Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Haha yep Ziv. Verlies zouden we graag nemen maar goed wat we dan per maand moesten betalen betalen we nu ook aan een spaargedeelte dat alleen maar oploopt en waardoor we dadelijk t verlies voor n groot gedeelte al opvangen.

Mini is ziek,koorts en alleen maar slapen slapen slapen. Heb calamiteiten verlof van de baas gekregen en morgen was ik toch al vrij. Hoewel ik er al 1 heb is dit volledig nieuw voor me.
Oh, zielig Kwim . Beterschap voor je mini!
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Ow Kwim, dat is sneu, beterschap!

Hier ook een warme slapende mini. Door de prikjes. Hij had al een lage weerstand, dus ze komen lekker binnen zo Hij was zoo zielig aan het huilen, we zijn blij voor hem dat hij nu lekker slaapt.

Chryssa zielig dat je zoon ook eczeem heeft. Ik heb nu zalf via de apotheek zonder hormonen. Daar wil ik echt alleen in uiterste nood aan beginnen. Vrijdag maar even horen wat de huisarts zegt. Moet ik ook denken aan ander wasmiddel? Misschien met Neutral gaan wassen? Of heeft dat geen invloed?

Ik ontdek net dat de winterslaapzakken die ik heb van Hema een synthetische voering hebben. Shit! Mini heeft af en toe zwetende beentjes als hij daar uit komt, dat helpt natuurlijk echt geen ruk voor zijn huidje. Even een alternatief regelen. Ik heb wel al een combisleeper liggen, misschien past hij daar al in. Die is helemaal van katoen.
Ahhh Kwim, wat een zoete foto op FB, hij gloeit helemaal!

Je kunt trouwens wel merken dat veel meiden weer lekker aan het werk zijn, zo rustig is het hier! Bij mij begint het ook weer te kriebelen, ik ga me zo waar vervelen. Goed teken!
@kroos: Ik was niet met Neutral o.i.d. Ik zorg er gewoon voor dat zoon iedere avond ingevet wordt, zodat z'n huid niet te droog wordt. Verder niet te warm douchen, want dat droogt de huid ook uit. En zoveel mogelijk katoenen kleding aan, die los om het lijf zit, zeker als hij gewoon in huis is. Vorige winter trok hem nog weleens een maillot onder z'n broek aan als het erg koud was buiten, maar zodra we dan weer binnen waren deed ik die weer uit. Want dat zat toch heel dicht op z'n huid en ging snel irriteren.

Hij slaapt in een winterslaapzak van de Hema, maar daar lijkt hij nooit last van te hebben. De Combisleeper heb ik trouwens ook voor hem gehad, geweldig ding vond ik dat. Als Meisje groot genoeg is, prop ik haar daar ook in. Ik heb het laatst geprobeerd, maar de hals was nog te wijd.
Owwww meiden sorry hoor!!

Sjemig, nu vent een nwe baan heeft is hij pas rond 6 uur half 7 thuis.. Das best laat om te gaan eten met de heren.. Ik loop mezelf heel de dag achterna en nu Rammeltje niet zo gezellig is en prikken heeft gehad heb ik nergens tijd voor dus vandaag geen boodschappen kunnen doen en nu geen eten... Zucht dan de frituur maar aan..

Rammeltje is 5910gr en 61cm prima dus!

Ze waren dik tevreden eigenlijk, volgt prima haar eigen lijntje.

Aaarrrgghhh gegil..
@rammel: Hoe laat aten jullie normaliter dan altijd? Hier is man altijd pas rond 19.30 uur thuis van z'n werk, dus ik eet doordeweeks samen met zoon en dan laat ik wat over voor man. Zoon en ik eten meestal tussen 18.00 en 18.30 uur. Dan krijgt 'ie daarna nog yoghurt of een stuk fruit en dan gaat hij om 19.15 uur richting z'n bed.
och wat sneu kwim, beterschap!! :( leuk is anders he met die restschuld, maar jij hebt huurders toch? Zouden wij ook gedaan hebben anders.

omg ik word hier ook gek; oudste lang niet fit die zeikt en zeurt de hele dag door al. nu op bed, mini wakker, oudste ook nog aan t gillen, blegh ik ben er klaar mee.
Rammel same here! Alleen heb ik maar een mini om voor te zorgen. Hij is zooo sneu van de prikken. Vriend neemt onderweg naar huis eten mee.
Man man ik ben veel te druk haha geen tijd! Nu onderweg van werk naar huis! Pfff hectische dag gehad man man!

Later meer! Beterschap voor de zieke kindjes en rellende mini's nu ophouden hoor!
Chrys, normaal om 17:00 vent thuis dan ik koken en dan eten, rond half 6 dus, 7 uur koters op bed. Dat wordt dus nu iets later.

De oudste heeft zijn slaap zo hard nodig op het moment, die allergie maakt m bekaf. Vandaar dat ik ze om 7 uur op bed wil hebben. Dan moet ik ze vaak nog om half 8 wekken 's ochtends.

Kroos! Super dat je je zo voelt meid!

Kwim beterschap voor ukkepuk!
Ooooh, om 07.30 uur wekken, wat heeeeeeerlijk lijkt me dat! Volgens mij is zoon hier nog nooit na 07.00 uur wakker geworden. Terwijl ik vaak het idee heb dat hij 's ochtends toch bijna altijd nog moe is.

Meisje was in slaap gevallen in de box terwijl ik zoon onder de douche deed. Man net thuis, die is haar nu aan het overleggen in ons bed. De katten breken hier beneden de tent af, achter elkaar aanrennen, elkaar bespringen etc.
Haha! Chrys! Ze doen hun naam eer aan
Ow meiden, hier nog een portie verwaarlozing. Ben druk aan het naaien en ook het werk vraagt veel aandacht, moet 4 dagen over de afsluitdijk werken.

Chryssa, leuk, katten!

Ziev, wat super dat jullie huis al verkocht is! Hier laatst een fles die helemaal terug kwam, doodeng.

Sterkte voor alle meiden met rellende mini's!!!

Nu gauw naar bed, 5.40 gaat de wekker weer... Vroehoeg!!!!
Martje slaap lekker!!

Ziva beterschap voor uk! Ze blijft kwakkelen he!

Chrys oei ook nog rellende katten. Pfff

Kwim beterschap voor mini!! Hoe is het nu met je rug?

Maat hoe was de bruiloft?

Ann

Kroos hoe is het nu met mini?

Rammel lastig zo'n nieuw ritme! Kan je idd niet eerder eten met de kids? Reageert zoon goed op de aanpassingen of is het nog te vroeg om daar wat van te zeggen?

Hier weer een slaapweigeraar...Ze gaat rond half 1 snachts pas echt slapen en word tussen 4 en 6 wakker...Grrr...

Vast een groeispurt!
Zo Bub dat is een vervelend slaappatroon!

Mart succes met de lange dagen!

Anne jij zit er almweer helemaal in, succes hoor!

Maat was het een leuke dag?

Mini is vreselijk sneu hier door verkoudheid, eczeem en prikken. Hij is warm en huilt en jammert zichzelf steeds wakker. Die arme jongen had dus wel een paracetamol verdiend. Hij is net weer in slaap gevallen, ik hoop dat hij nu lekker door kan tukken. En wij dan dus ook oh.. Hij jammert al weer. Arm ding...
Kroos wat sneu! Beterschap voor hem en hopelijk een goede nacht!

Mini slaapt nu vanaf 22u...Voor het eersr muziekdoosje gebruikt. Na 3x draaien viel ze in slaap! Dat word het nieuwe wondermiddel mjah onze diva is gauw verveelt dus geen idee hoe lang het leuk blijft.

Op hoop van slaap ga ik nu ook maar naar bed...

Sweet dreams everyone!!
Jeetje Bub t is een echte diva he. Hoop dat ze jullie snel weer rust gunt.

Kroos beterschap voor jou mini al die dingen samen zijn niet cool.

Rug gaat goed,ben zowaar alweer een dag pijnstiller vrij.

Mini stinkt ga m maar ff verschonen. Hij eet slecht maar moppert daar niet om. Arm knuffeltje
Zo Kwim, fijn dat je rug zo snel hersteld is!

Mini had een matige nacht, we zijn er regelmatig uit geweest om hem te sussen maar iedereen sliep dan ook weer verder gelukkig. Hij slaapt nu nog, dus we laten hem maar liggen. Ik vind het te zielig om hem wakker te maken om naar het kdv te brengen na zo'n nacht. Dus vriend werkt even een uurtje thuis, dan kan ik naar de psych.
Minimaatje heeft lekker geslapen van 21:30 - 08:30

Goed voor mijn vriezer voorraad dit doorslapen! Jammer dat ik gisteren zo druk bezig was en er zelf pas 12 uur in lag. Maar ik had mn huis een beetje kersterig gemaakt en vandaag mn vader weten te strikken voor het opzetten van de boom. Toch wel weer gezellig. Oh en bij het tuincentrum een hele leuke bal gekocht met "mijn eerste kerst" er op.

Straks weer naar de tandarts...

Bruiloft was leuk gisteren. Het was wel een gratis maandagochtend bruiloft, maar het is zo'n mooi stel samen! Ik gun het ze zo!!

@ kwimmie, beterschap voor je kleine man! Wat fijn dat het wel beter gaat met jouw rug!

@ bubb, dat is wel even wennen voor jou, die nachten van je diva! Ze sliep juist zo lekker door!

@ mart, aan de overkant vd afsluitdijk werken? Vlak bij mij dan zeker?

@ kroos, ook beterschap voor jouw mini!

@ rammel & anne
Maat succes straks bij de tandarts.

ik volgende week 1 vulling en 1 noodkroon, wordt weer weinig eten deze kerst kan wel wat kg missen....

Ik doe mee aan de verwaarlozing.

Sorry allemaal.

@ zieke minis mega's allemaal beterschap.

Chryssa het moet beter worden, ze gaan echt wel langer slapen als ze ouder worden.

Hier de oudste 2 al tot half 9.

Alllemaal zwaai. Ga snel weer opruimen, en bedankt maatje dat het opruimvirus is overgeslagen :-)

Liefs beppe
Goeiemorgen!!

Chrys, troost voor jou: de oudste die nu zo lang slaapt werd met ongeveer 19 maanden rond 5:00 wakker.. Fantastisch was dat.. Nog geen ruk op tv en een baby broertje wat net geboren was dus ik was kapot!! Dit veranderde toen hij een jaar of 2,5 was. Alles komt goed!

Ow bub, we hebben echt diva's he! Afgelopen 3 dagen had ik ploftieten, dronk ze overdag maar 3 keer want de wereld was veel te interesant om te drinken natuurlijk, gevolg: slappe theezakken en een mopperende rammeltje op dit moment. Dan denk ik echt, tuuuuhuuurut! (Trut ) je doet het zelf, drink dan eens normaal.

Myself, las je stukje op het BV topic! Haha hier kan ik ook echt niet op mijn verzoek voeden... Geen honger is niet drinken, soms best onhandig.
Even een zwaai, meld mij vanavond even. Wat een rotnacht Mini kwam om half 1 en om half 3 en ik heb de verkoudheid van mini overgenomen. Ik krjg zo visite. Tot later!
Mornigngg!

Zo, mama is weer aan het werk en ook meteen vol op aan de bak joh, 4 dagen werken1 dag vrij, 3 ochtenden,2 avonden(14.30-23) en morgen weer 1 dag vrij... foei!

Maar wel lekker!

Ik ben gister naar de tandarts geweest, ben gewoon trots op mezelf.. ik HAAT die man... 2 jr niet geweest uit angst.... dus nui 6 gaatjes.. en 4 fotos gemaakt, hopelijk komt daar niet zoveel uit! nu 2x 30min boren gepland....

Mini: doet het over het algemeen nog erg goed, merk ookgewoon dat als ik gespannen ben of pieker of iets ( en ik ben een piekeraar) dan merkt hij dat ook.. dus ik let er nu op.. relaaaxxxxx doen! haha!

Huis: hier huis weer verlaagd... 125 nu.. is toch geen geld jongnes.. wil er zo graag vanaf.. ook strontjaloers op ziva dus.. Maar ik gun het je wel hoor!! Gefeli!!

kwimm: Beterschap met je ventje!

Anne:

Bubb: jij met je lekkere diva! hopelijk komt ze gauw van dr troontje af.. hah!

Hier slaapt mini btw soms echt al goed door! vanmorgen weer half 8!!

pff, ik weet tniet meer... ga ff poetsen... 14.30 weer werken, 13.30 aanstalte maken om naar gastouder te toeren, moet hondje nog uitlaten.. douchen en etenkoken voor straks... poeh!
Dag ladies,

Terror Jaap heeft gelukkig weer plaats gemaakt voor mijn lieve zoon. Prima ochtend gehad. Hij was om 06.30 uur wakker, dus dat is laat voor zijn doen. Meisje vanochtend maar een uurtje geslapen en een hazenslaapje in de drager. Nu ligt ze weer in de box, maar natuurlijk alleen maar weer giechelen en speen uitspugen. Nou ja, ze zoekt het maar even uit met zichzelf. Zoon ligt er ook in en vanmiddag krijgen we bezoek.

@rammel: Dat rommelige drinken hebben we hier ook last van. Weliswaar dus met de fles, maar Meisje hangt echt zowat op d'r kop om alles te kunnen zien. Vooral als zoon in de kamer is als ze de fles krijgt, is het echt een worsteling om er iets in te krijgen.

@toetje: Gets, de tandarts! Ik ben ook in geen tijden geweest, moet er binnenkort echt van komen.

@Myself: balen van je rotnacht en de verkoudheid .

@bubblezz: Wie weet is het muziekdoosje een blijvend succes. Hier valt mevrouwtje alleen in slaap als ik Classic FM op zet.

@Maat: leuk, een kerstboom! Wij gaan er dit weekend eentje halen.

@Kwimmie: fijn dat je rug wat beter is!

Ik heb een kat half over m'n toetsenbord liggen, dus dat typt een beetje lastig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven