Babyzwemband

01-08-2008 15:33 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Begin september gaan wij op vakantie met ons zoontje van dan bijna 4 maanden oud. We hebben bij allebei onze vakantiehuisjes een zwembad.

Ik ben nu op zoek naar een babyzwemband. Zo een met twee van die gaten voor de beentjes, en goede ondersteuning, dus voor echt hele kleine babies.

We gaan niet heel lang met hem het bad in, maar voor af en toe eventjes wel leuk.

Bij de prenatal zag ik ze niet, alleen een nijntje-bootje voor oudere babies. Nu was dit wel een kleine prenatal, dus misschien lag het daaraan.

Iemand een idee waar je deze kunt kopen, of bestellen (internet)?
Heb er een paar weken geleden een gekocht bij de Etos voor 5 euro of zo, was toen een aanbieding maar misschien hebben ze ze nog......Was trouwens niet met een steun of zo.
Google eens op babyfloat, floaties en swimtrainer. Je kan ze op veel plekken online bestellen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik was ook op zoek en ben toen geweest bij Intertoys en Bart Smit. Bij de eerste hadden ze ze altijd wel gehad, maar nu niet meer. Bij de tweede waren ze op en zouden ze vast wel weer komen.

Uiteindelijk heb ik em in een aanbieding bij het kruidvat gekocht.

Maar ik zou dus zeggen, ga eens in een speelgoedwinkel kijken!
Wij hebben er vorige week ook eentje gekocht hier in de stad bij een baby speciaalzaak. Een zwemband met 2 gaten voor de beentjes en een rugsteuntje, ik geloof dat ie rond de 15 euro heeft gekost. Je zult vast in de buurt waar je woont ook wel een baby speciaalzaak hebben, daar worden ze meestal wel verkocht. Alvast veel plezier op jullie vakantie!
Persoonlijk zou ik er 1 zoeken met 2 van die opblaas ringen er om heen. Idd van baby float oid

Mijn dochter kreeg het altijd voor elkaar om er overheen te (willen) duiken bij die nijntje boot. Net zo'n paling baby
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
Ik heb er pas één gehaald als cadeautje bij de Hema. Daar hebben ze blauwe met Jip erop!
hema :-)
Thanx allemaal,

Heb er één gevonden bij de Blokker, op de speelgoedafdeling. Had inderdaad niet aan speelgoedwinkels gedacht, ik zit nog in de babyfase (prenatal ed)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven