Baby- en Kinderkleding deel 9

03-10-2016 15:05 2670 berichten
En dan zijn we al bij deel 9 van het topic 'Baby en kinderkleding'!



Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:



Appelflap007dochter

maat 98-104dochter

maat 80Aurora_Australiszoon aug. 2016

maat 80boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Chica-1983dochter jan. 2016

maat 74_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 62Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

98/104

dochter maart 2016

maat 86Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92zoon maat 56Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 68nicole123zoon maat 116dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80NYCzoon

maat 104/110zoon

maat 80oureazoon jan. 2016

maat 86pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 122/128dochter mrt. 2013

maat 98-104ruivadochter feb. 2015

maat 80siska74zoon sept. 2014

maat 92sofietje83zoon

maat 80TinkerBell34dochter dec. 2014

maat 92



Alle reacties Link kopieren
Deze had ik op de valreep nog in het oude topic gezet, maar nog even hier dus ook maar eindelijk een bootcut jeans! Van C&A.



Ik zie ze steeds vaker weer Belle. Laatst bij Wibra en nog ergens maar ik weet niet meer waar. Ik vind het bij bootcut zo jammer dat je die leuke schoenen haast niet meer ziet. Voor mijzelf vind ik het wel een heerlijk model, lijk ik net iets langer. Hoop dat het voor ons ook weer in komt.
Ik heb het shirt "moos" en "verron" in huis. Mijn zoontje zit nu net in 92 (was een tijd geleden al 88,5 cm maar in de zomer is t anders met kleding). Blouse van Hema wat vaak ruim valt heeft ie nog in 86 aan. Maar de shirts van z8 zitten precies goed. Dus ik twijfel zo. Ik heb 92/98 in huis. 104/110 klinkt zo ruim maarja, ruilen kost weer geld pff. Ik weet het dus even niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:bubbelwijn schreef op 05 oktober 2016 @ 20:27:

Ik zie ze steeds vaker weer Belle. Laatst bij Wibra en nog ergens maar ik weet niet meer waar. Ik vind het bij bootcut zo jammer dat je die leuke schoenen haast niet meer ziet. Voor mijzelf vind ik het wel een heerlijk model, lijk ik net iets langer. Hoop dat het voor ons ook weer in komt.Ik draag ze zelf ook veel ja H&M heeft ze inmiddels weer wat meer! Ik heb voor dochter ook wel skinny en rechte broeken, maar vind bij lage schoenen bootcut mooier en bij hoge schoenen kan dan een skinny
Ik vind de Z8 collectie ook niet zo, al wat langer niet zo. Maar de mintgroene polo met lange mouwen Ferris houd ik in gedachten voor een later (lees goedkoper) moment, staat blonde zoon ongetwijfeld prachtig.

http://www.otensien.nl/jo ... IU5kKQZC30AQXmBoCndDw_wcB



Bloempje, ik zou denken dat 92-98 het meest logische is, hij kan het nu met dit weer ook meteen aan. Een maat groter is waarschijnlijk dan nog lang te ruim.
Alle reacties Link kopieren
quote:nicole123 schreef op 04 oktober 2016 @ 11:48:

Ik heb het Kruidvat jurkje, ze hadden het nog in de winkel. Nogmaals dank voor de tip Loeske!Wat goed! Graag gedaan
Hoi allemaal! Ik lees lekker mee



Heb een dochter van 7 weken en vind het erg leuk om voor haar te shoppen. Ik doe hier goede inspiratie en hele leuke tips op dus ga zo door
Alle reacties Link kopieren
Gisteren twee longsleeves voor dochter gescoord bij de Hema. 50 cent per stuk
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 06 oktober 2016 @ 11:38:

Gisteren twee longsleeves voor dochter gescoord bij de Hema. 50 cent per stuk dat is nog een shoppen!
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_52098 wijzigde dit bericht op 06-10-2016 12:22
Reden: 1 x is genoeg
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet meer wie er een tussenjas zocht? Ik heb deze vd week gekocht:





Verder nog deze:





En een lief gestreept truitje (gebreid) wat nu niet meer op de site staat..



