Beetje raar

04-07-2011 18:27 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht; we doen het toetje eens anders en zijn met het hele gezin (peuter en dreumes) met een bakje chocola onder de tafel gaan zitten. Doen jullie ook wel eens 'gekke' dingen met jullie kinderen?
En wat was de rede dat je onder de tafel ging zitten?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Hadden we zin in. Een keer een ander toetje op een andere plek.
Das inderdaad raar!

Onze gekke dingen beperken zich tot maffe liedjes, gekke gezichten trekken, enge verhalen vertellen, elkaar aankijken zonder te mogen lachen enz
Is toch leuk, als ik kinderen had, zou ik ook wel eens gekke dingen met ze doen. Deden mijn ouders ook wel eens. In de vakantie bijvoorbeeld, me snachts wakker maken en dan naar het strand en een ijsje eten bijvoorbeeld.
whahaha...geweldig toch ?
Ja, dat is ook leuk norma/jeane. Het zijn toch de dingen die je je later nog weet. Al zijn mijn kinderen daar nog net iets te klein voor denk ik.
Zo ik kan nog wel pagina's vol schrijven met gekke dingen die mijn ouders deden. En inderdaad dat herinner je je later nog, het leven is zo veel leuker als kind als er af en toe van die gekke dingen tussen zitten
Mijn vader maakte mij vroeger wakker als het gesneeuwd had om de eerste voetstappen in de verse sneeuw te maken. Liep je midden in de nacht door een doodstil dorp! Geweldig vond ik dat.
quote:norma_jeane schreef op 04 juli 2011 @ 18:33:

Is toch leuk, als ik kinderen had, zou ik ook wel eens gekke dingen met ze doen. Deden mijn ouders ook wel eens. In de vakantie bijvoorbeeld, me snachts wakker maken en dan naar het strand en een ijsje eten bijvoorbeeld.Ik heb geen kinderen maar ik wou dat ik dat soort dingen vaker deed!
Heb net de teennagels van mijn 2,5 jarige dochter gelakt. Nergens voor nodig, wel leuk voor een keertje. Maar nog nooit toetjes onder de tafel gegeten.
quote:knorretje28 schreef op 04 juli 2011 @ 18:38:

Mijn vader maakte mij vroeger wakker als het gesneeuwd had om de eerste voetstappen in de verse sneeuw te maken. Liep je midden in de nacht door een doodstil dorp! Geweldig vond ik dat.hartverwarmend!
Heb ook een hele lieve vader! En ga het later ook bij mijn kinderen doen.
Ja, die dingen onthoud je inderdaad. Als mijn ouders geen zin hadden om te koken, dan gingen we in de woonkamer picknicken op een kleed en toastjes met franse kaasjes enzo eten. En op de middelbare school moest ik natuurlijk zelf m'n brood klaarmaken voor tussen de middag, maar soms deed m'n vader dat zomaar ineens en dan stopte hij er altijd een briefje bij. :-)
Zo vertelt mijn dochter aan al haar vrienden dat ik geweldig bomen kan klimmen en radslagen doen. Staan ze me aan te kijken alsof ik gek ben. Zie dat meer als een deel van de opvoeding toch? Schijnbaar doen niet alle moeders dat.
Voor jezelf is het zo ook leuker. Ik hou gewoon niet zo van sleur en miste de spanning in mijn leven. Vandaar deze actie. Ga ik vaker doen, want het bevalt goed!
Leuk om alle verhalen te lezen!
Ohja, als het zo'n warme zwoele zomeravond was, dan ging ik met m'n vader in de tuin slapen.
Opwachten op woensdag en dan naar het strand of zwembad.Bruine koelbox stond al klaar inclusief geel met oranje bloemenparasol.Naar mijn idee had mijn vader elke woensdag vrij maar toen ik het er laatst met mijn moeder over had zei ze welnee 1x per 4 weken. Maar naar mijn gevoel deden we altijd iets leuks. Ook maakte hij dan tosti's of gebakken ei inplaats van kaal brood.
Wat zie ik hier leuke en lieve dingen voorbij komen! Ik heb zelf geen kinderen, maar ben juf van een kleutergroep en doe ook regelmatig gekke, leuke of rare dingen. Wat is het dan heerlijk om al die gezichtjes te zien stralen!
quote:knorretje28 schreef op 04 juli 2011 @ 18:46:

Maar naar mijn gevoel deden we altijd iets leuks. Ook maakte hij dan tosti's of gebakken ei inplaats van kaal brood.Ja, dat deed mijn moeder ook weleens. Dat ik dan tussen de middag thuis kwam en dat we patat gingen bakken, of pannenkoeken ofzo.
quote:knorretje28 schreef op 04 juli 2011 @ 18:38:

Mijn vader maakte mij vroeger wakker als het gesneeuwd had om de eerste voetstappen in de verse sneeuw te maken. Liep je midden in de nacht door een doodstil dorp! Geweldig vond ik dat.Ik wil mijn kinderen ook altijd wakker maken bij de eerste sneeuw maar ik krijg ze met geen mogelijkheid wakker.. Vuurwerk met oude en nieuw krijgen ze ook nooit mee...
Raar, maar heel erg leuk!

Veel leuker dan altijd maar dat strenge gedoe met stilzitten en netjes eten aan tafel!
ik zit wel eens te denken dat als ik kinderen zou hebben ook 1 dag in de week zou zijn dat we gewoon met handen eten ipv met bestek. Leuk voor de kids, en als ze dan een keer niet met bestek willen eten of knoeien, kan je zeggen dat doen we op zondag!
Zo hadden we pas geleden een grote schoonmaak, hebben we alle meubels buiten neergezet incl. tv en daar de hele avond gezeten. de buren keken wel gek maar het was echt beregezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven