Berg trampoline kraakt

zondag 12 april 2020 om 16:30
Ben ik de enige die dat probleem heeft? Onze Berg trampoline kraakt echt ontzettend. Heb gisteren alle veren al in gesprayd met WD40, maar helpt niks. Ik lees in reviews overal dat niemand er last van heeft, maar hoe dan? Ik vind het heel vervelend, vooral ook voor de buren. Iemand enig idee wat ik nog kan doen hieraan?

zondag 12 april 2020 om 22:30
Berg zelf geeft dus aan dat hij niet hoort te kraken. Vandaar ook voor een duur merk gegaan.strings-attached schreef: ↑12-04-2020 21:28Het zijn toch juist de veren die kraken? Door het uitrekken en inkrimpen. Daar doe je volgens mij niets aan. Het maakt nou eenmaal wat lawaai.
zondag 12 april 2020 om 22:56

maandag 13 april 2020 om 09:02
Ga ik proberen! Berg geeft zelf als tip WD40

dinsdag 21 april 2020 om 23:23
Niet echt, heb hem ook gedraaid en wat verzet. Helpt ook niet helemaal. Het ligt ook aan waar en hoe hard dochter springt. Precies in het midden geeft geen gekraak, iets ernaast wel. Hij verschuift ook bij wat harder springen, dus heb het idee dat hij niet helemaal vlak staat. Maar dat kan ook niet, want de tuin loopt iets af zodat water niet blijft staan. Maar die van schoonzus kraakt ook. Is ook een berg trampoline.