Augustus 2012 deel 12!!

28-12-2012 21:23 1419 berichten
Ruim een jaar verder en nu …. tijd voor deel 12. (deel 3 alweer op de kinderpijler).

De eerste mini’s zijn al 5 maanden, hun eerste kerst (en alle kerststress) hebben ze gehad. Sommige mama’s zijn weer aan hun werk. Het dagelijkse leven begint te wennen. Maar uitgepraat raken we niet.

Wij praten over….. niet/wel slapende, krijsende, lachende, huilende, vrolijke, zieke/gezonde mini’s. Flessen melk, wel/nietwillende borsten, oranje wortelprut, rondvliegende boontjes. Gezondheidsperikelen, Wel/niet begrijpende mannen (waar we stiekem hartstikke dol op zijn), schoonloeders, ouders en wat verder ter tafel komt.

De dagelijkse soap van de augustus-2012 mama’s continues. Onze stille en soms niet-stille meelezers blijven onze volgen. Voor de “augustus-2013 mama’s-To-be” zijn we een inspiratiebron, wat een eer!

Mini’s en mama’s hebben elkaar een maand geleden real-life ontmoet, wat een topmiddag! Het divagedrag is overgenomen, maar echt het juiste hebben ze elkaar nog niet ingefluisterd, dus in februari gaan we voor de herhaling.

credits voor de inleiding gaan dit keer naar Myself!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

Augustus 2012 deel 11!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! nicole12332 jaar03-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz24 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Chrys ik hoop dat je binnenkort de pepti zonder capriolen erin krijgt!

Rammel hoe ging het de rest van de dag met de borstvoeding? Diva nog steeds in staking? Sterkte meid!

Kwim wat heb jij schatten van jochies

Gastouder was om praktische redenen geen match. Ik heb het go-bureau gemaild met verzoek of ze verder wil kijken. Ben benieuwd!

Vriend en ik vandaag alleen de hoognodige woorden gewisseld. Heb ook echt geen zin om er nu aan te werken...

Juut ik weet dat zwijgen niks oplevert maar praten word in dit geval oorlog ben ik bang en maakt de boel nog erger

Mart dat is wel een hilarisch idee die ruil o theek Ik stel voor dat we dan de vaders in charge laten en de moeders lekker gaan stappen

Ann hoe is het nu bij jullie?
Rammel, lijkt me een heel goed plan van je! Echt goed van je dat je zo ervoor gegaan bent en Rammeltje zo'n tijd bv hebt kunnen geven. Daar mag je trots op zijn, ook als je er nu weer mee stopt!

Cryssa, klinkt inderdaad beter om maar van ha over te stappen, dit lijkt me niet iemand die goed met je meedenkt en snapt wat er aan de hand is. Wat een dooddoeners moet je steeds aanhoren zeg!

Wanneer zouden jullie bij een verkoudheid van je baby naar de ha gaan? Minico is nu een week aan het hoesten en snotterig. 't Is niet heel erg, gewoon af en toe flink hoesten, wel zodanig dat z'n fles er soms uitkomt (eens per 2 dagen gemiddeld) maar niet zo dat hij erin stikt ofzo. Geen koorts. Hij is ietsje slomer en huileriger dan normaal, maar ook nog veel gewoon aan het lachen en aan het spelen. Ik heb zelf volgens mij dezelfde verkoudheid te pakken en die voelt als een normale flinke verkoudheid. Ik vind het zelf helemaal nog niet nodig om naar een ha te gaan, want die zegt toch dat we het maar even aan moeten kijken, en terecht. Maar een van de leidsters van het KDV liep donderdag al zenuwachtig te doen over of we niet naar de ha zouden gaan en had het er vandaag al over dat het misschien wel bronchitis zou zijn. Volgens mij schromelijk overdreven, of ben ik zelf nou zo naïef als ik denk dat het wel vanzelf weer over zal gaan?
Voor de ruil o theek heb ik nog een baby in de aanbieding die graag bij je zit, niet meer in de box wilt, hazeslaapjes doet en huilt van vermoeidheid, die tepels als trekdrop gebruikt en broccoli niet lekker vindt.

1 keer midden in de nacht wakker en ook vroeg in de ochtend. Oh en hij probeert ook om te rollen maar heeft niet door dat zn arm in de weg ligt en raakt daardoor zeer gefrustreerd.

Graag een doorslaap-lach baby in ruil voor mijn exemplaar!!

@ bubb wat een klote situatie zit jij in zeg!! Snel maar ergens halverwege de afsluitdijk afspreken??

@ nico, bezoekje bij de ha kan geen kwaad lijkt me? Anders eerst even bellen en je verhaal uitleggen. Of het cb bellen?

@ chryssa, heb je het cb al gebeld? Misschien hebben zij advies voor je?

@ anne, wat een rotnieuws zeg van je schoonouders!!

@ rammel, sterkte!! Je doet het echt top hoor!naast je diva's heb je ook nog 2 knullen die hun problemen hebben en aandacht willen. Petje af hoor! (wat zeg ik... 2 knullen? Bedoel natuurlijk 3!!)

Maximaat is weer naar boord, Minimaatje had veel aandacht nodig vandaag. Morgenavond gaat mn vader voor het eerst oppassen als ik met mn moeder naar de tapas cursus ga. Ik hoop echt zo dat hij Minimaatje niet onnodig laat huilen!!

Ik ga lekker diagonaal liggen nu.
Minimaatje maakt het je ook niet makkelijk hè?

Zou je het dan onverstandig vinden om niet naar de ha te gaan, Maat? Want ik vind het eigenlijk onzin om voor elk verkoudheidje naar de ha te rennen, dat soort dingen gaan vanzelf weer over. Die beste man heeft wel wat beters te doen, en ik ook. Maar omdat die ene leidster zo doet vroeg ik me af of ik nou te relaxed ben of zij te paniekerig.
Tsja, onverstandig is misschien een groot woord. Maar ik zou denk ik wel gaan om even naar zn longen te laten luisteren. Of net wat ik al zei, ik zou even bellen.

Minico is toch ook al vaker verkouden geweest?

Ik kan er (gelukkig) niet over mee praten want Minimaatje is nog niet ziek of verkouden geweest *klopt op houten nachtkastje*

En jij te relaxed of zij te paniekerig. Hou het in het midden en die huisarts zit er niet voor niets hoor! En wat beters te doen?? Hij krijgt er goed voor betaald hoor!
Zo daar ben ik even, wakker door jongste zoon. Rammeltje slaapt als een os. Zoon is aardig opgeknapt en heeft net een bak vanille vla op arme kind had zich heel de dag helemaal leeg gekotst.

Gister een mega dip balen klote rot dag gehad. Mn ogen zijn er nog dik van en mn hoofd bonst nog steeds. Fles lukt dus wel maar alleen met BV van KV gaat ze over de rooie.. Uiteindelijk heeft ze gewoon weer aan de borst gedronken. Haar linker wangetje is knal rood dus ik hoop eigenlijk dat ze 'gewoon' last heeft van haar tandjes.

Ik ga nog even slaap pakken.

Ruil-o-theek: mag ik ook een baby aanbieden en dan zelf verder weigeren!?
Goedemorgen,

Nacht redelijk. Wel erg veel gekloot met de avondfles. Normaal krijgen we die er slapend in, maar nu wilde ze niet drinken omdat ze de Pepti smerig vindt. Duurde dus weer een uur voordat het erin zat en ze heeft een behoorlijk deel laten staan. Beetje jammer, want normaliter is die fles de enige die er goed in gaat, omdat ze dan slaapt. Nu was ze klaarwakker en aan het jammeren. Ik hoop dat ze snel aan de smaak went.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Ben ik ook.

Minimaatje vannacht om 0:00 uur, ik om drie uur (want buikloop, bonshoofd en drijfnat vh zweet) En nu 05:45 Minimaatje weer.

@ chryssa, wat een gemodder

@ rammel, hopelijk is het inderdaad "gewoon" een tandje.

Oohhhwww Minimaatje!! Drink ff normaal! Stop met dat geknijp in mn tiet en getrek aan mn tepel! Auw
Chryssa: is het een idee om nutritron (jbpm) erbij in te doen. Dat zit 70% maltodextrine is, dus is heel zoet. Om die reden gebruiken wij het niet meer, maar goed...

Ow maatje, wat een lastpak. Zullen wij ruilen? Ik heb een heerlijk makkelijk exemplaar. Je moet alleen oordoppen indoen overdag.

Nu de voorruit gaan krabben.
Chrys, ik wilde net zeggen, er moet een manier zijn om mini aan de pepti te laten wennen. Een kennis van mij kreeg als tip 3 druppels zoetstof toe te voegen aan de fles, maar goed dat kreeg ze als advies van de kinderarts, ik zou dat zelf denk ik niet zomaar doen. En anders misschien wat Mart zegt, jbpm?? Edit: dat moet dus echt nutriton zijn ivm zoete smaak.

Mart wat gebruiken jullie nu al vervanging van de jbpm? Ik bedoel iets weglaten omdat het tegen je principes in gaat is prima maar als mini het echt nodig heeft!? Bij ons bij de natuurwinkel hebben ze ook jbpm en die is op natuurlijke basis is dat misschien iets voor jullie?

Zo bonzende koppijn blegh! Rammeltje gaat vandaag een dag doek bungelen en daar lekker slapen en lekker een paar keer drinken bij mama! Zo!

Maat, beterschap!
Flesvoeding zelf is ook extreem zoet. Of je nu jbpm toevoegde of niet qua smaak zal dat weinig veranderen. Ivm normale flesvoeding, weet niet hoe het zit met pepti.

Schoonouders zijn oudjes, niet zo zeer qua leeftijd maar wel qua gezondheid. Schoonpa heeft gister maag darm onderzoek gehad. In eerste instantie nietz wat zichtbaar schokkend is. Nu de kweekjes afwachten. Daarna meer onderzoeken, weten niet precies wat.

Schoonma vanavond maag onderzoek en volgende week darmen. Ze moeten erachter zien te komen waar het bloed verloren gaat.

Vriend is redelijk rustig, zeker wbt z'n vader. Wij hebben al eens eerder aangespoord op onderzoeken. Maar de klachten werden steeds weggewuifd met ach valt wel mee enz. Dat er iets ernstigs uit zal komen zou ons niks verbazen. Wbt z'n moeder heeft hij het benauwder. Zij was altijd de fitte en de gezonde en nu opeens allemaal klachten. Het is dus afwachten.

Ik wil niet ruilen hoor, mijn mini mag zo wel geplaatst dus beppe als je een langslaper, een niet eter en een passief zusje voor erbij wilt

Chryssa na 2 of 3 dgn pepti niet ze er wel aan gewend zijn denk ik. Maar ik zou ook heel snel overstappen. Ik snap dat ze niet iedereen kunnen doorsturen enzo maar een bijna uitgedroogd baby?!

Nico als het bronchitis is dan hapt ie wel baar adem tijdens het hoesten en zou hij toch ergens benauwd moeten zijn. Ik zou dis niet naar de ha gaan. Kinderen zijn nou eenmaal verkouden en kunnen het slijm niet goed ophoesten waardoor het vaak er stug klinkt dat geroggel maar dat valt reuze mee. Ik heb mini 2 weken terug toen ze wat roggeldd een paar keer neusapray gegeven en het was zo over.

Beetje overdreven reactie ook

Rammel nou ja eerlijk is eerlijk ik zou stoppen. 6 mnd is mooi zat en dan ben jij ook weer Es' vrij.

Oo fles leeg nu boeren
Anne deal, met niet eters en langslapers heb ik ervaring. Dus kom maar op.

En het passieve leert ze hier wel af.....

Vrijdag gaan we schaatsen bepman en ik in overijssel. Zonder kids schoonloeders passen op.

Had een heel stuk getypt maar niet te vinden.

Rammel wees trots op jezelf dat je ondanks bverkleining toch 6 maanden hebt gevoed. Lukt het deze week niet dan is het helaas. Maar treur niet je rammeltje ziet er goed uit!!!

Nico net als anne, daar sluit ik mij bij aan. Doen wat je gevoel zegt. En je mini drinkt verder goed? Juist als ze benauwd zijn dan drinken ze ook slechter. Alles kost ze veel meer energie. En sommige leidsters zijn nou eenmaal hypochonders.

Liefs beppe
@anne: De Pepti is niet zoet, het ruikt een beetje naar kaaskoekjes. Ik heb het even geproefd en het smaakt ook zo. Dus ik kan me wel voorstellen dat Meisje het niet echt lekker vindt.

Ik hoop dat er toch niks ernstigs uit komt bij je schoonouders. Wel een beetje stom dat ze zich niet eerder hebben laten onderzoeken, maar ja.

@nico: Ik zou gewoon even de huisarts bellen om te overleggen, dat kan nooit kwaad. Een verkoudheid kan wel tot 14 dagen duren.

Meisje heeft wel een uur geslapen net en dat is veel voor haar doen. Ik heb speentje terug geplopt en wacht even af of ze weer in slaap valt, anders gaan we maar een stukje lopen.
Pepti is bitter anne, echt vreselijk!! Ik snap minichrys dus wel

@stoppen: tja erg goede nacht gehad, ze is weer vrolijk en weigert de KV uit de fles, drinkt weer aan de borst... Zucht!!! Ik geef tandjes de schuld.. Dus al zou ik willen stoppen, dat wordt een enorm drama vrees ik. Ik zal van de week eens normale voeding proberen ipv HA want dat is ook iets bitter..
Ow chrys crosspost! Kaaskoekjes, nou daar zou ik nu een moord voor doen

Nutramigen is echt bitter! Ik heb ooit eens toen ik een schreeuwende baby in toom probeerde te houden en een verstopte speen had het propje uit de speen gebeten, ik ben serieus over mn nek gegaan!!

Anne, jeetje dat is ook wat! Ik lees nu net op mn gemak dat stukje over je schoonouders, hopen dat het allemaal mee valt!

Kwim! Wat een heerlijke ventjes heb jij! Mooie ogen! Hoest met je mams?

En chrys hoe is het met je vader?

Rammeltje slaapt op mn rug, dat is toch wel dr favo plekje momenteel. Lekker veel te zien en als je moe bent sluit je je oogjes gewoon, de diva...
Haha he jakkes! Nou ik vind ook gewone flesvoeding goor en ze zeggen dat het zoet is nou ik proef het niet hoor! Bah maar goed dat geldt ook voor bv en ook dan is gewoon vies! Bah

En nu denken jullie vast hoe weet ze dat?! Haha nou ik voel altijd met de pols of het warm genoeg is en slik daarna de druppels op ook doe van de bv van vriendin whaaaa haha daar stond ik ff niet bij stil, nou dat heb ik snel afgeleerd gadver! Haha
Goedemorgen meiden,

Zo weer een heftige week verder. Sorry voor mijn weinige reacties maar een paar spannende dagen met mijn vader beleefd. Op korte termijn lijkt het goed, voor de zekerheid nog wel wat verdere onderzoeken straks.

Met mini op schoot achter de laptop. Ze zit heerlijk mee te kijken en te brabbelen.

@Nico, ik had hetzelfde gevoel over naar huisarts gaan met verkoudheid. Waarom met elk wissewasje. Maar het weekend gaf vriendin huisarts toch aan dat het misschien verstandig is om even te laten luisteren maandag. Zij wil kinderen met zo’n verhaal iig altijd even zien. Hetzelfde over kinderen met koorts onder de 6 maanden overigens.

@Rammel, ik vind het knap dat je hebt doorgezet met bv. Zelf kiezen waar jij je goed bij voelt. En dat gevoel van eigenlijk je lichaam weer even voor jezelf willen herken ik heel goed! Hoe is het met zoon? Al iets beter?

@Maat, beterschap!

@Anne, hopelijk valt het mee met je schoonouders. Eigenwijs kunnen die mensen zijn he. Maar hoe eigenwijs ze ook zijn het zijn toch je ouders.

@Bub, hopelijk verbetert de situatie snel! Dit heb je niet verdient! :Hug:

@Chryss, sorry vind de situatie met die huisarts echt ongelofelijk. Heb je er al aan gedacht om de huisartsenpost eens s avonds te bellen. Dik het aan en dan krijg je wellicht een andere huisarts. Mijn huisarts zei gister echt duidelijk tegen mij als je twijfelt kan je altijd bellen naar de hapost. Beter een keer te vaak dan te weinig. En in zo’n situatie moet er toch iets gebeuren. Dit duurt te lang. Wellicht naar CB voor second opinion. Zij kunnen je ook doorsturen he!

@Kwim, hoe is het met je moeder?

@Liz, fijn dat je werk zo bevalt. Wat een prachtige foto op fb.

@Do, je silhouet gespot.

@Mart, lekker dat je zo genoten hebt van het consult. Ik zou ook graag willen schaatsen, maar neem mini niet mee. Ik heb mazzel met een man die er niet van houdt, dus die blijft thuis. ☺

Mini hier was ook erg verkouden en constant verhoging/koorts en dan weer niet. Af en toe stikte ze er zowat in. Doodeng. Op aanraden van vriendin huisarts gister toch met haar langs geweest bij huisarts om even naar haar longetjes te laten luisteren. Pseudokroep zei de huisarts. Niet ernstig wel heel vervelend.

Weekend was verder lekker rustig. We hebben alles afgezet ivm zieke mini en ik ben met vriendinnen naar de vrienden van Amstel geweest. Was leuk en vooral gezellig! Heerlijk om er weer even echt uit te zijn.

Ik ben er vast nog een paar vergeten, sorry!
Myself wat is er aan de hand joh met je vader? Die pseudokroep van mini gaat dat weer over?

Leuk weekend met de vrienden gehad dus

Ann dat is idd wachten op slecht nieuws als schoonouders nooit onderzoek hebben laten doen. Lastig is dat soms! Hoop voor julllie dat het meevalt!

Chrys had je nog wat aan de tips op je eigen topic? Stonden volgens mij ook nuttige dingen bij! Huisartsenjacht al geopend?

Maat beterschap! Ik stuur je vandaag wel even een pb over onze date!

Rammel hoe is het met je hoofdpijn? Denk dat diva-tje dan idd tandenlast heeft!

Babyruil: mijn uitslaper wil wel cursus geven

Nico als jij het niet nodig vind om de ha te bellen zou ik het niet doen. Tenzij mini benauwd word of zo natuurlijk. Die leidster is gewoon een stresskip!

Bep fijn weekend alvast kunnen jullie vast en zeker gebruiken!
Hello meiden,

Eindelijk even tijd om bij te lezen!

Rammel mocht je toch stoppen met de BV, dan ben je nog steeds een heldin hoor meid! Man, wat heb jij t goed gedaan. Het gaat zoals het gaat, volg je gevoel!

Is je zoon aan het opknappen? Deed de vla hem goed? Fijn dat hij weer eetlust had!

Anne wat een narigheid bij je schoonouders.... Sterkte!

En je passieve mini gaat het helemaal goed maken met je hoor, wacht maar af. Volgens mij heeft die dame van jou nog genoeg voor je in petto

Chrys het blijft tobben met je meisje he? Ik hoop dat ze goed went aan de vieze pepti. Verstandig hoor dat jullie zijn overgestapt. En een andere HA lijkt me niet meer dan logisch.

Bub, ik hoop dat de sfeer een beetje bijgetrokken is inmiddels. Ik snap wel dat je er even niet in wilt investeren. De bal ligt bij Bubman. Kun je in deze situatie wel nog een beetje van mini genieten?

Maat nou weer ziek meid? Ik hoop dat het meevalt! Hoe lang blijft maatman nu weg?

Nico volg je gevoel hoor, bij mini en de verkoudheid. Ik denk dat jij heel goed weet wanneer je mini gewoon verkouden is en wanneer het erger is. En bij twijfel: altijd de HA bellen. Wat de anderen ook zeggen, liever een keer te veel dan te weinig! Hoe dan ook: beterschap!

Myself wat naar die spannende dagen met je vader. Op korte termijn lijkt het dus goed, dat is al iets. Sterkte!!

En mini aan de pseudokroep. Wat is dat dan precies? Arme mini!

Sorry als ik iemand vergeet!

Ik geloof dat ik ook niet wil ruilen. Onze mini was stil vannacht!

De verjaardag van mijn moeder was gezellig. Mini zat op schoot te lachen en iedereen vond hem zo leuk. Hij ging niet van hand tot hand, maar zat lekker bij zijn vader op schoot om zich heen te kijken.

Vanmorgen waren we met mini bij de kinderuroloog. Een heel aardige vrouw. Ze constateerde dat de hypospadie van mini niet zo mild is als de huisarts en kinderarts (vlak na geboorte) dachten. De operatie is echt nodig, dus niet alleen cosmetisch. Dat was toch even schrikken. We hebben een van de beste kinderurologen te pakken en daar hoort een wachtlijst van 8 maanden bij (haar collega heeft een wachtlijst van 4 maanden), dus voorlopig is de operatie nog niet aan de orde.

Onderweg naar huis reed de metro niet, dus we zijn heel lang en koud onderweg geweest. Brrrr! Soms mis ik de auto wel hoor... Ik heb mini net wel nog even naar het kdv gebracht. Hij zag een van de leidsters en stak zijn armen naar haar uit en begon te lachen! Ze pakte hem van me over en hij knuffelde lekker tegen haar aan, dus ik denk dat hij het niet erg vond om weggebracht te worden. :-)

Nu rennen naar de HA, mijn oog doet weer zeer...
@Myself: wat is er met je vader aan de hand dan? Sneu voor je mini, die pseudokroep. Het klinkt best eng. En wat heersen er toch veel rottige virussen!

Hier sliep Meisje vanmorgen een uur en toen nog een half uurtje buiten in de Ergo. Ze heeft net wel een uur liggen jengelen in bed, maar dat was volgens mij omdat ik haar gewoon te vroeg naar bed had gedaan, aangezien ze dus om 11 uur nog in de Ergo had geslapen. Nu slaapt ze wel. Ik heb het idee dat haar eczeem minder begint te worden. Nog niet te vroeg juichen natuurlijk, maar wie weet doet die Pepti echt iets.
Chrys, mijn ervaring bij de oudste is dat ik na 12 uur nutramigen een ander kind had! Ik help je hopen!!

Ik zeg niks want zal je net zien dat ik mn mond beter kan houden maar het gaat 'prima' Met de diva. Behalve dat beide jongens nu 38.5 hebben! Mijn hemel er komt geen eind aan geloof ik

Myself, arme mini!!! Pseudokroep klinkt zo zielig! En wat naar van je vader! Sterkte!
Ooh Rammel wat sneu voor je jongens hoe is het met diva? Gedraagt die zich inmiddels milder?

Kroos wat leuk dat mini ook heeft genoten van de verjaaardag! Willen jullie trouwens weer een auto aanschaffen of houd je het bij OV?

Ik geniet nu juist des te meer van mini, echt een zonnestraal is ze

Chrys ik hoop met je mee dat de pepti begint te werken!

Mini heeft het booty-shaken ontdekt! Als ze op dr buik ligt gaat haar kontje in de lucht en dan is ze aan het dansen dikke lol dat ze heeft!
Chrys dat zijn mooie berichten! Ik hoop dat je mini net zo reageert op de pepti als de zoon van Rammel op de nutramigen!!

Rammel toch, wat een narigheid bij jullie! Houdt het dan noooooiit op? *stuurt vitaminen, weerstand en snel herstel goede gedachten jullie kant op*

Bub wat fijn dat je zo van mini kunt genieten, ondanks alles. Ben ik echt blij om!

Wij willen wel een tweedehands auto gaan kopen ja. Dat is toch wel heel fijn met een mini en met opa's en oma's op diverse locaties. De vriend van mijn schoonzusje weet veel van auto's, dus die nemen we mee op onze zoektocht. Wat is volgens jullie allemaal de fijnste gezinsauto?
Zo ff geshopt. Voor mini nog maar ff een wintervakantie aangeschaft. Was nu eindelijk voor helft en dat is toch makkelijker dan in een wikkeldeken op de fiets.

Chrys hoop dat het gaat werken! Ik denk van wel!

O myself jakkie maar daar kunnen ze overheen groeien toch?

Nou rammel wat n zieken ellende! Is ramman alweer beter.

Haha bub dat lijkt me hilarisch!

Mini doet ons na. Als wij de tong uitsteken en blazen lacht ze als n malle en doet t zelf ook!

Vanavond bruine bonen met appel uit n potje proberen.

We zijn ban de week weer gestart en ze poept opeens weer beter.. Toch vaag
Haha Ann een wintervakantie voor mini, dankzij fb weet ik wat jw bedoelt

Mooi pakkie! Waar hadden ze opruiming dan? Mini hier is ook uit haar winterpak gegroeit namelijk.

Kroos eigenlijk zijn alle 5-deurs auto's goed, zolang ze veilig zijn en goed onderhouden + ruime achterbak kom je een heel eind! Ligt ook aan je budget en uit welk jaar je een auto wilt.

Ieder bouwjaar en ieder budget heeft wel wat hoor!

Wij hebben een mazda 323 en een.ford fiesta en met beide auto's komen we prima op bestemming incl alle babyzooi die mee moet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven