Beetje raar
maandag 4 juli 2011 om 18:33
maandag 4 juli 2011 om 18:38
maandag 4 juli 2011 om 18:39
quote:norma_jeane schreef op 04 juli 2011 @ 18:33:
Is toch leuk, als ik kinderen had, zou ik ook wel eens gekke dingen met ze doen. Deden mijn ouders ook wel eens. In de vakantie bijvoorbeeld, me snachts wakker maken en dan naar het strand en een ijsje eten bijvoorbeeld.Ik heb geen kinderen maar ik wou dat ik dat soort dingen vaker deed!
Is toch leuk, als ik kinderen had, zou ik ook wel eens gekke dingen met ze doen. Deden mijn ouders ook wel eens. In de vakantie bijvoorbeeld, me snachts wakker maken en dan naar het strand en een ijsje eten bijvoorbeeld.Ik heb geen kinderen maar ik wou dat ik dat soort dingen vaker deed!
maandag 4 juli 2011 om 18:40
maandag 4 juli 2011 om 18:42
Ja, die dingen onthoud je inderdaad. Als mijn ouders geen zin hadden om te koken, dan gingen we in de woonkamer picknicken op een kleed en toastjes met franse kaasjes enzo eten. En op de middelbare school moest ik natuurlijk zelf m'n brood klaarmaken voor tussen de middag, maar soms deed m'n vader dat zomaar ineens en dan stopte hij er altijd een briefje bij.
maandag 4 juli 2011 om 18:46
Opwachten op woensdag en dan naar het strand of zwembad.Bruine koelbox stond al klaar inclusief geel met oranje bloemenparasol.Naar mijn idee had mijn vader elke woensdag vrij maar toen ik het er laatst met mijn moeder over had zei ze welnee 1x per 4 weken. Maar naar mijn gevoel deden we altijd iets leuks. Ook maakte hij dan tosti's of gebakken ei inplaats van kaal brood.
maandag 4 juli 2011 om 18:47
maandag 4 juli 2011 om 18:48
quote:knorretje28 schreef op 04 juli 2011 @ 18:38:
Mijn vader maakte mij vroeger wakker als het gesneeuwd had om de eerste voetstappen in de verse sneeuw te maken. Liep je midden in de nacht door een doodstil dorp! Geweldig vond ik dat.Ik wil mijn kinderen ook altijd wakker maken bij de eerste sneeuw maar ik krijg ze met geen mogelijkheid wakker.. Vuurwerk met oude en nieuw krijgen ze ook nooit mee...
Mijn vader maakte mij vroeger wakker als het gesneeuwd had om de eerste voetstappen in de verse sneeuw te maken. Liep je midden in de nacht door een doodstil dorp! Geweldig vond ik dat.Ik wil mijn kinderen ook altijd wakker maken bij de eerste sneeuw maar ik krijg ze met geen mogelijkheid wakker.. Vuurwerk met oude en nieuw krijgen ze ook nooit mee...
maandag 4 juli 2011 om 19:05