April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Ha, het is gelukt!
Mooi Ruma!
Haha, wat een goeie foto Elma van Gwen in die jurk. Geweldig! En wat een goeie kuif heeft ze al. En inderdaad is Finn echt ene kleintje zo naast zijn zus. En wat lijken ze op elkaar!

Al wat meer bekend op; het banenvlak?

Jeetje Beer; dat was even schrikken zeg! Wat is het RS-virus? Keurig gewicht hoor van Beertje. Is niet echt zwaar toch? Sofia zegt ook pappa (en mamma) maar ze heeft alleen geen idee dat wij dat zijn... Wel erg schattig dat hij dat dan de hele dag door zegt. Helemaal trots waarschijnlijk. En hebben je kinderen een leuke carnaval gehad?

@ Asje: Dat klinkt alsof he het goed voor lekaar hebt qua werk. Ideaal en leuk lijkt mij! En heel erg fijn dat je zus zo goed gaat. Natuurlijk is het af en toe weer even spannend maar er is reden genoeg om veel vertrouwen te hebben in ieder geval.

@ Ruma:Jeetje, kijk die Anne al een hele meid zijn. Echt een heel meid al, met een hele grote gulle lach zo te zien!

Inderdaad; ik denk ook dat we beter maar meteen aan de slag kunnen gaan voor een derde, haha. Maar vriendlief ziet het nog even niet zitten...Hmmm....

En hoe was carnaval?
Jee heey wat een drukte hier !! Ik ga binnenkort weer even goed bijlezen !!

Jeetje wat gaan ze ineens weer hard hè ?! Pepijn kruipt sinds vandaag en ik zie ineens boven 3 nieuwe tanden doorkomen !!

Hij zit aan een ab kuur voor oorontsteking en spruw en had hele opgezette amandelen enz maar kuur slaat prima aan gelukkig !!

Leuk leuk foto's !!
Goeiemorgen!

Asje: wat fijn dat je zus nu "schoon" is. Hopelijk blijft dat gewoon zo en is ze nu van alle rotte kuren af enzo. En goed geregeld hoor met je werk. Stoer ZZP-er!

Ruma: ik heb meerdere sollicitaties de deur uitgestuurd en ze variëren enorm wat betreft functie omschrijving. Het is wel allemaal in de biologische/medische onderzoekshoek want van andere dingen heb ik echt geen kaas gegeten haha. En ik wil idd als het kan minder uren maken, ideaal zou zijn 4 dagen en dan zou ik de woensdag vrij willen zijn ivm schooltijden in de toekomst. Hoe was de caranaval?

Beer: ah arme Beertje en jullie natuurlijk ook. Ik ben zelf bang dat Gwen ook zoiets onder de leden heeft. Ze heeft als sinds zondagavond enorme hoestbuien en ook koorts. Oftewel mevrouw slaapt enorm slecht en wij zijn gebroken. Ze gaat er rond half 7 in en dan gaat het prima maar rond 10 uur begint ze met spoken tot een uur of 2 snachts en slaapt dan uiteindelijk alleen als ze bij ons is. Oftewel zij slaapt op mijn plek in bed en ik op de bank . Ik ben ook geen arts hoor maar medisch bioloog dus je hebt niks gemist.

Noerie: vanmiddag ga ik op 3e gesprek dus ik hoop dat ik deze week uitslag heb. 4 gesprekken zullen ze wel niet doen (tenminste dat hoop ik want er gaat wel erg veel tijd inzitten die ik eigenlijk liever aan schrijven besteed nu). Vanmiddag meer nieuws hoop ik. Hmm een 3e ik moet er even niet aan denken op het moment haha maar zo'n hoopje frummel heeft toch wel wat!

Flodder ook al een ziekenboeg bij jou dus. Het zit hier wel mee met de april kinders haha.

Verder niet veel nieuws druk met schrijven en mezelf proberen van de Stieg Larsson boeken af te houden omdat ik moet werken
Hallo!

Beer, wat schrikken zeg dat Beertje zo ziek was! Gelukkig dat hij niet hoefde te worden opgenomen, ik hoop dat het nu allemaal weer goed is met hem?

En Gwen ook al zo naar en aan het spoken, vervelend is dat! En dat je dan zelf op de bank gaat slapen Elma! Is dat omdat je dan beter slaapt of omdat je bang bent dat je anders op haar gaat liggen als ze bij jullie ligt?

Ik herken het wel, Isa heeft ook een week ofzo dezelfde onrust gehad, vanaf een uur of 22 enorm spoken, wakker worden en niet meer in haar bedje willen slapen. En wel bij ons. Ik ben best bang dat we haar daarmee teveel verwennen, maar ik wil haar ook de troost geven die ze dan blijkbaar zoekt, dus meestal doen we dat dan maar (ook omdat het anders leidt tot eindeloze huilbuien midden in de nacht). Ineens is het nu weer over en slaapt ze weer als een roosje.

Ik maak haar nog wel steeds om 23 uur wakker voor een enorme fles zodat ze de nacht lekker door kan tukken. Dat CB schema van twee of drie flessen melk nu, werkt bij Isa totaal niet, ze heeft er echt nog vier nodig anders is het nachts feest. Ik denk dat het ook komt omdat ze al zo actief is, ze loopt inmiddels achter de loopwagen en vandaag huppelde ze trots aan twee handjes de hele kamer door!

Pepijn dus ook ineens drie tanden boven! Hoe is ie daar verder onder? En spruw, hoe komt ie daaraan? (ik associeer dat met BV maar ik neem aan dat je dat niet meer geeft?).

Isa had al een tijdje twee onder en nu komen er vier of vijf boven tanden tegelijk door! gaat gepaard met waanzinnige poep-explosies, echt je snapt niet waar zo'n klein meisje zoveel poep vandaan haalt!! Ook erg rode billetjes, maar verder heeft ze er niet veel last van, tis een vrolijk hummeltje.

Ruma, leuk zijn die shirtjes van lief he? En hoe was carnaval??

Ik ben een beetje leeg, had vandaag een crematie van de moeder van een goede vriendin. Het was mooi, maar erg emotioneel. En aan de andere kant vh land, dus was de hele dag op pad.

Morgen komt mn zus met haar kleine man, jippiie! Isa gaat een nachtje mee met zus, alvast naar opa en oma, wij volgen vrijdag. Zin in.

Fijne avond allemaal!
Nou ik denk dat Pepijn zijn weerstand gewoon helemaal weg was. Nu zijn ab kuur werkt maakt hij ook ineens zulke sprongen weer. Hij was toch al weer ff bezig met ziek zijn denk achteraf en je kan niet ziek zijn en ontwikkelen.....

Stieg Larsson: ben nog steeds halverwege boek 1. Komt er niet echt van met de verhuizing en als ik 's avonds lees val ik tegenwoordig in slaap...... overdag trouwens ook.....

Asje; heftige dag dus ?! Was het een jonge vrouw ?

Veel plezier morgen en geniet van elkaar !!

El; hoe ging het gesprek ?
Asje: het was een beetje van allebei moet ik toegeven. Als ik in bed lig ben ik bang dat ik het dekbed over haar hoofd trek. En de dag erna had ik mijn sollicitatiegesprek dus wilde wel een beetje wallen-vrij aankomen zeg maar. Inmiddels is de oorzaak achterhaald: oorontsteking en longen vol met slijm dus ook hier aan de antibiotica...... Veel plezier alvast dit weekend met je zus en ouders (en je neefje natuurlijk).

Flodder: wel doorlezen hoor, het 1e stuk is echt oersaai maar als ie eenmaal op gang is kan je niet meer stoppen! Gesprek ging goed. het was een gezellige arts en ik stond binnen 15 min weer buiten. Hij was heel positief maar vandaag is er nog iemand geweest dus het is nog steeds 50-50. Volgende week definitieve uitslag dus duim allemaal maar mee haha Ben je al helemaal uitgepakt nu? En hoe vinden de kinderen hun nieuwe stekkie? Geen problemen met slapen ofzo? En hoe gaat het met Timo, heeft hij geen last meer van z'n buik nu (kan me voorstellen dat verhuisstress daar niet aan meewerkt namelijk).

Morgen weer een dag thuis aan het schrijven, er is deze week niet veel van terecht gekomen helaas. Zaterdagavond verjaardag van man dus ik "moet" zaterdagmiddag nog even taart bakken (is leuk!). De boodschappen komen morgen gelukkig met de appie bestelbus dus dat scheelt alweer. Moet alleen nog kadootje verzinnen voor man maar ik heb nog een dag dus dat moet hopelijk wel lukken.
En Elma: Spannende week voor jou! Leuek verjaardag gehad? En voelt Gwen zich weer wat beter?

Hier was het ook kermis dit weekend. vriendlief vetrok vrijdagmiddag voor een weekend weg met vrienden. Een uur na zijn vetrek begon Sofia te jengelen en na het eten begon haar broer over te geven. Sofia had weer last vna haar oren. Vele wakker s'nachts dus. En haar broer raakte ooknog aan de diarree. 3 keer het bed moeten verschonen voor ik op het goede idee kwam om hem ook een luier om te doen. De 4maxi zat wat krap maar deed zijn werk:-). Zoonlief vond het niet zo leuk en stoer maar was ook blij dat zijn bedje nu schoon bleef.

Zaterdag op zondagnacht ook kermis, vannacht sliep Sofia weer als een roosje en Mees kwam 'maar' 3 keer. Ik ben gesloopt. Vriendlief komt einde middag weer thuis en ook Mees begint op te knappen. Pfff...heerlijk weekend...

Sofia heeft sinds die operatie wel echt vaak last van haar oren. Nu ook al weken zo af en toe. Het is echt haar zwakke plek. En komt dan ook een hoop troep uit. Als het van de week weer de kop op steekt toch maar weer eens naar de dokter. Ze is ook al weken snotverkouden. Echt aan het kwakkelen.

Verder trekt ze zich nu overal aan op, staat dan,maar valt nog heel vaak om. Ik moet daar toch aan wennen! ik kan er toch echt niet de hele dag achter gaan staan, want ze doet echt niet anders de hele dag. als ze valt valt ze ook steeds op haar hoofd. Ik vind het helemaal niks!

Ik heb Stieg Larrson ook liggen. Ook maar eens in beginnen dan.

Lekker weekend gehad Asje? Beetje bijgekomen van de crematie?
Ik heb ook een gesprek volgende week voor werk trouwens. Is via via. Hoop zo dat dit het gaat worden!

Besloten om nog maar even te wachten met proberen zwanger te worden. Al roept mijn lijf: Ik wil het NU! Raar toch, hoe dat werkt. Sofia is over 5 weken pas/alweer 1 en op zich zou ik al wel weer klaar voor zijn. Bizar toch? Maargoed, nog even niet dus. Eerst eens fijn aan het werk.
Haha Noerie; als je wens er na afgelopen weekend nog zo sterk aanwezig is dan zit het wel goed haha !!

Spannend mbt werk. Wat is het ??

Aaaah, de oortjes.....

Hier ook nog hoor. Ondertussen is Pepijn aan AB kuur 2 maar vandaag had ie er verhoging bij. Morgen even aankijken en anders naar de HA. Hij wordt nu dus ook elke nacht wakker.

Timo gaat eigenlijk heel goed. Heeft nog wel een verstopping gehad met nieuwe school. Dat was spannend. Rond verhuizing niet want daar had hij alleen maar zin in. En het voelt gewoon zo goed dit huis !! Dat merkt hij ook gewoon.

Floortje slaapt hier veel beter. Ik denk omdat wij beneden liggen en ze weet dat wij niet meer bij elke kick naast haar bed staan. Beetje uitgekookt vind ik dat meisje wel

El; ik ga het boek zker oppakken maar moet er idd ff doorheen ja. En ik heb nu de rust (nog) niet. Komt wel als het hier een beetje klaar is enz. Ik kan het zo oppikken dus dat scheelt.

Heb nog wel ff een leuke foto van mijn gvr-je:

Sofia ging sinds gisteren haar broer achterna. Veel spugen en koorts. Gaat nu alweer beter. en ook heeft zij inmiddels een kuurtje gekregen voor haar oren. Ik hoop dat het snel aanslaat.

Vervelend he floddertje dat wakker worden. Zielig ook. En niet alleen voor die kleintjes. Ik ben nu echt gesloopt.

Bij ons verliep de verhuizing voor de oudste ook zo goed. inderdaad voelde het hier allemaal zo goed dat hij er ook lekker in mee ging.Wel fijn hoor.

En Floortje is dus een echte meisje zo te horen:-).

Moeten jullie nog veel doen in het huis?

En hoe is het nu met Pepijn?
goeiemiddag!

Noerie: he jakkes het buikgriepvirus heeft jullie ook lekker te pakken! Hier nog niks gelukkig *klopt af* en wil het niet zien ook haha. Zelf nog wel een beetje fit? En wanneer is je gesprek?

Flodder wat een leuke foto. Wat een enorme stoel lijkt het zo haha Maar dat zal het perspectief wel zijn he? Lekker ventje hoor met z'n bolle wangetjes. Fijn dat de kinderen allemaal goed overgegaan zijn met verhuizen is natuurlijk best spannend voor ze enzo.

En goed nieuws! Ik ben gebeld vanmiddag en ik heb de baan! Kan per 1 april beginnen dus mooi nog een maand om flink aan m'n promotie te schrijven. Nu nog even hakkelen over het salaris (ik wil ietsie meer dan ze nu bieden, niet belachelijk veel maar wel een beetje) en dan is het rond. O man wat ben ik blij dat dat dan voorbij is
Elma, wat goed!!! Van harte gefeliciteerd! Wat fijn zeg! Het was een lange rit maar wel duidelijk met het gewenste resultaat. Wat fijn! En qua salaris komen jullie er wel uit toch? Ietsje meer moet er altijd wel uit te slepen zijn toch? Dat calculeren ze vantevoren wel in neem ik aan.

Ik ben moe maar verder wel fit gelukkig. Gesprek is aps volgende maand. Ze hebben niet echt haast. Prima op zich. als het maar wat wordt... Is namelijk ideaal. 3 dagen en op fiets-afstand. En een leuke baan, ook niet onbelangrijk natuurlijk.

Ga je je nieuwe baan nog vieren?

Heb een lekker weekend! Maar dat kan al niet meer stuk neem ik aan!
we hebben gisteren lekker buiten de deur gelunched om het te vieren dus dat is helemaal goed gekomen! En ik denk dat dat beetje meer er wel uit valt te halen, maandag zou ze het laten weten.

lekker joh op fietsafstand werken! Dat zou inderdaad ideaal zijn. Ik ga voor je duimen.

Vandaag nog even hard aan de slag met schrijven en dan van het weekend genieten. Zaterdag hebben we een meet met de meiden van het april 08 forum en gaan we lekker met de ukken naar zo'n indoorspeeltuin. Wordt vast weer gezellig!

Jij ook nog leuke plannen?
Morgen weet je dus meer over je salaris Elma. Spannend!

Leuk gehad zaterdag?

ik ben gisteravond met wat oud-collega's wezen stappen. Was erg leuk. Wel pas om 3 uur thuis. Sofia is nog steeds ziek. Wel vandaag voor het eerst helemaal niet overgegeven. Wel nog heftige diarree. Heerlijk allemaal!
Noerie; heeft ze niet een virusje te pakken ?? Leuk he ff een avondje op stap. Kan ik ook wel van genieten ja. Alleen de dag erna meestal weer niet haha.

EL: GEFELICITEERD !! Leuk joh !! Maar als ze niet accoord gaan accepteer je wel de baan dus ?

Pepijn slaapt weer goed maar drinkt nog steeds te weinig naar mijn idee. Hoeveel drinken jullie kids nu (of toen ze 10 maanden waren :-) )

Ik krijg er gewoon niet zo veel in. Eten wel haha, vandaar die wangen

Maar in de ochtend 220 pap, daarna op de dag 2 flessen van 180 die hij beide vaak niet leeg drinkt. In elk geval 1 nooit en de avond fles meestal ook niet. Dus zeg zo rond de 3a400 cc. Sap en water enz weigert hij pertinent. Ik ben nu zelfs even gestopt met aanbieden want hij begin al te gillen als hij zag dat de inhoud van de fles niet wit was haha.

Maar goed, morgen gaat ie met P naar de ha. Kijken of de kuur goed is aangeslagen. Ik twijfel. We zullen zien.
Hej lieverds,

Ik meld me heel even. Hier vandaag een flinke storm geweest en de schade bedraagt: 1 dakpan die dwars door de dubbele beglazing van de achterdeur is gevlogen.... Hoop rotzooi en natuurlijk vooral het glas dat je overal en nergens vindt. Verder gaat het redelijk hier. Jongste zoon is zwaar verkouden en heeft vorige nacht flink gespookt. Anne is alleen maar bezig met optrekken en staan. Iets anders blieft onze freule niet, haha. Praten is nog niet zo haar ding, verder dan pah en dah komt ze nog niet.

@Elma: Hoera! gefeliciteerd!! En nu hopen dat het salaris nog even wordt aangepast!

@Noerie: ik zal voor je duimen, 3 dagen en op fietsafstand is ideaal!! Hoe is het nu met Sofia? Heeft ze niet e.o.a. virus onder de leden? Drinkt ze wel nog goed (evt. ORS?)?

@Flodder: Anne drinkt ook niet echt veel. 's-Ochtends 150 cc pap, 's-middags 60 cc bij de boterham en 's-avonds nog een 180 cc in de fles. Dus net iets meer dan 400 cc per dag. Roosvicee gaat er nog niet zoveel in. Knoeit ze ook alleen maar mee. En wat een grote vent is Pepijn al! Stoer.

Ik meld me later weer. fijne avond nog iedereen!

Groetjes, Ruma
Jeetje Ruma !! Ik heb al zo'n hekel aan storm !! Ben zo blij dat ik aan de andere van het land woon !!

Ohhh dat is idd ook niet heel veel cc nee. Mijn arts had het er over dat ze min 500 cc nodig hadden.
Jeetje Ruma; dat is heftig! Je schrok je zeker kapot? Sofia wil ook niet anders; net als Anne dus. Ik oet er alleen zelf nog zo aan wennen. Ze valt namelijk best vaak nu. Op haar knt en dan door naar achteren, op haar hoofd. Zo;n rotgezicht. Het liefst ga ik er de heel dag achter staan; maar dat kan natuurlijk ook niet. Ik pak mezelf dus aan en kom wel aanrennen als ik haar weer keihard hoor huilen... Ze heeft afgelopen weekend een tand door haar lip opgelopen. Nog geen builen op het hoofd.

Hoe is het nu met je jongste zoon Ruma?

@ Flodder: Rond de 10 maanden had Sofia ook een periode dat ze niet veel dronk. Kwam ze ook niet aan de 500 cc hoor. Eten deed ze ook veel, maar drinken toen niet. Ik deed toen wel wat extra vocht in haar fruithapje enzo.

Na een tijdje pikte ze het drinken toch weer op, en nu drinkt ze wel 4 flessen van 200 cc op een dag. Wat zei de HA?

Sofia heeft inderdaad een virusje denk ik. En dan nog het kuurtje voor haar oren... Valt ook niet echt lekker. Maar helpt wel. De pijn in haar oortjes is wel weg. En vannacht is het goed gegaan. En ze drinkt wel goed de afgelopen dagen. Ik hou haar vandaag nog even binnen en dan hoop ik dat ze er wel weer is.

Morgen weer naar het cb. En 26 maart wordt Sofia alweer 1... zo raar. Vorig jaar om deze tijd was ik hoogzwanger...

Wat geef je ene kind van 1 voor haar verjaardag... Maakt natuurlijk niet zoveel uit; want ze heeft het toch niet echt door. Ik denk dat wij een zandbakje geven. We gaan straks de tuin opknappen en een zandbak is wel leuk.
Hoi, ja gek idee he, dat maart begonnen is, Beertje wordt 31 maart 1. Was jij van ons groepje ook de eerste die beviel Noerie?

Beertje gaat voor z'n eerste verjaardag het kiekeboe speeldorp krijgen, ligt al een tijdje klaar.

Fijn dat Sofia weer aan het opknappen is! Beertje was natuurlijk ook weer ziek dit weekend. Hij was tenslotte alweer een paar weekjes virusvrij geweest. Gelukkig knapt ie alweer op.

Hij heeft zihc trouwens nog nooit opgetrokken tot staan, doet alles nog vanuit lig en zit. Zwaaien doet ie nu wel, erg lief! Kijken of we hem voor de 31e nog hiephiep...hoera kunnen leren (en dan handjes omhoog).

Ruma, eng zeg. Was ook wel een heftige storm hoor.

Hoe is het met je zoon?

Flodder leuk die foto van Pepijn! Wat een mooie vent, groot inderdaad. Herken het truitje trouwens, die heeft Beertje ook.

Elma, gefeliciteerd!

Gisteren hier ook nog gedenkwaardige dag gehad, want oudste zoon werd 8 jaar! Vind dat echt wel heel groot hoor. Was een leuke dag.
Als ik trouwens in die tabel met gewichten kijk, dan hebben we hier wel een stelletje flinke babies met z'n allen. Ik vind Beertje al zo groot/stevig en er zitten een aantal nog grotere tussen!
Ruma: zo zeg dat is nogal schrikken. Hier heeft het wel gewaaid maar niet zo erg als bij jullie. Wordt het vandaag alweer gemaakt?

Flodder: Gwen drinkt op een dag ook niet zoveel hoor. Smorgens een papfles van 200 cc en savonds een fles als toetje maar dat is dan meestal 100 cc die ze drinkt. Tussendoor nog iets van 100-200 cc sap. Fynn drinkt nu trouwens ook nog steeds maar 400-500 cc per dag hoor, schijnbaar hebben wij niet van die zuipschuiten. Hij wilde trouwens voordat ie een jaar was ook pertinent geen sap of water. Maar we zijn z'n melk gaan verdunnen totdat er op het laatst nog maar 1 schep zat in een grote fles en ja toen vond ie het ineens wel ok om sap te drinken. Het eerste wat hij trouwens dronk voordat er sap inging was drinkyoghurt, misschien is dat nog een idee?

Noerie: raar idee he dat ze al bijna een jaar is? De tijd gaat zo ontzettend snel! Fynn had voor z'n eerste verjaardag een driewieler gekregen (groot succes) en dit jaar krijgen ze een gezamelijk kado van de po's en oma's en van ons. Het wordt een speelhuisje voor in de tuin met een schommel en ballenbadje.Ook komt er een zandbak naast dus de zomer mag komen straks!

Beer: 8 jaar alweer, dat is echt al heel wat zeg. Zwaaien ziet er zo lief uit he? En handjes klappen ook zeker omdat ze nog helemaal geen pols hebben ziet het er zo grappig uit.

Allemaal bedankt voor de felicitaties. Ik ben echt superblij. Zelfs als ze het salaris niet zouden ophogen zeg ik wel ja. Het is meer dat we niet teveel achteruit willen gaan op wat ik nu verdien. Wat ze nu bieden zou 250 euro bruto lager zijn en wat ik gevraagd heb is 100 euro bruto lager. Maar in ruil daarvoor werk ik dan wel veel en veel minder. in vergelijking met wat ik draaide aan uren in de week is dit toch al snel 20-30 uur minder (als je ook weekend en thuiswerk meetelt) dus ik mag zeker niet klagen hoor.

Zaterdag was het erg gezellig, uiteindelijk waren we met 5 kinderen en 7 ouders. En voor we het wisten was het al lunchtijd! Fynn heeft de dag van z'n leven gehad hij wist niet wat ie eerst moest doen zoveel keuze was er haha. Gwen heeft ook leuk gekeken en gespeeld in het ballenbad. Al met al erg geslaagd!Volgende keer gaan we ervoor om iedereen erbij te hebben want tot nu toe zijn er altijd wel een paar mensen geweest die niet konden of die door omstandigheden op het laatste moment moesten afzeggen. Als we compleet zijn zouden we met 12 april kinders zijn en nog een lading broers en zussen en ouders.

Nou ik ga weer hard aan de slag. Hoop vandaag weer een flink stukje schrijf werk te kunnen verzetten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven