Basisschool Baarn

14-07-2019 20:27 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Kan iemand dat vertellen over de KWS school en Montini school in Baarn?
Tot in hoeverre is het (KWS) een goede school als je zelf niet christelijk bent?
Ik ben me aan het orienteren voor een basisschool voor mijn dochter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor de Montini gaan, mits het jenaplan onderwijs past bij je kind. De kws is wel pittig christelijk zeg maar...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik sluit me aan bij tanteslankie!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven