Babyshower voor man!
maandag 20 september 2010 om 16:18
Hoi allemaal,
Mijn vriendin is zwanger en die word door iedereen in de watten gelegd de hele zwangerschap natuurlijk... Maar nu willen we eigenlijk voor de man ook een babyshower organiseren... Eigenlijk gewoon ff een momentje voor deze enorme metro man
..
Hebben jullie ideetjes wat leuk is om te doen.. Heb er wel een paar maar op dit forum zijn altijd hele crea mensen aanwezig.. Dus vandaar... Ben erg benieuwd...
Mijn vriendin is zwanger en die word door iedereen in de watten gelegd de hele zwangerschap natuurlijk... Maar nu willen we eigenlijk voor de man ook een babyshower organiseren... Eigenlijk gewoon ff een momentje voor deze enorme metro man
Hebben jullie ideetjes wat leuk is om te doen.. Heb er wel een paar maar op dit forum zijn altijd hele crea mensen aanwezig.. Dus vandaar... Ben erg benieuwd...
maandag 20 september 2010 om 16:22
Ik vind het wel lief. Mijn vriend zou er denk ik niet op zitten te wachten, maar ieder z'n ding. Het is in elk geval attent dat jullie als vrienden er aan denken.
Misschien gewoon maar wat bier en hapjes inslaan en slap ouwehoeren over het vaderschap?
Je hebt toch ook zo'n boekje over baby's 'Handleiding voor vaders' zoiets, dat zou je hem kunnen geven. Verder geen idee eigenlijk
Misschien gewoon maar wat bier en hapjes inslaan en slap ouwehoeren over het vaderschap?
Je hebt toch ook zo'n boekje over baby's 'Handleiding voor vaders' zoiets, dat zou je hem kunnen geven. Verder geen idee eigenlijk
Hallo?!
maandag 20 september 2010 om 16:30
Ehh, hoewel mijn man ook veel van de verzorging van de kinderen doet/deed/zal gaan doen, maak je hem niet blij met een babyshower. Wel met bijv. karten of paintballen.
Oh, en hij wordt ook helemaal niet blij van cadeautje voor de baby. Ik kan er helemaal blij en gelukkig van worden en duik ook regelmatig tussen de babykleding maat 50, alleen om er aan te ruiken heerlijk. Dat heb ik hem nog nooit zien doen.
Oh, en hij wordt ook helemaal niet blij van cadeautje voor de baby. Ik kan er helemaal blij en gelukkig van worden en duik ook regelmatig tussen de babykleding maat 50, alleen om er aan te ruiken heerlijk. Dat heb ik hem nog nooit zien doen.
maandag 20 september 2010 om 16:31
Wat een leuk idee! Lekker doen en gewoon gezellig mutsen
als hij daar de humor van in kan zien.
Wij hebben ook een keer voor een vriend een vrijgezellenfeestje georganiseerd. Was echt vriend met zijn harem en hij vondt het geweldig!
En wat betreft alleen recht op als je baart...tjonge uit welk jaar kom je!
Daarin helemaal eens met Scroppino.
Wij hebben ook een keer voor een vriend een vrijgezellenfeestje georganiseerd. Was echt vriend met zijn harem en hij vondt het geweldig!
En wat betreft alleen recht op als je baart...tjonge uit welk jaar kom je!
Daarin helemaal eens met Scroppino.
maandag 20 september 2010 om 16:34
maandag 20 september 2010 om 16:35
quote:Paque_ schreef op 20 september 2010 @ 16:30:
Och allejezus.
Mijn vriend zou gillend weglopen.
Mmm, als er een kart bij is of een zweefvliegtuig of wie het snelst op twee wielen door de bocht met baby intact een parcours af kan leggen, komt die van mij wel hoor.
Maar in alle andere gevallen? Nee, dan niet
Och allejezus.
Mijn vriend zou gillend weglopen.
Mmm, als er een kart bij is of een zweefvliegtuig of wie het snelst op twee wielen door de bocht met baby intact een parcours af kan leggen, komt die van mij wel hoor.
Maar in alle andere gevallen? Nee, dan niet
maandag 20 september 2010 om 16:45
quote:Marahbloem schreef op 20 september 2010 @ 16:35:
[...]
Maar in alle andere gevallen? Nee, dan niet Ja of als hij er een stekker aan mag monteren of het electrische schema uit zijn hoofd moet leren ofzo, dan wel.
[...]
Maar in alle andere gevallen? Nee, dan niet Ja of als hij er een stekker aan mag monteren of het electrische schema uit zijn hoofd moet leren ofzo, dan wel.
maandag 20 september 2010 om 16:52
maandag 20 september 2010 om 16:57
maandag 20 september 2010 om 17:28
Poe ik denk ook niet dat mijn man erom zal zitten te springen, volgens mij heeft hij ook geen idee wat het inhoudt. Binnenkort heeft hij hier wel een klusdag met een groep mannen om het huis wat verder op orde te krijgen (ik ben over een paar weken uitgerekend, waardoor mijn bijdrage catering en faciliterend wordt...). Misschien zouden we deze dag als babyshower kunnen bestempelen beetje puinruimen uit de tuin, sierlijsten maken, plinten bevestigen... al vraag ik me af of tijdens deze activiteiten ook maar een keer het woord baby zal vallen. Uitgezonderd de zin 'dat ik met mijn buik in de weg loop'
Weet je zeker dat je vriend het leuk vindt? En ook weet wat het is? Is het anders geen idee wanneer de babyshower voor je vriendin is dat je dan een kleinigheidje voor hem meeneemt?
Weet je zeker dat je vriend het leuk vindt? En ook weet wat het is? Is het anders geen idee wanneer de babyshower voor je vriendin is dat je dan een kleinigheidje voor hem meeneemt?