Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
jee bloem wat een hectiek... ik hoop dat het allemaal goed gaat... sterkte
Oh Bloem... wat naar zeg... Hopenlijk gaat alles goed en knapt jouw neefje/nichtje snel op en jouw zus ook!! extra dikke knuffel voor jou!!!! Jouw zus moest toch nog even? Of niet?? Pas ook goed op jezelf hoor!

Winter, het zou heel erg goed kunnen dat je een virusje hebt opgepikt tijdens je vakantie... hopenlijk niet... Dat je snel weer meer energie mag hebben!!
jee bloem, wat een rottijd!! mijn neefje moest toen hij net geboren was ook een hele tijd aan de beademing dus ik snap hoe je je voelt! heel veel sterkte lieve bloem!!!

winter, ik hoop dat jij ook weer snel opknapt en weer eens wat positieve berichten gaat krijgen... beterschap meissie!!

en ik lees wel mee met jullie hoor, maar heb weinig puf om te reageren... ik krijg het steeds drukker op mijn werk en loop dan ook van hot naar her om alles op tijd klaar te krijgen. daarbij wordt er erg weinig rekening met me gehouden want ik moet nog altijd alles doen (dus ook veel zware kratten tillen) en niemand neemt me iets uit handen qua planning e.d. dus ik ben best aan het stressen en daardoor krijg ik buikpijn.. alleen dat snappen ze niet want ik ben toch nog 'maar' 2 maanden zwanger. dat is ook wel zo maar ik krijg niet voor niks buikpijn toch? en zodra ik dan thuis ben, ga ik liggen en slaap ik ook zo gelukkig! pfff..... donderdag naar de gynaecoloog voor mijn echo en ik duim heel hard dat het allemaal goed is. dan ga ik ook maar mijn misselijkheid aankaarten want die druppeltjes helpen ook maar heel even.. wie weet heeft ze wel wat voor me.

dus nu weten jullie waarom ik niet altijd reageer... ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen. maar ik denk wel aan jullie en lees ook nog gewoon mee hoor!!

xxxx
oh, troel, doe asjeblieft rustig aan. Je mag dan wel maar 'pas' twee maanden zwanger zijn, er gebeurt van alles in je lichaam en dat zijn allemaal heel belangrijke dingen voor de ontwikkeling van jouw kindje. Daar moeten ze gewoon rekening mee houden hoor! Kies voor jezelf en je kindje. Je mag geen buikpiijn krijgen! Dat is echt niet goed. Je moet ze zeggen dat je echt rustiger aan moet doen, want als je dat niet doet, dan kan je straks misschien helemaal niet meer werken (net als ik bijvoorbeeld). Heb je een verloskundige? Dan zou ik die morgenochtend meteen proberen te bellen. Anders de gyn. Zij schrijven desnoods een verklaring voor je.

Ik ben bezorgd om je... doe voorzichtig! (sorry voor de betutteling)
Morgen meer maar voor nu:

Troela, South heeft helemaal gelijk.

Neem alsjeblieft je op tijd je rust! Met kratten slepen, gewoon niet meer doen. Ik begrijp je betrokkenheid maar iedereen, ook jij, is vervangbaar hoor. M.a.w. je bent niet de enige die het zware werk kan verrichten. Want als jij je ziek moet melden zal een ander het uiteindelijk ook moeten doen dus dat kan nu ook. Morgen je manager hierop aanspreken en zeggen dat je dit gewoon niet meer doet. PUNT!

Denk je goed aan jezelf en je kostbare bagage?
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
tja, mijn manager zit overspannen thuis... en ik wil ook niet aanstellerig overkomen. normaal ben ik ook een echte bikkel en zeur ik nergens over. er is wel een assistent-manager die zelf geen kinderen heeft en alles doet voor haar werk... maar van de week heb ik wel alles eruit gegooid tegen haar over mijn mede-teamleider. hij zit al in de ziektewet sinds hij bij ons werkt en kan maar 4 uur op een dag werken maar wel boven de bezetting. hij is dus altijd extra! en in die 4 uur doet hij alleen maar sloffen sigaretten vullen... als er problemen zijn dan lost hij ze niet op maar schrijft het op een briefje want troela lost het wel op!! en dat vind ik ook gewoon niet eerlijk!! ik kan er ook echt niet tegen op het moment!! dan schrijf ik voor hem op wat hij in die 4 uur kan doen en dan ligt er de volgende dag een briefje: "troela, ik ben er niet aan toe gekomen. doe jij het even?" gek word ik er van!!!!!!

maar jullie hebben ook echt gelijk hoor, en ik zal echt moeten minderen met alles want dit gaat ten koste van mezelf en erger nog ten koste van dat kleine frummeltje in me. donderdag zal ik alles bespreken met de gynaecoloog en dan zal ik wel horen wat ze zegt. en mocht er op de echo niks bijzonders te zien zijn dan zal ik denk ik wel door worden verwezen naar een verloskundige...

(en weet je? soms denk ik wel eens: laat ik dan maar in de ziektewet terecht komen.. eens kijken hoe ze het dan gaan doen! lekker puh!)

een dikke kus! jullie zijn lieverds!!!!
Troela, misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar dump je probleem bij de assistent-manager. Haar verantwoordelijkheid. Het zware werk besteed jij vanaf nu gewoon uit. En daar heb je geen briefje van de gyneacoloog voor nodig, dat voel jij zelf het beste aan je eigen lijf. Kortom, doe wat je aan kunt en meer niet. Wat niet gedaan wordt, wordt niet gedaan maar dat is dan niet jouw probleem. Want je hebt gelijk, als jij onverhoopt ook nog in de ziektewet terecht komt, zal het toch ook door anderen gedaan moeten worden. Dus kunnen ze je beter nu wat werk uit handen nemen want als jij er helemaal niet meer bent hebben zij het zelf ook alleen maar zwaarder.

Dus zeg gewoon tegen de assistent-manager: "Dit doe ik wel, en dit doe ik niet. En wie het dan wel moet doen zoek je zelf maar uit."

Niet wachten tot donderdag hoor. Juist niet want je bent nog maar kort zwanger en juist nu is het allemaal nog zo kwetsbaar en pril. Geen risico's lopen lieverd, je hebt al lang genoeg op deze zwangerschap moeten wachten. En nu is het zover, en dan zou je risico's gaan lopen voor.... voor wat? Het is maar werk!

Kus!
dan kan ik wel doen maar hoe vaak ik wel niet naar mijn hoofd gekregen heb: "jij bent teamleider, jij wilde dat worden dus het is ook jóuw verantwoording hoe het bij de kassa allemaal loopt. en je kunt de bal wel bij ons leggen maar we geven hem net zo hard weer terug. jij bent teamleider." zo gaat dat nou bij ons...

gelukkig heb ik wel een aantal lieve collega's die me wel dingen uit handen nemen.. als ik met een krat vol met tijdschriften of wijn loop (is zwaar!!) dan pakken ze het van me af en zeggen ze dat ik dat niet moet doen. zij zien gelukkig ook aan me dat ik me niet goed voel terwijl ik van het 'management' hoor dat ik wel een beetje mag lachen.. tsss! en als ze aan me vraagt hoe het gaat en ik zeg 'mwoh, het gaat' dan krijg ik als reactie: 'ja, jij wou zwanger worden. dat hoort er nou eenmaal bij'. als er een smiley met een middelvinger zou zijn dan misstaat die hier niet hahah.. ach jaaaaaa.............. that's life.

voel jij je al weer wat beter?
troel, die reactie; jij wou zwanger zijn! Wat ontzettend gemeen!

wat een onzinnige onzin! Bleh!

Kom voor je zelf op.

Ik snap al je gemengde gevoelens helemaal... ik heb ze ook allemaal gehad, maar ben zo blij dat ik nu voor mezelf heb gekozen.

Ik las gister trouwens nog in een of ander baby magazine (ja, mijn huis ligt er inmiddels mee bezaaid) dat het baby-sterfte cijfer in Nederland zo hoog ligt. Daar is nog geen verklaring voor, maar hoogst waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat vrouwen zo lang door gaan met werken.

Sorry... dat is misschien wel shocking..., maar ik hoop dat het je helpt om voor je zelf en vooral om voor je kindje te kiezen.
Lieve Troela, je meot echt aan jezelf denken hoor!!! En vooral aan jouw kindje in je buik!! Dat je nu al buikpijn hebt, kunnen al harde buiken zijn... een collega van mij had dat ook al zo vroeg. Ze deed gewoon te veel..... Ze had daardoor kans op vroeggeboorte van haar kindje. Dus toen moest ze ook heel erg kalm aan doen....
ff hier een update...

het kindje van mijn zus ligtnogsteeds aan de beademing... het is ook niet beter met hem. Hij krijgt sonde Ben ook erg bang dat mijn zus in de depressie zal zakken als het niet beter word...

De komende week zullen wij ook een aantal dagen haar oudste kind opvangen en naar school brengen... Die heeft het er ook maar erg zwaar mee hoor...

Verder kunnen jullie je voorstellen dat we met deze ronde nietzo bezig zijn geweest. Geen idee waarom ik nog wel elke dag diepillen slik... kan ik misschien net zo goed mee stoppen...

Troela, jou kleintje in je buik is veelmeer waard dan die stomme werkgever van jou. Ja, jij wou idd die funktie hebben, maar er zijn nu bepaalde zaken die jij nu niet kan doen. En een teamleider hoeft toch niet per definitie zware zaken te tillen? Als ik jou was zou ik het gewoon aan anderen vragen. Dat er mensen zijn die het je uit handen nemen betekend ook dat zij het voor je willen doen als je het aardig vraagt. En dat moet je ook echt doen. Als er straks wat mis gaat, dan zal je je zelf dit misschien nog kwalijk gaan nemen ook. En dat moet je niet willen.
Och jee, Bloempje... wat ellendig dat die kleine nog steeds aan de beademing ligt. Is hij veel te vroeg? Kunnen ze iets zeggen over wat er aan de hand is of is het nu gewoon afwachten en hopen dat hij het goed gaat doen?

Jullie krijgen het behoorlijk te verduren zeg! Natuurlijk ben je nu niet bezig met je eigen kinderwens, kan ik me goed voorstellen. Ik hoop dat het snel allemaal beter gaat joh. Duim voor jullie!

Heb je wel nog je sollicitatiegesprek gehad?

En Troela, je bent nu ferm toegesproken door je bezorgde digi-vriendinnen dus werk aan de winkel, vanaf morgen ga jij fijn delegeren en doe jij een flinke stap terug. Anders zijn wij genoodzaakt je persoonlijk op te komen zoeken en je in gijzeling te nemen!

South, was van de week ook op het nieuws trouwens, dat de kindersterfte hier zo hoog is in vergelijking met andere Europese landen. Schandalig toch? Dat verwacht je nooit in Nederland. Het schijnt er wel mee te maken te hebben dat Nederlandse vrouwen gemiddeld nogal "oud" zijn wanneer zij hun eerste kind krijgen. Maar daarnaast heeft het er ook mee te maken (dat was dus op het nieuws), dat heel veel ziekenhuizen niet 24/7 een gyneacoloog in huis heeft. Dus als je midden in de nacht met gillende gympies tijdens een bevalling (waarbij complicatie) naar het ziekenhuis wordt gebracht, moet er heel vaak nog een gyneacoloog worden opgepiept. Schandalig toch? Alsof kinderen alleen maar van maandag tot vrijdag tussen 08.00 en 17.00 uur worden geboren! Verloskundigen moeten nu een aanvullende cursus volgen omdat zij niet vaak goed genoeg zijn onderlegd in geval van nood en bij afwezigheid van een gyneacoloog.

Ik vind dat echt absurd!

Nu snel mijn haar uitspoelen. Ben mijn grijze uitgroei (!) aan het bijwerken maar moet nu snel de douche erop zetten anders valt het uit mijn hoofd. Op ben ik morgen oranje ofzo...

Rustig aan allemaal meiden!

XXX

winterdip
Ps. Wederom een dochter geboren in mijn vriendinnenkring. Was nog even spannend want ze wisten al dat het kindje hartproblemen zou hebben dus stond de hele medische staf klaar tijdens de bevalling omdat ze verwachtten dat ze gelijk na de geboorte hulp of zelfs een operatie nodig had. Maar zoals het er nu uitziet heeft het hummeltje vooralsnog geen operatie nodig en doet ze het goed. Afwachten en hopen dat het allemaal mee valt dus! Zou wel weer even goed nieuws zijn na al het gezeik van de afgelopen weken.

Kennis van ons met borstkanker heeft dus ook weer slecht nieuws gekregen van de week. Zucht.
En door naar het ziekenhuis.... Moet bloed laten prikken. Ze laat me o.a. onderzoeken op malaria (!) Hoop het niet. Maar keel en amandelen zagen er niet goed uit waardoor ze zei dat het toch best die luchtweginfectie (nog) kon zijn want het zag eruit alsof ik hem flink te pakken had.

Nouja, afwachten.

Zondagavond positieve ovulatietest dus gisteravond maar even een poging gewaagd. Maar volgens mij te laat. Heb er geen vertrouwen in deze keer. En eigenlijk interesseert het me nu even niet zo heel veel. Ben met mijn hoofd meer met andere dingen bezig.

Kus!
jee, het nieuws gaat er hier heftig aan toe. Vooral winter heeft tegenstrijdige berichten, maar ik bloempje natuurlijk ook.

Bloempje, ik hoop voor je zus dat ze het allemaal een eetje trekt met zo'n kleintje aan de beademing. Dat is natuurlijk ook niet niets.

Dread, over een weekje is het zover... Zijn jullie erg zenuwachtig? Of valt het wel mee?

Troel, hoe is het nu met jou? Heb je al iets gedaan aan je werksituatie? Ik had inderdaad ook al met een week of 14 duidelijk voelbare harde buiken. Waarschijnlijk had ik ze daarvoor ook al gehad. En nu zit ik dus helemaal thuis tot na de bevalling. Daar zitten ze op je werk natuurlijk helemaal niet op te wachten, maar dat is wel het vooruitzicht als je zo door gaat.

Tsjonge, zo heeft iedereen zich voorgenomen om zich aan een straks regime te houden met pillen, testen en extra sex om zwanger te worden en zo is iedereen er in eens helemaal niet meer voor in the mood...
poehee, wat een rotberichten allemaal zeg!

bloem, heel veel sterkte ermee!! valt allemaal niet mee zeg.. en natuurlijk denk je nu niet even aan jezelf wat betreft je kinderwens, laat staan dat je hoofd naar sex staat! zijn je ouders wel gewoon naar het ziekenhuis gegaan ondanks dat je zus geen contact meer wilde? ik hoop het wel want dat geeft misschien wat meer steun.. ook voor jou.

winter, al wat gehoord van je vriendin en haar dochter? het is sowieso heel positief dat ze niet meteen een operatie nodig had! moet je toch ook niet aan denken... en wanneer krijg je de uitslag van je bloed? niet te hopen dat je malaria hebt zeg! doe jij ook rustig aan? zit je in de ziektewet?

dread, ik had ook inderdaad al het idee dat het een soort van harde buiken zijn. ik zei van de week ook al tegen een collega dat ik die waarschijnlijk veel ga krijgen als ik zo doorga.. spannend hoor volgende week voor jullie! ziet je vriend er erg tegenop?

south, kwamen die harde buiken bij jou ook doordat je teveel deed? en die opmerking over dat ik zelf zwanger wil zijn is zeker laag bij de grond, maar ja dat zegt iemand die haar werk belangrijker vond dan haar kinderwens. tijdje geleden was ik heel emotioneel en voelde ik me echt niet goed, toen reageerde ze heel erg koel/afstandelijk. een collega van me zat er bij en zij zei later tegen me: 'volgens mij is ze jaloers op je'. dat zou zomaar kunnen!

ik vind het echt superlief dat jullie zo met me meeleven!!!! ik heb vandaag dan ook heel weinig gedaan hihi. qua tillen dan hè! enkel een paar kassa's maar voor de rest heb ik lekker mijn gemak gehouden. nu zou ik eigenlijk moeten gaan schoonmaken maar ik heb er echt totaal geen zin in... misschien dat ik het boven doe en morgen beneden. kijk wel even...

maar nu de donderdag nadert vind ik het wel heel spannend worden en haal ik me allemaal doemscenario's in mijn hoofd.. stel je voor dat er helemaal niks te zien is en dat ik al die tijd schijnzwanger ben geweest? hahahah slaat nergens op natuurlijk! misschien klopt er wel helemaal geen hartje.... ik ga er niet van uit maar het zou zomaar kunnen.... ik maak mezelf weer lekker gek hoor hihi! schorpioen hè....

nou meiden, hou jullie taai..

xxx
Troela, don't worry! Jij ziet gewoon een mooi hartje kloppen donderdag. Laat je even weten hoe het was? En goed dat je een stapje terug doet op je werk. Ook blijven doen he?!

Van mijn vriendin heb ik nog niets gehoord. Ik ga ervan uit dat alles goed is. Maar ik denk dat ze nog in het ziekenhuis liggen. Ze zou bellen als ze thuis is dus dat wacht ik maar even af. Hopen dat het allemaal inderdaad meevalt en dat het kleintje operaties oid bespaard blijft. Vooralsnog ziet het er redelijk goed uit. Da's mooi.

Bloem, trek jij het nog een beetje allemaal? En is er al meer nieuws over je neefje?

Hier gaat het wel ok. Ik ben inderdaad ziek thuis maar wil volgende week echt wel weer gaan werken want ik ben het helemaal zat. Als ik nog niet fit ben desnoods halve dagen. Maar volgens mij moet het volgende week echt wel beter zijn hoor. Waarschijnlijk krijg ik donderdag al de uitslagen van de onderzoeken. Dat zou mooi zijn.

Mijn huis is ook een stoffig rommeltje. Doe er lekker helemaal niets aan. Donderdag komt onze poetsdame weer, ik vraag of ze een uurtje langer kan komen want het is echt nodig dat er eens grondig wordt schoongemaakt. Ook keukenkastjes enzo.

South, blijf jij nou tot aan je bevalling thuis of ga je misschien toch nog weer aan het werk?

En Dread, inderdaad nog een weekje. Gaat snel he!

Ik ga even een tukkie doen.

XXX
Ja troela, die harde buiken kwamen doordat ik het te druk had. En niet eens alleen lichamelijk, maar ook geestelijk. Want zo'n lichamelijk zware baan heb ik niet. Wat het lichamelijk wel zwaar maakte was dat ik elke ochtend steeds moest overgeven en dat terwijl ik dan 'snachts amper had geslapen.

Maar goed, nu heb ik al harde buiken als ik even een wasje doe en daarna niet meteen weer ga zitten, maar ook nog iets anders. Ik moet dus echt alles helemaal op mijn dooie gemakkie doen.... En ik ga dus ook echt niet meer aan het werk.

Wat heerlijk Winter, dat je een poetsdame hebt. Ik vind het zo duur. En ik krijg daar dan zo'n ontzettend schuldgevoel van. Heb jij daar geen last van gehad? Of wende het heel snel?

Ik hoop inderdaad voor je vriendin dat een operatie gespaart blijft voor het kindje.

oh ja troel, al bijna je echo... leuk hoor... nog 2 nachtjes!
Hey ladies!! Het is voor ons inderdaad nog maar één weekje wachten... vind het wel spannend en vriend ook. Maar we proberen er niet continu aan te denken, soms schiet het weer ineens door mijn gedachten. Verder lekker bezig met werk, etc. Mijn nieuwe baan bevalt nog erg goed!! Heerlijk al die kids! Kan daar al fijn mijn moeder-gevoelens in kwijt! Hahahaha!!

Winter, wat een vervelend nieuws toch telkens om jou heen.... En dan zelf ook nog eens ziek.... Hopenlijk knap je snel weer op en valt het allemaal wel mee! Beterschap wijfie!

Troela, overmorgen al jouw eerste echo!! Spannend..... Maar komt wel goed hoor, niet te druk om maken.

Bloem, spannend rond jouw neefje zeg... Hopenlijk gaat het met hem ook snel de goede kant weer op!!

South, hoe gaat het met jou dan?? Vind het leuk dat je zo gezellig met ons meekletst!!! Zal ik jou anders ook in het schema zetten?? Staat Troela niet zo alleen als zwangere.... Hihihi!

Knuffel voor iedereen!!! Ik ga nog ff wat berichten lezen en dan lekker samen met vriend languit op de bank.
@ South, schuldig voelen? Voor de poetsdamen? No Way! Het is een hartstikke leuke meid die wel al jaren kennen en ze wil zelf een beetje bij verdienen. Dus nee, ik voel me niet schuldig hoor, betaal haar er prima voor. Heerlijk! Inderdaad leuk dat je gezellig meekletst hier! Dan merk je ineens dat je thuis bent he? Ik zit ook halve dagen hier op dat stomme forum omdat ik ziek thuis zit. Maar goed, wel fijn dat ik deze afleiding heb anders verveel ik me helemaal de blubber.

@ Dread, lekker dat je het zo naar je zin hebt met je nieuwe baan. En dat de tijd zo snel gaat. Ben heel benieuwd, volgende week!

Bloem en Troela, hoe is het nu bij jullie? Troela, ben je zenuwachtig voor morgen (hoef je geen antwoord op te geven, ik kan het vast raden )

Verder vindt er momenteel weer een echte babyboom plaats in mijn omgeving. Ik zat van de week aan een paar meiden te denken die ik van vroeger ken maar geen contact meer mee heb. Meiden waarvan ik weet dat ze een kind hebben. En toen dacht ik, wie zou er al weer met een tweede bezig zijn? Dus opgesnord via Hyves, ja hoor, ALLE VIER weer zwanger of net bevallen van nr. twee. Alsof ik het gewoon aanvoelde. Ligt natuurlijk in de lijn der verwachting, dames van rond de 30 die een peuter hebben, maar ik werd er echt weer even zo moedeloos van. (Waarom doe ik dat mezelf dan ook weer aan? Hahahahaha....) Al die zwangeren, er blijven er steeds minder over die ik ken (of kende) die nog geen kinderen hebben. Waarom lukt het hier dan niet?

Tja, ik word heen en weer geslingerd. De afgelopen dagen was ik er helemaal niet mee bezig maar nu ik me thuis zit te vervelen zit ik weer uren stom te googlen op woorden als "ovulatie" en "kansberekening zwangerschap"... pathetic gewoon. En ben ik als een heuse Sherlock Holmes dus op Hyves te vinden om te zien wie er allemaal weer zwanger is of een (tweede of derde) kind heeft gekregen.

En hoe vaker ik hoor dat iemand zwanger is, hoe sterker mijn gevoel wordt dat het hier gewoon nooit gaat lukken. Want uiteindelijk krijgt 1 op de (hoeveel?) stellen gewoon nooit een kind. En aangezien het (bijna) iedereen lijkt te lukken in mijn omgeving wordt de kans, statistisch gezien, toch steeds groter dat het ons niet gegund is.

Vriend is er nog steeds heilig van overtuigd trouwens dat het wel gaat lukken. Maar of hij daar nou echt zo van overtuigd is of omdat hij gewoon geen zin heeft om consequenties te moeten verbinden aan het uitblijven van een zwangerschap (bijv. onderzoeken, medische molen), dat is me niet helemaal duidelijk. Voel me op het moment eigenlijk best alleen staan hierin.

Sorry voor het ego bericht. Weet ook niet waar dat ineens vandaan kwam. Oja, weet ik wel, verveling....
Winter, Ik kan mij jouw gevoel heel goed voorstellen!! Irl heb ik ook veel mensen om mij heen bij wie zwanger worden heel "normaal" is en dus ook makkelijk gaat. Maar hier op het forum zitten we dan nog steeds samen met Bloem... Zou het er ooit van komen?? Ik weet het niet.... Maar we moeten wel hoop blijven houden hoor, want hoop doet leven!! Echt waar!! En vertrouw je het niet... dan toch maar even langs de huisarts... en het per stap bekijken (niet te ver vooruit denken dus... heeft geen zin). Voor iedere stap kan je dan bkijken of je door wilt gaan of niet. Eerste stap is naar huisarts... en die valt best wel mee, vond ik. En verbind aan het hele gedoe maar niet te veel de term "medische molen", want dat klinkt zo negatief vind ik... En dat hoeft het niet te zijn. Leuk is anders, maar het kan ook je enigste mogelijkheid om kinderen te krijgen zijn... Kijk maar naar mij. Weet dat je er niet alleen in staat, ik sta op precies dezelfde plek als jij. Ik gun het jou ook zo ontzettend!!!! Mijn duimen draaien nog steeds overuren, heb gelukkig nog geen last van duim-rsi. Hahahahaha!

Hier gaat alles oké! Wel druk, maar goede afleiding dus.

Liefs van Dreadje!
oeps............................. bericht stond er 3 keer........... hahahaha!!
bericht stond er 3 keer........ was iets te ongeduldig.........
Kom snel weer terug hier, ga nu eten. Maar, Dreadje, lief berichtje! Drie keer zelfs bedankt! En ik weet dat jullie precies weten hoe ik me voel. Daarom ben ik ook zo blij met jullie.

Kus.
troela heeft vandaag haar echo... ik ben benieuwd... Spannend.

Winter, wat vervelend om weer zo geconfronteerd te worden met het idee dat anderen gewoon maar zwanger worden wanneer ze dat willen. Wat dat betreft ben ik zooooooo superblij dat het ons nu gelukt is. Mijn buren en 2 overburen zijn namelijk ook allemaal zwanger en ongeveer tegelijk met mij uitgerekend. (dus met z'n 4-en) Dat had ik echt niet getrokken als het nog niet gelukt was. Dan had ik echt willen verhuizen of diep onder de grond gaan willen wonen, geloof ik op het moment dat overal van die ooievaars zouden verschijnen...

Maar winter, de kans dat het echt niet gaat lukken is zooooo klein. Het gaat jullie vast wel een keer lukken. Al is het misschien ooit met wat hulp.

De zus van een collega is uiteindelijk na 9 jaar bezig geweest te zijn en alle dokters en ziekenhuizen bezocht te hebben, nu zwanger van een tweeling. Natuurlijk moet je ervan uit gaan dat dat bij jullie veel sneller gaat. Maar wat ik er mee wil zeggen is dat er nog zoveel mogelijkheden zijn.

Ik wil wel graag in het schema hoor, ook al sta ik ook in het schema bij lekker gewoon zwanger worden en zijn. Ik zal nu toch nog 3 maanden thuis moeten wachten tot mijn baby gaat komen..... en ik vind het wel heel gezellig om in die tijd lekker met jullie mee te kletsen en te leven.

Bloem, hoe is het nu met je neefje?

Dread, pas je op voor de rsi? Ik zal voor je mee gaan draaien a.s. woensdag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven