Babypop kopen - wat is de leukste? Meisje twee jaar

14-01-2009 21:32 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter wordt vrijdag twee en ik wil eigenlijk wel graag een pop voor haar kopen, omdat ze daar graag mee speelt. Maar welke is de leukste (voor zover dat objectief te zeggen is natuurlijk )? Ik zie door de bomen (Annabelle, Chou-Chou en Baby-born) het bos niet meer. Het lijkt mij leuk als er wat functies op zitten, zoals huilen en plassen etc.
Zo, even bijlezen hoor. Iedereen weer erg bedankt voor de bijdrages!
Oké, ik denk dat het een zachte pop gaat worden. Zo'n Chouchou lijkt me wel wat in dat verband. Knuffelbaar en kan huilen en lachen (dat lijken me voor dochter de leukste functies). Als ik lees dat zo'n plas- en poeppop als de Babyborn zo'n zooi kunnen geven..nee bedankt .

Mmmoi, we gaan inderdaad voor zo'n supersimpel poppenbuggy''tje. Wat heb jij dan nog staan? Klinkt leuk, een houten poppenwagentje.

Intiem, goede tip van die ogen!
Een fuchsiaroze houten poppenwagentje met witte bloemen erop geschilderd. Zal wel een foto op onze hyves zetten, oké?
Nou, de buit is binnen hoor. Het is een Chou-Chou geworden (die met de tandjes, ik ben benieuwd). En verder een driewielier-kinderwagentje mèt popje (slechts 15 euro totaal!), waar dus ook de Chou-Chou in kan. Tenslotte een babybadje en -potje (badje dan voor gebruik met een hard popje natuurlijk, niet met de Chou-Chou, ik heb er denk ik nog wel ergens eentje). En ze krijgt de stad van Litte People en vast nog wel meer dingen (ik weet natuurlijk niet wat de visite meebrengt haha). Iedereen bedankt voor de adviezen en tips! Ik zal nog laten weten hoe ze de pop vindt.
Mmmoi, klinkt leuk dat wagentje! Ik zal eens spieken op Hyves!
ik zag vandaag de babypop chou chou talking bij de wibra voor 15 euro liggen. Geen meisje hier dus verder niet naar gekeken maar misschien is het iets?

hmm, mosterd zie ik
Hallo,

ik heb een vraag aan koekkie (als iemand anders hier antwoord op weet, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!) Mijn dochtertje heeft namenlijk baby annabell, maar nu wil ze graag een fietsje! Weet iemand soms of baby annabell ook op de fiets van baby born past? Heb al heel wat af gegoogled, maar kan het nergens vinden! Wie o wie helpt mij dus uit de brand!

Met vriendelijke groet,

Grita

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven