Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
GW, whatsapp jij tegenwoordig ook! das handig :D

en nu ga ik slapen. doeeeiiiii.
Gewoon aan doen die uggs voor je het weet is ze eruit gegroeid

(het is alleen zo zielig hoe ze gemaakt worden dus dan nog niet dragen is dubbele dierenmishandeling )
Ja, heb het eindelijk geïnstalleerd
Ebp. Vandaag weer werken. Hoop hele dag vol te houden, want nu al zo aan wachelen als eend...

Fijne dag allemaal!
Uh char ik had de ebp al
mooie tijd, gw!
Ik heb me zojuist ook maar ziekgemeld. Echt alles doet me zeer. Maar goed, de klein man hobbelt hier wel rond. Flinke pil erin en gaan, en zodra hij op bed gaat, ga ik lekker mee.

Misschien voor de zekerheid morgen ook nog maar thuis blijven, dan is hij namelijk naar Kdv en kan ik dus echt ziek zijn. Anders blijf ik waarschijnlijk weer een week of wat zo doorkwakkelen.
oh, gaat er weer van alles rond? Beterschap rain.

Ja, vond je het geen mooie tijd moom? Ik mocht ook nog een keer om 5 opdraven, wou L#L ook nog niet blijven omdat het offerfeest is, kom dan niet zeg, grrr daar kan ik (zeker om die tijd) echt pissig van worden.

Ik ga zo nog even de stad in, daarna vanmiddag nog even tukje doen.

Nog 3 weken werken en we hebben vakantie!
he, rainie..
He Rain, ook al niet lekker dus... en beterschap!

Moom: hoe ist nu met jou?? Voel je al wat verbetering?

GW: oef, niet lekker zo'n nacht dus.. Oh lekker over 3 weken vakantie!

Ga morgen op het werk maar eens overleggen om die laatste weken toch terug te gaan naar 1 dag, of helemaal te stoppen.. Vanwege die ellendige buikpijn en die vermoeidheid.. Kijken wat teamleidster zegt... Hoef nog maar 5 weken tot mijn verlof, en werk toch al therapeutisch, dus ben benieuwd...
Murron, lekker dat je vriend nu een week vrij is. En wat fijn dat de bv zo goed loopt!

Haha die a, zn eerste woordje is Bumba!

Rain, beterschap

Deb, je bent nu toch ook alleen maar aanwezig? Dan kun je vast wel wat meer thuis blijven. Daarbij ben je al ziek gemeld op basis van je zwangerschap dus krijgen ze toch al geld voor je. Je moet wel goed om jezelf en de kleine denken hoor!

J1 is weer naar school en J2 ligt op bed. Dus even met een kop koffie achter de laptop. Vanmiddag weer werken. Alleen avond dienst en vriend heeft dagdienst dus komt qua oppas mooi uit. Al begon mn moeder al dat ze de aankomende 2 weken maar 1x hoeft op te passen. En dat is morgen, dan heb ik werkoverleg en een slaapdienst. En dan moet ik pas het weekend weer en vervolgens de hele week vrij. Tja 1x in de 8 weken is dat zo. Zit in mn vaste rooster.

Kreeg vorige week ook te horen dat ik eigenlijks mn vakantie uren dit jaar nog moet opmaken. Mocht ik de vaste invaller voor vragen, heb gevraagd of ze de kerstvakantie dan voor mij wil werken. Dan moet ik bijna alle dagen en vriend is vrij. Ze zou even kijken en mij terug mailen, dus ben benieuwd of ze dan kan.
Deb, wat rot dat de zwangerschap je zo zwaar valt. Ik vond het einde van mijn zwangerschap zo heerlijk, omdat ik niks hoefde en de hele dag kon doen over 2 huishoudelijke klusjes en ondertussen Engelse detectives kon kijken en boeken kon lezen. Maargoed, als je zwanger bent van nummer 2 is dat natuurlijk héél anders!! En gewoon aangeven bij je leidinggevende. Je doet nu toch al een beetje "voor spek en bonen" mee op het werk en als je het gevoel hebt dat niet goed aan te kunnen, moet je naar je lichaam luisteren.

(over nr2 gesproken: man gaf gisteren aan dat we daar maar eens mee moesten beginnen. Gezien onze geschiedenis kan het wel eens een tijdje duren. Ik ben nog niet eens weer ongesteld geweest. Maargoed, de intentie is er!!)

Moom, weer ietsje beter?

GW, lekker nacht zo te lezen...

Rain, beterschap!
Speec, spannend!!!! Jullie gaan er dus weer voor!

Justdeb, ik denk dat speec het goed geschreven heeft, als het niet meer gaat gaat het niet meer en je bent toch alleen maar "extra" gepland. Maar ik snap wel dat het moeillijk is, pfff daar zou ik nu al tegen kunnen opzien.

Hier net zeer geslaagd geshopt,

hele gave paarse schoenen die van 250 of 99 euro waren afgeprijsd en een spijkerbroek van 200 voor 29, hmm zo wil ik wel vaker shoppen

mijn nwe schoenen
Gw, das lekker shoppen

Speec, man al bijgedraaid dus. Je was nu begonnen met alleen s avonds en s ochtends nog bv toch? Dan moet straks je cyclus vast ook weer opgang komen
spannend speec!

Beck, wat staat dat jurkje lieffffff!!! A gaat later met N trouwen, toch?
Becky, hebben die uggs nu een leren zool? En geen echte zool? Zijn het dan niet gewoon sloffen? Snap wel iets beter dat je ze nu niet buiten aan wilt doen.
Speec wat spannend!! Leuk hoor!

Raintje... beterschap!

Och die A. zijn eerste woordje is Bumb@! I. vindt die rare clown ook zo leuk....

Maya al reactie van de invaller? Zou wel lekker zijn tussen kerst en oud en nieuw vrij!

Deb balen dat je zoveel klachten hebt. Ben het verder met de rest eens hoor, voor jezelf en de kleine kiezen!! Zeker als je toch al "extra" bent ingepland, en je hebt al bijna verlof!

Da's lekker shoppen GW! Ik moet hoognodig sintcadeautjes en verjaardagscadeautje voor I. gaan shoppen. Maar wanneer? Maar eens kijken of er binnenkort al extra koopavonden zijn.

I. is vanochtend op het kdv naar de peutergroep geweest, volgende week is ze voor het laatst op haar oude groep. Ben wel nieuwsgierig hoe ze het vond. Ze ging alleen, want haar vriendje die tegelijk overgaat komt alleen op de dinsdag en haar 2 vriendjes van de maandag die ook overgaan, die gaan 6 weken later.
Hoera! Weer mobiel forummen!
Heb je al een idee wat je wil kopen husk?

Men je wordt echt doodgegooid met alle speelgoed reclames, zie zoveel leuks... zou er bijna nog meer gaan kopen.

Ze krijgt nu voor kerst de keuken met pannen, lepels, groente, fruit etc).

Voor verjaardag de duplo boerderij en dat mosaic.

Heb verder voor op reis ook nog een aantal kleine dingetjes gekocht waarmee ze zich in geval van nood een tijd kan vermaken onderweg.

Maar ik zag vandaag ook weer dit in de aanbieding,

vind ik ook wel heel leuk

ik vind het juist zo moeilijk voor A'tje! Gast heeft ook al zoveel. Maar speelt elke dag wel overal even mee. Nieuwe favorieten zijn de loopfiets en de skippykoe.

Maar goed, ik had bedacht: puzzels (met 2/4 stukjes, niet van die vormpjes), kleurgebeuren (stevige kleurpotloden ed), een kegelspel (niet zijnde poezel en wip), een bal (hij sjouwt continu met de m.en.m peanut bal door de kamer, vindt ie echt hilarisch, ook beetje 'vooruit te schoppen') en de v.t.ech pak me dan kat (lijkt mij echt heel geestig. hij rent ook altijd achter de 'echte' kat aan). Meer suggesties welkom!
Knikkerbaan voor grotere ballen/knikkers

of zo"n parkeergarage?

Brandweer/politieauto van duplo (met zwaailicht!)

Vingerverf, klei met steekfiguurtjes?
Enne,

deze kan je hem eigenlijk niet ontzeggen

die garage hebbie al

en hij krijgt al iets duplo'erigs (van ons de grote kazerne én dierentuin, en van oma de trauma heli geloof ik). Daarbij verwacht ik 2 december ook nog 'kraamvisite' (jaja, na bijna 17 maanden). Ik weet niet of de visitie iets van plan is te geven, maar als ze dat willen zal ik duplo als suggestie doen.

vingerverf bewaart ie maar lekker voor op kdv. Klei, is dat al leuk!?
quote:germanwings schreef op 07 november 2011 @ 16:08:

Enne,

deze kan je hem eigenlijk niet ontzeggen

[afbeelding]

je raadt het vast....

HEEFT IE AL!

(van oma gekregen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven