Bakfiets

21-11-2012 10:52 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Vorige week is mijn fiets gestolen. Mijn zoontje kon nog een paar maanden voor maar helaas moet hij dus nu naar achter wat ik erg jammer vind.

Ik heb een hondje dat meestal naast de fiets rent wat niet echt veilig is en zwaar beladen is het ook niet ideaal.

Ikzelf vind bakfietsen afschuwelijk om te zien maar denk er nu steeds meer over gezien mijn zoontje ook ouder wordt en ik graag met hem fiets ipv met de auto wegga.

Ik heb het dan wel op zijn hoogst over een uur fietsen.

Wat ik nu graag weten wil ...ik heb heel veel gegoogeld en gelezen maar er is 1 vraag die ik van zoveel mogelijk mensen beantwoord wil hebben en dat is... hoe zwaar is het om stil te staan bij bv stoplicht met een tweewieler bakfiets met belading.

Ik kijk nu naar de driewieler bakfiets babboe big maar kom er niet uit.

Hopelijk is hier een duidelijk antwoord op.

Ik zelf ben 1.78 en 65 kilo misschien dat dat meespeelt.
Ik heb een korte (fietsfabriek). Bevalt uitstekend. Ik vervoer er regelmatig drie kinderen mee (1achterop, 2 in de bak).

Heb genoeg ruimte over voor een boodschappentas oid.
Meen je dat gonien? Ik zag de afmetingen vind het wel erg klein had niet verwacht dat je twee kinderen kon vervoeren en ook nog een tas kan vervoeren.

Valt mij wel op zodra je naar het framenummer vraagt je 9 van de 10 keer geen reactie krijgt
Wij hebben sinds een half jaar de cargo long vab bakfiets.nl. Aankoop van de eeuw. Ik wilde er nooit aan, maar oh wat ben ik blij dat ik toch de keuze heb gemaakt.

Ik neem er 3 kinderen in mee. fiets er overal mee naar toe. Met 5 versnellingen fietst ie heel prettig.
Hoi teddy, super praktisch he zo ziet het er ook uit. Ik hoop dat het er voor mij ook inzit.

Ik zie er 1 staan van vijf versnelling mis je er niet twee extra? Ben je verzekerd en wat is jouw mening over de bakfietsen als ze er al jaren op hebben zitten?
Kan iemand mij vertellen welk slot er op de babboe city zit?
Ik ben áan de 6de bakfiets. Mijn man heeft een hobby (0; Die 2 wielers fietsen veel fijner/sneller. Ziet er eng uit maar na een een rondje weet je dat het niet eng is. Nadeel is op standaard zetten. Met 2 kinderen en boodschappen is dat zwaar! Ik ben ook slap en klein hoor. Maar vind dat echt een nadeel. 3 wieler gaat zwaarder en sloom, als de weg smal is krijg je file achter je want jij fiets sloom en niemand kan er langs.... Het voordeel is dat je bij stoplicht kan blijven zitten en hij blijft gewoon staan, dus als je gaat pinnen geen gesjor aan je fiets om op standaard te zetten. Bij glad weer ook veiliger. Ik ben met geen 1 ooit omgevallen. Wel een keer met moeder fiets )0: Wiel kwam in tramrail.

Mijn favoriet tot nu toe is Johny Loco. Een witte 2 wieler! We werden ook op straat over aangesproken. Mensen vonden hem vaak mooi. Ik vind bakfiets trouwens ook niet mooi of hip, gewoon handig. Kinderen kunnen alle 2 niet fietsen in stad en moederfiets word te zwaar en knietjes komen nu tegen stuur, is ook sneu(0;
Kirsie, op de babboe city zit een standaard axa slot. Zou ook een ander merk kumnen zijn maar zo'n slot war aan het frame vastzit bij het achterwiel. Het handigst is om er nog 1 of 2 sloten bij te kopen. Ik had 1 goedkope hele lange erbij zodat ik hem aan een lantarenpaal vast kon maken en 1 goed kettingslot wat ik er nog extra omheen deed. 1 keer niet vast aan de lantarenpaal en hij was weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven