Babyzwemband
vrijdag 1 augustus 2008 om 15:33
Hoi,
Begin september gaan wij op vakantie met ons zoontje van dan bijna 4 maanden oud. We hebben bij allebei onze vakantiehuisjes een zwembad.
Ik ben nu op zoek naar een babyzwemband. Zo een met twee van die gaten voor de beentjes, en goede ondersteuning, dus voor echt hele kleine babies.
We gaan niet heel lang met hem het bad in, maar voor af en toe eventjes wel leuk.
Bij de prenatal zag ik ze niet, alleen een nijntje-bootje voor oudere babies. Nu was dit wel een kleine prenatal, dus misschien lag het daaraan.
Iemand een idee waar je deze kunt kopen, of bestellen (internet)?
Begin september gaan wij op vakantie met ons zoontje van dan bijna 4 maanden oud. We hebben bij allebei onze vakantiehuisjes een zwembad.
Ik ben nu op zoek naar een babyzwemband. Zo een met twee van die gaten voor de beentjes, en goede ondersteuning, dus voor echt hele kleine babies.
We gaan niet heel lang met hem het bad in, maar voor af en toe eventjes wel leuk.
Bij de prenatal zag ik ze niet, alleen een nijntje-bootje voor oudere babies. Nu was dit wel een kleine prenatal, dus misschien lag het daaraan.
Iemand een idee waar je deze kunt kopen, of bestellen (internet)?
vrijdag 1 augustus 2008 om 15:46
Ik was ook op zoek en ben toen geweest bij Intertoys en Bart Smit. Bij de eerste hadden ze ze altijd wel gehad, maar nu niet meer. Bij de tweede waren ze op en zouden ze vast wel weer komen.
Uiteindelijk heb ik em in een aanbieding bij het kruidvat gekocht.
Maar ik zou dus zeggen, ga eens in een speelgoedwinkel kijken!
Uiteindelijk heb ik em in een aanbieding bij het kruidvat gekocht.
Maar ik zou dus zeggen, ga eens in een speelgoedwinkel kijken!
vrijdag 1 augustus 2008 om 15:46
Wij hebben er vorige week ook eentje gekocht hier in de stad bij een baby speciaalzaak. Een zwemband met 2 gaten voor de beentjes en een rugsteuntje, ik geloof dat ie rond de 15 euro heeft gekost. Je zult vast in de buurt waar je woont ook wel een baby speciaalzaak hebben, daar worden ze meestal wel verkocht. Alvast veel plezier op jullie vakantie!
vrijdag 1 augustus 2008 om 16:07
Persoonlijk zou ik er 1 zoeken met 2 van die opblaas ringen er om heen. Idd van baby float oid
Mijn dochter kreeg het altijd voor elkaar om er overheen te (willen) duiken bij die nijntje boot. Net zo'n paling baby
Mijn dochter kreeg het altijd voor elkaar om er overheen te (willen) duiken bij die nijntje boot. Net zo'n paling baby
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!