Baby 7 maanden 1,5 dag geen ontlasting

zondag 10 mei 2020 om 19:16
Nee, nog niet ben ik wel van plan om
Morgen te gaan doen. Denk jij dat er een verband is tussen zijn uitslag en nu geen ontlasting ?

zondag 10 mei 2020 om 19:17

zondag 10 mei 2020 om 19:23
Oh oké, ik ben nog niet zo lang actief op dit forum, en ik zie er zelf geen kwaad in om anderen adviezen te vragen. Maar goed, ik zal dit niet meer vragen hier.gizzmo-returns schreef: ↑10-05-2020 19:17Ik ben geen arts, maar hier steeds topics over de gezondheid vanje kind te plaatsen ipv met de huisarts te bellen vind ik bijzonder.

zondag 10 mei 2020 om 19:24
En ik heb wel degelijk met de huisarts gebeld en het Cb, Zo vaak als het maar kan. Dus dat je zegt ipv dat vind ik dan wel weer bijzondergizzmo-returns schreef: ↑10-05-2020 19:17Ik ben geen arts, maar hier steeds topics over de gezondheid vanje kind te plaatsen ipv met de huisarts te bellen vind ik bijzonder.

zondag 10 mei 2020 om 19:26

zondag 10 mei 2020 om 19:26

maandag 11 mei 2020 om 08:00
Druiven zat ik ook aan te denken, dank je wel!aankleefsjaan schreef: ↑10-05-2020 20:25Morgen een fruit hapje van druiven of kiwi, is hier succes gegarandeerd.
1,5 dag is echt niet gek overigens.

maandag 11 mei 2020 om 08:06
Dank je wel voor de reacties.
Ik wil mij toch iets van het hart..
Sinds ik een lid ben van dit forum is het mij echt opgevallen hoe gemeen en vooral bot mensen kunnen reageren , op iemand haar/zijn topic. Like, why? Hoezo irriteer jij je aan een ander die vaak oprecht een vraag stelt?
Er is telkens een opmerking zoals: chill joh, je bent hysterisch. Of; pff, jij bent echt een kinder mishandelaar (betreft jongen besnijdenis) of hele geloof er bij halen om je eigen statement te willen onderbouwen. En ik weet dat 9 van de 10 hier, zulke “meningen” in real life no way zullen durven uiten.
Als je het ergens niet mee eens bent, geef je mening maar gedosdeerd of denk eerst na want je kunt mensen er mee kwetsen of gewoon een kut gevoel geven.
Afijn, ik wilde dit even kwijt en ik wens iedereen een fijne dag. Volgens mij ruik ik poep

P.s.: ik zit er zeker mee als er iets aan de hand is met me kleine wat ik zelf nog niet eerder heb meegemaakt, het is me kind punt. Ben ik hysterisch? Ja, 1 keer geweest toen hij zomaar stopte met ademen en er drie ambulances aan kwamen racen en we dachten hij is overleden. Ik ben idd snel bezorgd maar niet dat ik er ziek mee bezig ben elke dag, en als iemand dat wel: ook goed ieder zn ding zolang je maar je best doet is alles in mijn optiek goed. Liever te bezorgd dan te laconiek , het is nogmaals me kind niet me man (grapje)
Sinds ik een lid ben van dit forum is het mij echt opgevallen hoe gemeen en vooral bot mensen kunnen reageren , op iemand haar/zijn topic. Like, why? Hoezo irriteer jij je aan een ander die vaak oprecht een vraag stelt?
Er is telkens een opmerking zoals: chill joh, je bent hysterisch. Of; pff, jij bent echt een kinder mishandelaar (betreft jongen besnijdenis) of hele geloof er bij halen om je eigen statement te willen onderbouwen. En ik weet dat 9 van de 10 hier, zulke “meningen” in real life no way zullen durven uiten.
Als je het ergens niet mee eens bent, geef je mening maar gedosdeerd of denk eerst na want je kunt mensen er mee kwetsen of gewoon een kut gevoel geven.
Afijn, ik wilde dit even kwijt en ik wens iedereen een fijne dag. Volgens mij ruik ik poep
P.s.: ik zit er zeker mee als er iets aan de hand is met me kleine wat ik zelf nog niet eerder heb meegemaakt, het is me kind punt. Ben ik hysterisch? Ja, 1 keer geweest toen hij zomaar stopte met ademen en er drie ambulances aan kwamen racen en we dachten hij is overleden. Ik ben idd snel bezorgd maar niet dat ik er ziek mee bezig ben elke dag, en als iemand dat wel: ook goed ieder zn ding zolang je maar je best doet is alles in mijn optiek goed. Liever te bezorgd dan te laconiek , het is nogmaals me kind niet me man (grapje)

maandag 11 mei 2020 om 08:18
Mensen proberen je te helpen op zondagavond. Je had ook kunnen zeggen; bedankt. Niet dit hysterische gedoe, je hoeft hier geen topics te openen he?Saloua schreef: ↑11-05-2020 08:06Dank je wel voor de reacties.
P.s.: ik zit er zeker mee als er iets aan de hand is met me kleine wat ik zelf nog niet eerder heb meegemaakt, het is me kind punt. Ben ik hysterisch? Ja, 1 keer geweest toen hij zomaar stopte met ademen en er drie ambulances aan kwamen racen en we dachten hij is overleden. Ik ben idd snel bezorgd maar niet dat ik er ziek mee bezig ben elke dag, en als iemand dat wel: ook goed ieder zn ding zolang je maar je best doet is alles in mijn optiek goed. Liever te bezorgd dan te laconiek , het is nogmaals me kind niet me man (grapje)![]()

maandag 11 mei 2020 om 11:12
In alle topics die ik tot nu plaats zeg ik zelfs meerdere keren bedankt, maar blijkbaar lees jij daar overheen. En mensen zoals jij, daar doel ik dus op. Je had ook NIET kunnen reageren op mijn topic

maandag 11 mei 2020 om 12:14
ik reageer op jouw klaagzang over mensen die reageren op jouw hysterische topics. Als je geen reacties wilt kan je ook geen topics openen. Niemand verplicht je om hier te schrijven of te reagerenSaloua schreef: ↑11-05-2020 11:12In alle topics die ik tot nu plaats zeg ik zelfs meerdere keren bedankt, maar blijkbaar lees jij daar overheen. En mensen zoals jij, daar doel ik dus op. Je had ook NIET kunnen reageren op mijn topicdit is letterlijk iets zeggen, maar je doet exact hetgeen je bekritiseerd
FIJNE MAANDAG!

maandag 11 mei 2020 om 14:33
Ik zie hier toch veel forummers die met jou meedenken en die je goede raad geven.Saloua schreef: ↑11-05-2020 08:06Dank je wel voor de reacties.
P.s.: ik zit er zeker mee als er iets aan de hand is met me kleine wat ik zelf nog niet eerder heb meegemaakt, het is me kind punt. Ben ik hysterisch? Ja, 1 keer geweest toen hij zomaar stopte met ademen en er drie ambulances aan kwamen racen en we dachten hij is overleden. Ik ben idd snel bezorgd maar niet dat ik er ziek mee bezig ben elke dag, en als iemand dat wel: ook goed ieder zn ding zolang je maar je best doet is alles in mijn optiek goed. Liever te bezorgd dan te laconiek , het is nogmaals me kind niet me man (grapje)![]()