Baby Ondergoed

18-04-2020 19:12 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey hallo mama's en misschien papa's .

Ik weet dat ik een tijdje terug ookal iets hier op het forum heb gezet .

Maar ik zit met nog een vraag aan jullie .

Ik ben begonnen met normaal ondergoed voor mn kleine . Dus gewoon een onderbroek en onderhemd .

Alleen ik heb het probleem dat het hempje de heletijd omhoog blijft kruipen.

Hebben jullie tips om ervoor te zorgen dat ze makkelijker blijven zitten ? En met de hoeveel jaar begonnen jullie met het aantrekken van normaal ondergoed ?

Alvast bedankt voor het lezen/ antwoorden.

Mvg
Mamabear123 schreef:
18-04-2020 20:55
Het heeft niet te maken met groot kijken . Ik merk met verschonen dat hij liever snel weg wilt en met een onderbroekje gaat het buj mij sneller en makkelijker
Wij gingen in deze periode over op luierbroekjes. Want ik vo je worstelen met die klittebandjes van de luier een veel grotere uitdaging. En dan gewoon 'loslaten' en tijdens het kruipen, rollen, etc. snel die drukkertjes dicht. Toen ze eenmaal stevig konden staan verschoonde ik plasluiers ook vaak staand. Ik maakte dan de domper vast door de drukkertjes over hun schouder vast te klikken. Ook ideaal bij oefenen op de wc of het potje. Geen romper in de pot ;-)
gsleutel schreef:
18-04-2020 22:21
Wij gingen in deze periode over op luierbroekjes. Want ik vo je worstelen met die klittebandjes van de luier een veel grotere uitdaging. En dan gewoon 'loslaten' en tijdens het kruipen, rollen, etc. snel die drukkertjes dicht. Toen ze eenmaal stevig konden staan verschoonde ik plasluiers ook vaak staand. Ik maakte dan de domper vast door de drukkertjes over hun schouder vast te klikken. Ook ideaal bij oefenen op de wc of het potje. Geen romper in de pot ;-)
Anders dat misschien eens proberen kijken hoe dat lukt. Dankjewel
Luierbroekje idd, gaat meestal makkelijker dan een gewone luier. Ik zou nu nog niet onderbroeks gebruiken. Als ze zindelijk gaan worden is het vroeg genoeg 😉
Mamabear123 schreef:
18-04-2020 20:55
Het heeft niet te maken met groot kijken . Ik merk met verschonen dat hij liever snel weg wilt en met een onderbroekje gaat het buj mij sneller en makkelijker
Maar wat is het tijdsverschil tussen drie drukkers dichtdoen en twee voeten in de pijpjes van een onderbroek doen en m omhoog wurmen? .

En waarom wil je het probleem van een blote rug opgelost zien, terwijl de oplossing er al was door zijn rompers te blijven gebruiken?

Het scheelt je veel geld. De rompers die hij nu draagt, kan je heel lang door dragen en luierbroekjes zijn duurder dan de gewone luier.
Dochter heeft in de zomer dat ze 2 was onderbroekjes (boxers van de Hema) aangekregen, maar zonder hemd. Als het koud genoeg was voor een hemd dan een romper. Vanaf dat ze drie was was ze zindelijk en had ze hemd en onderbroek aan.

Als ik haar aankleedde dan ging het hemd bij de onderbroek in, zodra ze naar de wc was geweest zat het hemd los. Ze is nu 8 en heeft nog steeds vaak haar hemd los. Dat is namelijk sneller met aankleden vindt ze en ze heeft het nooit koud.

Luierbroekjes heeft ze alleen ‘s nachts aangehad toen ze overdag al zindelijk was. Gewoon zo vond ik die erg onhandig. Dan moest de legging/maillot/broek helemaal uit bij het verschonen, bij een gewone luier kon dat gewoon aanblijven.
Because schreef:
19-04-2020 17:55
Maar wat is het tijdsverschil tussen drie drukkers dichtdoen en twee voeten in de pijpjes van een onderbroek doen en m omhoog wurmen? .

En waarom wil je het probleem van een blote rug opgelost zien, terwijl de oplossing er al was door zijn rompers te blijven gebruiken?

Het scheelt je veel geld. De rompers die hij nu draagt, kan je heel lang door dragen en luierbroekjes zijn duurder dan de gewone luier.
Het is gewoon op de een of andere mannier zodra hij merk dat de luier aan is dat hij er alles aan doet snel weg te komen . Ik was gewoon een mannier aan het proberen en de blote rug viel me gewoon op toen ik dit probeerde en daarom vroeg ik het even
Waarom heeft iedereen toch zo'n moeite met die blote rug? Ik vind een broekje en hemdje juist heerlijk, kan ik ook nog eens over een bloot ruggetje aaien in plaats van dat er een romper in de weg zit. Hier hebben ze allebei vanaf maat 86/92 (de kleinste ondergoedmaat van de Hema) een broekje en hemdje. Bij zoon was dat met 1,5 (wel in een hittegolf, dus een half jaar lang alleen een broekje), bij dochter met net 2.
Toen liepen ze trouwens wel altijd al in plaats van kruipen/rollen, dus alles wat ze aankregen bleef ook goed zitten en kroop niet omhoog.

Ze hebben het wel allebei nooit koud, en ook nooit koud gehad. Sokken hebben ze hier ook alleen maar aan als we naar buiten gaan, de rest van de tijd lopen ze liever op blote voeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven