Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Nee joh, tuurlijk ben je geen sletje. Het rijmde alleen zo leuk op je nick. Gelijk heb je hoor. Klinkt als een waanzinnig weekend!

Moet nu snel weg, date met vriendinnetje!

Kus meiden.

xxx
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Winter, ik vond het wel leuk hoor van dat sletje... hihihihi!! Ik weet dat ik dat niet ben gelukkig... heb in mijn hele leven met 5 mannen sex gehad (is niet zoveel toch?), wel met meer gezoend en gefriemeld... hahaha! Ik heb maar ff geslapen en veel liggen draaikonten... hij werd er telkens wakker van en pakte me dan weer stevig vast... hmmm... lief!

Hoe gaat het met alle mama's??
Valt reuze meer hoor Dread, 5 minnaars. Ik zit op ietsje meer, 8. Waarvan ik er bij eentje eigenlijk sterk aan twijfel of ik daar nou wel of niet seks mee heb gehad. Dus eigenlijk 7,5

Vind ik ook heel netjes (ervan uitgaande dat ik al 17 jaar 'actief' ben...)

Heb je nog wat van hem gehoord?
Mammografie en longfoto's waren helemaal goed! Op wat cystes in mijn borsten na dan, maar dat is onschuldig dus wat dat betreft, clean bill of health.

Toch weer een geruststelling.

Nu die baarmoeder nog checken over twee weken.
ooowwww supergoed winter!!!! wat een geruststelling!!! nu nog hopen dat je over 2 weken ook zo'n goed nieuws krijgt! duim, duim, duim!!!!!

voor de rest niks bijzonders te vertellen, ben lekker van mijn vakantie aan het genieten...
Mooi zo winter! Nice and clean! :P

Hier verder ook niets bijzonders te melden...

Zit geduldig op t wachtbankje...
Hey lieve Winter, wat fijn dat de longfoto's en mammografie goed waren!!! Een geruststelling of niet... Dus over 2 weken moet je weer naar gynaecoloog? Ben benieuwd... ik zal voor je duimen!

Lieve Troela, geniet jij maar lekker van jouw welverdiende vakantie!!

Lieve Bloem, ik kom ff naast je zitten op het wachtbankje. Gezellig, zit je niet zo alleen. Niet dat ik ergens op wacht hoor...

Nog ff een update over mijn wel/niet-lover... we hebben nog steeds dagelijks contact, maar ik heb aangegeven dat ik het ff minder intensief wil, om alles ff rustig te laten zakken en dat ik voor mezelf na kan gaan wat ik wil... Ik ben er wel achter dat ik nu nog niet toe ben en geen zin heb in een relatie. Hij heeft eerst ook nog allerlei dingen uit te werken, dus dat komt goed uit. We zien het wel! Denk dat wij qua levens betreft ook te ver uit mekaar liggen... we willen wel hetzelfde in een relatie, maar houden ook van veel verschillende dingen... wat voor mij niet echt matcht... denk ik.

Oh, nog een "nieuwtje": ik heb kaarten voor het concert van Eddie Kowalczyk (van Live) met het Metropole orkest!!!! Supergaaf!
hé, gezellig dread, dat je ff naast me komt zitten

Wel gaaf hoor, dat je gaat naar het concert van Eddie Kowalczyk! Wanneer is het?

Enne, ik kan me heel goed voorstellen dat je even een pauze wil hebben... Is toch opeens wel heftig lijkt me.

Ga jij nu eerst maar weer even genieten van t leven en wat je nodig hebt komt toch wel op je pad!
Cool Dread, dat concert! Ik vind die Eddie ook wel een lekker ding eigenlijk. Alleen een beetje ielig. Als hij wat groter/breder in de schouders was geweest was hij just perfect geweest voor ondergetekende. Oh nee.... just perfect is mijn huidige vent natuurlijk al (pffff... val ik bijna door de mand )

Goed dat jullie het even rustig aan doen. Wat is, is. Dat hoef je niet af te dwingen. Dus wellicht krijgt het nog een leuk vervolg, en anders heb je er gewoon een onwijs goede herinnering aan en misschien nog wel een blijven (vriendschappelijk) contact. Hoe dan ook, iets waardevols.

Bloempje, zit je nog lekker op je bankje? Leuk dat Dread even naast je is komen zitten. Veel gezelliger!

Hoe was het werk weer, deze week?

En Troela, wat zijn jouw verdere vakantieplannen? Of houd je het bij puur relaxen?

Kusje!

Winter.
Hey hey meiden ff snel.

Ik kon het niet laten en heb de stoute schoenen aangetrokken en Dread genomineerd voor forummer van de maand.Ik vind dat ze het echt heeft verdiend.

Nou hier is alles goed nog 1/5 week en dan is Kayne alweer 1.

Gaat echt heel hard.

Ik lees morgen wel even alles bij het wordt heel warm zo met mijn laptop op schoot.
Hey Sungirl, dat is LIEF!!! Geen idee waaraan ik dat verdiend heb... maar lief is het wel! Dank je Sun!

Ed en Metropole is 3 okt. (er zijn waarschijnlijk nog wel kaarten te koop)... ik ga met 2 vriendinnen! Met Ed zou ik wel een beschuitje willen eten hoor!! Moeten we 'em delen Winter! Hahahahaha! Ik heb em vorig jaar nog met Rockin'Park gezien met Live! Ik hou trouwens ook van iets breder... hihihi!

Winter, hoe is het verder met jou dan? Wanneer heb je exact afspraak met gynaecoloog? Ik vind het wel spannend voor jullie hoor..... Maar het is wel prettig om nou eindelijk eens te weten waar je wel of niet aan toe bent.....

Bloem, zit je nog op het wachtbankje? Wanneer is jouw Nod dan?

Troela, nog spannende dingen meegemaakt? Of gewoon lekker relaxed nog?

Ik ben weer voor een paar dagen tot 1 week in mijn huis in Zwolle, ex gaat paar dagen weg. Dus heerlijk ff het rijk alleen!!! Heb vanavond weer afgesproken met die man... spannend!!!!! Pfffffffffffffff..................... Ga hem wel vertellen dat ik nog niet toe ben aan een relatie. Heb trouwens vandaag mijn ex verteld dat ik met iemand had gezoend en ook sex heb gehad... Vond het wel goed van mezelf om daar beetje open over te zijn... heb geen zin in geheimzinnig gedoe namelijk. Hij vond het wel leuk voor mij, maar volgens mij deed hem dat wel een beetje zeer..... Kan het me ook best wel voorstellen hoor!
Dread, tuttebol! Eerst zeg je: Helemaal cool! Dan zeg je: Ik doe rustig aan en het is waarschijnlijk geen relatiemateriaal. En nu heb je vanavond weer het hem afgesproken. Hahahaha... nou ja, gelijk heb je. Kan ook makkelijk zolang je maar duidelijk en eerlijk bent over je verwachtingen (of gebrek daaraan).

Veel plezier. Dat gaat vast weer spannend worden. Wel goede condooms gebruiken he? Goed ook dat je het tegen je ex hebt gezegd. Eerlijkheid duurt het langst. Als is hij nu je ex en ben je hem in feite geen verantwoording meer schuldig. Maar zolang je nog samen dingen hebt af te handelen kan ik me ook wel voorstellen dat je gewoon open wilt zijn.

Ik moet nu rennen trouwens, ik ga Zumba doen (lijk wel gek met dit weer!)

Oja, Sun, lief dat je Dread hebt genomineerd. Waar kun je stemmen?

Later meer!

xxx
Dreadlokje, update gaarne. Hoe was het? Weer de sterren uit de hemel gew*pt?
zo, nou meiden, dat werken valt tegen joh... heb er heel de tijd geen zin in!!!

ben blij dat ik vandaag vrij ben!

Echt bizar trouwens... Ondanks dat ik optijd ga slapen (en ook goed slaap) ben ik deze week 2x na mijn werk (nog voor het eten) in slaap gevallen op de bank!!! Heb ik echt normaal nooit, het lijkt alsof de vakantie luiheid maar niet over wil gaan!

ik heb dus ook maar niets afgesproken vandaag en ik vind het helemaal prima. heerlijk!

Sungirl, wat een idee! ik ga zo ook gg kijken waar ik kan stemmen op dread

en wat gaat het hard he!!!

Dread, mijn nod (of teleurstel dag, waar we tegenwoordig van uitgaan) is 9 aug. dus nog maar effies.

En hoe was jou date van gisteren avond? Weer zo gezellig?

Zo en dat is nog al wat, niet alleen vertel je hem dat je een date hebt, je vertel ook dat je met hem hebt gezoend en gesext... Ik denk dat ik dat laatste achterwegen zou hebben gelaten, dat zou nogal hard bij hem aan kunnen komen lijkt me. Maar aan de andere kant, hij heeft er bij jullie een punt achter gezet en dat kwam ook hard aan. En als jij je er beter bij voelt dan moet je het gewoon doen.

winter, wat is zumba nou weer??? Een sport ofzo???

zo, ik ga weer verder met nixen! hahahaha!

xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven