Berg trampoline kraakt

12-04-2020 16:30 10 berichten
Ben ik de enige die dat probleem heeft? Onze Berg trampoline kraakt echt ontzettend. Heb gisteren alle veren al in gesprayd met WD40, maar helpt niks. Ik lees in reviews overal dat niemand er last van heeft, maar hoe dan? Ik vind het heel vervelend, vooral ook voor de buren. Iemand enig idee wat ik nog kan doen hieraan?
Waar heb je het gesprayd? Het hoeft niet op de veer maar daar waar de veer door ander metaal wordt gestoken.
Bij de haak in het frame inderdaad :)
Alle reacties Link kopieren
Fabrikant contacten?
Het zijn toch juist de veren die kraken? Door het uitrekken en inkrimpen. Daar doe je volgens mij niets aan. Het maakt nou eenmaal wat lawaai.
strings-attached schreef:
12-04-2020 21:28
Het zijn toch juist de veren die kraken? Door het uitrekken en inkrimpen. Daar doe je volgens mij niets aan. Het maakt nou eenmaal wat lawaai.
Berg zelf geeft dus aan dat hij niet hoort te kraken. Vandaar ook voor een duur merk gegaan.
Zou je de staande delen bij de poten en tussenstukken kunnen inspuiten met WD40? Dus de framedelen waar de frames/buizen met elkaar connectie maken? Dit heeft bij onze trampoline geholpen. Geven ze bij Berg geen goede service?
anoniem_397117 wijzigde dit bericht op 12-04-2020 23:06
0.00% gewijzigd
Nienke882 schreef:
12-04-2020 22:56
Zou je de staande delen bij de poten en tussenstukken kunnen inspuiten met WD40? Dus de framedelen waar de frames/buizen met elkaar connectie maken? Dit heeft bij onze trampoline geholpen. Geven ze bij Berg geen goede service?
Ga ik proberen! Berg geeft zelf als tip WD40 :wtf:
Whomi schreef:
13-04-2020 09:02
Ga ik proberen! Berg geeft zelf als tip WD40 :wtf:
Was nog even benieuwd of deze oplossing voor jou ook heeft geholpen?
Nienke882 schreef:
21-04-2020 23:04
Was nog even benieuwd of deze oplossing voor jou ook heeft geholpen?
Niet echt, heb hem ook gedraaid en wat verzet. Helpt ook niet helemaal. Het ligt ook aan waar en hoe hard dochter springt. Precies in het midden geeft geen gekraak, iets ernaast wel. Hij verschuift ook bij wat harder springen, dus heb het idee dat hij niet helemaal vlak staat. Maar dat kan ook niet, want de tuin loopt iets af zodat water niet blijft staan. Maar die van schoonzus kraakt ook. Is ook een berg trampoline.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven