betaalbare jongens trouwschoentjes, waar?

16-11-2008 11:57 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben voor een bruiloft op zoek naar schoentjes voor mijn zoontje. Punt is alleen dat de schoentjes die ik vinden kan ver boven budget zijn :S

wie heeft er tips waar ik kan zoeken? (het is voor onder een kostuum, ze worden waarschijnlijk maar 1x gedragen, dus ik vind het best wel zonde van mijn geld eigenlijk.... tips voor schoenen die hij normaal kan dragen en toch onder zijn 'smoking' passen zijn ook erg welkom!)
www.quelle.de

Bezorgen wel alleen in Duitsland maar misschien kun je het viavia regelen?

Of anders H&M misschien? Vooral nu voor de kerst zijn er misschien wel extra netten schoentjes te koop.

Bij de eerste link heb ik voor onze bruidsmeisjes jurkjes besteld voor maar 18 euro per stuk en bij H&M heb ik er schoentjes onder gekocht voor 7,50 per paartje. Ik heb toen voor schoentjes ook bij Scapino en schoenenreus etc. gekeken.

Maar bij een jongetje zou volgens mij een "gewone" zwarte stevige stapper ook wel kunnen hoor. En die kan ie dan later ook nog aan inderdaad.
Schoenenreus, Van Haren, Bristol: een keur aan schoentjes voor heel weinig geld.
Zwarte markt in Beverwijk?
deze kosten 20 euro.
Ik vind je kind nog wat jong om te trouwen, zou wachten tot ie zijn eigen schoenen kan kopen

Maar serieus? waarom niet een paar leuke gympen? Vind ik juist leuk onder zo'n apepakkie, zeker bij een kindje. Kan ie ze daarna voor gewoon aan.
Ik wilde net ook opperen dat bijv. rode all stars een stuk leuker zijn dan die duitse gezonheidsschoenen van 20 euro...Die vind ik echt treurig.

Mijn mening?

Doe het goed en koop echt mooie schoenen, of maak er een grapje van. En dat kan heel goed met knallende sneakers die hij nog heel vaak kan dragen.
oh kaetje dat is inderdaad wat ik zoek, maar helaas geen adressen in DL waar ik ze heen kan sturen :S

gympen vind ik echt niet leuk onder een smoking.

mevrouwdekees, hij is er anders helemaal vol van hoor dat trouwen, hij wil nu met iedereen trouwen, incl. de kat :P ach ja, jong geleerd :D
quote:kaetje schreef op 16 november 2008 @ 12:06:

deze kosten 20 euro.Ieuw!
Juist wel gympen onder smoking, de bruidegom ook, kunnen ze dezelfde kleur aan! Maar ja, ik vind ook eigenlijk een kind in smoking tamelijk belachelijk. Maar waarom niet eigenlijk, zeker als zijn gympen en strikje dezelfde kleur hebben staat dat enig.

Anders word het al snel een typetje problem child:

trouwen met de kat lijkt me een goed idee trouwens, alleen waar ga je die pumps voor Kitty vandaan halen? Lastig moeilijk...
Haha, ik vind de reacties op die schoenen wel grappig :d ik vind ze echt schattig... (maar ik sta bekend om mijn wansmaak! haha) mijn man heeft ook zulke schoenen (uiteraard wel wat groter) is dat ook ieuw? (vraag ik mij gewoon af :D ik heb andere schoenen gevonden (niet de goede maat) die zijn nog 10x zo erg :S hahaha!
Oh en die schoenen uit die link zijn scary! Dat zou geen kind man mens aan moeten hoeven!!!
quote:gigaluilak schreef op 16 november 2008 @ 12:19:

Haha, ik vind de reacties op die schoenen wel grappig :d ik vind ze echt schattig... (maar ik sta bekend om mijn wansmaak! haha) mijn man heeft ook zulke schoenen (uiteraard wel wat groter) is dat ook ieuw? (vraag ik mij gewoon af :D ik heb andere schoenen gevonden (niet de goede maat) die zijn nog 10x zo erg :S hahaha!Ja, dat is heel erg ieuw! Temeer daar hij een keus heeft gehad en jouw zoon niet
Ik heb vorige week bij de schoenenreus hele leuke stoere zwarte schoenen gekocht die ook hartstikke leuk zouden zijn onder een pak (soort bergschoen) en die kan hij vaker aan. Ik geloof dat ik er 25 euro voor kwijt was.
Zoon heeft stappers, zwart ook nog, maar de bruid heeft te kennen gegeven dat weer niet te vinden kunnen...

ik denk ook niet dat de bruidegom t in zijn hoofd moet halen op gympen aan te komen... :P

maar ik ga nu wel twijfelen... ik weet nog dat mijn neef (langgggg geleden) een op een bruiloft kwam in smoking en gympen, en dat was de grap van de dag... wat is er in de afgelopen 10 jaar gebeurd??? :O haha
Als de bruid zo'n vreemde eisen stelt, dan zou ze wat mij betreft zelf de schoentjes mogen gaan kopen (en betalen) voor mijn zoon.
quote:gigaluilak schreef op 16 november 2008 @ 12:29:

Zoon heeft stappers, zwart ook nog, maar de bruid heeft te kennen gegeven dat weer niet te vinden kunnen...

Zij heeft serieus een mening over welke schoenen jouw zoontje naar haar bruiloft aanmag? Mijn god. Bridezilla zeker?
quote:neele schreef op 16 november 2008 @ 12:11:

Ik wilde net ook opperen dat bijv. rode all stars een stuk leuker zijn dan die duitse gezonheidsschoenen van 20 euro...Die vind ik echt treurig.

Mijn mening?

Doe het goed en koop echt mooie schoenen, of maak er een grapje van. En dat kan heel goed met knallende sneakers die hij nog heel vaak kan dragen.Kssst, ga jij eens gauw je koffer inpakken
Bridezilla! Niets van aantrekken. Tuurlijk is dat hip, hier, zelfs te googlen!
quote:gigaluilak schreef op 16 november 2008 @ 12:29:

Zoon heeft stappers, zwart ook nog, maar de bruid heeft te kennen gegeven dat weer niet te vinden kunnen...Nou ja zeg......betaalt zij ze wel of dat ook niet?
Ik heb ook niet gezegd dat ze mooi waren, haha. Vind het trouwens nog best meevallen als het voor onder een kostuumpje is. Dan maken nette schoentjes het wel echt af vind ik. Hoewel gympen wel grappig is....
quote:kaetje schreef op 16 november 2008 @ 20:02:

Ik heb ook niet gezegd dat ze mooi waren, haha. Vind het trouwens nog best meevallen als het voor onder een kostuumpje is. Dan maken nette schoentjes het wel echt af vind ik. Hoewel gympen wel grappig is....

Sorry, maar die monsters van 20 euro zijn geen nette schoentjes.

Dat zijn echt "tokkie" schoenen.

Nette schoenen zijn van Lier of van Bommel of iets dergelijks.

En die kosten wat. Zelf zou ik nooit een kind dit soort dingen aandoen als een smoking, maar als je het dan doet, doe het dan goed.

En als de bruid wensen heeft mag ze betalen vind ik. Is overigens heel normaal dat de bruid voor de bruidskinderen betaald.

Een smoking voor zo'n klein manneke kost ook een paar honderd euries toch?

Waarom moeten er dan goedkope stappers onder?

Ik neem aan dat ie die smoking nou ook niet echt iedere week nog gaat dragen....
smoking zal wel gehuurd zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven