Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
GW???
*heeft murron al 2 dagen niet gezien...
Whaaaaaaaa... ik had het hier helemaal gemist, maar kwam net op haifs, en wat zag ik!!!

Kath: gefeliciteerd!!! Wat super!!
quote:vcharlotte schreef op 14 oktober 2011 @ 13:18:

GW???

Het moge duidelijk zijn dat dit een grapje was

ik wacht in ieder geval eerst het gesprek met de gyn af, dan hoop ik nog ergens volgend jaar examen te gaan doen, en dan, heel mss een 2e
Allemaal bedankt voor de felicitaties voor T!

Ze was echt helemaal blij vanmorgen!

Om 8.15 werd ze wakker, dus eerst lekker uitgeslapen, toen hebben we haar samen uit bed gehaald en voor haar gezongen! Vond ze prachtig!

De slingers en ballonnen beneden vond ze ook helemaal geweldig.. En toen het kado... Nou haar dag kon niet beter beginnen geloof ik! Ze was helemaal blij, en heeft meteen een uur lang met haar keuken gespeeld.. Heel af en toe kwam ze even een stukje van haar boterham eten..

Ballorig vond ze ook weer helemaal het einde.. Heerlijk uitgeleefd! Er waren in totaal maar 12 kindertjes, dus het was erg rustig!

T ligt nu k-o op bed, even een momentje om bij te komen voor ons.
GW, had wel door dat t geintje was, daarom ook mn vraagtekens.
GW geen respect nodig hoor. Vent zegt zelf, dan zijn we er maar vanaf. Is ook zo toch? Hoe zat het ook al weer meest vruchtbaar twee weken na begin ingesteldheid?

Ik weet wel dat het er zeker geen drie worden.

Vind het echt supertof Kath. Ben heel benieuwd hoe je omgeving reageert. Enne ik produceer straks een nieuwe regel.

Op foon lukt het niet.

En T ligt lekker te tukken, even rust op d'r verjaardag.
Char hoe was het bij de ha?
Becky: S heeft allergische reactie ergens op. Geen idee waarop, maar zalf gekregen. Kan voor mij iig geen kwaad, gelukkig!

Enige wat anders is geweest als anders is contact met honden, maar om daar uitslag van te krijgen?

Ze ligt nu lekker te slapen

En ja, 14dgn na eerste dag menstruatie is ongeveer je eisprong.

Dag of twee dagen ervoor sex hebben schijnt meest effectief te zijn
GW, wie weet zijn wij wel samen zwanger in 2013
57 pleuro terug van de toeslag. Mooi kan ik daar weer pampers van kopen. Hoor net dat die duurder worden (en er zitten er sinds de zomer al minder in).

A vond anesthesioloog niet leuk. Echt brullen wordt nog wat, volgende week. Er zijn die dag 6 kindjes, en de jongste / amandelen gaan eerst
deb: gefeliciteerd met T!!

Kath: WOW! Gefelicteerd!!! Superleuk!

Hier vandaag maar weer eens 2e regel ter sprake gebracht. Lijkt hetzelfde geneuzel te worden als voor S. Hij vind het spannend en schuift het daarom voor zich uit. Dus wordt weer een tijdje op hem inpraten en dan knoop doorhakken. Zal wel weer even duren Hij wil wel een tweede hoor, maar vind het allemaal gewoon spannend en schuift het daarom voor zich uit.
Oh, das wel jammer annika, eerst was hij toch wel al om?

Nou ja, maar goed op hem inpraten dan...

En gezellig van, 2013 is mss nog wel haalbaar hier

(maar ja, er heeft hier niemand een naamsuggestie voor ons gedaan..... dus tja ik weet het nog niet hoor)
O ja, naamsuggesties zijn hier ook welkom! Maar jullie weten dat ik nogal een aparte smaak heb, toch..?

Ik dacht dat ie bij jullie al vast stond GW..

Annika, hmm, blijft lastig voor vent dus.. Nou, hier was t ook een kwestie zoals Becks aangaf: "dan zijn we er maar vanaf", ha ha!

Arm Atje en de anas anes.. dokter..
ja joh, dokter kwam met stheto stetho luisterding zijn kant op en het was tranen met tuiten...

nogmaals.. murron!?
Is murron aan het bevallen?
geen idee. ik heb haar al 2 dagen niet gezien. dus zeg het maar!?
Idd... Murron...waar ben je???

Zo, T haar dagje zit er weer op!

Vanavond lekker pannekoeken gebakken, en haar favo pudding gemaakt, dus ze was helemaal happy!

Ze ligt nu in bed, en is wat huilerig...

Zag vanmiddag ook al dikke rode wangen, en ja hoor, zegt ze net: "auw auw", met dr mond wijd open, wijzend naar haar onderkaak... En ja hoor, daar komt de 2e kies (van de 4) ook al door.. Dus nog maar even uit bed gehaald, zetpil gegeven tegen de pijn, en nog even flink geknuffeld..

Hopelijk gaat ze vanacht nog wel lekker doorslapen, zodat ze hoop ik morgen wel een beetje gezellig is!
Murron heeft gister om 20.33 uur nog op hyves gereageerd!!
oh, tnx beck.. maar vandaag nog niet dus!?

mooi verjaarskado voor Ttje dus.. een tand! arme scheet.
T. je zult wel lekker liggen te slapen, maar als nog van harte gefeliciteerd!

Kath, gefeliciteerd!!!

Annika, balen dat vent 2e regel voor zich uitschuift

Nog even op hyves kijken en dan TVOH
Jeetje, je kunt tegenwoordig ook niet even een dagje rustig ontspannen zonder breaking news te missen....

Maar wauw Kath, wat ontzettend gaaf. Gefeliciteerd!!
ah, murr is weer op haaifs.
Husk, poeh he wel een opluchting dat er niets ‘groots’ is geconstateerd.

Annika, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

T. en Justdeb, gefeliciteerd met T’s 2e verjaardag! Wilde ze nog wel naar ballorig of bleef ze liever thuis om met haar keukentje te spelen?

Moom, ik moet bekennen dat de ramen nu ook vaker gewassen worden. Want dat doet de kraamzorg niet hè . Sowieso was ik beneden vaker dan boven want daar hebben we draaikiepramen en dan lekt alles naar binnen.

Sneu voor A. Hoop niet dat hij er een negatieve ervaring aan over houdt....

Rain, lekker gezweet vandaag?

Kath, hier ook nog een keer mijn felicitaties. Wat een mooie periode om verlof te hebben.

En natuurlijk leuk dat hier het stokje weer wordt doorgegeven.

Becks, volgens mij is dat de beste instelling.

Dames, het is fijn om gemist te worden maar de dagelijkse meldplicht ga ik niet redden. Het lijkt me makkelijker om te melden als er wel iets gebeurt. Ik heb nl. geen internet op telefoon en een oude (niet snelle) laptop. Is dus al een hele opgave om dat ding (’s ochtends) aan te slingeren.

Annika, jammer dat man nog niet overenthousiast is. Maar je kent nu de tactiek die je nodig hebt om hem om te krijgen.

GW, tsss net alsof je ons nodig hebt om een naam voor jullie 2e kindje te bedenken….
hahaha murron! we zijn gewoon met zijn allen rete-nieuwsgierig en ongeduldig!

oh, en jawel, heb zojuist de ramen gelapperd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven