baby verkouden
donderdag 6 mei 2010 om 18:02
Tegen houden of voorkomen zal niet lukken is mijn ervaring. Mocht je baby er heel veel last van hebben kan je eventueel een heel klein beetje luuf smeren. Dat is vicks voor baby's. Maar echt een beetje want het is best sterk spul.
Verder uitzieken en hopen dat het niet doorlopend blijft. Mijn kleine is al een maand of 5 verkouden. Haha!
Verder uitzieken en hopen dat het niet doorlopend blijft. Mijn kleine is al een maand of 5 verkouden. Haha!
donderdag 6 mei 2010 om 18:46
ipv luuf te smeren kan je ook een flinke lepel oplossen in kokend water en dat bovenop de kledingkast zetten als K gaat slapen. verspreid een hele frisse mint lucht en kan wellicht helpen beter te ademen of snot los te laten komen. Hoofdeinde iets omhoog, gewoon een dubbel gevouwen handdoek onder de materas. Neusspray met zoutoplossing.
Als je gaat uitzuigen moet je dat niet te vaak doen, kan nl de neusslijmvliezen irriteren waardoor het juist meer slijm/snot aan kan maken.
succes ermee!
Als je gaat uitzuigen moet je dat niet te vaak doen, kan nl de neusslijmvliezen irriteren waardoor het juist meer slijm/snot aan kan maken.
succes ermee!