Bestelling die nog geleverd moet worden..GRRRR

11-09-2009 20:12 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een bestelling gedaan bij een babyzaak voor onze kleine.

Toen we de bestelling plaatsten vroegen we of het geleverd en gemonteerd kon worden op een dag van onze voorkeur.

Daar zouden we over gebeld worden, maar dat was mogelijk in overleg.

We hadden ervoor gekozen om de babykamer in week 34 vd zwangerschap te laten leveren.

Nu werd ik gebeld en kreeg ik een datum waarop ik onmogelijk kan, heb nl op dat tijdstip een afspraak in het ziekenhuis.

Daarnaast was dit niet de afspraak,d e afspraak was dat we gebeld zouden worden om een dag af te spreken.

Nou het was of die dag of een paar weken later, hallloooooo ik zit in week 35 en we hebben al zeer krap gepland. Een paar weken later kan de kleine al geboren zijn.

Nou dan moest het op de dag die ze al eerder hebben gepland, iets anders hadden ze niet.

Offf...ze leveren het op een andere dag, dag van voorkeur en dan moesten we het zelf monteren.

Ja, dat was nou net een van de redenen dat we voor deze zaak hebben gekozen: dat het ook gemonteerd zou worden en daar betalen we ook voor.

Ik kan zo pissed off worden door deze onflexibele,onklantvriendelijke opstelling dat ik nu echt zin heb die hele bestelling te annuleren.

Presteert die doos het aan de telefoon om nog te zeggen: mevrouw, ik wil u niet van liegen beschuldigen hoor, maar we krijgen wel vaker mensen deie perse een dag willen en op de andere dagen zogenaamd allemaal afspraken hebben.....

Hoezo de klant is koning?
Alle reacties Link kopieren
en alles nog gelukt met de babykamer enz.
Ja Donna, vertel!!! Hoe is t afgelopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven