Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Duuv, ik geloof dat ik alles wel heb voor het kraampakket maar bedankt voor je aanbod.

Je kunt het overgebleven pakket ook geven aan het goede doel (voor vrouwen in Afrika).

Wij hebben ook een 2e hands duowagen gekocht (P & T’s). Ik moet straks een stuk lopen naar het CB en dat zie ik N. nog niet zelf doen. Al is het maar voor een half jaar, dan zet ik hem zelf wel weer op MP. Als het beter weer wordt, kan ze hopelijk op een loopfietsje mee.

Mooie draagdoek trouwens!

N. had ook een tuinspijkerjurkje gekregen als kraamcadeau. Dat was een kleine maat, toen ze alleen nog maar lag. Ik kan me niet voorstellen dat dat prettig is voor een kleintje met van die stugge stof.

Moom, slaap ze, overleg ze en shop ze!

Hus, ik denk dat I. toch wel het meest ondernemende kindje is hier. Leuke verhalen voor ons om te lezen!
Oh, een P&T lijkt me wel ideaal, heeft een vriendin hier (maar dat is geen echte tweelingwagen want er kunnen niet 2 kinderen plat in, is niet erg bij leeftijdsverschil, maar bij 2 echte baby's minder praktisch) en die kun je ook goed al 1-ling wagen gebruiken.

H.s spijkerjurkje is echt van heel zachte en niet stugge stof, die zit volgens mij wel echt lekker.
Hoi en ebp. Sta al op schiphol, in de rij voor de security. Drrrruuuuuk!
Gap is al verzonden!
quote:DJ.Momo schreef op 19 oktober 2011 @ 06:21:

Gap is al verzonden!

Snel! (En nu maar hopen dat de levering ook snel is)

(En zou ik dan eindelijk vandaag mijn boekjes krijgen?)
Veel (werk)plezier Moom!

Hier vannacht een huiler om 4:30. Zat een beetje zieligjes aan haar mond, dus ik vermoed dat ze last had van tandjes. Ik heb dat Ch@modent erop gesmeerd. Hoe doen jullie dat, gewoon op een lepel? Of op je vinger en dan erop smeren?
Ik heb dentin0x en doe dat altijd op een wattenstaafje. Niet idee dat het wat uithaalt, maar écht last heeft ie nog niet gehad.
Morgen!!

Hier een uitslaapster vandaag tot 8.45!! En daarbij hebben wij ook zolang geslapen!

Kath: ik heb ook denti.nox, en doe dat ook op een wattenstaafje... Heb wel het idee dat het wat uithaalt, want als ze eerst veel pijn aangeeft, trekt dat een tijdje na de denti.nox weer weg..

Moom: veel plezier in Geneve, zowel met werk, als met het (waarschijnlijk) lang slapen..

Nu maar eens even wat in huis doen!

Vanmiddag weer naar de vk!!
Hier geen denti of chamo. Gebruik eigenlijk niets ertegen. Ontaard?
Ontaard wil ik niet zeggen maar ze heeft er volgens mij best last van gehad toch? Ik wil, zolang het kan, er voor zorgen dat N. zo min mogelijk pijn heeft.
Ze heeft koorts gehad idd, en daar paramol voor gekregen.
Ik gebruik ook niets maar volgens mij heeft ze er ook nooit echt last van gehad

we hebben wel homeopatidche druppels ( 3keer raden wie die gekocht heeft) maar die gebruik ik ook nooit
Husk, waar kun je die repair crème kopen? Smeer jij I nog iedere dag in? J1 zn huidje ziet er op t moment heel goed uit, maar smeer voor de zekerheid nog wel iedere dag met cetamacrogol crème

Ik heb ook niets gebruikt voor het doorkomen van de tandjes. J1 heeft er nooit last van gehad. En J2 kwam ik er achteraf pas achter dat t huilen s nachts (waarschijnlijk) te maken had met de tandjes.

J2 gisteravond net voordat wij op bed gingen helemaal overstuur. Ben wel een half uur bezig geweest hem weer rustig te krijgen. Wat er was geen idee. Vannacht om half 3 nog een keer. Om 6.20 weer toen maar bij ons in bed en uiteindelijk tot 8 uur geslapen. J1 bleef wonder boven wonder ook tot 8 uur stil.

Kindjes zijn al bij mn moeder. Zo hier even opruimen en dan vanavond slaapdienst

Ik kreeg vandaag een mail, dat mijn fotoboek geannuleerd was, want er zouden 2 slechte foto’s inzitten. Heel vreemd want de foto’s gewoon gemaakt met ons fototoestel en waren gewoon normale kwaliteit. Ik naar de site, ja staat bij bestelling stopgezet. Moest de foto;s vervangen en dan opnieuw bestellen. Kom ik thuis (was even bij schoonzusje geweest) en zit het fotoboek in de brievenbus. Alle foto’s zijn gewoon prima van kwaliteit. Heel vreemd.
och char, ontaard.. toen A zijn nieuwe tanden (en nichtje) kreeg, heeft hij de hele dag gehuild. vlgs mij heb ik er niet eens wat voor gegeven toen hahahaha.
lekkere site, maya! waar moeten we dus niet zijn?
moom, was bij vistaprint.
Maya, locobase repair creme koop ik bij de apotheek. Die gebruik ik voor het gezicht en voor armen en benen vaseline-lanette. Smeer I. niet elke dag meerhelemaal in, wel haar gezicht.

Hoe gaat het met je moeder nu?

Ik heb ook dentinox in huis, al sinds vorig jaar zomer toen we naar Alaska gingen en ik dacht stel dat I. daar haar eerste tandje krijgt. Die kreeg ze ook, maar ze heeft nog nooit last gehad ervan. Dus het zit nog dicht, misschien dat R. het nog nodig heeft.

I. krijgt trouwens nu 4 hoektanden tegelijk, eindelijk. Dan nog 4 kiezen en dan is ze klaar.
Hus: hier kreeg S ook 4 hoektanden tegelijk. Één van haar achterste kiezen is nu door. Daar heeft ze koorts van gehad (andere tanden niet zo erg) dus misschien kun je het nog voor de achterste kiezen gebruiken.

Moom: ook al ontaard? . Hoe gaat het daar? Kun je dag beetje om krijgen?
Char, gaat goed! En ook best gezellig. Dag vliegt hier altijd voorbij.
We hebben alleen steeds geen netwerk of heel sloom. Irritant! Maar gelukkig doet BB het wel
Zozo, je bb die het wél doet? Poeh! mag wel in krant

Fijn dat je je goed vermaakt!
crazyhouse, niet?

slome toestand weer hier!
Weer thuis!

Prut weer hier, was net nog even op speeltuintje met H maar het begon me toch te hozen....

Nu wachten tot man het eten klaar heeft
Zo! S op bed, vriend doet kaarsjes aan. Gezellig!

Nog ff tv kijken en op tijd op bed. Morgen en overmorgen weer werken!

(móet al om half 7 de deur uit, niet gewend)
Zo, ik kom even ego-posten vanavond, sorry alvast!!

Eerst even trots zijn: mijn meisje heeft vandaag 2x geplast op het toilet!!! Ze vind het ineens heel leuk om erop te zitten (moet ik wel eerst vragen of ze nog wil/moet), en dan wil ze net zo lang blijven zitten tot er een klein plasje gekomen is!

En dan het mindere:

vanmiddag bij de vk geweest, mijn buikklachten ook even besproken, en het moeilijke lopen (heel veel druk van onder, en het gevoel hebben dat baby er al bijna uitvalt).

Moet nu zorgen dat ik een ondersteunende buikband krijg, en voor de nacht zo'n heerlijk charmante ondersteunende onderbroek.

Dan zouden de klachten moeten verminderen zei ze.

En nog erger, ik mag niet meer (of zo min mogelijk, maar liever niet) stofzuigen, dweilen en zware wasmanden tillen... aaaaarghhh..

Hoe is dat nou vol te houden met een klein kind, dat over kruimels laat vallen, en voor bergen wasgoed zorgt.. Pfff... heb nu echt even een dip hoor, bah, dat had ik niet aan zien komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven