Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Ik ben er wel hoor.

Vanmiddag even anderhalf uur gewandeld. Was lekker weer!

Nu beetje in huis aan het rommelen.

Waar is zivaa? Iemand had het er over dat ze op vakantie zou zijn?? Nee toch?

@ anne, foto's van je gepimpte wc!!

Als vriend vrijdag thuis komt, laat ik hem Minimaatje de fles geven, kan ik even kijken hoe dat gaat en hoeveel hij nodig heeft, dan ga ik ook met een geruster hart weg.
Alle reacties Link kopieren
maat!

Was idd lekker weer vandaag, ben er ook op uit geweest met mini en net voor de bui weer thuis!

Hoop dat mini zo wil slapen want ik wil soep koken...

Komt wel goed hoor met jouw vriend en fles geven!
Ik ben er ook nog zwaai

Kwimmie van harte met je verjaardag.

Knuf ik snap je wel.

In de meeleesmodus. Morgen onderzoek maag-darm.\us erg nuchter en aan de jammie drank.

Morgen om deze tijd val ik een broodje met gebakken ei met ui aan.

Smerig maar nu toch zo'n trek in......

Alle liefs beppe
Ohw bluh beppe, zit je aan de cleanprep? (hoewel ik wel even een liter zou kunnen gebruiken, boel zit wat verstopt!)

Succes morgen! Zal aan je denken!

@ bubb, zal ook vast goed komen, maar ik heb zelf graag een beetje controle En ik weet gewoon niet hoeveel afgekolfde melk ik nodig heb voor een avondje.

Jij aan de soep, ik neem weer een groente shake! Goed voor de kilo's! De weegschaal was weer vriendelijk vanmorgen!
@ Maatje, nee nu wat anders moviprep. Minder liters ( 2 maar ipv 4) in 2 maal anderhalf uur opdrinken.

Ben blij dat ik de eerste aan de beurt ben.

Pas jij wel op met zoveel afvallen.

Nog een paar daagjes en dan is je knuffel er weer.....

@ Soep, goed idee bub. Morgen met het broodje ei met ui. Jammie.

Gelukkig eten ze hier nu macaroni en dat lust ik niet
@bep: blij voor je dat je geen cleanprep hoeft, word spontaan misselijk...

Sterkte morgrn bij het onderzoek, hoop dat het meevalt

@maat: ik geef mini 150cc per voeding. Meestal is dat genoeg. Ik laat het ook afhangen van de tijd tussen de voedingen.

Ze drinkt nog steeds om de 2,5uur overdag...

Bij de laatste voeding zou ik 180 geven dan heeft ie zeker genoeg voor de nacht.
Ik dronk dat spul altijd met een rietje en dan ijskoud. En soms een scheutje limo er door. Gelukkig maar 2 liter beppe!

Ben nu officieel al mijn zwangerschapskilo's kwijt. Nu alleen de kilo's nog die ik door het hormonen spuiten ben aangekomen.

@ bubb, hier ook overdag om de 2 1/2 uur. En inderdaad 180 voor de nacht had ik ook in mn hoofd.
Lieve allemaal,bedankt voor de felicitaties . Ben ook weer helemaal bij hoor. Ga straks even bijlezen
@Bepppe, sterkte morgen. Geen idee hoe zo'n drankje smaakt, maar het zal geen feest zijn.

@Maat, hoeveelheid verschilt hier nogal veel. 180ml had ze hier zaterdagavond ook op. Vrijdag 150ml. Overdag 100ml ongeveer per voeding.
Oh ja, baal als een stekker. We hebben een tussenlanding zaterdag. Niet echt ideaal, ga maar 4 flesjes van 50ml maken voor elke start/landing.
Maar muself je geeft toch borstvoeding?
Ja klopt, afgekolfde moedermelk. Aan de borst kan niet tijdens opstijgen/landen.
Kwimmie gefeliciteerd met je verjaardag.

Lekker stappen rammel volgende week!

En wat een leuk verhaal dat mini schaterlacht om een scheet. :-)

Beppe sterkte met het onderzoek!

Ik lig met blauwe billen op de bank. Zitten is gevoelig.
Kwimmie gefeliciteerd!

Hoezo kan bv niet tijdens landen? Een baby hoeft toch niet te zitten??

Dodo sterkte. Je kreeg die prikken echt in hè kont joh?
Hmm ik heb de helft genist! Geen mails gehad van post... Vaag

Anyway beppe succes morgen!

Hier wil mini alleen tijdens de fles en als ze moe is bij ons liggen. Verder wil ze alleen maar rechtop zitten, staan of in de wipstoel/speelkleed. T baby gedoe is er echt af nu! En hier ook een eigen wil hoor! Haha net d'r moeder dat wordt nog wat!
@do: lijkt me geen pretje die prikken. Hoop voor je dat ze snel hun werk doen!

@myself: je mag toch gewoon bv geven of wil je dat liever niet in het vliegtuig?

@ann: is de wc af?

Hier een huilerige plakbaby. Ze klinkt schor als ze brabbelt.
Anne: boven in de bil naast m'n stuitje. Althans daar heb ik nu twee blauwe plekken..
Naja af, af

Wij hebben echt een wc dames om je voor te schamen! Haha verschrikkelijk! En dat is n understatement!

Hij moet verbouwd, maar dat doen we later omdat er dan ook de badkamer verbouwd wordt en de zolder deels.

Ik heb dus nu de wc een beetje gepimpt, met foto's en asecoires. En n nieuwe wcbril haha

Foto's doe ik dan ook echt niet want ook al is ie gepimpt het blijft n ramp haha

Is ze n beetje verkouden misschien bub?
O jakkie dodo! Nou hopen dat t snel over is en dat t helpt!
Bub, ja natuurlijk wel, maar niet tijdens start/landing. Zou niet weten hoe dat moet.

Anne, ik moest je zin even twee keer lezen. Ik dacht eerst dat je er een roze wc van had gemaakt, maar toen dacht ik nee, het is Anne dat kan niet. Toen nog een keer en er staat gewoon dat hij lelijk is. :-)
@ann: ja ze is wat verkouden...gister klonk ze een btje vol en nu is ze schor...en ze moet allang slapen maar madame heeft geen zin..Nu ligt ze te klagen op mn schoot en probeer ik dr in slaap te wiegen...
Eigen wil zit er hier ook in. Om gek van te worden af en toe. (maar ook heel herkenbaar, oeps....)

Ik werd net een beetje moe van haar omdat ze elke keer aanhapt en loslaat aan het einde van de voeding. Ik koppel haar af omdat het zeer doet, zeg dat dit niet mag (ze begrijpt het waarschijnlijk toch niet), maar ze begint gewoon te lachen naar me. Net alsof ze me uitlacht.
@myself: dat weet ik ook niet...maybe even vragen op het bv-topic??
Haha muself heeeeel herkenbaar!

Tijdens de landing/opstijgen zit je toch gewoon en kun je haar in zijligging aanleggen?

Hoe wilde je haar anders voeden? Veel bewegingsvrijheid heb je toch ook niet als je al in de lucht zit? Jij moet in de gordel, maar zij nog niet. Je mag haar nog gewoon vasthouden in 'babyligging' zeg maar.
Ff snel

@myself, gewoon aanleggen bij start en landing kan hoor! Baby moet op schoot met een speciale gordel maar als ze daar in op jouw schoot zit/ligt kan je haar gewoon aanleggen. Jij gaat zitten en schuift die speciale gordel om de jouwe, legt miniself aan en klikt dan haar gordel om haar middel. Kan echt met gemak!! Flesjes zijn niet nodig joh..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven