep uit haar geopereerde oor. Naar de dokter geweest en volgens he een gewone oorontsteking. Toch maar even met de K&O-arts gebeld en hij denkt hetzelfde. Geen paniek dus. Gelukkig maar!

Verder gaat het goed met de dame. Voor de tabel: met 7,5 maand is mevrouw 70 cm lang en weegt ze 8775 gram. Weer goed gegroeid. En dat ondanks de ziekenhuisopname.

@ Asje: Isa goed ziek dus. Jakkes! Fijn dat de koorts zo gedaald is.

Ook hier wordt er bijna gezeten. Al kukelt ze nog vaak om. En hier wordt liga ook echt een grote smeerboel.

Groetjes!
zo even ons topic weer omhoog slepen hier!

Noerie: he getsie nou ook weer een "normale" oorontsteking voor je kleine meid. Dat is balen! Hoe gaat het nu? Is ze alweer opgeknapt?

Asje: Isa ook al ziek het gaat lekker zo te lezen!

Gwen is inmiddels bijn a van het hoesten af maar gisteren begon broerlief ermee. 39 graden koorts, hoesten als een zeehondje en vuurrode wangetjes. Dus die is met een zetpil vroeg z'n bed in gegaan gisteren en ligt nu nog steeds te slapen. Hopelijk voelt ie zich snel weer een beetje het ventje.

Ik ga eens even kijken of ik een kolom met de leeftijd aan de tabel kan plakken!
zoiets dames?
Goed idee die leeftijdskolom! Kun je ene beetje vergelijken qua gewicht en lengte. Leuk!

Sofia is er wel weer gelukkig. En bij jouw thuis Elma? Zijn de beide kinders weer een beetje fris en fruitig of is Fynn nog goed ziek? Sneu hoor. Wel lekker dat hij zo lang slaapt. Lang leve de zetpilletjes!

Sofia wordt steeds meer ee lachebekkie. Erg leuk. En ze is helemaal dol op haar grote broer. Hij hoeft maar naar haar te kijken of ze begint echt zo flirterig te lachen. Als hij gek doet komt ze meteen niet meer bij en als hij haar de fles geeft dan kijkt ze naar hem alsof hij God himself is. Erg grappig. Verder weinig nieuws. Gisteren weer Sinterklaas inkopen gedaan. Voor de kids ben ik klaar. Nu nog wat voor de volwassenen. Zucht...
Ben er even heel kort. Anne heeft waarschijnlijk de waterpokken. Baal als een stekker. Kan de vaccinatie a.s. woensdag ook niet doorgaan en daarnaast heeft ze kans dat het nog een keer terugkomt.

Elma: sterkte met Fynn. Hou hem maar goed in de gaten!

Noerie: hier doen we aan kerst, dus ik heb nog even uitstel...
Goeiemorgen!

Ruma: arme Anne! heeft ze erg veel jeuk? Balen dat ze nu de prik niet kan gaan halen woensdag.

Noerie: gelukkig is Sofia er weer bovenop. En haar broer vindt het vast niet erg dat ze hem zo geweldig vind haha

Fynn was gisteren alweer redelijk bijgekomen. Geen koorts meer gehad maar nog wel een beetje huilerig. Dus vandaag is hij thuis met papa want ik had een experiment wat vandaag gedaan moet worden. Als hij vandaag weer vrolijk is kan ie morgen weer lekker spelen op de creche
Ze heeft ze nu heel erg zeker. Je kunt nu niet meer om de bultjes met blaasjes heen. Net lekker in badje gedaan en toen zag ik ook nog dat ze heel veel bultjes aan het kweken was op en rond haar schaamlipjes en billetjes . Ze ligt nu nog lekker te slapen. Uit ervaring weet ik dat morgennacht een hell of a nigth gaat worden. Simon krijgt ze volgens mij nu ook. Zag van die vage stipjes. In ieder geval GGD gebeld, en wat blijkt nu? Er komt geen inhaalactie voor kinderen die ziek waren bij een van de twee spuiten. Gewoon belachelijk! Ze kunnen nu over 3 weken gaan en that's it! Hoezo Nederland verzorgingsstaat. Mocht hem ook niet bij de HA halen want daar hebben ze alleen maar de hoge doses.

Moest het even kwijt.

Elma: fijn dat het weer beter gaat met Fynn.

Noerie: hier is ook zo'n jongedame die altijd om haar broertjes moet lachen. Ze krijgt tot nu toe ook nog alles van ze gedaan
Ruma, wat zielig voor Anne! Arm klein meisje! Hoe gaat dat met waterpokken, heeft ze vanaf het begin al jeuk of komt dat ineens opzetten? En houdt dat lang aan? Hoop het maar niet voor Anne, sterkte!

Noerie, wat klinkt Sofia schattig! Lijkt me zo leuk als je meerdere kindjes hebt! (Oftewel manlief....ik wil er nog een:-).

En Elma, Fynn dus ook snel weer OK gelukkig maar!

Isa is al weer prima in orde. Ze was achteraf gezien al erg lang verkouden (al wel een week of drie) en toen ineens gedurende een weekend mega-hoge koorts (39,7), en daarna bleef ze nog een paar dagen verkouden. Klinkt dusdanig als mex griep dat we niet meer hebben ingeënt.

Weet je wat ze doet trouwens, ze staat! Ze kan zichzelf optrekken aan box of tafeltje en kijkt dan stralend en apetrots in de rondte, ondertussen heel hard kraaiend van plezier, het is gewoon TE schattig!

Ben de hele week alleen met haar want manlief is weer naar Zuidafrika. Ik ga maar lekker vroeg naar bedje zometeen.
Tijd voor nieuwe foto's met al die kunstjes !! :-))

Hoe is het met de zieke kindjes ??

Mijn collega kan met haar kindje maar 1x prikken ivm (al lang geleden geboekte) vakantie. Ook zij liep er tegen aan dat ze maar 1x kan. Ik snap ook niet dat ze niet een inhaaldag hebben oid. Maar aan 1 prik kunnen de kids wel al genoeg hebben begreep ik. Maarja, als dat pas over een paar weken is is dat wel balen....

Kids hebben hier de eerste prik zitten. P was met de kleinste 2 geweest en ik met oudste. Maar die is al een paar keer bij een acupuncturist geweest dus was niet onder de indruk van die ene prik .

Leuk die tabel !! Pepijn was 6 maanden met dat gewicht......

Ik hoef trouwens pas in februari weer naar het cb. Hij deed het zo goed de laatste keer. En gezien we gaan verhuizen (ws ergens in januari) dan kan hij gelijk in ons nieuwe dorp daar heen.

Fijne avond !!
Ruma: arme Anne! Hier in huis nog geen waterpokken gehad dus kan me er nog niks bij voorstellen maar het zal vast ontzettend jeuken! Hoor altijd mensen over een bad met havermout ofzo kan dat??

Asje: nu al optrekken? WOW! Fynn deed dat in januari voor het eerst en die was al redelijk rap. Ik denk dat ik je maar alvast succes ga wensen want hij ging 2 weken later langs de tafel schuifelen en nog 2 maanden later los lopen hahaha

Is wel raar he dat je dan maar 1 keer langs mag komen voor die prik. ik had inderdaad ook begrepen dat de huisartsen niet in mogen enten omdat die een vaccin van een andere fabricant hebben. maar sommige doen het toch gewoon geloof ik, wel een beetje raar!
Asje: wauw, Isa staat al!! Dat is snel! Onze oudste was ook zo'n snelle. Hij kroop met 7 mnd, stond met 9 mnd en liep op precies zijn 1e verjaardag de eerste stapjes los. Tweede was met alles een paar weken later en derde was een gewoon gezellig manneke die dat niet allemaal hoefde, was ook wel erg handig . Anne maakt nog geen aanstalten om ook maar iets te doen, maar goed ze heeft ook 3 broers die haar elke wens van de ogen aflezen....

Elma: ik heb nog mentholpoeder van de vorige keer toen de oudste 2 de waterpokken hadden. Dat hielp ze ook wel redelijk goed. Zij waren toen bijna 5 en bijna 3. Dat was echt geen pretje. Ze zijn er in principe snel overheen, maar de eerste paar dagen en nachten jeukt het gewoon te erg voor ze. Anne heeft nu eentje precies onder haar oog. Ik moet nu oppassen dat ze zich geen litteken gaat krabben. Havermoutbadje lijkt me een behoorlijke troep, maar ik heb idd ook gehoord dat het zou helpen. Ze ligt nu weer lekker te slapen. Hopelijk slaapt ze zich gezond.

Flodder: Stoer jouw oudste! Hier in de krant (provinciale) stond voorop een mooie fotocollage van de prikken in het voetbalstadion. Tja, en met die 1 of 2 prikken. Als 1 prik voldoende is, waarom doen ze dat dan niet gewoon? En er zullen vast meer mensen zijn die maar 1x kunnen komen vanwege ziekte of vakantie, dus waarom niet nog 1 inhaalactie?

En ook nog binnenkort verhuizen? Ver weg van waar je nu woont? Succes.
Hoi allemaal, meld me ook weer eens. Alles ok, Beertje herstellende van buikgriepje (ikzelf en man ook). Donderdag moeten hij en jongste dochter geprikt worden, dus hoop dat hij dan wel helemaal opgeknapt is.

Balen Ruma dat je juist nu met de waterpokken zit. Sneu bij die kleintjes!

En inderdaad dat Isa al staat! Hier nog niets van dat alles. Man zei laatst nog "hij doet nog niet zoveel he". Klopt wel , hij rolt alle kanten uit in zijn box, maar als ik hem op de grond leg doet hij hetzelfde, hij gaat absolut niet kruipen ofzo. Ik denk dat hij het allemaal rustig aan gaat doen.

Beertje was met 7 maanden 8480. Ben bang dat ie nu een stuk minder weegt trouwens, hij is erg afgevallen door de buigriep, echt zo'n dun snoetje (voor zijn doen dan).
Beer: arme Beertje met de buikgriep. Hier heeft jongste zoon flinke buikgriep gehad toen hij 4 mnd en 5 mnd was. Erg zielig. En je kunt helaas niet veel eraan doen.

Anne zit nu echt helemaal onder. Gisteravond gespookt tot ongeveer 1 uur en toen geslapen tot half 6 want het was weer tijd om te voeden. Ben nu een beetje duf. Dalijk de jongens van school afhalen en voor de rest een beetje rustigaan doen.
He baby ziekenboeg, hoe gaat het met alle kindjes vandaag?

Hoe gaat het met kleine Beertje, kan hij morgen zijn prikjes krijgen? Zielig hoor, ik hoop dat hij wat opgekapt is!

En arme Anne, wat sneu zeg! Haar broers zullen haar nu wel helemaal verwennen en lief voor haar zijn! Hebben die het allemaal al gehad of is er nog 'one-to-go' (of hopelijk niet natuurlijk).

Flodder, verhuisplannen? Leuk, is jullie huidige huis al verkocht? Kun je er zo in straks of moet er geklust worden?

Wij hebben ons huis al een half jaar te koop staan en zijn nu in onderhandeling, spannend!! Ik hoop verschrikkelijk dat het doorgaat en we wat nieuws kunnen gaan zoeken, buiten de stad, met tuintje, zodat Isa lekker kan spelen! Nu wonen we enorm leuk, maar op drie hoog en we missen een slaapkamer. Dus niet echt praktisch..

Elma, dat Fynn zo'n vlotterdje was, meestal hoor je dat jongetjes lekker relaxed doen met alles toch? Ik vind het wel stoer van Isa maar het is inderdaad in een klap gedaan met de rust, ze wil alleen nog maar staan en schuifelen, het is een ambitieus dametje en als het niet snel genoeg gaat...brullen!

Vannacht heeft ze heerlijk bij me in bed geslapen (vanaf 03.30, toen werd ze wakker voor fles) en ik werd vanochtend wakker van een babyhandje dat mijn gezicht streelde en een klein koppie/neusje dat tegen mijn wang aan zat te duwen, zooooo lief! Verleidelijk om het vannacht weer te doen (man hele week weg), zou dat opvoedkundig onverantwoord zijn???
De ziekenboeg is uitgebreid met middelste zoon die vrij hoge koorts heeft en al een paar dagen hoest (het zal toch niet de MG zijn....). Jongste zoon heeft nog geen tekenen van de waterpokken, maar ik verwacht dat hij zo ook krijgt. Uitgaande van incubatietijd van 2 weken is hij dus volgende week zondag/maandag aan de beurt. Zucht, dalijk Anne gaan voeden en hopelijk slaapt ze dan beter.

asje: ik val ook vaker in slaap met Anne naast me, maar als ik wakker wordt (meestal na een half uur) leg ik haar toch weer terug. Ben bang dat ze dalijk niet meer anders wilt.

Zo, moet nu weer naar de kleine meid die me nodig heeft.
Zeker ziekenboeg hier!

@Ruma: Balen zeg dat je de vaccinatie mist. Inderdaad belachelijk dat er geen inhaalronde is. Maar 1 prik beschermt ook goed hoor. Kijkmaar eesn op: http://gezondheid.blog.nl ... ep-het-blijven-2-prikken. Volgens mij is nederland het enige land dat er 2 doet.

En hoe is het nu met Anne? Balen hoor, de waterpokken. IS toch altijd sneu. Voor die kleintjes maar ook voor jou. Korte nachten inderdaad... Hou je taai hoor!

@ Elma: En, Fynn weer helemaal kiplekker?

@ Asje: Is ook leuk 2, maar je kunnen focussen op 1 lijkt me ook wel lekker hoor. Ik wil er trouwens ook nog wel 1. Manlief ook wel dus dat is mooi:-).

En dat Isa staat! Echt ongelooflijk snel! Bij Sofia gaat het ook niet lang meer duren denk ik zo. Ze trekt zich wel al aan mij en vindt dat ook echt het allerleukste wat er bestaat. Ze draait ook eindelijk om. Vindt ze wel grappig, maar staan is het vooral helemaal. Maar jeetje; dan heb je een snelle l oper straks., Is het echt gedaan met de rust:-). Wel schattig kan ik me zo voorstellen; zo' n ieniemienie mensje die staat. Leuk!

En spannend met jullie huis. Al meer nieuws? Wel lekker als het eenmaal verkocht is, dan kan je zelf echt serieus naar huizen kijken. Blijven jullie wel in dezelfde plaats wonen?

En wart dat slapen in bed betreft;; waarschijnlijk niet opvoedkundig verantwoord nee, maar wel erg gezellig!

@ Floddertje: Verhuizen dus. Leuk! Maar ook druk natuurlijk. Je gaat ook naar een ander dorp toch? Moeten jullie nog veel doen aan het nieuwe huis?

@ Beer: En, prikken kunnen halen vandaag?

Zoonlief is aan het kuchen, Sofia gaat wel lekker. Nog wel wat last van oortjes maar gaat wel weer echt de goede kant op. De prik is gehaald. Ben er toch wel blij om. Ze heeft er helemaal geen last van gehad gelukkig.

Fijne dag iedereen!
He Noerie, nou, ben benieuwd wanneer de volgende babies zich gaan aandienen dan..:-)

Van mij mag het nog wel even duren, wat je zegt, het helemaal kunnen genieten van 1 kleintje is ook wel super. Eerst een nieuw huis voor ons anders past er niet eens een extra gezinslid bij!

En Sofia dus gelukkig weer beter en ook al druk aan het optrekken!! Biij ons ging het daarna ineens heel erg snel, de ene dag trof ik haar gierend van de pret rechtop in haar wieg aan (half over de rand bungelend), een dag later stond ze over haar wipstoel heen te wiebelen. Die wieg is dus rap vervangen door een echt ledikantje!

Dus jullie hebben allemaal wel gewoon de prikken gehaald? Elma ook? Ik hoorde van iedereen dat het zo goed georganiseerd was en reuze meeviel. Gelukkig maar.

Wij zijn net wezen babyzwemmen, wat is dat toch geweldig zeg! Isa vind het super dat water om in te spartelen. En vooral al die andere kindjes, ze taalt niet naar het zwemspeelgoed maar wil alle andere babietjes pakken en bekijken. Krijgt vast veel vriendjes:-)

Voor Anne en haar broertje met waterpokken, heel veel beterschap en hopelijk zijn jullie snel weer beter! En mama een klein beetje laten slapen he...?

Ga even aan het werk.
Hey dames, nou prikken zitten er in hoor, zowel bij Beertje als jongste dochter. Het ging heel snel, alleen Beertje gaf een huilerig gilletje en dat was het. Dochter was beetje boos dat het toch pijn deed (ik had gezegd van niet, moet je ook nog mee oppassen dus). Hoop dat ze fit blijven. Ben zelf echt een dag ziekig geweest van die prik, hoop dat zij dat niet hebben.

Ruma, ga er maar vanuit dat dat dus de MG is (95 % van de gevallen). Goed in de gaten houden, maar geen paniek hoor, het blijft gewoon griep. Heeft ie het maar gehad he.

Die Isa en Sofia, echte meiden. Beertje is echt niet zo'n snelle hoor. Moet zeggen dat mijn jongste dochter dat ook niet was, liep pas met anderhalf. Oudste dochter daarentegen liep met 11 maanden echt goed! Was dus juist heel snel.

Asje, Beertje slaapt echt vaak bij mij in bed, ben niet zo bang voor verwennen hoor, ik ga hier voor het gemak. En wat lief hoe ze je wakker maakte!

Benieuwd wie de eerste zwangere hier wordt. Ik zal het in ieder geval niet zijn!
Haha, nee Beer, jij 'mag' niet meer he? En wil niet meer toch? 4 kinders is wel genoeg toch? Maarja, weten dat het dan ook nooit meer zal gebeuren is natuurlijk ook gewoon jammer.

Fijn, dat de prikken erin zitten! Vond ik ook wel lekker. Ik maak me namelijk niet zo;n zorgen om de grote gevaren van de griep maar het is al lang lekker als Sofia het niet krijgt.

Qua zieknboeg: ik heb net zoonlief van school opgehaald omdat hij ziek was. Hij 'blaf' nogal, is witjes en wat slap... Nog geen koorts. Ik ben dus blij dat Sofia al een prik binnen heeft.

En Sofia is ook geen snelle hoor. Alleen dat staan vindt ze helemaal te wauwie. En sinds gisteren dan omdraaien. Boeien ook eingelijk. Al hoop ik wel dat ze snel kan zitten. Dan kan ze lekker mee op de fiets. Daar zie ik echt naar uit. Vriendlief is vaak met de auto naar zijn werk en dan kan ik niet echt ene kant op. Als ze eenmaal mee kan op de fiets dan kan ik ook weer wat meer. En dat lijkt me erg fijn!!
en ik zal het ook niet zijn, hier is 2 echt genoeg!

Asje: hier geen prikken gehaald dus we gaan wel zien hoe het gaat de komende weken. Fynn is weer redelijk bij ook al hoesten ze allebei nog maar hebben ze geen koorts. Babyzwemmen is leuk he? Wij gaan op zondagochtend vaak met de 2 ukken naar het zwembad ze vinden het beide erg leuk! Fynn wil na een paar minuten in het kleine badje altijd meteen naar het "diepe"

Beer: dat is inderdaad dus nog oppassen wat je zegt. Volgens mij onthouden ze alles!

Ruma: succes met de ziekenboeg! Balen zeg dat ze allemaal achter elkaar gaan nu.

Flodder jij ook al lekker druk met aankomende verhuizing.

Hier verder niet veel nieuws eigenlijk. Vandaag nog een sollicitatie de mailbox uitgestuurd. kreeg bericht dat zodra de reactie termijn sluit (1/12) dat ze wat laten weten. Ben benieuwd! Van die van 3 weken geleden nog niks gehoord misschien binnenkort maar eens een mail aan wagen.....
Hallo dames,

Ik schrijf amper, ik weet het...maar ik kan het gewoon niet bijhouden. Ik vind het ook altijd zo moeilijk om te onthouden wie wie is en wie bij wie hoort...hebben jullie daar nooit last van? Of moet ik dan gwoon elke dag lezen/schrijven en groei ik er dan in?

Ik zag dat er een nieuwe tabel is en dat Fee er ook nog in staat, leuk! Bij de laatste meting was ze 9,1 kg en 72 cm lang. En ze was toen 6 maanden. Nog steeds erg groot dus. Ik merk wel dat de groei nu ietsje langzamer gaat lopen...maar dat is ook de bedoeling geloof ik.

Wij hebben Fee niet laten vaccineren en we houden haar ook thuis van het kdv waar ze vanaf vlgd wk eigenlijk heen zou gaan. Kijken wel in januari weer hoe het er voor staat.

Hier ook nog niet zwanger van een 2e...die we wel willen maar ik had bedacht dat ik het eerste jaar van Fee gewoon zo wil meemaken en niet alweer zwanger van een ander kind. Ik voelde me tijdens mijn vorige zwangerschap ook waanzinnig slecht dus daar moet je wel zin in hebben met een kleintje op de arm.

Fee draait alleen nog van rug naar buik en ze draait als een dolle in de rondte, maar kruipen nog niet. Ik zag wel dat ze haar billen omhoog begint te doen en ze begint zich op te trekken aan spijlen e.d. Ik ben benieuwd hoe snel alles gaat.

Tjonge het hagelt hier. Wat is het deze wk slecht weer he..elke keer als ik met de kinderwagen naar buiten wil, regent het. Ik heb onwijs zin in kerst. Volgens mij vindt Fee die lichtjes top. Ga een mini-kerstboom voor haar kopen en in haar kamer zetten. De stad begint ook al gezellig te worden, iedereen hangt zijn verlichting buiten.

Ben trouwens ook weer aan het solliciteren want ik had dus een nieuwe baan als juf per aug, maar ik vindt het niet leuk. Wel jammer, maar ik kan niet zo goed ongelukkig zijn in mijn werk dus ik heb opgezegd en ga iets anders zoeken, buiten het onderwijs. Het zal wel moeilijk worden want er zijn zoveel goede kandidaten. 100 mensen voor 1 vacature. En dan heb ik best een aardige CV al zeg ik het zelf. We zullen zien!

Veel liefs en tot iets sneller...
Hee India! Leuk, dat je toch nog eens langskomt zo af en toe. En wat goed dat je knopen doorhakt wat betreft je werk. Wel spannend weer. En Fee is inderdaad een flinke meid. Lekkere spekbeentje waarschijnlijk :-).

@ Elma; Ik heb er gisteren ook weer een sollicitatie 'uitgegooid'! Een erg leuke functie. Ik hoop echt dat ik op gesprek mag komen.

Zoonlief is nu echt ziek. Hoge koorts. Van de week wel behoorlijk gehoest maar nu niet meer. Geen idee of het de mexicaanse is dus.

En wij willen nog wel ee derde maar voolopig niet hoor. Even rust nu. De afgelopen 1,5 jaar waren hier namelijk nogal hectisch. 1 juli vorig jaar ben ik samen gaan wonen met vriend en zijn zoon ( van amsterdam verhuisd naar een dorp), 3 weken later was ik (ongepland) zwanger, in januari raakte ik mijn baan kwijt, bevallen van sofia, wennen aan 2 kinderen, huis gekocht, 2,5 maand verbouwd, verhuisd, sofia in het ziekenhuis, schoonvader overleden.... Ik wil voorlopig vooral even rust. Dus ergens na de zomer weer eens proberen denk ik zo.

Fijn weekend iedereen!
@ Noerie: hier komt ook echt geen 5e meer hoor. Over een week of 2 moet mijn man met een potje naar het ziekenhuis om te kijken of er nog zaadcellen overzijn. Hoop van niet! en inderdaad als ik lees wat jou in het laatste anderhalf jaar is overkomen, is het ook fijn om even lekker rustigaan te doen en te genieten van het gezinnetje dat jullie nu al zijn! Enne, succes met de sollicitatie!

@India: ook ik moet nog wel eens in de tabel kijken wie wie is en welke naam erbij hoort! Leuk dat je in ieder geval nog eens van je laat horen. En Fee is ook al zo'n stevige meid! Anne rolt ook nog steeds van rug naar buik en that's it!

Jammer dat je baan niet beviel. Maar goed, als er genoeg banen zijn waarnaar je kunt solliciteren, dan is dat alleen maar fijn. Was je juf in het BO of VO?

@ Beer: haha, jij ook geen 5e meer, hè! Ik moet toch zeggen dat ik het nu wel allemaal vind meevallen. Natuurlijk zijn er wel eens van die momenten dat je denkt: OMG! Maar die heb je ook al met 2 of 3 kinderen. Ben jij nog actief op zoek naar een andere baan? Ik word vanaf volgende week voor een half jaar "uitgeleend" aan een andere afdeling (met mijn toestemming). Lijkt me heel leuk. Even iets anders.

@ Elma: jij ook al flink aan het solliciteren. ik hoop dat je snel wat hoort. Hier ook geen prikken gehaald omdat het niet mocht. Maar we gaan wel de vervolgprikken halen. Voor mijn gevoel toch veiliger.

Met Anne begint het nu langzaamaan ietsjes beter te gaan. Ze zit gewoon helemaal onder de WP. Maar volgens mij gaat jongste zoon er binnen een paar dagen aan geloven. Ach, dan hebben we dat alweer gehad. Met middelste zoon gaat het ook weer goed. Had gisteren overdag lichte verhoging en 's-avonds 38. Dus ook niet om ongerust over te worden. Maar ik hou het wel in de gaten. Morgen vieren we Sint op het werk, maar er gaan dus maar 2 van de 4 mee. Ik wil niet dat Jongste zoon nog andere kinderen evt. besmet.

Zo, ik ga lekker op de bank met een boek erbij!

Fijn weekend allemaal!
He Ruma. Leuk dat je half jaar wat anders gaat doen qua werk! Wat doe jij ook al weer? Vind het echt zo knap dat je vier kinderen hebt en dan ook nog werkt, jeetje joh! Ik vind 3 dagen werken en 1 kind al lastig:-). Gaat het met Anna wat beter inmiddels? En je zoontje al verschijnselen? Ik hoop maar dat jullie gewoon morgen Sinterklaar kunnen vieren. Ook vroeg trouwens, het is nog niet eens december!

En Noerie, tjeetje, heftige tijden hoor! Ben je nu wel beetje tot rust gekomen zelf? En hoe gaat het met zoonlief, is de koorts al minder?

Geven jullie trouwens nog steeds BV? Ik ben nu helemaal gestopt. Notabene omdat Isa niet meer wilde:-(. ik was er zelf nog niet helemaal aan toe om te stoppen, gaf nog twee keer per dag, en ineens van de ene op de andere dag, vertikte mevrouw het om de borst te drinken. Echt zo idioot! Volgens m'n zus is het omdat ik haar te veel heb 'verwend' met flesjes met speentje 3, die dus 'klok-klok-klok' naar binnen gaan (en borst is veel harder werken). Anyway. Gestopt. En is ook wel weer lekker.

India, lekker dat je Fee gewoon thuis kunt houden tot januari zeg! Da's het voordeel van nog aan het solliciteren zijn! Hebben jullie zelf wel de vaccinatie gehaald?

Hier lekker weekend gehad, Isa heeft bij opa en oma gelogeerd en sliep daar ineens weer door (is hier dus echt al een maand niet meer gebeurd!) dus ik hoop maar dat hiermee de trend weer is gezet!

Hopelijk deze week ons huis verkopen, dat zou zoooo mooi zijn!

Fijne week allemaal!
Goeiemorgen!

Asje: wat ene kleine eigenwijs die Isa gewoon de borst weigeren. Ik kan me wel voorstellen dat het komt doordat een flesje makkelijker drinkt maar je kan nu zelf wel weer wat meer vrijheid hebben dat is ook fijn denk ik. Ik duim met je mee dat jullie huis deze week "onder de hamer" gaat

Ruma: leuk joh even wat afwisseling op je werk. Heb je toch even een half jaar wat anders, ook al is het dan maar tijdelijk. En hoe is het met de ziekenboeg vandaag? Veel plezier met de sintviering!

India: jammer dat je je baan toch niet zo leuk vond. Wat wil je nu gaan doen?

Noerie: leuk! jij ook al een brie de deur uitgedaan. ik hoop voor je dat je langs mag komen. Ik hoor waarschijnlijk deze week iets. De sluitingsdatum is morgen dus waarschijnlijk zullen ze dan eind van de week wel iets laten weten denk ik.

Wij hebben gisteren sinterklaas gevierd met de familie van mijn man. was erg gezellig. Ik wist dat m'n schoonmoeder voor allebei de ukkie s wat gekocht had maar ook overgroot oma en tante hadden iets gekocht. dus ze hadden allebei 3 kadootjes, vond ik eigenlijk iets teveel maar goed is ook niet iedere dag natuurlijk.

De score van Gwen: 1 roze loopwagen (die broer meteen inpikte haha), een xylofoon en 2 pluche knuffels van mickey en mini mouse. En Fynn had een boerderij van little people, een duplo vliegtuig en een nijntje viewmaster. Hij vond het helemaal geweldig, ging overal mee spelen en vanmorgen werd de boerderij direct weer op de tafel gezet om verder te gaan waar hij gisteren was gebleven, echt schattig.

nou ik ga weer aan het werk hier!

groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven