badtijd
woensdag 24 maart 2010 om 14:53
sinds een aantal dagen heeft k een ander drink patroon, niks mis mee alleen weet ik niet zo goed wanneer ik haar nu in bad moet doen. ze drinkt om 8.00-13.00-18.00 en 23.30 .
voorheen dronk ze een fles om 19.00 en deden we haar daarvoor in bad maar gezien deze tijden komt het dus niet echt uit voor ons dus erna maar hoelang dan na de fles? meestal speelt ze na de fles en zodra ze moe wordt dan gaat ze naar bed maar is het dan een idee om haar zodra ze nog maar een beetje moe word haar in bad te doen of pas als ze echt moe is?
voorheen dronk ze een fles om 19.00 en deden we haar daarvoor in bad maar gezien deze tijden komt het dus niet echt uit voor ons dus erna maar hoelang dan na de fles? meestal speelt ze na de fles en zodra ze moe wordt dan gaat ze naar bed maar is het dan een idee om haar zodra ze nog maar een beetje moe word haar in bad te doen of pas als ze echt moe is?
woensdag 24 maart 2010 om 14:56
Wauw, wat denk je daar diep over na... Wij doen het gewoon zoals het uitkomt. (En erger nog, we doen haar maar twee keer per week in bad, is vaak zat ). Als je haar elke dag baddert zou ik het nu ná de fles doen, op het moment waarop je denkt: 'Nu heb ik zin om jou in bad te doen'.
anoniem_88668 wijzigde dit bericht op 24-03-2010 15:01
Reden: accentje
Reden: accentje
% gewijzigd
woensdag 24 maart 2010 om 16:01
En je kindje mee onder de douche? Of is hij/zij daar nog te klein voor? Wij doen dat wel eens als we weinig tijd hebben en meneertje zich ondergespuugd heeft of zo. Gaat ie met papa nog even vlug onder de douche.
Is hij trouwens niet zo'n liefhebber van, badje is veel fijner. Maar af en toe komt het gewoon niet uit, ik vind een badje altijd veel meer tijd kosten.
Is hij trouwens niet zo'n liefhebber van, badje is veel fijner. Maar af en toe komt het gewoon niet uit, ik vind een badje altijd veel meer tijd kosten.