Ben nu nog hard op zoek naar slofjes, beetje lekker warme (gebreid of met een bontje aan de binnenkant) voor onze kleine man. Iemand enig idee waar ik die (een beetje betaalbaar) kan vinden? Liefst een fysieke winkel waar ik nog naartoe kan of iets wat snel levert, omdat we dit weekend op vakantie gaan. Iemand suggesties?
Leuke trui met die trucks Miss Speeseend



Zelf heb ik Lodger slofjes gekocht. Die krijgt mijn kleine man niet losgetrappeld, ook niet onder een deken. Ik vond ze lekker warm. Ze hebben ze ook bij Bol maar ik heb ze bij Jut & Juul in Leiden gekocht.
Ik heb mij bestelling van Next binnen. Deze pyjama's zijn echt heel leuk en een mooie stof. Dit truitje voelt mij een beetje te synthetisch. De binnenkant is geborsteld fleece en dat is mij een beetje te veel van het goede. Maar ik hou hem wel want ik kwam dit bij de retourvoorwaarden tegen:



"Frankeerkosten moeten worden betaald door de zender en worden niet door Next vergoed (dit heeft geen invloed op je wettelijke rechten)." Eh oke. Ik werk voor een webwinkel en dacht dat dit niet mocht?
Alle reacties Link kopieren
quote:Aurora_Australis schreef op 06 oktober 2016 @ 13:01:

Ik heb mij bestelling van Next binnen. Deze pyjama's zijn echt heel leuk en een mooie stof. Dit truitje voelt mij een beetje te synthetisch. De binnenkant is geborsteld fleece en dat is mij een beetje te veel van het goede. Maar ik hou hem wel want ik kwam dit bij de retourvoorwaarden tegen:



"Frankeerkosten moeten worden betaald door de zender en worden niet door Next vergoed (dit heeft geen invloed op je wettelijke rechten)." Eh oke. Ik werk voor een webwinkel en dacht dat dit niet mocht?



Dat mag wel, ze mogen alleen niet zelf geld in rekening brengen voor het aannemen van de retour. Dus de postzegels die op een pakketje moeten betaal je (soms) zelf en meer dan dat mag niet.



Jammer dat het truitje niet is wat je zocht, ik hoop dat hij toch nog wel lekker zit.
quote:my-little-appletree schreef op 06 oktober 2016 @ 13:19:

[...]





Dat mag wel, ze mogen alleen niet zelf geld in rekening brengen voor het aannemen van de retour. Dus de postzegels die op een pakketje moeten betaal je (soms) zelf en meer dan dat mag niet.



Jammer dat het truitje niet is wat je zocht, ik hoop dat hij toch nog wel lekker zit.



Ahaaa. Oke duidelijk



Ik denk ook dat ik het truitje besteld had als ik wel de voorwaarden had gelezen over de retourkosten.
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag over de pyjama's met voetjes van next. Hoe vallen deze qua lengte? Ik vind zonder voetjes handiger, maar dan is de keuze erg beperkt. Met voetjes en een onesie, kan betekenen dat de maat totaal verkeerd uitvalt. Kleine zit trouwens op +1 lengte en +2 gewicht.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets Bloempje?



Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 1x pyjama's met voetjes besteld bij Next. Qua lengte vallen ze niet overdreven ruim. In de breedte wel! Voor een pyjama zou ik gerust een maatje groter bestellen, niet zo erg als dat nog even ruim is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de laptop even gepakt, zodat ik plaatjes kan plakken. Dus er volgt zo een stortvloed aan plaatjes
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn oudste heb ik deze gekocht. Op een leuk spijkerrokje en gekleurde legging of maillot, ik vind het leuk. Zij ook, dat scheelt



Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn jongste heb ik geshopt bij de Zara.



Broekje:





Setje:











Shirtje:







Ik moet bij het broekje nog een los shirtje en bij het shirtje nog een los broekje Als alles past. Op het bloemenbroekje ben ik verliefd.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Voor jongste kocht ik ook deze. Veel te duur, maar het is een lang kindje en het leek aardig te vallen. Ik ga het straks even goed passen.



Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Verder vind ik dit een fantastisch pakje, maar ik heb het pakje van Z8 al gekocht en nog wat Noppies, dus ik vind het wel even welletjes. Hopelijk kan ik hem in de sale scoren in de volgende maat, heb ik dan ook nog wat leuks.



Hallo?!
quote:blo3mpj3 schreef op 06 oktober 2016 @ 20:24:

Even een vraag over de pyjama's met voetjes van next. Hoe vallen deze qua lengte? Ik vind zonder voetjes handiger, maar dan is de keuze erg beperkt. Met voetjes en een onesie, kan betekenen dat de maat totaal verkeerd uitvalt. Kleine zit trouwens op +1 lengte en +2 gewicht.Hier een vergelijkbaar grote baby (+1 lengte en gewicht) van 6 maanden en maat 68-74 wordt nu wat aan de krappe kant (maar kan nog wel), vooral in de lengte. Ik ben heel tevreden over de pyjamaatjes trouwens. Mooie kwaliteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven