badtijd

24-03-2010 14:53 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
sinds een aantal dagen heeft k een ander drink patroon, niks mis mee alleen weet ik niet zo goed wanneer ik haar nu in bad moet doen. ze drinkt om 8.00-13.00-18.00 en 23.30 .

voorheen dronk ze een fles om 19.00 en deden we haar daarvoor in bad maar gezien deze tijden komt het dus niet echt uit voor ons dus erna maar hoelang dan na de fles? meestal speelt ze na de fles en zodra ze moe wordt dan gaat ze naar bed maar is het dan een idee om haar zodra ze nog maar een beetje moe word haar in bad te doen of pas als ze echt moe is?
Wauw, wat denk je daar diep over na... Wij doen het gewoon zoals het uitkomt. (En erger nog, we doen haar maar twee keer per week in bad, is vaak zat ). Als je haar elke dag baddert zou ik het nu ná de fles doen, op het moment waarop je denkt: 'Nu heb ik zin om jou in bad te doen'.
anoniem_88668 wijzigde dit bericht op 24-03-2010 15:01
Reden: accentje
% gewijzigd
Ik doe het ook zoals het uitkomt en ook twee keer per week. Sowieso ben ik niet zo dol op schema's.

Ik zou het in ieder geval niet binnen een halfuur na de fles doen, anders kunnen baby's snel gaan spugen.
Mijn dochter gaat iedere morgen om 9.30 in bad.
Ik zou eerst lekker het badje doen, daarna een flinke fles en dan lekker rozig naar bed.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Hier ook hoor, zodra ik er zin aan heb, haha! Dat kan de ene keer in de ochtend zijn en de andere keer in de avond. Gewoon wanneer het uitkomt.

Gemiddeld drie keer per week gaat ze lekker badderen.
Hier ook hoor, zodra ik er zin aan heb, haha! Dat kan de ene keer in de ochtend zijn en de andere keer in de avond. Gewoon wanneer het uitkomt.

Gemiddeld drie keer per week gaat ze lekker badderen.
Is wel heel slecht voor een dun babyhuidje iedere dag in bad, maar ik zou het op een ander tijdstip doen, maar wel voor een flesje, niet erna
Zo'n half uurtje na een fles/voeding moet toch kunnen? Als ze echt moe is zou ik geen badje meer doen, lijkt me niet zo'n succes. Maar goed. Kwestie van uitproberen, toch?
Ik moet er niet aan denken, iedere dag in bad.. sowieso ook omdat de kleine last heeft van eczeem waardoor al dat water ook niet goed is voor z'n huidje..

Maar iig zou ik het voor de fles doen!
Kind gaat hier maar 2 of 3 keer per week in bad. Het is voor het huidje niet zo goed om dat veel vaker te doen. Maar als je wil doen: na de avondfles?
tja diep over na denken... wist gewoon niet zo goed of het wel kan na de fles ivm spugen etc maar ga het gewoon een keer proberen.

k gaat ook niet iedere dag in bad hoor!! 2 a 3 keer per week!
Of ze gaat spugen merk je vanzelf, toch? (Of ben ik nu wel heel trial and error based met zo'n kind?)
neej hoor aletta ik denk dat ik iets te mieperig ben...
quote:jacjac schreef op 24 maart 2010 @ 15:30:

neej hoor aletta ik denk dat ik iets te mieperig ben...Dat geeft toch niks? Je moet doen wat voor jullie het best werkt.
Ik kan me goed voorstellen dat je het graag goed wil doen. Maar pas je wel een beetje op jezelf? (en het scheelt jezelf misschien wat stress als je het een beetje los kunt laten )
En je kindje mee onder de douche? Of is hij/zij daar nog te klein voor? Wij doen dat wel eens als we weinig tijd hebben en meneertje zich ondergespuugd heeft of zo. Gaat ie met papa nog even vlug onder de douche.

Is hij trouwens niet zo'n liefhebber van, badje is veel fijner. Maar af en toe komt het gewoon niet uit, ik vind een badje altijd veel meer tijd kosten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven