Baby's van februari 2017

06-03-2017 16:25 1480 berichten
Drie weken geleden ben ik bevallen van een gezonde dochter. Ik heb al een zoon van net twee. Het lijkt me leuk om weer te schrijven met andere moeders die ook een baby van februari hebben.



Wie schrijft er mee?

] ] ] ] ] ] ] ] ]
Naam Leeftijd/Leeftijd partner Aantal kinderen Geslacht. Geboortedatum Bijzonderheden
Bloempje188
Moondancer 30/36 1e kind jongen 23 februari 2017
Such Preggers 36/30 1e kind jongen 3 februari 2017
Saywhat 35/35 1e kind jongen 321 februari 2017
Marloes85 31/37 1e kind meisje 9 februari 2017
Salacia 29/32 1e kind meisje 27 februari 2017
Christinayang 29/34 3e kind jongen/meisje/jongen half februari 2017
Pinklady90 36/30 1e kind jongen 26 januari 2017
Wortelsap 31/34 1e kind meisje 28 februari 2017
Caro 31/34 2e kind jongen etc 17 februari 2017
Jentelente 28/30 1e kind jongen etc 26 januari 2017
Caro 31/34 2e kind jongen 17 februari 2017
anoniem_195591 wijzigde dit bericht op 10-07-2017 16:05
48.85% gewijzigd
Ik hoop dat het meteen raak is. Ik had half jaar geleden al voor tweede willen gaan, maar man had meer tijd nodig.

Zoon loopt inmiddels al bijna 4 maanden en rent nu bijna. Mijn broer heeft net een zoon en dat maakt de kriebels voor een tweede nog heftiger. Onze zoon reageert namelijk zo leuk op baby's.

Maar vind deze fase ook heerlijk. Hij lijkt iedere week wel nieuwe woordjes te leren en kan zo veel.
Alle reacties Link kopieren
Whatsapp is wmb ook prima.

Leuk dat er al kindjes lopen en praten. Ik kan niet wachten!

@caro Ik wil ook wel afvallen voordat ik zwanger wordt. Tijdens de vorige zwangerschap ben ik 12 kg afgevallen en ik wil nu proberen dat op 0 te houden als dat kan.
Ik duim voor jullie mee, Aapje! Grappig hoe verschillend mensen reageren op baby's, hier was het juist de geboorte van ons neefje dat ons duidelijk maakte dat wij nog even geen zin hebben in een nieuwe baby. Maar het scheelt misschien ook dat mijn kleine meid volgend jaar al naar school gaat, het gaat gewoon allemaal zo ontzettend snel dat we nog willen genieten van de tijd dat zij klein mag zijn.

Such_preggers: dat brabbelen en lopen maakt het zo anders en zo heerlijk :heart: Opeens is het breekbare, hulpeloze eraf en heb je een ondernemende, 'zelluf doen' peuter.

Hier wed zojuist mijn laatste koffiebeker kapot gegooid, denk dat dochterlief vindt dat ik teveel tijd op de viva zit. Dus, de dames die mee willen appen mogen mij een pb met hun nummer sturen. Of als de meerderheid voor facebook is een pb met hun naam.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezelligheid!
Hier wordt nog weinig echt gepraat, wel hele stukken gelopen.
Ik vind deze leeftijd ook zó leuk.
WhatsApp of fb vind ik gezellig.

Spannend dat er alweer meiden ook bezig zijn! Ook leuk om te zien dat dat bij iedereen zo anders is, of je er al aan toe bent of niet.

Hier alles oké, 23 weken nu. Er komt nog een kereltje aan :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat er weer leven in dit topic is, had ik helemaal gemist! Ik heb mn nick aangepast maar ben marloes85. Vind het gezellig om mee te schrijven in een wa groep, fb kijk ik nauwelijks op.

Hier is inmiddels een tweede op komst! Ik ben nu 11weken zwanger en alles ziet er goed uit. Ik kijk wel een beetje op tegen de babytijd maar we hebben veel geleerd van de eerste dus het gaat vast goed komen. Ik hoop vooral dat hij/zij gezond is en geen extreme eczeem heeft.

Onze uk loopt nog niet en staat ook nog niet los, wel klimt ze overal bovenop en loopt ze makkelijk met een wagentje ed. Ze heeft een grote voorliefde voor muziek, er hoeft maar iets van een melodie te klinken en ze begint te dansen. Praten doet ze ook nog niet maar in haar taal kan ze wel hele verhalen vertellen en goed duidelijk maken wat ze wil.

Nachts gaat slapen gelukkig nu al een tijdje goed, vaak nog wel 1x wakker maar dan geven we een speen en slaapt ze direct weer. Overdag slaapt ze nog meestal 1x gemiddeld 1,5uur.
Alle reacties Link kopieren
Ja! Envelop gefeliciteerd!!
En Jentelente, leuk 2 jongens. Net als hier :)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Envelop!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd envelop! Leuk zeg! Ik zie idd ook niet uit naar de babyperiode, maar meer de tijd daarna, rond 1 jaar of vanaf 7 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel! En wat leuk dat je nog een jongen krijgt jentelente, had er helemaal overheen gelezen dat je het geslacht had gedeeld :facepalm:

@Zonnetje, goed om te horen dat ik niet de enige ben, ik ben gewoon niet zo'n babymoeder en vind het leuker als er meer interactie komt. Maar ja, die periode hoort er nu eenmaal bij en die komen we ook wel weer door.
Alle reacties Link kopieren
Hé er is hier nog leven haha. Leuk om te lezen dat er alweer een aantal zwanger zijn, gefeliciteerd!
Zelf heb ik er nog geen zin in, en wellicht blijft hier hier bij 1 kind. Ik ben helemaal tevreden zo.

Zoon loopt ook nog niet zonder wagentje oid, staat wel regelmatig los en brabbelt in eigen taal wat af. Hij leert momenteel elke dag weer wat nieuws lijkt het wel.
Gefeliciteerd Envelop!

En wat leuk, nog een jongetje, Jentelente!

Moondancer, deze periode is leuk he :)

De mensen die mee willen schrijven op WA mogen mij een berichtje sturen met hun nummer, dan kan ik een groep maken.
Alle reacties Link kopieren
Heb je mijn pb ontvangen cathelijne?
Nee, ik heb geen berichtje gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een paar uur geleden ook een gestuurd, ook niet aangekomen?
Ik vond het al vreemd dat er zoveel enthousiasme in het topic was maar geen berichtjes. Maar nee dus, ik heb niets ontvangen.

Volgens mijn instellingen zou ik wel gewoon berichten moeten ontvangen.
Ik heb je een bericht gestuurd, Caro. Ben benieuwd of die wel aankomt.
Alle reacties Link kopieren
Hij kwam aan! En ik heb geantwoord.
En de groep is een feit :cheer:

Als het niet lukt om een berichtje te sturen moet je dat hier maar even zeggen, dan pb ik jou wel eerst. Ik snap er niets van...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb opnieuw een privebericht gestuurd cathelijne.
Ik vind dit echt irritant... heb je mijn bericht wel ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Ja ontvangen en geantwoord :)
Ik vind het echt belachelijk dat het alleen zo lukt :huh: Mochten er meer mensen ge-pbt hebben, het is dus geen onwil dat ik niet antwoord maar een fout van het forum.

Ik heb je aan de groep toegevoegd, Zonnestraaltje!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een paar dagen geleden een berichtje gestuurd, zal er nog 1 sturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had je ook een bericht gestuurd stuur je mij anders een pb indien die niet is aangekomen?
Alle reacties Link kopieren
En ik had je ook een berichtje gestuurd.

Stuur je er mij eentje? Dan antwoord ik daar op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven